Pakistan Tehrik-e-Insaf - A mini Documentary

raju

Senator (1k+ posts)
imran khan tehreek e insaf pakistan politices movement for justice imran khan sharing his view and agenda on the current prevaling situation both political and domestic in a global senario and its soulutions

PART ONE

[video]http://www.youtube.com/watch?v=KO07UjQ4lIA[/video]

raju

Senator (1k+ posts)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=kz3AdC_jHw4[/video]

[video]http://www.youtube.com/watch?v=cfu2rlxGMhc[/video]

contra

Senator (1k+ posts)
1. A good documentary.

2. Imran Khans record on public service speaks for itself and he is a role model for all.

3. On the current situation, anti-Taliban operations, his views are different from other political parties and intellectuals, he has been criticized for his views and called a Taliban sympathizer. But, he is consistent in his opposition to this operation.
This speaks of his character. I don't agree with him but i have immense respect for him.
In the face of all this opposition and ridicule he stands by what he believes in, this is rare for a politician and deserves praise and appreciation.

4. In the beginning of the documentary, Hindus are being presented as cunning and deceptive, i hope you don't paint us all with the same brush.

RAJKO

Councller (250+ posts)
Imran i really love you, you are the only hope for Pakistan and hurdle for all those crrupt politicion who are not rare in Pakistan,
i was really shocked the way Baber Ghori was talking to you in a talk show, very Personel , very shameless, rude and uncivilize, it has nothing to do with Nation or Pakistan, he was rude to you rather he should care about what he has done?
Iam not sure if you can rule or serve Pakistan because all roads lead to Washington , that you never travel on, but that is not the only goal.

Thanks

Raja Tokyo

MYCOUNTRY

Minister (2k+ posts)
DEAR KHAN. I M 100% ALLAH WILL HELP YOU B/ YOU A TRUE PERSON.

ADMI NAHIN SUNTA ADMI KEY BATOIN KO
PAYKAR E AMAL HOKAR GHAIB KEY SADA HOJA.

I DO HOPE YOU ARE A "PAYKAR E AMAL".......WHAT YOU SAY YOU DO IT SO THIS KIND OF THING IS GOOD ENOUGH TO REACH THE GOAL OF ALLAMA IQBAL AND QUIED E AZAM..............

PERHAPS YOU DON,T KNOW HOW MUCH PEOPLE LOVE YOU , WE DON,T WANT THIS SYSTEM IN WHICH POORS ARE SUFFERING ...........WE NEED A REAL PAKISTAN DREAM OF IQBAL/MOHAMMAD ALI JINNAH.

INSHAHALLAH YOU WILL BE THE ONE WHO WILL BRING THE CHANGE, NOT [fozia] [musharaf] [zardari] [fazl] [altaf] ECT ECT,,,,,,,,,,,,MOST OF THESE ARE RUBBISH AND FOOLISH.....................

shafan

Citizen
Guyz Pls Stop permoiting Imran Khan....He is not a good guy......He is from those peoples who wants to destroy Pakistan if u see his political carier he always try to distrub Pakistan. His alwayz make comments which make distrubance In a Country....I dont know what is his aim but its look he got paid from some one and work like a agent...Thats true he was a good cricketer no doubts about it.....But he never look a good pakistani even when he use to play cricket....World cup which we won in his captionship that had nothing to do with him....because Pakistan came in semi-final by chance Australia had to beat westindes to made pakistan qulify for semifinal...Also Shukat-khanaum is just because to get some popularity he was poplular through cricket but had a bad reputation Shukat Khanum is there to change his image to poor and kam ucle pakistani...That was the plan and he is working on that plan by the hlep of certain sources....Those sources who wants to destroy Pakistan.......To get Divource from his wife also a part of a Plan they still meet and spend their time together.....He just fooling u peoples and working of some specfic agenda.......When Mr Musharraf came in power he support him because he thought Mr Musharraf help him on his shetani cause but when he see Mr Musharraf is working honestly for pakistan and not letting him fulfill his agenda Mr Musharraf didnt make him a PrimeMinister and he faild to fullfill his Napaak Agenda's he start shouting against Mr Musharraf....We Lost Such a wonderfull Leader just because of some Idiots Like Imran Khan......Now Imran couldn't come in power so he hlep 10% to come on power.....(zardari)....Now what Imran is doing ...he knew that zardari will come and help him to destroy Pakistan...So he criticising Zardari as well EK TEER SAY DO SIKAR Ek taraf zardari pakistan ka bera garak kar rha hai dosri taraf Imran khan hukumt key khilaf byan bazi karkey aap jaesey kuch bewaqoofon ko Bheka kar Pakistan key khilaf bar char kar mohim chula raha hai,,,,takey halath or kharab hooon .....Imran Khan is such a dangoures Person for Pakistan.....you guyz pls do realize that and stop helping people who are against Pakistan......pls support Pakistan

raju

Senator (1k+ posts)
shafan said:
Guyz Pls Stop permoiting Imran Khan....He is not a good guy......He is from those peoples who wants to destroy Pakistan if u see his political carier he always try to distrub Pakistan. His alwayz make comments which make distrubance In a Country....I dont know what is his aim but its look he got paid from some one and work like a agent...Thats true he was a good cricketer no doubts about it.....But he never look a good pakistani even when he use to play cricket....World cup which we won in his captionship that had nothing to do with him....because Pakistan came in semi-final by chance Australia had to beat westindes to made pakistan qulify for semifinal...Also Shukat-khanaum is just because to get some popularity he was poplular through cricket but had a bad reputation Shukat Khanum is there to change his image to poor and kam ucle pakistani...That was the plan and he is working on that plan by the hlep of certain sources....Those sources who wants to destroy Pakistan.......To get Divource from his wife also a part of a Plan they still meet and spend their time together.....He just fooling u peoples and working of some specfic agenda.......When Mr Musharraf came in power he support him because he thought Mr Musharraf help him on his shetani cause but when he see Mr Musharraf is working honestly for pakistan and not letting him fulfill his agenda Mr Musharraf didnt make him a PrimeMinister and he faild to fullfill his Napaak Agenda's he start shouting against Mr Musharraf....We Lost Such a wonderfull Leader just because of some Idiots Like Imran Khan......Now Imran couldn't come in power so he hlep 10% to come on power.....(zardari)....Now what Imran is doing ...he knew that zardari will come and help him to destroy Pakistan...So he criticising Zardari as well EK TEER SAY DO SIKAR Ek taraf zardari pakistan ka bera garak kar rha hai dosri taraf Imran khan hukumt key khilaf byan bazi karkey aap jaesey kuch bewaqoofon ko Bheka kar Pakistan key khilaf bar char kar mohim chula raha hai,,,,takey halath or kharab hooon .....Imran Khan is such a dangoures Person for Pakistan.....you guyz pls do realize that and stop helping people who are against Pakistan......pls support Pakistan

ALL I CAN SAY IS JUST.............LOL LOL LOL

shafan

Citizen
RAJU TUM HANSNEY KEY ILLAWA KUCH KAR BHI NAHI SAKTEY.....MUJHEY TU LAGTA HAI ,,,KEY IMRAN KHAN NEY TUMKO YAHA PASSEY DEKAR BETHAYA US KO SUPPROT KARNEY KIEY LIYEE.....BUT IT WONT WORK MY FRIEND UR STUPPED COMMENTS IN A FAVOUR OF THAT CORRUPT IMRAN KHAN WONT HELP YOU....BUT ITS GOOD IF YOU GETTING MONEY BUT ITS HARAM TO MAKE MONEY BY SELLING UR SELF.....SO STOP SELLING UR SELF RAJU AND BE PAKISTANI IF U ARE FROM PAKSITAN....WE DONT KNOW FROM WHERE IMRAN BROUGH U HERE TO MAKE PEOPLE MINDS IN HIS FAVOUR BUT ALLAH IS THIER IMRAN KHAN WILL NEVER GET SUCESS TO FULLFILL HIS NAPAK AGENDAS.....MAY GOD HELP US AND SAFE OUR PAKISTAN FROM PEOPLE LIKE IMRAN KHAN AND HIS AGENTS......

AQUR1

shafan said:
RAJU TUM HANSNEY KEY ILLAWA KUCH KAR BHI NAHI SAKTEY.....MUJHEY TU LAGTA HAI ,,,KEY IMRAN KHAN NEY TUMKO YAHA PASSEY DEKAR BETHAYA US KO SUPPROT KARNEY KIEY LIYEE.....BUT IT WONT WORK MY FRIEND UR STUPPED COMMENTS IN A FAVOUR OF THAT CORRUPT IMRAN KHAN WONT HELP YOU....BUT ITS GOOD IF YOU GETTING MONEY BUT ITS HARAM TO MAKE MONEY BY SELLING UR SELF.....SO STOP SELLING UR SELF RAJU AND BE PAKISTANI IF U ARE FROM PAKSITAN....WE DONT KNOW FROM WHERE IMRAN BROUGH U HERE TO MAKE PEOPLE MINDS IN HIS FAVOUR BUT ALLAH IS THIER IMRAN KHAN WILL NEVER GET SUCESS TO FULLFILL HIS NAPAK AGENDAS.....MAY GOD HELP US AND SAFE OUR PAKISTAN FROM PEOPLE LIKE IMRAN KHAN AND HIS AGENTS......
Shafan ...U R Pathetic.

AQUR1

"Shafan".... You mentioned Imran Khan is corrupt person...Can you prove any corruption charges on him?...He is the person, who had peacefull life but just for his country he gave up his comfort and is fighting for, justice ,peace and better living of us AWAM.....he has not stolen any money from people and he is not running and hiding to save his life ,like some other so called leaders....If you are saying Imran Khan is corrupted based on the scandles of his personal life........then listen ...every other so called leader has personal issues but they have double standards they are different people in public and when you see them in their own circle.totally diffrent attitudes ..whereas Imran Khan is a sincere person ,his life is an open book.We have no right to discuss any ones personal life ,If any person and again I stress any person is sincere for the country, regardless what is their personal life ..We should be ok with that,once again as long as they do not compromise our national Interest.

May Allah protect our country.

shafan

Citizen
Good answere pethetic.....Why man when you don't like any politician you told them corrupt lotera whatever......the politician u like he can be lotera as well.....IF u criticise someone then u have to listen others as well....dont call pethetic to me.....I dont like Imran khan Like u dont like Musharraf or Altaf Hussain etc...so be fair u have ur point of view I have mine.....Jigar hona chayee suney ka bhi jub khesakty hoo tu sune ki bhi himath rakho.....Imran khan aajh takh power me nahi ayaa usko tu yeh takh nahi pata key hukumath ko karna kya hota hai,,,dunia me zidna rhey key liyee....wo sierf zabani batain karta hai wo bhi logon wargalaney key liyee....Agar Allah na kery kabhi usko Hukumath milgayiii jo key Pakistan ki sabh sey bari badkisamti hogiii...Wo tu purey Mulq ko barbadh kardeyga...or yehi wo chata..hia.....Check his past..u will find easly why Iam saying those things....any wayz.....U have to be smart enough to understand the realities other wise People like Imran Khan and Nawaz Sharif tum logon ko beah kar kha jaingey......Allah tum per hum per or Humarey Pakistan per reham karey or us ko Imran Khan jasey munafiqon sey bachayee AMIN

shafan

Citizen
AQUR1 said:
"Shafan".... You mentioned Imran Khan is corrupt person...Can you prove any corruption charges on him?...He is the person, who had peacefull life but just for his country he gave up his comfort and is fighting for, justice ,peace and better living of us AWAM.....he has not stolen any money from people and he is not running and hiding to save his life ,like some other so called leaders....If you are saying Imran Khan is corrupted based on the scandles of his personal life........then listen ...every other so called leader has personal issues but they have double standards they are different people in public and when you see them in their own circle.totally diffrent attitudes ..whereas Imran Khan is a sincere person ,his life is an open book.We have no right to discuss any ones personal life ,If any person and again I stress any person is sincere for the country, regardless what is their personal life ..We should be ok with that,once again as long as they do not compromise our national Interest.

May Allah protect our country.

He gave up his comfort for Pakistan....no man for money which he is getting from west... and by the way what r u talking about.....he never come on street on big occasions......When they were going to do Dharan With IFtekar Chudery..Imran Khan was not visible he was only available by phone.....WHen some one asked him why are u not coming out he said I will come in the end when they need be....what a joke leader alwayz lead from the front they dont hide and put awam in trouble...and dont go out and put Gareeb Awab jo zyada tar kamule or unparh logon per hai unko agey phaink dey marney key liyee....Imran khan ka mqusad sirf hallath ko kharab karna hota hai...or khud gyab hojata hai waha say......uskey byaan suno kabhi abhi key or puraney her beyan dosery sey alag hai....He changed himself with situation...IF u are honest with pakistan so pls follow his all comments and Interview u will see how hypocrate he is...he change his statments after every second...PLs tum log Pakistan per reham karoo or Imran Khan jasoon ko math Permote karoo....Khuda ke wastey....

Be_United

Citizen
To Shafan... My dear, Aap k paas koi saboot hai,, jo Aap imran khan ko agent keh rahay ho? saboot hai to dikhaoo,, werna Guneh Gaar mat bano. Aaj ka nojwan,, wo nahi k kisi ne kici k khilaaf kuch kaha aur uss ke jhooti baat ko such maan lia, Allah ne hamein Shaour dia hai dear, Aqal de hai, Aankhein de hein,, aur ALLAH TALLAH kehtey hein k kabhi bhe kisi ke kahi hoi baat ka yaqeen na karoo, jab tak khud apni aankho se dekh na lo, kaano se sun na lo,, aur dekhney aur sunnay k baad bhe mazeed tafteesh karo kia pata aap ke aankho ne galat dekha ho aur kano ne galat suna ho,,, so My dear, what ever u saying, its doesn make any sense. Got it.
Imran ne hospital bnaya, apni efforts se, Universty bnaa raha hai apni efforts se, karachi main hospitall bnaa raha hai apni efforts se, aise bohat se kaam hein jo uss ne apni efforts se kiay,, mujhey bataoo, Zardari pakistan ka sab se ameer insan hai, uss ne aisey kiney fre hospital bnaaey, kitney college ya universties open ke,, kitney clinic open kiay,, hai jawab tumharey pass? Govt k khazanay se to main bhe aa ker universties aur hospital bnaa sakta hoo,, koi apni pocket aur apni efforts se bnaa ker dikhaey to maanu, ye credit sirf aur sirf imran khan ko jata hai to, tasleem karo, ye na ho k QAYAMAT k din tumhein iss ka jawab dena per jaaey,,, sochna zaroor aik bar, shaied aainda tum kabhi kisi per ilzam na lgaao,, hameshan such ka saath do, aaj tum such ka saath do gey, kal ko tumhara bhe koi saath dey ga, acha akroo gey acha miley ga, yahan bhe Roz e Qayamat bhe,, main yaha ye bhe batata chalo, jese imran khan ne hospital open keeya, wese Nawaz Sharif ne bhe lahore main open keeya hoowa hai,, aur agar kisi ne acha kaam keeya apni zaat se to hamein ussey encorage kerna chahiay na k uss per jhootey ilzaam lgaaien,
Iss main koie doubt nahi k imran aik sacha insan hai, Na Dar hai, gareebo ka saathi hai, jo education dena chahta hai, aur ham pakistanio ko apney paaou per kharey honey ka raasta btata hai,, agar wo agent hota, chor hota, to Pervez Musharif ne Imran khan ko bhe Prime Minister bunney ke offer ke thi,, my dear aap ke soch bari limited hai,, bolney se aur likhney se pehle soch lia karo k,, yahan zayaa ter educated log aatey hein, maajay gaamay jahil gawar nahi, jo jadu gar ko bhe apna Murshid aur peer maan letey hein,,, Allah hamein hidayat dey aur sachay aur jhootey main tameez kerney ke silahayat ataa fermaey, aur jhooto per ALLAH ke naalat HO.
PAKISTAN ZINDA BAAD, IMRAN KHAN ZINDA BAAD, PAK ARMY ZINDA ABAD, UMMAT E MUSLIMA Zinda baad

shafan

Citizen
Be_United said:
To Shafan... My dear, Aap k paas koi saboot hai,, jo Aap imran khan ko agent keh rahay ho? saboot hai to dikhaoo,, werna Guneh Gaar mat bano. Aaj ka nojwan,, wo nahi k kisi ne kici k khilaaf kuch kaha aur uss ke jhooti baat ko such maan lia, Allah ne hamein Shaour dia hai dear, Aqal de hai, Aankhein de hein,, aur ALLAH TALLAH kehtey hein k kabhi bhe kisi ke kahi hoi baat ka yaqeen na karoo, jab tak khud apni aankho se dekh na lo, kaano se sun na lo,, aur dekhney aur sunnay k baad bhe mazeed tafteesh karo kia pata aap ke aankho ne galat dekha ho aur kano ne galat suna ho,,, so My dear, what ever u saying, its doesn make any sense. Got it.
Imran ne hospital bnaya, apni efforts se, Universty bnaa raha hai apni efforts se, karachi main hospitall bnaa raha hai apni efforts se, aise bohat se kaam hein jo uss ne apni efforts se kiay,, mujhey bataoo, Zardari pakistan ka sab se ameer insan hai, uss ne aisey kiney fre hospital bnaaey, kitney college ya universties open ke,, kitney clinic open kiay,, hai jawab tumharey pass? Govt k khazanay se to main bhe aa ker universties aur hospital bnaa sakta hoo,, koi apni pocket aur apni efforts se bnaa ker dikhaey to maanu, ye credit sirf aur sirf imran khan ko jata hai to, tasleem karo, ye na ho k QAYAMAT k din tumhein iss ka jawab dena per jaaey,,, sochna zaroor aik bar, shaied aainda tum kabhi kisi per ilzam na lgaao,, hameshan such ka saath do, aaj tum such ka saath do gey, kal ko tumhara bhe koi saath dey ga, acha akroo gey acha miley ga, yahan bhe Roz e Qayamat bhe,, main yaha ye bhe batata chalo, jese imran khan ne hospital open keeya, wese Nawaz Sharif ne bhe lahore main open keeya hoowa hai,, aur agar kisi ne acha kaam keeya apni zaat se to hamein ussey encorage kerna chahiay na k uss per jhootey ilzaam lgaaien,
Iss main koie doubt nahi k imran aik sacha insan hai, Na Dar hai, gareebo ka saathi hai, jo education dena chahta hai, aur ham pakistanio ko apney paaou per kharey honey ka raasta btata hai,, agar wo agent hota, chor hota, to Pervez Musharif ne Imran khan ko bhe Prime Minister bunney ke offer ke thi,, my dear aap ke soch bari limited hai,, bolney se aur likhney se pehle soch lia karo k,, yahan zayaa ter educated log aatey hein, maajay gaamay jahil gawar nahi, jo jadu gar ko bhe apna Murshid aur peer maan letey hein,,, Allah hamein hidayat dey aur sachay aur jhootey main tameez kerney ke silahayat ataa fermaey, aur jhooto per ALLAH ke naalat HO.
PAKISTAN ZINDA BAAD, IMRAN KHAN ZINDA BAAD, PAK ARMY ZINDA ABAD, UMMAT E MUSLIMA Zinda baad

U are very right key bager dekhey kesi bath per yaqeen nahi karo.....What Iam saying About Imran khan..Iam talking with facts and reality.....U tell me Tum log jo Musharraf ko khety pherty hoo bora bhala..tumney konsei cheez apni ankhon se dekhi hai,,,tumko tu inta pata hai jitna media tumko bata ta hai,,ye Imran khan key bayan suntey hoo us say zyada kya pata hai tumko....Musharraf ya Altah Hussain key bary mee.....Mugar What Iam saying about Imran Khan that is true...I know lot of things personally about this hypocrate Imran Khan If u want to understand that is good but if u want to permote that agent from west then its ur choice time will tell....what Iam saying is write or wrong..We will see inshallah......

irfan123

Politcal Worker (100+ posts)
Be_United said:

I dont understand people here. Imran Khan ko Mr Musharraf nay offer kee thi PrimeMinister buney kiiii. YEH kaesa Mazak hai Imran Khan nay bola or paney yaqeen karliyaa...Imran Khan Wants to become a Prime Minsiter that is why he was supporting Mr Musharraf.....wo unke khelaf hua hi eslieyee kyunkay Musharraf sahab nay Imran Khan ko nahi bunaya uskey bad say Imran Khan Mr Musharraf key khelaf hua hai....Or abh Imran khan khetey hain kay mainey khud muna kya.....Or yeh aap jo lekh rahey hooo Iam totally agree with Shafan key Imran khan sahi admi nahi hai....The best leader ever come in pakistan history after Khan Liaqat Ali Khan was Mr Musharraf...But Imran ney west key interst ke waja say us compain ka sath diya jo Musharraf Sahab key khilaf thi.....Nawaz Sharif ney aager kabh ittefaq sey koi School bunadiya hoo PUnjab me tu kesi per ahsan nahi kyaa he was chief Minister of Punjab twice and Prim MInister of Pakistan twice as well...us me Agar es School wo bhi sirf punjab me buna diya tu kesi per ahsan nahi kyaa....Last goverment ney tu es tarahan bohut kam kyaa Chuderyon ney tu punjab me bohut kuch bunaya hai phir......Imran khan ney jo thora bohut social kam kya hai wo serf siasath me aney key liye apna bora image theek karney key liye kya hai....jasey Shukath khanum ya apni Biwi sey Divorce laina wagera...go and check a record a best time of pakistan ina history was the time of Mr Musharraf....leken 2007 key bad jo CJ iftekar chudery ka masla lei kar Imran Khan jasey gandy politicans nay Pakistan ko barbad kardiyaa ek acha chulta hua Pakistan in logon ney west or india key agendey ke liye kharab kardiyua or hum ko ek achey leader Musharraf ko bhi khona para....anywayz...think for pakistan and be pakistani..I agree with Shafan that u guz stop permoting people and politicians like Imran Khan, Nawaz Sharif and Zardari...pls.

Be_United

Citizen
To Safan,, Musharaf tumhari nazar main Farishta hai,, to tum Farishta he samjho,Meri nazar main wo qoum ka guneh gaar hai, aur rahay ga, aur tum jo keh rahay ho na k kia saboot hai,, to my dear,,, 12th may ko parliament house k samnay jo uss ne speech de thi wo sun lo, jawab mil jaaey ga,, CJ ko iss liay hataya k uss k khilaaf fesla aa raha tha, aur uss k Tattu Pm Shaukat Aziz jo k shaied aap ka bhe favt Pm ho ga jo ab pak main nahi,, uss ne bhe Jail mein jana tha, Steel mill case main,, Musharaf sahib jab bhe apney baapu Bush k paas jatey they to Pak Army se halka sa operation kerwatay they,, Dollers bitolney k liay,, Aur Altaf Hussain ke to baat he na karoo,, tum logo k liay wo bara naik insan , peer faqeer ho ga, mere liay wo aik qatil, yazeed hai,,, ok no comments,, Musharif ne Masoom bacho, lerkioo ko Laal mAsjid main shaheed keeya, kiun? jab k Pervaiz elahi aur shujat husain ne muzakraat ker liay they, kiun keya aisa? hai jawab? Musharif sahab ne hamarey tax k pesoo se personal airo plane liya, kiun? jawab do? who the hell he was?
musharif ke main ne khud video dekhi jiss main wo sharab pee raha tha Vajpaie k saath bhaith k,, wo Islami Jamhooriya Pakistan ka president tha aur official visit per tha, shame on him, and shame on those pplz jo ussey acha aur sacha insaan kehtey hein,, Na aaj musharaf hai yahan na aaj wo qatil Yazeed altaf hai na Pm shaukat aziz hai, kiun bhagey yahan se bolo? jawab do? mujhey apni jan ka khatra kiun nahi hai? kiun k mera character saaf hai, un logo ko jaan ka khatra iss liay hai k un ka character aik qatil, chor, munafiq aur khabees insaan ke terhan ka hai,, aur karoro logo ke bud duaien jo kal bhe detey hey aaj bhe detey hein un ko. tum ne uss ka saath dena hai hazar bar do, Roz e Qayamat iss ka fesla ho ga ok,, aur tum koi imran khan ke rooh nahi ho jo tumhein uss k barey main sab kuch pata hai,, tum log urdu speaking,, Pakistan k dushman ,, hameshan se pathan sindhi, balochi aur punjabio k dushman ho, kuch arsa sabar karoo,, intizar karo,, tum logo k khilaaf aik bar phir army operation ho ga Inshallah,,

aur mr Arif,, tum to koie bohat barey Altaf aur musharaf k tattu lagtey ho,,, aur nawaz sharif ne apney pocket se schools aur hospital bnaey they, jiss ko ab tak wo khud akela fund kerta hai, pehle message perha karo phir comments dia karo, Altaf k tattu..

baat wo karo jis ko duniya manay,, wo baat na karo jiss ko duniya perh ker sun ker tumhein bhe jhoota kahay, Meer jafir aur meer sadiq. Gaddar pakistan k...

AXIOM

MPA (400+ posts)
people like shafan are pimps of altaf [altaf] or other traitors [rehman-malik] [fazl] [zardari] [taseer] [fozia] [nawaz] who dont wanna see an honest n bold [imran] leadership in pak watan.

irfan123

Be_United said:
To Safan,, Musharaf tumhari nazar main Farishta hai,, to tum Farishta he samjho,Meri nazar main wo qoum ka guneh gaar hai, aur rahay ga, aur tum jo keh rahay ho na k kia saboot hai,, to my dear,,, 12th may ko parliament house k samnay jo uss ne speech de thi wo sun lo, jawab mil jaaey ga,, CJ ko iss liay hataya k uss k khilaaf fesla aa raha tha, aur uss k Tattu Pm Shaukat Aziz jo k shaied aap ka bhe favt Pm ho ga jo ab pak main nahi,, uss ne bhe Jail mein jana tha, Steel mill case main,, Musharaf sahib jab bhe apney baapu Bush k paas jatey they to Pak Army se halka sa operation kerwatay they,, Dollers bitolney k liay,, Aur Altaf Hussain ke to baat he na karoo,, tum logo k liay wo bara naik insan , peer faqeer ho ga, mere liay wo aik qatil, yazeed hai,,, ok no comments,, Musharif ne Masoom bacho, lerkioo ko Laal mAsjid main shaheed keeya, kiun? jab k Pervaiz elahi aur shujat husain ne muzakraat ker liay they, kiun keya aisa? hai jawab? Musharif sahab ne hamarey tax k pesoo se personal airo plane liya, kiun? jawab do? who the hell he was?
musharif ke main ne khud video dekhi jiss main wo sharab pee raha tha Vajpaie k saath bhaith k,, wo Islami Jamhooriya Pakistan ka president tha aur official visit per tha, shame on him, and shame on those pplz jo ussey acha aur sacha insaan kehtey hein,, Na aaj musharaf hai yahan na aaj wo qatil Yazeed altaf hai na Pm shaukat aziz hai, kiun bhagey yahan se bolo? jawab do? mujhey apni jan ka khatra kiun nahi hai? kiun k mera character saaf hai, un logo ko jaan ka khatra iss liay hai k un ka character aik qatil, chor, munafiq aur khabees insaan ke terhan ka hai,, aur karoro logo ke bud duaien jo kal bhe detey hey aaj bhe detey hein un ko. tum ne uss ka saath dena hai hazar bar do, Roz e Qayamat iss ka fesla ho ga ok,, aur tum koi imran khan ke rooh nahi ho jo tumhein uss k barey main sab kuch pata hai,, tum log urdu speaking,, Pakistan k dushman ,, hameshan se pathan sindhi, balochi aur punjabio k dushman ho, kuch arsa sabar karoo,, intizar karo,, tum logo k khilaaf aik bar phir army operation ho ga Inshallah,,

aur mr Arif,, tum to koie bohat barey Altaf aur musharaf k tattu lagtey ho,,, aur nawaz sharif ne apney pocket se schools aur hospital bnaey they, jiss ko ab tak wo khud akela fund kerta hai, pehle message perha karo phir comments dia karo, Altaf k tattu..

baat wo karo jis ko duniya manay,, wo baat na karo jiss ko duniya perh ker sun ker tumhein bhe jhoota kahay, Meer jafir aur meer sadiq. Gaddar pakistan k...

Meray stupid dost tum log ucle say pedal hoooo tum logon ko sahi hukrman milay hain jo tum ko bewaqoof buna kar ser per jotey mar rahey haint....tum log ho hi esi kabil.....Ek achaa qismath say tum logon Musharraf milgyaa tha tu usko apni bewaqofi or kumucle ki waja say zyada kardiyaaa....Tum jaseon key liyee Nawaz Sharif hi sahi hai..Acha hai jub takh tum ko pura nahi bech dey ga jub takh tumko chain nahi ayega Adhey say zyada tu tum logon ko bech hi chuka hai...(Nawaz sharif nay apni jeeb say school bunayaaa) tumko butaya tha usney..Yaar bewaqofyon ki hudain par kar jatey hoo tum Log...SAhi kehtey hain Jahilon ka koye elaajh nahi hia...Tum jasoon per allah bhi rham nahi karta kyun key tum apney aap per reham nahi kartey hoon.....Do dafa Nawaz sharif Prime minister bun kar mulq ko kha chujka hai...per tum logn tu jub takh apna khoon usey nahi nuchar walo gey chain nahi aygeaa....lagey rahooo....Allah hi rham karey tum per.....Wasey tum ko bath karney ki tameez bhi nahi hia..pakey nawaz key lagtey hoo sarey jahil uskhi key sath hain....tumhi keh rahi they yahan sarey parey lekhey atey hain.....lekehn subh say bary jahil gawar tu tum hi ho yahan per.....khair Allah reham karey tum jasey bewaqoofon per....keep it up....

irfan123

siasatpk said:
people like shafan are pimps of altaf [altaf] or other traitors [rehman-malik] [fazl] [zardari] [taseer] [fozia] [nawaz] who dont wanna see an honest n bold [imran] leadership in pak watan.

IMRAN KHAN BOLD POLITICIAN HAI WHAT A JOKE ......GET A LIFE MAN....IMRAN TU GYAB HOJTA HAI LOGON KO AGYE KARKEY KHUD UNDERGROUND HOKER CHUPE JATA HAI....YAAR UCLE KOROOO TUM JASON KO BEWAQOOF BUNA RHA HAI...OR USE KAR RAH HAI IMRAN...UCLE LAOO GROW UP GUYZ....PAKISTAN PER OR UPNEY AAAP PER REHAM KAROO....PAKISTAN WAS DOING VERY GOOD UNTILL 2007 FEB..BUT IMRAN AND HIS CORRUPT FRIENDS....TAKE A ADVANTAGE OF IFTEKAR CHUDERY CASE AND CAME ON STREETS FOR NO REASON AND PUT PAKISTANS BAD IMAGE TO THE WORLD AND GIVE CHANCE TERRORIST TO MOVE FW AND FROM THEN PAKISTAN IS IN BIG TROUBLE....IMRAN'S ONLY CONCEREN IN TO PUT DISTRUBANCE IN PAKISTAN THATS WHAT HE GET PAY FOR.....KHUDA KEY WASTY TUM LOG UCLE KAROO KUCH OR HUMAREY PAKISTAN PER RHAM KAHAO OR IMRAN JASEY WEST KI PIMP SAY BACHOOO..OR KHUD IMRAN YA NAWAZ KEY PIMP NA BANOO....PEACE...PEACE