قبل از وقت انتخابات کی صورت میں عوام کسے ووٹ دینگے؟سروے نتائج

survy1y1131.jpg


قبل از وقت انتخابات کی صورت میں تحریک انصاف ہار سکتی ہے؟ نئے سروے کے نتائج سامنے آگئے

ملکی موجودہ سیاستی صورتحال کا موازنہ کرنے کیلئے انسٹیٹیوٹ فارپبلک اوپینین اینڈ ریسرچ (آئی پی او آر) نے ایک سروے کرایا ہے جس میں انکشاف ہوا ہے کہ قبل از وقت انتخابات ہوئے تو مسلم لیگ (ن) اور تحریک انصاف میں سخت مقابلہ دیکھنے کو ملے گا۔

آئی پی او آر کے حالیہ سروے کے مطابق 29 فیصد پاکستانیوں نے وقت سے پہلے انتخابات کی صورت میں مسلم لیگ (ن) کو جب کہ 28 فیصد نے تحریک انصاف کو ان کی پہلی ترجیح ہونے کا بتایا۔ جب کہ 15 فیصد نے پاکستانی اب بھی پیپلزپارٹی کو ووٹ دینے کا ارادہ رکھتے ہیں۔


آئی پی او آر سروے کے مطابق صوبائی اسمبلی کے انتخابات کے لیے پنجاب میں 46 فیصد نے (ن) لیگ کو پہلی تو 31 فیصد نے پی ٹی آئی کو دوسری پسند کہا۔ سندھ میں 44 فیصد ووٹرز کی پہلی پسند پیپلزپارٹی ہی ہے جبکہ 13 فیصد کو پی ٹی آئی دوسری چوائس کے طور پر بہتر لگتی ہے۔

سروے میں پتہ چلا ہے کہ خیبر پختونخوا میں پی ٹی آئی 44 فیصد ووٹرز کی پہلی پسند ہے جبکہ 17 فیصد کے ساتھ جے یو آئی ووٹرز کی دوسری پسند بن گئی ہے۔

بلوچستان کی بات کی جائے تو یہاں 20 فیصد نے حکمراں جماعت بلوچستان عوامی پارٹی کو ووٹ دینے کی بات کی جبکہ 18 فیصد ووٹر تحریک انصاف کے حامی بن گئے ہیں۔

آئی پی او آر سروے کے مطابق 2018 کے مقابلے میں پی ٹی آئی کی مقبولیت میں 4 فیصد کمی دیکھی گئی جبکہ اسی عرصے میں پی ایم ایل نواز نے اپنی مقبولیت میں 5 فیصد اضافہ کیا ہے۔ سروے کے مطابق پیپلزپارٹی کی مقبولیت میں بھی 2018 کے مقابلے 2 فیصد اضافہ ہوا ہے۔
 
Advertisement

Young_Blood

Minister (2k+ posts)
Nation? Hahahaha, Kiu Nation k lafz ko gaali dete ho bhai, Hamare Muaashre ke honesty check karne k liay sirf aik jumla kaafi hai, KHATA HAI TO LAGATA B TO HAI, Siasi Wabastagi ko aik taraf rakhein, hamari awaam itni dhokay baaz, aur Jhooti ho chuki hai k iss se achai ke umeed karna dewar per apna sir marne k barabar hai.
 

Aristo

Senator (1k+ posts)
Yeh aj tak kisi survey walay nai hum say koi sawal kyun nahi pocha???? Akhir hotay kahan hain yeh servay 🤔
 
Sponsored Link