Musharraf expected to return in September

mohib

Senator (1k+ posts)
musharraf-AFP31-640x480.jpg

Shahbaz also disclosed the merger of the All Pakistan Muslim League and PML-Q in the days ahead.

LAHORE: Former president Pervez Musharraf is expected to announce his election manifesto in September on his return to the country.

This was announced by All Pakistan Muslim League Chief Coordinator Chaudhry Shahbaz during a press conference at the Lahore Press Club on Sunday.
He said the former president will face all charges against him, adding that the government is even free to probe Nawab Akbar Bugtis assassination and the Lal Mosque carnage.
Shahbaz also disclosed the merger of the All Pakistan Muslim League and PML-Q in the days ahead.
http://tribune.com.pk/story/33402/musharraf-expected-to-return-in-september/

Spartacus

Chief Minister (5k+ posts)
Musharraf should come Pakistan only and only if there is election in near future.
If he is really comming that means we will have election soon....

GeoG

ایک شخص جس نے کسی کو ادھار دیا تھا مقروض کے گھر پہنچا

تومالک نے نوکر کے ہاتھ کہلوا بھیجا کہ صاحب گھر پر نہیں

رقم لینے والے صاحب کا یہ بارہواں چکر تھا جھنجھلا کر نوکر سے کہا کہ بھیی تمھارے مالک ہمارا قرض کب چکا یں گے

نوکر جلدی سے بولا قیامت والے دن

نوکر جب گھر کے اندر پہنچا تو مالک نے اس کو الٹا ٹانگ دیا کہ تمہیں دن مقرر کرنے کی کیا ضرورت تھی

لگتا ہے چوہدری شہباز آج رات الٹا لٹک کر ہی گزاریں گے

gazoomartian

Prime Minister (20k+ posts)

رقم لینے والے صاحب کا یہ بارہواں چکر تھا جھنجھلا کر نوکر سے کہا کہ بھیی تمھارے مالک ہمارا قرض کب چکا یں گے

نوکر جب گھر کے اندر پہنچا تو مالک نے اس کو الٹا ٹانگ دیا کہ تمہیں دن مقرر کرنے کی کیا ضرورت تھی

:lol::lol:

ch chocho

Ane dain g ane dain.................Es hamam main aik aur nanga sahi..........muje khushi hui sun ker. Aur main chahta hon keh Inqalab-e-france ki tarah jab log en sab ko qatal karain tu sab choor uchakye yaha hon. liken nahi ayain gae wo tu bechare UK ka passport lene ki koshesh ker rahe hain time lage ga ane main. ane do buhat sare swalo ka jawab un se b lena hai...........ajj meri akhyain ne ayeho jia takya ..............

PATRIOTIC_PAKISTANI

Minister (2k+ posts)
musharraf-AFP31-640x480.jpg

LAHORE: Former president Pervez Musharraf is expected to announce his election manifesto in September on his return to the country.

This was announced by All Pakistan Muslim League Chief Coordinator Chaudhry Shahbaz during a press conference at the Lahore Press Club on Sunday.
He said the former president will face all charges against him, adding that the government is even free to probe Nawab Akbar Bugti’s assassination and the Lal Mosque carnage.
http://tribune.com.pk/story/33402/musharraf-expected-to-return-in-september/

You missed important part of this story
"THE YEAR" ?

usman6062

MPA (400+ posts)
well yeh uss ka apna decision hai...its good...
lakin mera khayal hai k uss nein jitni dair yahan raj kia hai...uss k dushman bohat paida ho gaye hain....iss liye mera khayal hai k wo aaya to ..... kuch b ho sakta hai.

abbasiali

Minister (2k+ posts)
My count down starts now, 30 days + 30 days of september left.

I will be the first person, who will join Musharaf, the day he will land on Pakistani soil, by September 2010.

lord_sultan

Councller (250+ posts)

(clap)(bigsmile):lol:[hilar]

lord_sultan

Councller (250+ posts)
general yahya ko bhi lagta tha ke woh awam mein maqbool he so jub woh giraftar ho ke aik paishi per jaraha tha sardar ahmed chudhry ke saath to aik jagah onho ne zid ki mein yahan niche otarna hai aur chai piyonga sardar sahib ne mana kia ke aap ki jaan ko khtra he woh nahi maane to onho ne un ko janediay jub awam ko pata chala yeh yeh yahya he lage marne bhag ke police ki gari mein panah li tub sardar sahib ne phir pocha sir jana he tub unki shakal dekhne wali thi isse bhi aane do awam mein maqboliat ka pata chal jayega (source sardar ahmed choudhry's book jahane hairat)

lord_sultan

Councller (250+ posts)

I will be the first person, who will join Musharaf, the day he will land on Pakistani soil, by September 2010.

loji masjid bani nahi bhikari pehle tyar pehle is ko lao to sahi

Spartacus

You have to come to Pakistan if you want to join him . You can join him from CANADA , just use Facebook....:)

funkymonk

Minister (2k+ posts)
GeoG and lord_sultan posts are just awesome .. i laughed my *** off ..
cheers ...

ps: bushy's bitch is not going to come back