پنجاب میں شہباز شریف کا نمبر گیم مکمل، عارف حمید بھٹی کا بڑا دعویٰ

Diesel

Chief Minister (5k+ posts)
in so called journalists ke motabiq khan sab 2018 ma hi out ho jatey.. suba sham inka aik hi namorad nara aj gyi or kal gyi pti ki govt.. sunta ja sharmata ja

Haha

Minister (2k+ posts)
اگر ایسا ہو گیا تو کوئی تعجب والی بات نہیں ہوگی روحانی پیداوار چیف منسٹر فلموں اور ڈراموں میں ہی کامیاب ہوتے ہیں زمینی حقائق نہ دیکھنے والوں کے ساتھ ایسا ہو گیا تو کوئی انہونی نہیں ہوگی
لیکن یہ ہٹ دھرمی اور غلطی جس نے عمران خان کی پچیس سال کی محنت پر پانی پھیر دیا یہ عمران خان اور پاکستان اور آ رمی کے بہت سے خاموش اور بہت سے گم نام ویل وشرز کا اعتماد ہمیشہ کے واسطے ان سب سے ختم ہو جائے گا

<ChOuDhArY>

Koi aik b aisa week nahi jis mn Fake Media ne PTI ki Govt. khattam nahi ki..
Itne besharam hn kh khabar galat hone per sharminda nahi hote bulke agle Fake news market mn phaink dete hn..

Yea Media be bilkul justice system, ECP, Establishment ki trah ha.. sab bikao maal ha.. bus achi price pay karo aur jo merzi krwa lo

Hussain1967

Koi aik b aisa week nahi jis mn Fake Media ne PTI ki Govt. khattam nahi ki..
Itne besharam hn kh khabar galat hone per sharminda nahi hote bulke agle Fake news market mn phaink dete hn..

Yea Media be bilkul justice system, ECP, Establishment ki trah ha.. sab bikao maal ha.. bus achi price pay karo aur jo merzi krwa lo
Aap shaid politics mein naey ho. PTI say ziada dafa media nay PPP ki govt khatam ki thi 2008 say 2013 tak. PPP had up and down relationship with military and all the time down relationship with Supreme Court of Iftikhar Chaudhry.

<ChOuDhArY>

Aap shaid politics mein naey ho. PTI say ziada dafa media nay PPP ki govt khatam ki thi 2008 say 2013 tak. PPP had up and down relationship with military and all the time down relationship with Supreme Court of Iftikhar Chaudhry.
I am well aware of that.. But we know that PPP was not a popular Govt. and that was the reason why it was so easy for PMLN to use Fake Media and Courts against PPP to get political benefit.. Media was bashing PPP to get rating. But now the situation is totally opposite..

PPP has no comparison with PTI in terms of popularity.. but still Fake Media selling Fake news only because they are not getting lifafa. Although they know that their rating is also effected but still they don't care..

Hussain1967

I am well aware of that.. But we know that PPP was not a popular Govt. and that was the reason why it was so easy for PMLN to use Fake Media and Courts against PPP to get political benefit.. Media was bashing PPP to get rating. But now the situation is totally opposite..

PPP has no comparison with PTI in terms of popularity.. but still Fake Media selling Fake news only because they are not getting lifafa. Although they know that their rating is also effected but still they don't care..
Did I say anywhere in my post that PPP’s was a popular government? I only said that PPP government was being finished almost everyday by media (particularly by Dr. Shahid and Kamran Khan). If PPP completed its five years, PTI too would complete its five years. Regarding the current popularity of PTI, see the election results of Noshehra, Daska, and Karachi. You will see more proof of “popularity “ on May 5 when another bye election will take place in Khushab. This is a district which is near to Mianwali, the hometown of IK.

<ChOuDhArY>

Did I say anywhere in my post that PPP’s was a popular government? I only said that PPP government was being finished almost everyday by media (particularly by Dr. Shahid and Kamran Khan). If PPP completed its five years, PTI too would complete its five years. Regarding the current popularity of PTI, see the election results of Noshehra, Daska, and Karachi. You will see more proof of “popularity “ on May 5 when another bye election will take place in Khushab. This is a district which is near to Mianwali, the hometown of IK.

Bhai kiyoon naraz hote ho... mn ne kab kaha kh aap ne "PPP ko popular party kaha" .. I was just drawing a comparison..

Lakin Aap ki khushi ke liye mn keh deta hn

" PTI pakistan ki history mn sab se badnaam party ha jis ka shayad hi koi voter pure pakistan mn ho" Aur shayad awaam din raat nafal parh kr Mian Mafroor aur Imaam Zardari ke ane ki dua kr rahe hn"

shafiqueimran

Minister (2k+ posts)
کیا ملک ہے جہاں منی لانڈرر چور اور خاندانی لٹیرے شہباز شریف دوبارہ سیاست میں زندہ ہو گیا ہے ۔ لعنت ہے۔ بات یہ ہے کہ باجوہ چوروں اور غداروں کے ساتھ ڈیل کر چکا ہے اور عوام بھی دیکھ رہی ہے اور لگتا ہے عمران خان کو بھی کنفرم ہو چکا ہے ۔ ان تمام ملکی چوروں اور غداروں کی ضمانتیں اس بات کا ثبوت ہے کہ باجوہ ذلالت دکھاتے ہوۓ چوروں کو ڈیل دے چکا ہے ۔ عمران خان کو عوام کو کھل کر بتانا چاہیے اور بے نقاب کرنا چاہیے کہ کون اُن کو چوروں کے احتساب سے نہ صرف روک رہا ہے بلکہ ان چوروں کو عدالتوں کے ذریعے ریلیف دلوا کر عمران خان کوبباجوہ چوروں اور غداروں کے ساتھ ڈیل کر چکا ہے اور عوام بھی دیکھ رہی ہے اور لگتا ہے عمران خان کو بھی confirm ہو چکا ہے ۔ ان تمام ملکی چوروں اور غداروں کی ضمانتیں اس بات کا ثبوت ہے کہ باجوہ ذلالت دکھاتے ہوۓ چوروں کو ڈیل دے چکا ہے ۔ عمران خان کو عوام کو کھل کر بتانا چاہیے اور بے نقاب کرنا چاہیے کہ کون اُن کو چوروں کے احتساب سے نہ صرف روک رہا ہے بلکہ ان چوروں کو عدالتوں کے ذریعے ریلیف دلوا کر دکھا بھی رہا ہے ۔ اور چور میڈیا ملکی لٹیروں کو سپورٹ کر رہا ہے۔ جن چوروں کو عبرت ناک سزائیں ملنی چاہیے باجوہ نے ذلالت دکھاتے ہوۓ ان کو ڈیل دے کر دوبارہ زندہ کر دیا ہے ۔ لعنت ہے