عمران خان کی کس بات پر پیپلزپارٹی نے اپنی حکمت عملی بدلی؟

zari1h1ih113.jpg

چیئرمین پاکستان پیپلزپارٹی بلاول بھٹو زرداری نے پارٹی کی سنٹرل ایگزیکٹو کمیٹی اجلاس کے بعد پریس کانفرنس میں اعلان کیا ہے کہ ہم وفاقی حکومت کا حصہ نہیں بنیں گے لیکن مسلم لیگ ن کو حکومت سازی کرنے کے لیے ووٹ کریں گے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ پیپلزپارٹی وفاق میں وزارتیں نہیں لے گی لیکن ن لیگ کے ہاتھ مضبوط کرے گی اور سیاسی جماعتوں سے رابطے کرنے کے لیے پیپلزپارٹی نے 6 رکنی کمیٹی بھی تشکیل دے دی ہے۔ سابق سینیٹر وسینئر رہنما پیپلزپارٹی فرحت اللہ بابر نے حکومت سازی کے حوالے سے فیصلوں پر اپنی ہی سیاسی جماعت پر تنقید کردی۔

سابق سینیٹر فرحت اللہ بابر نے پیپلزپارٹی کے حکومت میں نہ بیٹھنے کے فیصلے کی وجہ بارے اشارہ دیتے ہوئے ایکس (ٹوئٹر) پیغام جاری کرتے ہوئے لکھا: امید تھی کہ انتخابات کے نتائج کے بعد عمران خان سیاسی جماعتوں سے رابطے کریں گے تاکہ ان کے حمایت یافتہ امیدواروں کے مینڈیٹ کو یقینی بنایا جا سکے۔لیکن افسوس، عمران خان نے دوسری سیاسی جماعتوں سے بات چیت نہیں کی۔

انہوں نے لکھا کہ: عمران خان کا یہ اقدام تفرقہ پھیلانے والا، غیردانشمندانہ اور خود کو تباہ کرنے والا ہے جس میں اشارہ ہے کہ پیپلزپارٹی کو امید تھی کہ تحریک انصاف ان سے رابطہ کرے گی لیکن ایسا نہ ہو سکا جس پر انہیں افسوس ہے۔ بانی چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان نے اڈیالہ جیل سے پارٹی قیادت کو پیغام میں مسلم لیگ ن، پیپلزپارٹی اور متحدہ قومی موومنٹ (ایم کیو ایم) سے اتحاد کرنے سے منع کر دیا ہے۔
https://twitter.com/x/status/1757394191011983544
فرحت اللہ بابر نے ایک اور ایکس (ٹوئٹر) پیغام میں لکھا کہ: مشکلات کے باوجود پاکستان تحریک انصاف کے حمایت یافتہ امیدواروں کو ووٹرز نے میندیٹ دیا ہے۔ ڈیموکریٹس عوام کے اس مینڈیٹ کا احترام کرنا چاہتے تھے لیکن عمران خان نے کہہ دیا کہ وہ مسلم لیگ ن سے بات کریں گے نہ پیپلزپارٹی سے جو انتہائی مایوس کن ہے۔ تحریک انصاف میں یقیناً کافی سمجھدار لوگ بھی ہوں گے۔
https://twitter.com/x/status/1757398238720663840
فرحت اللہ بابر نے اپنے بیان میں اشارتاً تحریک انصاف کے لیے اب بھی دروازے کھلے رکھنے کے ساتھ ساتھ عمران خان کو ڈھکے چھپے الفاظ میں ناسمجھ بھی کہا ہے۔ یاد رہے کہ شریک چیئرمین پیپلزپارٹی آصف زرداری کا اپنے بیان میں کہنا تھا کہ ہم مل کر حکومت قائم کریں گے اور ملک کو مشکلات سے نکالیں گے جس میں تحریک انصاف کو بھی شامل ہونا چاہیے۔ ہم نے ایک دوسرے کے خلاف انتخابات لڑا ہے لیکن اس کا یہ مطلب نہیں کہ ہم اکٹھے بیٹھ نہیں سکتے۔

DrGigyani

MPA (400+ posts)
I somehow agree with him. Currently the real enemy are the fascist generals and IK should have shown flexibility to deal with them 1st. PPP is not happy with the generals and could co-operate.

wasiqjaved

Chief Minister (5k+ posts)
I somehow agree with him. Currently the real enemy are the fascist generals and IK should have shown flexibility to deal with them 1st. PPP is not happy with the generals and could co-operate.
WRONG!

That's not true. PPP were in bed with them the whole of 2022 and 2023. Bilawal was made FM by Generals' approval too.

Right now, Generals are standing shoulder to shoulder with corrupt politicians. Common enemy is everyone who is CORRUPT and BENEFICIARY of this corrupt system.

samiather

MPA (400+ posts)
Empirically, if we see the progress of last PDM tenure. PPP was the main instigator of everything that has happened to PMLN ( and in a way everything happened to PTI ). Saying that they are unhappy with Generals might be true but then do they want to get rid of Generals is far from true.

Conservative liberal

Senator (1k+ posts)
Sir seriously, PPP is not happy with generals? they have the whole Sindh with the help of the company. PTI shaking hands with any of PPP/PMLN or MQM will be the death of PTI.

At least I will never vote for PTI if they shake hands with proven corrupts and company's pets.

Melanthus

Chief Minister (5k+ posts)
PPP is Zardari Dakoo’s party.He is one of the biggest crooks.PTI can not form a coalition with PPP unless Zardari is removed from PPP.Otherwise PTI’s narrative falls flat.It will damage PTI’s narrative.