اگر میں نے بولنا شروع کیا تو کافی مشکلات کھڑی ہوجائیں گی، سرفراز احمد

10sarfukhamoshi.jpg

قومی کرکٹ ٹیم کے سابق وکٹ کیپر کپتان سرفراز احمد نے سخت الفاظ میں خود پر تنقید کرنے والوں کو جواب دیتےہوئے خبردار کردیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سابق کپتان سرفراز احمد نے خود پر تنقید کرنے والوں کو سخت لہجے میں خبردار کرتے ہوئے کہا ہے کہ میں سابق کرکٹر توصیف احمد کو کوئی جواب نہیں دوں گا کیونکہ یہ بھی تو سیلکشن کمیٹی کا حصہ رہیں ہیں۔

سرفراز احمد نے کہا کہ اگر میں نے بولنا شروع کیا تو کافی لوگوں کیلئے مشکلات کھڑی ہوجائیں گی اس لیے میں خاموش رہنے کو ترجیح دیتا ہوں۔


سرفراز احمد نے قومی کرکٹ ٹیم میں کم بیک سے متعلق بات کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان سپر لیگ ہمارے لیے امید کی کرن ہے جس میں اچھی کارکردگی دکھانے کی کوشش کرکے قومی ٹیم میں واپس جگہ بناؤں گا۔

یادرہے کہ گزشتہ روز سابق کرکٹر توصیف احمد نے جیو نیوز کے پروگرام اسکور میں خصوصی گفتگو کرتے ہوئے سرفراز احمد کو ایک بے اختیار کپتان قرار دیا تھا ، انہوں نے کہا کہ سرفراز احمد نے اپنے اختیارات کا درست اور بروقت انداز میں استعمال نہیں کیااسی وجہ سے ان کے معاملات خراب ہوئے اور وہ اچھے کھلاڑی ہونے کے باوجود ٹیم میں اپنی جگہ برقرار نہ رکھ سکے۔

توصیف احمد نے اس انٹرویو کے دوران کہا کہ سرفرا ز احمد نے بطور کپتان اگر فواد عالم کو ٹیم میں شامل کرتے تو وہ کھیل سکتے تھے، مگر سرفراز نےان کی جگہ سعد علی کو ٹیم میں جگہ دی تھی، سرفراز نے بطور کپتان سارے فیصلے اچھے نہیں کیے ، خاص طور پر اپنے بیٹنگ آرڈر کو نیچے کرنے اور دوسروں کو اوپر کھلانے کا فیصلہ صحیح نہیں تھا۔
 
Advertisement

abdlsy

Prime Minister (20k+ posts)
Very simple unfit eating pulaoe with huge tummy getting out million times on less than 10 runs. Irresponsible n no physical fitness n bad performance was the cause of his ouster.
 

yankee babu

Senator (1k+ posts)
Sarfaraz bhai ap fikar na karai apne ko scumbago ke level na ai ap ka imagge brave kaptaan ka hai pmik ne bhi kaha hai.

تندئ بادِ مخالف سے نہ گھبرا اے عقاب

یہ تو چلتی ہے تجھے اونچا اڑانے کے لیے

 

Kavalier

Chief Minister (5k+ posts)
dunya ka ghatya tareen player hay yeah aur uss say ghatya insan bhi hay, acha hay sideline howa hay
 
Sponsored Link