The day when Gen Zia saved Pakistan from anarchy and secularism and saved our national cultural valu

khan_sultan

Banned
Bhai sahib shiaisam purely pesy or ayashi ki Bunyad par dala Gaya hai . Iss ko Bunyad yeh hai ke pedaish or khandan ki bonyad par Hamey afzal maan lo .or Phir OSS afzal honay ke kuch haqooq maan lo maslan .. Ham afzal hain ham par thori zakat haram magar ziyada khumas halal hai difference pesay miqdar hai .. Hum tumhari maa behan say Muta kar saktay hai tum hamari syedzadi say Nikah bhi nahi kar saktay . Waghira waghair .. Aap yaqeen Janiye being from Sadaat family mujhay yeh suite karta hai ke Shiaism par rahon magar yeh ghalat hai Becharay regular Shia non league supporter ki tarah gumrah hain .. Abhi dekhain mein easi family say hon jisay non league suite karti hai agar khud gharz ho Jain non league hamesha behtar tabkay ki party hai . Hamaray pass gariyan hain yeh hamarey liye road or sarkain banatay hain hum kiyon Pti ko support karain Jo ham par tax laga kar ghareebon ka per capita behtar karay gai .. Kiyon ke ham insan hain hum eik chat ki plate nahi kha saktay itnay mangnain walon ke Samnay .. Mein nay Hazarat Abu Baka umar ko Dekha nahi sirf sona hai aap logon nay bhi Batain soni ya parhi hain . Magar mutafiqa baat yeh hai ke achay khassy ameer or sardar hoatay howay haZrat abubakar umar usman phatay kapron mein aa Gaye on key banaye qawaneen aaj bhi insaniyat ki zamanat hai . Apnay liye koi mehal nahi banwaya koi zaiwrat ke anbar nahi lagye easay logon ko galiyan koi ***** hi day sakta hai mein tu onhain defend karta hon .

OAAAACEki-aTk1yhHQXeOvFgeAT0I2CIXveuQFYy-7s5FFy6s5UMfX-yiOxMBC_i0K08FfiaedPh-kEAOAqCzUVdjfUAm1T1UE8K1qWO8cE7swITlG0HZNMIMCIt.jpg


OAAAAEo9u90E-cY318zsXHpw2-A1gjPBRMrER-ru4U59Vwsf89fqxmJ0U9HbmfQhpCYaMzvD7190OCTNR3hnncrt5wIAm1T1UIexbHl6sj_LDZURsB9j47Y0MjHz.jpg


OAAAANi6Mvp9A-hD2t8hABicfWMh7rBuJfKiga9uafCU9PauZCjnjIAmAReF3UfSMpm8UwvpDm029wS_iGbQ-wyofQcAm1T1UNyFb27pOfpdSpW0ndiXDPCdgBiS.jpg


اے عقل کے بغیر چلنے والے انسان مولوی کے ہاتھوں برباد مت ہو تماری کتب بھری پڑی ہیں شیعہ کے خیر البریہ ثابت ہونے پر دشمنی میں اتنے اندھے مت ہو کے اپنے اوپر عذاب لے لو ان حوالوں کی نفی کرو ورنہ خاموشی اختیار کرو شیعہ کے خلاف زبان کھولنے سے پہلے
 

khan_sultan

Banned
یہ انگریزوں کی لیبارٹری میں بننے والے نئے نکور مذھب کا موجد تھا یعنی کے سائنسدان
:lol:
[/QUOTEYaani qadyaani ,, laikin woh to koi aur galibann koi mirza Ahmed sahib kaa naam sunna thaa issi wastay inko Ahmaddi bhi kehtay hain ??????? please clarify and Guide me ????

اس وقت انگریزوں نے ایک ہی لیبارٹری میں دونوں پر کام کیا ایک تو یہ لوگ تھے جو آج کل لال مندر پر قبضہ کیے ہیں اور پورے ملک پر قبضہ کرنا چاہتے ہیں لوگوں کو بموں سے پھاڑ کر
دوسرے مرزا تھے جو کے اسی نظریات کی دوسری قسط تھی جو کے قادیان سے وقوع پزیر ہوا آپ دیکھو دونوں کے نظریات ایک جیسے ہی ہیں
 

RAW007

Banned
اس وقت انگریزوں نے ایک ہی لیبارٹری میں دونوں پر کام کیا ایک تو یہ لوگ تھے جو آج کل لال مندر پر قبضہ کیے ہیں اور پورے ملک پر قبضہ کرنا چاہتے ہیں لوگوں کو بموں سے پھاڑ کر
دوسرے مرزا تھے جو کے اسی نظریات کی دوسری قسط تھی جو کے قادیان سے وقوع پزیر ہوا آپ دیکھو دونوں کے نظریات ایک جیسے ہی ہیں


laal mandir par qabza ........................ha ha ha wahabi ? :lol::lol::lol:
 

yasir18

Councller (250+ posts)
Role of Gen Zia, Pak Army and ISI was superb after the Russian occupation of Afghanistan. Pakistan prepared to resist USSR (soviet Russia) even before its occupation of Afghanistan. It was a famous saying in the past that Russians don't leave the place where they enter. But Pakistan, other Muslim countries and few European countries ended the occupational game of Russia. Later, defeat in Afghanistan led to the freedom of several Muslim countries (Central Asia) and European countries (eastern, central and Baltic areas of Europe) and USSR became Russian Federation. Gen Zia and Pak Army took a great revenge from Soviet Russia which played an important part in the creation of Bangladesh for which they should be praised.
 

moazzamniaz

Chief Minister (5k+ posts)
Bhai sahib shiaisam purely pesy or ayashi ki Bunyad par dala Gaya hai . Iss ko Bunyad yeh hai ke pedaish or khandan ki bonyad par Hamey afzal maan lo .or Phir OSS afzal honay ke kuch haqooq maan lo maslan .. Ham afzal hain ham par thori zakat haram magar ziyada khumas halal hai difference pesay miqdar hai .. Hum tumhari maa behan say Muta kar saktay hai tum hamari syedzadi say Nikah bhi nahi kar saktay . Waghira waghair .. Aap yaqeen Janiye being from Sadaat family mujhay yeh suite karta hai ke Shiaism par rahon magar yeh ghalat hai Becharay regular Shia non league supporter ki tarah gumrah hain .. Abhi dekhain mein easi family say hon jisay non league suite karti hai agar khud gharz ho Jain non league hamesha behtar tabkay ki party hai . Hamaray pass gariyan hain yeh hamarey liye road or sarkain banatay hain hum kiyon Pti ko support karain Jo ham par tax laga kar ghareebon ka per capita behtar karay gai .. Kiyon ke ham insan hain hum eik chat ki plate nahi kha saktay itnay mangnain walon ke Samnay .. Mein nay Hazarat Abu Baka umar ko Dekha nahi sirf sona hai aap logon nay bhi Batain soni ya parhi hain . Magar mutafiqa baat yeh hai ke achay khassy ameer or sardar hoatay howay haZrat abubakar umar usman phatay kapron mein aa Gaye on key banaye qawaneen aaj bhi insaniyat ki zamanat hai . Apnay liye koi mehal nahi banwaya koi zaiwrat ke anbar nahi lagye easay logon ko galiyan koi ***** hi day sakta hai mein tu onhain defend karta hon .

۔ آپ کی بہت سی باتیں بہت اچھی ہیں( آپ سادات ہونے کا ناجائز فائدہ نہیں اٹھا رہے ، آپ سیاسی طور پر ایسی پارٹی کو سپورٹ نہیں کرتے جو آپکے خیال میں غریبوں کا حق مارتی ہے، آپ اپنے ذاتی مفاد پر قومی اور عوامی مفاد کو ترجیح دیتے ہیں ، وغیرہ وغیرہ ) مگر من حیث القوم اہل تشیع مسلمانوں کے خلاف آپکے منفی خیالات پڑھ کر حیرت بھی ہوتی ہے. ایک بار لاہور ہائیکورٹ ملتان بنچ کے ایک جج نے اسی طرح کے منفی ریمارکس پٹھان قوم کے بارے میں دیے تھے اور جج کی جہالت پر سبھی لوگوں نے احتجاج کیا تھا. انسان کو اپنے مختصر ذاتی تجربات اور مشاہدات کو کسی بھی بہت بڑے طبقے پر جینرلائز کرنے سے ازحد پرہیز کرنا چاہیے ، خاص کر منفی باتوں کو. مثلا، آپ فرما رہے ہیں کہ سادات غیر سادات میں رشتہ نہیں کرتے تو ہو سکتا ہے کہ مختلف مذہبی اور سماجی وجوہات کی بنیاد پر ایسا کرنا انکی خواہش یا مجبوری ہو مگر حالات اور تقدیر کی بے رحم چا لوں کا کیا کیا جاے کہ بہت سی مجبوریوں کی وجہ سے میرے اپنے سسرال سادات ہیں اور میں غیر سید (گجر)ہوں. اور ہم سنیوں کے بھی دو مختلف فرقوں سے ہیں

جہاں تک بات اہل تشیع کے مختلف عقائد کی ہے کہ جو آپکو ناپسند ہیں تو بھائی میری ذاتی بلکہ ساری پرامن دنیا کی سوچ یہ ہے کہ آپ کسی دوسرے کے ان عقائد کو تنقید کا نشانہ ضرور بنائیں کہ جن سے آپکو کوئی مالی یا جانی نقصان ہوتا ہو، باقی عقائد پر تنقید نہ تو آپکا حق ہے اور نہ ہی کسی پڑھے لکھے سلجھے ہوے مہذب انسان کو زیب دیتی ہے. اہل تشیع بھائی متعہ کریں یا کہ ماتم ، ہماری کسی بھی مقدس ہستی پر تنقید کریں یا جس کو جو کچھ مانیں؛ مجھے کونسا بل آ رہا ہے کہ میں خوامخواہ تڑپتا پھروں. خورد بین سے بھی ڈھونڈوں تو مجھے اپنے پاکستانی اہل تشیع بھائیوں کے محرم کے دوران شہر اور بازار مکمل بند کروانے کے علاوہ کوئی دوسری قابل تنقید بات نظر نہیں آتی اور یہ ایشو بھی سپاہ اور لشکروں سے عزاداروں کی حفاظت سے متعلق ہے، دوسرا یہ تو اپنی مذہبی رسومات اور غم میں مگن ہوتے ہیں جبکہ بریلوی حضرات ان سے بھی آگے بڑھکر اس قسم کی کاروائیوں(سبیلیں، کانفرنسز، بازار اور راستے بند وغیرہ) میں مصروف ہوتے ہیں

جبکہ دوسری طرف اگر میں اپنے گریبان میں جھانکوں تو مجھے اپنے فرقے کے طالبانی گروہ کے درجنوں ایسے قابل اعتراض عقائد نظر آتے ہیں جو براہ راست دوسرے انسانوں کو مالی اور جانی نقصان پہنچا تے ہیں اور اس میں ذرہ برابر بھی کوئی شک نہیں. اور کیونکہ مجھے اپنے طبقے کی اصلاح پہلی ترجیح نظر آتی ہے اس لیے مجھے آپ ہمیشہ اپنے طبقے کے ایسے عقائد ( طالبانی) پر تنقید کرتا ہوا پائیں گے کہ جن سے دوسرے انسانوں کو مالی اور جانی نقصان ہو رہا ہو

لیکن بہرحال کیونکہ ہم پاکستانی علم اور تہذیب کی مندرجہ بالا معراج سے ابھی تک کوسوں دور ہیں تو لہٰذا یھاں یہی غنیمت ہے کہ آپ اپنے عقائد کو بیان کرنے میں آزاد ہوں اور دوسروں کے اسی حق کو خندہ پیشانی سے برداشت کریں. آپ ان متنازعہ مقدس شخصیات کی دل بھر کر توصیف کریں اور دوسرے بھائیوں کو ان پر تنقید کی بھی آزادی ہو. خواہ میرے اہل تشیع بھائیوں کے عقائد مجھ سے کس قدر مختلف اور میرے لیے کڑوے کیوں نہ ہوں، انکے آزادانہ اظہار سے بڑھکر پرمسرت اور خوش کن بات میرے لیے اس فورم پر کوئی دوسری نہیں. اور اللہ کا لاکھ لاکھ شکر ہے کہ وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ فورم پر طرفین کا برداشت کا لیول بڑھ رہا ہے اور پرامن ماحول میں ہر ٹاپک اور ایشو پر بات ہو رہی ہے، مقدس شخصیات پر تنقید کو اکثریت علمی نقطہ نظر سے دیکھتی ہے بجاے ماضی کی طرح گستاخی اور کفر کے فتوے لگانے کے

بہرحال، میرے لیے تو سب سے حیران کن بات یہ ہے کہ آج کے دور میں بھی یھاں فورم پر لوگ کس طرح طالبانی عقائد پر تنقید کے علاوہ بھی دوسرے انسانوں کے بے ضرر عقائد کو موضوع بحث بناے رکھتے ہیں؟؟؟ موجودہ دور میں اگر کوئی قابل بحث مذہبی ایشو اور قابل تنقید عقائد ہیں تو وہ طالبانی(المعروف القایدی ، داعشی، الشھابی، اخوانی وغیرہ) عقائد ہیں کہ جن کے ہاتھوں سارے اسلامی ممالک میں روزانہ سینکڑوں مسلمان گاجر مولی کی طرح تہہ و تیغ ہو رہے ہیں. لیکن اب فورم پر یار لوگ بھی ہیں جو چاہیں تو مذہبی جذباتیت اور دل آزاری کی سطحی دلیل تلے جو مرضی ہانکتے رہیں، ان فضولیات کو برداشت کرنا ہی حق اظہار راے کو تسلیم کرنے کی طرف پہلا حقیقی قدم ہے
 

shaikh

Minister (2k+ posts)
۔ آپ کی بہت سی باتیں بہت اچھی ہیں( آپ سادات ہونے کا ناجائز فائدہ نہAsھا رہے ، آپ سیاسی طور پر ایسی پارٹی کو سپورٹ نہیں کرتے جو آپکے خیال میں غریبوں کا حق مارتی ہے، آپ اپنے ذاتی مفاد پر قومی اور عوامی مفاد کو ترجیح دیتے ہیں ، وغیرہ وغیرہ ) مگر من حیث القوم اہل تشیع مسلمانوں کے خلاف آپکے منفی خیالات پڑھ کر حیرت بھی ہوتی ہے. ایک بار لاہور ہائیکورٹ ملتان بنچ کے ایک جج نے اسی طرح کے منفی ریمارکس پٹھان قوم کے بارے میں دیے تھے اور جج کی جہالت پر سبھی لوگوں نے احتجاج کیا تھا. انسان کو اپنے مختصر ذاتی تجربات اور مشاہدات کو کسی بھی بہت بڑے طبقے پر جینرلائز کرنے سے ازحد پرہیز کرنا چاہیے ، خاص کر منفی باتوں کو. مثلا، آپ فرما رہے ہیں کہ سادات غیر سادات میں رشتہ نہیں کرتے تو ہو سکتا ہے کہ مختلف مذہبی اور سماجی وجوہات کی بنیاد پر ایسا کرنا انکی خواہش یا مجبوری ہو مگر حالات اور تقدیر کی بے رحم چا لوں کا کیا کیا جاے کہ بہت سی مجبوریوں کی وجہ سے میرے اپنے سسرال سادات ہیں اور میں غیر سید (گجر)ہوں. اور ہم سنیوں کے بھی دو مختلف فرقوں سے ہیں

جہاں تک بات اہل تشیع کے مختلف عقائد کی ہے کہ جو آپکو ناپسند ہیں تو بھائی میری ذاتی بلکہ ساری پرامن دنیا کی سوچ یہ ہے کہ آپ کسی دوسرے کے ان عقائد کو تنقید کا نشانہ ضرور بنائیں کہ جن سے آپکو کوئی مالی یا جانی نقصان ہوتا ہو، باقی عقائد پر تنقید نہ تو آپکا حق ہے اور نہ ہی کسی پڑھے لکھے سلجھے ہوے مہذب انسان کو زیب دیتی ہے. اہل تشیع بھائی متعہ کریں یا کہ ماتم ، ہماری کسی بھی مقدس ہستی پر تنقید کریں یا جس کو جو کچھ مانیں؛ مجھے کونسا بل آ رہا ہے کہ میں خوامخواہ تڑپتا پھروں. خورد بین سے بھی ڈھونڈوں تو مجھے اپنے پاکستانی اہل تشیع بھائیوں کے محرم کے دوران شہر اور بازار مکمل بند کروانے کے علاوہ کوئی دوسری قابل تنقید بات نظر نہیں آتی اور یہ ایشو بھی سپاہ اور لشکروں سے عزاداروں کی حفاظت سے متعلق ہے، دوسرا یہ تو اپنی مذہبی رسومات اور غم میں مگن ہوتے ہیں جبکہ بریلوی حضرات ان سے بھی آگے بڑھکر اس قسم کی کاروائیوں(سبیلیں، کانفرنسز، بازار اور راستے بند وغیرہ) میں مصروف ہوتے ہیں

جبکہ دوسری طرف اگر میں اپنے گریبان میں جھانکوں تو مجھے اپنے فرقے کے طالبانی گروہ کے درجنوں ایسے قابل اعتراض عقائد نظر آتے ہیں جو براہ راست دوسرے انسانوں کو مالی اور جانی نقصان پہنچا تے ہیں اور اس میں ذرہ برابر بھی کوئی شک نہیں. اور کیونکہ مجھے اپنے طبقے کی اصلاح پہلی ترجیح نظر آتی ہے اس لیے مجھے آپ ہمیشہ اپنے طبقے کے ایسے عقائد ( طالبانی) پر تنقید کرتا ہوا پائیں گے کہ جن سے دوسرے انسانوں کو مالی اور جانی نقصان ہو رہا ہو

لیکن بہرحال کیونکہ ہم پاکستانی علم اور تہذیب کی مندرجہ بالا معراج سے ابھی تک کوسوں دور ہیں تو لہٰذا یھاں یہی غنیمت ہے کہ آپ اپنے عقائد کو بیان کرنے میں آزاد ہوں اور دوسروں کے اسی حق کو خندہ پیشانی سے برداشت کریں. آپ ان متنازعہ مقدس شخصیات کی دل بھر کر توصیف کریں اور دوسرے بھائیوں کو ان پر تنقید کی بھی آزادی ہو. خواہ میرے اہل تشیع بھائیوں کے عقائد مجھ سے کس قدر مختلف اور میرے لیے کڑوے کیوں نہ ہوں، انکے آزادانہ اظہار سے بڑھکر پرمسرت اور خوش کن بات میرے لیے اس فورم پر کوئی دوسری نہیں. اور اللہ کا لاکھ لاکھ شکر ہے کہ وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ فورم پر طرفین کا برداشت کا لیول بڑھ رہا ہے اور پرامن ماحول میں ہر ٹاپک اور ایشو پر بات ہو رہی ہے، مقدس شخصیات پر تنقید کو اکثریت علمی نقطہ نظر سے دیکھتی ہے بجاے ماضی کی طرح گستاخی اور کفر کے فتوے لگانے کے

بہرحال، میرے لیے تو سب سے حیران کن بات یہ ہے کہ آج کے دور میں بھی یھاں فورم پر لوگ کس طرح طالبانی عقائد پر تنقید کے علاوہ بھی دوسرے انسانوں کے بے ضرر عقائد کو موضوع بحث بناے رکھتے ہیں؟؟؟ موجودہ دور میں اگر کوئی قابل بحث مذہبی ایشو اور قابل تنقید عقائد ہیں تو وہ طالبانی(المعروف القایدی ، داعشی، الشھابی، اخوانی وغیرہ) عقائد ہیں کہ جن کے ہاتھوں سارے اسلامی ممالک میں روزانہ سینکڑوں مسلمان گاجر مولی کی طرح تہہ و تیغ ہو رہے ہیں. لیکن اب فورم پر یار لوگ بھی ہیں جو چاہیں تو مذہبی جذباتیت اور دل آزاری کی سطحی دلیل تلے جو مرضی ہانکتے رہیں، ان فضولیات کو برداشت کرنا ہی حق اظہار راے کو تسلیم کرنے کی طرف پہلا حقیقی قدم ہے


To me the actions of some fighters of Islamic state , most fighters of Hizbolah and houthis , assad regime , boko haram , alshabab , Libyan militias , and liberal extremists , are all people to keep eye on , review their actions and take measures , but this thread is about significance of action of Gen. Zia , I will discuss details of shia politics over centuries some other time as topic needs further research .
 

Back
Top