Zoq_Elia
Senator (1k+ posts)
انسپکٹر جمشید اور سپاہ صحابہ: پاکستان کے اندر دہشت گردی میں مشہور جاسوسی ناول نویس اشتیاق احمد کا کردار
تحریر عبدالنیشاپوری
تحریر عبدالنیشاپوری

اشتیاق احمد کا شمار پاکستان کے معروف ترین جاسوسی ناول نویسوں میں ہوتا ہے ابن صفی کی عمران سیریز کے بعد انہی کے ناول بچوں اور نوجوانوں میں بہت زیادہ مقبول ہوۓ
انیس سو اسی اور نوے کے عشرے میں اشتیاق احمد کی شہرت اپنے عروج پر تھی ان کے تخلیق کردہ کردار انسپکٹر جمشید، انسپکٹر کامران مرزا اور شوکی برادرز پاکستان کے طول و عرض میں اردو ناول پڑھنے والے لاکھوں قارئین کے دلوں کی دھڑکن تھے حال ہی میں کراچی کے اٹلانٹس پبلیکیشنز نے اشتیاق احمد کے نئے اور پرانے ناولز شائع کرنا شروع کیے ہیں جن کو بچوں، نوجوانوں اور انسپکٹر جمشید کے سحر میں گرفتار ادھیڑ عمر کے لوگ ابھی تک شوق سے پڑھتے ہیں
سن انیس سو اسی کی دہائی کے اواخر اور نوے کی دہائی کے آغاز میں اشتیاق احمد کے ناولوں میں مذھب اور فرقہ کی بنیاد پر نفرت انگیزی اور برین واشنگ کا عنصر نمایاں ہونے لگا خاص طور پر ہر ناول کے آغاز میں پیش لفظ (دو باتیں) اور ایک خاص طرز کی احادیث اور روایتیں پیش کی جانے لگیں جن سے سنی صوفی، بریلوی، شیعہ، احمدی، مسیحی، یہودی اور ہندو برادری کے لئے براہ راست یا بالواسطہ نفرت نمایاں ہوتی اس کے علاوہ ناول کے متن میں بھی انسپکٹر جمشید، کامران مرزا اور دوسرے کرداروں کی زبان سے وہابی اور دیوبندی تکفیری خیالات کی بوچھاڑ ہونے لگی جن سے ایسا لگتا تھا کہ سنی بریلوی، صوفی، شیعہ، احمدی، مسیحی، یہودی، ہندو کمیونٹی کے افراد پاکستان اور اسلام کے خلاف سازشیں کر رہے ہیں. اسی طرح امریکہ، ہندوستان اور اسرائیل کے ساتھ ساتھ پاکستان کے اندر سنی بریلوی، صوفی، شیعہ، احمدی، مسیحی، یہودی، ہندو کمیونٹی کے افراد اور ہمسایہ ملک ایران کے خلاف بھی اشاروں کنایوں اور بعض اوقات کھلم کھلا نفرت انگیزی کا آغاز ہو گیا یاد رہے کہ اشتیاق احمد کے اصلی تعلق جھنگ پنجاب سے ہے جہاں پر دیوبندی مسلک سے تعلق رکھنے والی بد نام زمانہ کالعدم دہشت گرد تکفیری تنظیم سپاہ صحابہ (نام نہاد اہلسنت والجماعت) و لشکر جھنگوی نے جنم لیا فوجی آمر جنرل ضیاء الحق دیوبندی نے جھنگ میں دہشت گرد مولوی حق نواز جھنگوی دیوبندی کی سرپرستی کی جس کے نتیجے میں جھنگ اور پنجاب بھر میں سنی صوفی، بریلوی، شیعہ اور احمدی کمیونٹی کے افراد کا قتل عام شروع ہو گیا
جس زمانے میں حق نواز جھنگوی اور سپاہ صحابہ کے دوسرے دہشت گرد مُلا جھنگ، لاہور، ملتان اور اسلام آباد میں شیعہ کافر، بریلوی مشرک اور قادیانی مرتد کے نعرے لگوا رہے تھے اور عام امن پسند سنی حنفی و صوفی مسلمان کو وہابیت اور دیوبندی تکفیریت میں مبتلا کر رہے تھے اسی زمانے میں اشتیاق احمد نے یہی کام اپنے ناولوں کے ذریعہ سے کرنا شروع کیا اور لاکھوں معصوم امن پسند سنی، حنفی، صوفی یا بریلوی بچوں کے دلوں میں اولیا الله کے مزاروں کی نفرت ڈالی، میلاد اور عاشورہ کے مراسم پر شرک و بدعت کا لیبل چسپاں کیا اور تمام غیر وہابیوں اور غیر دیوبندی فرقوں کو کافر، مشرک یا بدعتی اور پاکستان و اسلام کا دشمن قراردیا یہ پاکستان میں موجود سعودی لابی کا سوچا سمجھا منصوبہ تھا کہ اخبارات، جرائد، مساجد، کتب اور مدرسوں کے ذریعہ پاکستان میں القاعدہ، طالبان، سپاہ صحابہ اور داعش جیسے تکفیری خوارج کی راہ ہموار کی جائے اور اس منصوبے میں اشتیاق احمد کا مجرمانہ کردار نظر انداز نہیں کیا جا سکتا اسی تکفیری ایجنڈے پر چلنے کے عوض اشتیاق احمد کو سپاہ صحابہ اور سعودی عرب کی طرف سے ستائشی خطوط لکھے گے اور مختلف مفادات سے نوازا گیا اس کی حالیہ مثال دیوبندی وہابی تکفیری اخبار روزنامہ اسلام میں اشتیاق احمد کی مستقل ملازمت اور تنخواہ ہے
اشتیاق احمد کی وجہ شہرت ان کے تحریر کردہ جاسوسی ناولز ہیں کہا جاتا ہے کہ وہ دنیا کی کسی بھی زبان میں سب سے زیادہ ناول لکھنے والے مصّنف ہیں ۔ ان کے تحریر کردہ ناولوں کی مجموعی تعداد سات سوسے زائد ہے۔
اشتیاق احمد کی جاسوسی کہانیوں کی ٹیمز میں انسپکٹر جمشید ،انسپکٹر کامران اور شوکی برادران بہت مشہور تھے۔انسپکٹر جمشید سیریز وہ سیریز تھی جس نے لاکھوں قارئین کو اپنے سحر میں جکڑے رکھا اس کی ایک بنیادی وجہ یہ بھی تھی کہ انہوں نے اپنے کرداروں کو پاکستان کی حفاظت کرنے والوں اور مسلم امّہ کے محافظین کے طور پر پیش کیا اس سیریز کے اہم کردار ایک جاسوس انسپکٹر جمشید تھے جو بیشتر جرائم اپنے تین بچوں محمود، فاروق اور فرزانہ کے ساتھ مل کر حل کیا کرتے تھے۔ان کے اس کام میں ان کی مدد نہ صرف ان کے بچے کرتے تھے بلکہ ایک ریٹائرڈ آرمی افسر خان رحمٰن ،ایک بے انتہا قابل سائنسدان پروفیسر داود،اور ان کے ماتحت سب انسپکٹر اکرام بھی ان کی مدد میں پیش پیش تھے۔ انسپکٹر کامران مرزا کے ساتھ آفتاب، آصف اور فرحت ہوتے تھے، جبکہ شوکی سیریز میں شوکی، اخلاق اور آفتاب تھے
اشتیاق احمد صاحب کی ایک خوبی ان کی ناول لکھنے کی رفتار بھی ہے۔ وہ بہت کم عرصے میں بہت سے ناولز لکھتے تھے اس کے علاوہ وہ ہر چند ماہ بعد ہر ناول کا ایک خاص نمبر یا اسپیشل ایڈیشن بھی لکھتے تھے۔
وہ آج کل بچوں کے ایک رسالہ بچوں کا اسلام میں بطور مدیر اپنے فرائض سرانجام دے رہے ہیں۔اس کے علاوہ وہ بچوں کے ایک مشہور اور معروف رسالہ نونہال کے لیے بھی باقاعدگی سے کچھ نہ کچھ اپنے مخصوص اندازِ بیاں کی تحریریں بھیجتے رہتے ہیں اشتیاق احمد ان دنوں جھنگ میں مقیم ہیں، اور اپنی تحریروں کے ذریعہ تکفیری، خارجی، وہابی اور دیوبندی نظریات کی ترویج کا سلسلہ جاری رکھے ہوئے ہیں
گزشتہ چند عشروں میں لشکرجھنگوی سپاہ صحابہ اور طالبان سے تعلق رکھنے والے دیوبندی تکفیری دہشت گردوں نے پینتالیس ہزار سے زائد سنی صوفی، حنفی و بریلوی، بائیس ہزار سے زائد شیعہ اور سینکڑوں احمدی، مسیحی، ہندو اور دیگر پاکستانیوں کو نا حق قتل کر دیا ہے اس خون ناحق کی ذمہ داری اشتیاق احمد پر بھی عائد ہوتی ہے کیونکہ انہوں نے بھی اپنی تحریروں سے سنی صوفی، بریلوی، شیعہ، احمدی، مسیحی، ہندو اور دیگر پاکستانیوں کے خلاف زہر پھیلایا ہے اس دنیا اور اخروی دنیا کی عدالت میں انھیں بھی اپنے جرائم کا حساب دینا ہو گا۔
[TABLE="class: outer_border, width: 720, align: center"]انیس سو اسی اور نوے کے عشرے میں اشتیاق احمد کی شہرت اپنے عروج پر تھی ان کے تخلیق کردہ کردار انسپکٹر جمشید، انسپکٹر کامران مرزا اور شوکی برادرز پاکستان کے طول و عرض میں اردو ناول پڑھنے والے لاکھوں قارئین کے دلوں کی دھڑکن تھے حال ہی میں کراچی کے اٹلانٹس پبلیکیشنز نے اشتیاق احمد کے نئے اور پرانے ناولز شائع کرنا شروع کیے ہیں جن کو بچوں، نوجوانوں اور انسپکٹر جمشید کے سحر میں گرفتار ادھیڑ عمر کے لوگ ابھی تک شوق سے پڑھتے ہیں
سن انیس سو اسی کی دہائی کے اواخر اور نوے کی دہائی کے آغاز میں اشتیاق احمد کے ناولوں میں مذھب اور فرقہ کی بنیاد پر نفرت انگیزی اور برین واشنگ کا عنصر نمایاں ہونے لگا خاص طور پر ہر ناول کے آغاز میں پیش لفظ (دو باتیں) اور ایک خاص طرز کی احادیث اور روایتیں پیش کی جانے لگیں جن سے سنی صوفی، بریلوی، شیعہ، احمدی، مسیحی، یہودی اور ہندو برادری کے لئے براہ راست یا بالواسطہ نفرت نمایاں ہوتی اس کے علاوہ ناول کے متن میں بھی انسپکٹر جمشید، کامران مرزا اور دوسرے کرداروں کی زبان سے وہابی اور دیوبندی تکفیری خیالات کی بوچھاڑ ہونے لگی جن سے ایسا لگتا تھا کہ سنی بریلوی، صوفی، شیعہ، احمدی، مسیحی، یہودی، ہندو کمیونٹی کے افراد پاکستان اور اسلام کے خلاف سازشیں کر رہے ہیں. اسی طرح امریکہ، ہندوستان اور اسرائیل کے ساتھ ساتھ پاکستان کے اندر سنی بریلوی، صوفی، شیعہ، احمدی، مسیحی، یہودی، ہندو کمیونٹی کے افراد اور ہمسایہ ملک ایران کے خلاف بھی اشاروں کنایوں اور بعض اوقات کھلم کھلا نفرت انگیزی کا آغاز ہو گیا یاد رہے کہ اشتیاق احمد کے اصلی تعلق جھنگ پنجاب سے ہے جہاں پر دیوبندی مسلک سے تعلق رکھنے والی بد نام زمانہ کالعدم دہشت گرد تکفیری تنظیم سپاہ صحابہ (نام نہاد اہلسنت والجماعت) و لشکر جھنگوی نے جنم لیا فوجی آمر جنرل ضیاء الحق دیوبندی نے جھنگ میں دہشت گرد مولوی حق نواز جھنگوی دیوبندی کی سرپرستی کی جس کے نتیجے میں جھنگ اور پنجاب بھر میں سنی صوفی، بریلوی، شیعہ اور احمدی کمیونٹی کے افراد کا قتل عام شروع ہو گیا
جس زمانے میں حق نواز جھنگوی اور سپاہ صحابہ کے دوسرے دہشت گرد مُلا جھنگ، لاہور، ملتان اور اسلام آباد میں شیعہ کافر، بریلوی مشرک اور قادیانی مرتد کے نعرے لگوا رہے تھے اور عام امن پسند سنی حنفی و صوفی مسلمان کو وہابیت اور دیوبندی تکفیریت میں مبتلا کر رہے تھے اسی زمانے میں اشتیاق احمد نے یہی کام اپنے ناولوں کے ذریعہ سے کرنا شروع کیا اور لاکھوں معصوم امن پسند سنی، حنفی، صوفی یا بریلوی بچوں کے دلوں میں اولیا الله کے مزاروں کی نفرت ڈالی، میلاد اور عاشورہ کے مراسم پر شرک و بدعت کا لیبل چسپاں کیا اور تمام غیر وہابیوں اور غیر دیوبندی فرقوں کو کافر، مشرک یا بدعتی اور پاکستان و اسلام کا دشمن قراردیا یہ پاکستان میں موجود سعودی لابی کا سوچا سمجھا منصوبہ تھا کہ اخبارات، جرائد، مساجد، کتب اور مدرسوں کے ذریعہ پاکستان میں القاعدہ، طالبان، سپاہ صحابہ اور داعش جیسے تکفیری خوارج کی راہ ہموار کی جائے اور اس منصوبے میں اشتیاق احمد کا مجرمانہ کردار نظر انداز نہیں کیا جا سکتا اسی تکفیری ایجنڈے پر چلنے کے عوض اشتیاق احمد کو سپاہ صحابہ اور سعودی عرب کی طرف سے ستائشی خطوط لکھے گے اور مختلف مفادات سے نوازا گیا اس کی حالیہ مثال دیوبندی وہابی تکفیری اخبار روزنامہ اسلام میں اشتیاق احمد کی مستقل ملازمت اور تنخواہ ہے
اشتیاق احمد کی وجہ شہرت ان کے تحریر کردہ جاسوسی ناولز ہیں کہا جاتا ہے کہ وہ دنیا کی کسی بھی زبان میں سب سے زیادہ ناول لکھنے والے مصّنف ہیں ۔ ان کے تحریر کردہ ناولوں کی مجموعی تعداد سات سوسے زائد ہے۔
اشتیاق احمد کی جاسوسی کہانیوں کی ٹیمز میں انسپکٹر جمشید ،انسپکٹر کامران اور شوکی برادران بہت مشہور تھے۔انسپکٹر جمشید سیریز وہ سیریز تھی جس نے لاکھوں قارئین کو اپنے سحر میں جکڑے رکھا اس کی ایک بنیادی وجہ یہ بھی تھی کہ انہوں نے اپنے کرداروں کو پاکستان کی حفاظت کرنے والوں اور مسلم امّہ کے محافظین کے طور پر پیش کیا اس سیریز کے اہم کردار ایک جاسوس انسپکٹر جمشید تھے جو بیشتر جرائم اپنے تین بچوں محمود، فاروق اور فرزانہ کے ساتھ مل کر حل کیا کرتے تھے۔ان کے اس کام میں ان کی مدد نہ صرف ان کے بچے کرتے تھے بلکہ ایک ریٹائرڈ آرمی افسر خان رحمٰن ،ایک بے انتہا قابل سائنسدان پروفیسر داود،اور ان کے ماتحت سب انسپکٹر اکرام بھی ان کی مدد میں پیش پیش تھے۔ انسپکٹر کامران مرزا کے ساتھ آفتاب، آصف اور فرحت ہوتے تھے، جبکہ شوکی سیریز میں شوکی، اخلاق اور آفتاب تھے
اشتیاق احمد صاحب کی ایک خوبی ان کی ناول لکھنے کی رفتار بھی ہے۔ وہ بہت کم عرصے میں بہت سے ناولز لکھتے تھے اس کے علاوہ وہ ہر چند ماہ بعد ہر ناول کا ایک خاص نمبر یا اسپیشل ایڈیشن بھی لکھتے تھے۔
وہ آج کل بچوں کے ایک رسالہ بچوں کا اسلام میں بطور مدیر اپنے فرائض سرانجام دے رہے ہیں۔اس کے علاوہ وہ بچوں کے ایک مشہور اور معروف رسالہ نونہال کے لیے بھی باقاعدگی سے کچھ نہ کچھ اپنے مخصوص اندازِ بیاں کی تحریریں بھیجتے رہتے ہیں اشتیاق احمد ان دنوں جھنگ میں مقیم ہیں، اور اپنی تحریروں کے ذریعہ تکفیری، خارجی، وہابی اور دیوبندی نظریات کی ترویج کا سلسلہ جاری رکھے ہوئے ہیں
گزشتہ چند عشروں میں لشکرجھنگوی سپاہ صحابہ اور طالبان سے تعلق رکھنے والے دیوبندی تکفیری دہشت گردوں نے پینتالیس ہزار سے زائد سنی صوفی، حنفی و بریلوی، بائیس ہزار سے زائد شیعہ اور سینکڑوں احمدی، مسیحی، ہندو اور دیگر پاکستانیوں کو نا حق قتل کر دیا ہے اس خون ناحق کی ذمہ داری اشتیاق احمد پر بھی عائد ہوتی ہے کیونکہ انہوں نے بھی اپنی تحریروں سے سنی صوفی، بریلوی، شیعہ، احمدی، مسیحی، ہندو اور دیگر پاکستانیوں کے خلاف زہر پھیلایا ہے اس دنیا اور اخروی دنیا کی عدالت میں انھیں بھی اپنے جرائم کا حساب دینا ہو گا۔
[TR]
[TD]
اشتیاق احمد کا اسلامی رنگ
پہلے ناول صرف ناول ہوتے تھے بعد میں میرے ناولوں میں اسلامی رنگ شامل ہونے لگا اور ہوتے ہوتے بات بہت آگے بڑھ گئی۔ اسلامی رنگ کیا آیا۔ مرزائیت کے خلاف، شرک اور بدعت کے خلاف، شیعت کے خلاف، اسلام دُشمن عناصر کے خلاف، عیسائیت کے خلاف قلم چلنے لگا تو ناولوں کی اشاعت میں فرق آگیا اور تعداد فروخت کم ہونے لگی
پہلے ناول صرف ناول ہوتے تھے بعد میں میرے ناولوں میں اسلامی رنگ شامل ہونے لگا اور ہوتے ہوتے بات بہت آگے بڑھ گئی۔ اسلامی رنگ کیا آیا۔ مرزائیت کے خلاف، شرک اور بدعت کے خلاف، شیعت کے خلاف، اسلام دُشمن عناصر کے خلاف، عیسائیت کے خلاف قلم چلنے لگا تو ناولوں کی اشاعت میں فرق آگیا اور تعداد فروخت کم ہونے لگی
اشتیاق احمد





[/TR]
[/TABLE]
[TR]
[TD]
اشتیاق احمد اور عیسائی



[/TR]
[/TABLE]
[TR]
[TD="align: center"]اشتیاق احمد اور ایران (بازنطان)۔
بازنطان کی حکومت تو دن رات انشارجہ اور بیگال (اسرائیل) کے خلاف بیان دیتی رہتی ہے۔
وہ بیانات صرف دکھاوا ہوتے ہیں تاکہ دنیا کو یہی معلوم ہوتا رہے کہ وہ آپس میں دُشمن ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔
لیکن ہم تو اب تک تم لوگوں (بازنطانیوں) کو مسلمان خیال کر تے رہے ہیں۔
ہمارے ملک کے بارے میں لوگ یہی سمجھتے ہیں کہ ملک مسلمانوں کا ہے۔۔۔ لیکن ہم اسلام کے تو قریب نہیں جاتے۔۔۔ ہر بات میں اسلام کی نفی کرنا ہمارا محبوب مشغلہ ہے۔۔۔ مشغلہ سمجھتے ہیں آپ۔۔۔ جیسے بچے ایک دوسرے سے پوچھتے ہیں نا۔۔۔ یار تمھاری ہوبی کیا ہے سو ہماری ہوبی یہ ہے کہ اسلام کی ہر بات میں کاٹ کی جائے۔۔۔ یہاں تک کہ عورتوں کی تجارت میں مسلمان عورتویں اغوا کی جائیں۔۔۔۔۔۔۔
نہیں ایک بات۔۔۔ آپ کے مُلک کے لوگ نماز پڑھتے ہیں۔۔۔ شوکی بولا۔
عام طور پر نہیں پڑھتے۔
شکریہ ہم جان چکے ہیں۔۔۔ آپ کا تعلق بازنطان سے ہی ہے
وہ بیانات صرف دکھاوا ہوتے ہیں تاکہ دنیا کو یہی معلوم ہوتا رہے کہ وہ آپس میں دُشمن ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔
لیکن ہم تو اب تک تم لوگوں (بازنطانیوں) کو مسلمان خیال کر تے رہے ہیں۔
ہمارے ملک کے بارے میں لوگ یہی سمجھتے ہیں کہ ملک مسلمانوں کا ہے۔۔۔ لیکن ہم اسلام کے تو قریب نہیں جاتے۔۔۔ ہر بات میں اسلام کی نفی کرنا ہمارا محبوب مشغلہ ہے۔۔۔ مشغلہ سمجھتے ہیں آپ۔۔۔ جیسے بچے ایک دوسرے سے پوچھتے ہیں نا۔۔۔ یار تمھاری ہوبی کیا ہے سو ہماری ہوبی یہ ہے کہ اسلام کی ہر بات میں کاٹ کی جائے۔۔۔ یہاں تک کہ عورتوں کی تجارت میں مسلمان عورتویں اغوا کی جائیں۔۔۔۔۔۔۔
نہیں ایک بات۔۔۔ آپ کے مُلک کے لوگ نماز پڑھتے ہیں۔۔۔ شوکی بولا۔
عام طور پر نہیں پڑھتے۔
شکریہ ہم جان چکے ہیں۔۔۔ آپ کا تعلق بازنطان سے ہی ہے







[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="class: outer_border, width: 720, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]اشتیاق احمد کا خانستان (افغانستان) اور طالبان۔
کوئی بوجھے تو جانیں کہ پاک لینڈ (پاکستان) میں بوروں کی بستی سے اشتیاق احمد کی کیا مراد ہے۔ ہم کچھ کہیں گے تو برا لگے گا طالبان لوورز کو۔۔۔۔۔ ذوق ایلیا





[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="class: outer_border, width: 720, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]اشتیاق احمد کی اسلامی تاریخ اناشا کی زبانی
جو لوگ اسلامی تاریخ سے کچھ نہ کچھ واقف ہیں وہی سمجھ پائیں گے۔۔۔۔






[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="class: outer_border, width: 720, align: center"]
[TR]
[TD]اشتیاق احمد کی متفرق باتیں
یہ کام ایک طبقہ کرتا ہے۔۔۔۔ ہم مسلمان نہیں کرتے۔

مرزائی سکول

درویش، ملنگ، صوفی اور اسلام

حضرات و خواتین

[/TR]
[/TABLE]
نوٹ: یہ بات یاد رہے کہ اشتیاق احمد کے ناول پڑھنے والوں میں زیادہ تر تعداد 9 سال کے بچوں سے لیکر 16 سال کی عمر کے نوجوانوں کی ہے۔ یہ اندازہ بخوبی لگایا جا سکتا ہے کہ اس طرح کا لٹریچر اُن کے اذہان پر کسقدر اثر انداز ہوتا ہو گا۔
[TABLE="class: outer_border, width: 720, align: center"]
[TR]
[TD="align: left"]Latest Comments
- Baba Good
ye column parh kar bachpan ki yaad taza ho gayi main bhi Ishtiaq Ahmed ka bada fen tha ..magar us ko chorne ki waja ye hi thi ke un ka andaz-e tehreer badal gaya tha jasoosi kam aur tablighi andaz zyada . woh bhi ajeeb sa
main is column se 100 fesad agree hoon۔۔۔۔۔
Reply - November 7, 2014 - Sarah Khan
from social media
Khurram Zaki
اشتیاق احمد انجمن سپاہ صحابہ کا بڑا حامی تھا۔
Khurram Naqvi
Yes, I remember that. In late 80s and early 90s when I was exposed to his Novels during my early teens, the sectarian hatred especially against Shias and Ahmedis, subtle references to demonise Iran and reverence to Saudi Arab was so clear that even a 12 year old like me could easily spot that. After reading a few of his novels I finally took some of them to my Father to ask him if what I was thinking was correct. I still remember the anger my late Father had against this bigoted writer after reading the text I shared with him. Still remember his remarks this is how they are brainwashing our kids with their poisonous ideology
FaizJehangiri
good one.Remember reading his crap in 80s.He is biggest bigot
Reply - November 7, 2014
[*=right]Sarah Khan
facebook
Хайр Ул Аммал
اشتیاق احمد نے اپنے ايک ناول ميں جو نائن اليون کے موضوع پر لکھا تھا اس ميں اس نے يزيد لعين کو قتل امام حسين (ع) کے بری کيا تھا اور اور يزيد لعنتی کو مظلوم بنا ديا تھا
موصوف کا جھنگ سے ہونا اور اينٹی شيعہ ہونا ہی اس بات کا ثبوت ہے کہ اشتياق احمد سپاۃ صحابہ کا کتنا بڑا حامی ہے
مزہیی طور پر شائد يہ وہابی ہے کيونکہ ايک ناول ميں اس نے انسپکٹر جمشید کو وہابی لکھا تھا
اژدھا سيريز ميں اس نے لکھا تھا
اس سيريز ميں پانچ چھ ناول تھے شائد اشتياق احمد کے
جس ميں اس نے يزيد ملعون کو قتل امام حسين سے بری کيا تھا اور کہا تھا کہ جب يزيد کو قتل امام حسين(ع) کا پتا چلا تو اس نے بڑے احترام سے سيد زاديوں کو مدينہ بھيج ديا تھا اشتياق احمد بھی نسيم حجازی کی طرح بنی اميہ کا بہت بڑا مداح ہے
والسلام
Khurram Naqvi
In one of his Novels named Sartabu ka Shahkar he asserted that Iran (he used some pseudonym) is bound to have earthquakes and natural disasters because of their enmity towards Islam and Muslims
He categorically mentioned the incident of clash b/w Saudi security forces and Irani Hajis in 80s when the later launched their protest against USA and Israel during Hajj and Saudis opened fire upon them. Amazingly Ishtiaq Ahmed labelled it as an Irani conspiracy to seize Baitullah and even today his ideological children of ASWJ keep chanting the same narrative
Reply - November 8, 2014
- Kamran
To be fairly honest, his novels werent that great from a literary point of view either. Repetitive and devoid of any character development. Nothing ever evolves, nothing ever changes. Also, take any Inspector Jamshed novel and do the following replacements:
1) Inspector Jamshed Inspector Kamran Mirza
2) Mehmood Asif
3) Farooq Aftab
4) Farzana Farhat
The new text will make just as much sense. These arent different characters. They dont have different personalities. Theres nothing significant that distinguishes Mehmoods personality from Asifs and so on.
The hate-preach is actually when his novels went from average to despicable.
Reply - November 18, 2014
[/TR]
[/TABLE]
[TR]
[TD="align: center"]
Ishtiaq Ahmed and the Lahore massacres
by Sabizak
Note: This excellent and timely article is cross-posted from the blog Silsila-e-Mah-o-Saal
I have thought about it quite frequently since the attack on Ahmadi mosques in Lahore, but after the Data Darbar massacre it has taken even more concrete shape in my mind. Ishtiaq Ahmed has a role to play in the mindset that perpetuates such killings. Who is Ishtiaq Ahmed? Maybe the handful of readers of this blog who (I presume) have mostly been raised on English and American influences will never have heard of him, but I am sure some of the slightly older readership will have come across his novels some time or the other. When I was a child of about 9 and 10 they were all the rage in circles that read even a little bit of Urdu. Our chief pleasure used to be the exchange of Ishtiaq Ahmed novels that appeared with the frequency of four a month. In our meagre pocket money, my friend and I could afford one each between us, and devouring our own first we would immediately move on to the others.
Ishtiaq Ahmed novels were, loosely speaking, the equivalent of Hardy Boys. Adventurous and fast-paced, they were gripping enough to keep countless young pre-teen and teens enthralled. Over time though, they started moving from being subtle indoctrinations to full-blown hate-preaching. The pleasure that was once to be had in the kicks, punches, quirks and witty repartee of the characters was employed to brainwash youth to think about Ahmeds Wahabist ideologies. India was perpetually demonized of coursehis novel Langra Inteqaam fully endorsing all the text-book versions of what happened in Bangladesh, and he constantly reiterated the ideal of religion before country (the kind of thinking that Musharraf later tried to overturn with his Sab se Pehlay Pakistan campaign).
Somewhere in the early 90s, Ahmed started a campaign in his prefaces. He claimed that in an upcoming novel he would shock all his readers into running to a specific corner of their houses. This was typical Ishtiaq Ahmed marketing, creating suspense to sell his books. It intrigued the young me greatly, who was a perpetual lagger when it came to solving anything before the last page. This marketing gimmick later turned out to be something far more sinister as it unfolded. Ahmed wrote a full out-and-out novel against people who visit sufi shrines, replete with ahaadees to back him up. Ahmedis and Sufi followers became the constant target of his poisonous pen that had previously only indulged in nodding passes to muslamaanyat and barely veiled antagonism towards India. Now it turned inwards and wanted to destroy any semblance of tolerance within the country itself.
Ahmedis, particularly, came under great fire. The idea that every dissenter, thus, is vaajib-ul-qatal (liable to be killed) came to me the first time through the writings of Ishtiaq Ahmed. Make no mistake about it, his circle of influence wasnt small. True, that none of the girls in my elitist-ish school were reading him but boys from equivalent schools certainly were, and we know those are the ones whom brainwashing affects directly (though it is not any less hazardous in women). My brother, i remember, once asked me to give him my collections of Ishtiaq Ahmed novels, to take to America for a homesick friend of his. His influence ranged far and wide.
Already having read cartoon series version of Muhammad Bin Qasim, Tariq Bin Zayaad and Mahmood Ghaznis heroic conquests in Taleem-o-Tarbiat I was fertile grounds for hatred against Ahmedis and any kind of non-wahaabi Muslims. Today I wonder, if I could be affected thus, who was on the other hand taking in copious amounts of toyroom tea parties and English boarding schools in Enid Blyton, then how can we find any surprise in so many brainwashed suicide bombers that keep getting thrown up by the dozen. At that tender age of 12 or 13, being physically fearless by nature and not being a particular family favorite, i could easily have become a suicide bomber I am sure. Later on in life, teaching at Aitchison, I learned the same lesson, there was an immense amount of hardliners amongst the creme de la creme (to repeat a phrase that an odious old teacher repeated ad nauseum) of the country. Madrassaas are not the only breeding ground for terrorists in Pakistan.
Elite schools with self serving Principals and text books that preach nothing but hatred and intolerance are just as bad. It is only at the all girls LGS that I currently teach at (kudos and a totally humble bow to its Principal Nasreen Shah) that there is a concerted effort to make the girls think in the right direction, in order to nullify the effects of some of their text book education as well as the insidious influences of fashion and partying and other forms of empty headedness.
The pe dar pe hamlayon Lahore, as Ishtiaq Ahmed himself would put it, made me think incessantly of the man and whether any of the attackers (or those who control them) could ever have read him at some point, and derived moral justification for their convictions from his evil simplification of things. It isnt too great a stretch.
P.S While looking for hyperlinks for this post i found the Wikipedia entry on Ishtiaq Ahmed and was not too surprised to find that he is originally from Jhang, that bastion of sectarian hatred, from where undoubtedly some from my own family imbibed a lot of their sectarian prejudices. How strange that one small place can breed so much of the same thinking.
Source
[/TD]by Sabizak
Note: This excellent and timely article is cross-posted from the blog Silsila-e-Mah-o-Saal
I have thought about it quite frequently since the attack on Ahmadi mosques in Lahore, but after the Data Darbar massacre it has taken even more concrete shape in my mind. Ishtiaq Ahmed has a role to play in the mindset that perpetuates such killings. Who is Ishtiaq Ahmed? Maybe the handful of readers of this blog who (I presume) have mostly been raised on English and American influences will never have heard of him, but I am sure some of the slightly older readership will have come across his novels some time or the other. When I was a child of about 9 and 10 they were all the rage in circles that read even a little bit of Urdu. Our chief pleasure used to be the exchange of Ishtiaq Ahmed novels that appeared with the frequency of four a month. In our meagre pocket money, my friend and I could afford one each between us, and devouring our own first we would immediately move on to the others.
Ishtiaq Ahmed novels were, loosely speaking, the equivalent of Hardy Boys. Adventurous and fast-paced, they were gripping enough to keep countless young pre-teen and teens enthralled. Over time though, they started moving from being subtle indoctrinations to full-blown hate-preaching. The pleasure that was once to be had in the kicks, punches, quirks and witty repartee of the characters was employed to brainwash youth to think about Ahmeds Wahabist ideologies. India was perpetually demonized of coursehis novel Langra Inteqaam fully endorsing all the text-book versions of what happened in Bangladesh, and he constantly reiterated the ideal of religion before country (the kind of thinking that Musharraf later tried to overturn with his Sab se Pehlay Pakistan campaign).
Somewhere in the early 90s, Ahmed started a campaign in his prefaces. He claimed that in an upcoming novel he would shock all his readers into running to a specific corner of their houses. This was typical Ishtiaq Ahmed marketing, creating suspense to sell his books. It intrigued the young me greatly, who was a perpetual lagger when it came to solving anything before the last page. This marketing gimmick later turned out to be something far more sinister as it unfolded. Ahmed wrote a full out-and-out novel against people who visit sufi shrines, replete with ahaadees to back him up. Ahmedis and Sufi followers became the constant target of his poisonous pen that had previously only indulged in nodding passes to muslamaanyat and barely veiled antagonism towards India. Now it turned inwards and wanted to destroy any semblance of tolerance within the country itself.
Ahmedis, particularly, came under great fire. The idea that every dissenter, thus, is vaajib-ul-qatal (liable to be killed) came to me the first time through the writings of Ishtiaq Ahmed. Make no mistake about it, his circle of influence wasnt small. True, that none of the girls in my elitist-ish school were reading him but boys from equivalent schools certainly were, and we know those are the ones whom brainwashing affects directly (though it is not any less hazardous in women). My brother, i remember, once asked me to give him my collections of Ishtiaq Ahmed novels, to take to America for a homesick friend of his. His influence ranged far and wide.
Already having read cartoon series version of Muhammad Bin Qasim, Tariq Bin Zayaad and Mahmood Ghaznis heroic conquests in Taleem-o-Tarbiat I was fertile grounds for hatred against Ahmedis and any kind of non-wahaabi Muslims. Today I wonder, if I could be affected thus, who was on the other hand taking in copious amounts of toyroom tea parties and English boarding schools in Enid Blyton, then how can we find any surprise in so many brainwashed suicide bombers that keep getting thrown up by the dozen. At that tender age of 12 or 13, being physically fearless by nature and not being a particular family favorite, i could easily have become a suicide bomber I am sure. Later on in life, teaching at Aitchison, I learned the same lesson, there was an immense amount of hardliners amongst the creme de la creme (to repeat a phrase that an odious old teacher repeated ad nauseum) of the country. Madrassaas are not the only breeding ground for terrorists in Pakistan.
Elite schools with self serving Principals and text books that preach nothing but hatred and intolerance are just as bad. It is only at the all girls LGS that I currently teach at (kudos and a totally humble bow to its Principal Nasreen Shah) that there is a concerted effort to make the girls think in the right direction, in order to nullify the effects of some of their text book education as well as the insidious influences of fashion and partying and other forms of empty headedness.
The pe dar pe hamlayon Lahore, as Ishtiaq Ahmed himself would put it, made me think incessantly of the man and whether any of the attackers (or those who control them) could ever have read him at some point, and derived moral justification for their convictions from his evil simplification of things. It isnt too great a stretch.
P.S While looking for hyperlinks for this post i found the Wikipedia entry on Ishtiaq Ahmed and was not too surprised to find that he is originally from Jhang, that bastion of sectarian hatred, from where undoubtedly some from my own family imbibed a lot of their sectarian prejudices. How strange that one small place can breed so much of the same thinking.
Source
[/TR]
[/TABLE]
- Featured Thumbs
- http://s25.postimg.org/z0d3e4723/Ishtiaq2.png
Last edited by a moderator: