عظیم کامیابی ایمان، عملِ صالح اور غلبۂ دین کی جد و جہد سے مشروط ہے

Amal

Chief Minister (5k+ posts)

عظیم کامیابی یہی ہے کہ اللہ تعالیٰ کی رحمت سے جنت حاصل ہو جائے مگر یہ ایمان، عملِ صالح اور غلبۂ دین کی جد و جہد سے مشروط ہے

صورة توبہ میں اللہ تعالیٰ نے ارشاد فرمایا
حقیقت یہ ہے کہ اللہ نے مومنوں سے ان کے نفس اور ان کے مال جنت کے بدلے خرید لئے ہیں، وہ اللہ کی راہ میں لڑتے ہیں اور مارتے مرتے ہیں،ان سے( جنت کا وعدہ) اللہ کے ذمہ ایک پختہ وعدہ ہے تورات میں انجیل میں اور قرآن میں، اور کون ہے جو اللہ سے بڑھ کر اپنے عہد کو پورا کرنے والا ہو ؟ پس خوشیاں منائو اپنے اس سودے پر جو تم نے اللہ سے کیا ہے، یہی سب سے بڑی کامیابی ہے ۔

مہاجرین اورمجاہدین
اللہ کے ہاں تو انہی لوگوں کا درجہ بڑا ہے جو ایمان لائے اور جنھوں نے اس کی راہ میں گھر بار چھوڑ ے اور جان مال سے جہاد کیا وہی کامیاب ہیں ۔(التوبہ20)۔

دوزخ سے بچ کر جنت میں پہنچ گئے
جو آتشِ دوزخ سے بچ جائے اور جنت میں داخل کر دیا جائے وہی اصل میں کامیاب ہے (آل عمران185) ۔
دوزخ میں جانے والے اور جنت میں جانے والے کبھی یکساں نہیں ہو سکتے، جنت میں جانے والے ہی اصل میں کامیاب ہیں (الحشر20)۔

ٹھیک بات کرنے والوں کیلئے ارشاد ربانی ہے
اے ایما ن لانے والو ! اللہ سے ڈرو اور ٹھیک بات کیا کرو، اللہ تمہارے اعمال درست کر دے گا اور تمہارے قصوروں سے درگزر فرمائے گا ، جو شخص اللہ اور رسول کی اطاعت کرے اس نے بڑی کامیابی حاصل کی ۔‘‘(الاحزاب71,70)۔

اللہ کے دوست
سنو جو اللہ کے دوست ہیں، جو ایمان لائے جنہوں نے تقویٰ ( اللہ کے منع کیئے ہوئے کاموں سے رک جانے ) کا رویہ اختیار کیا ان کے لئے کسی خوف اور رنج کا موقع نہیں ،دنیا اور آخرت دونوں زندگیوں میں ان کیلئے بشارت ہی بشارت ہے،اللہ کی باتیں بدل نہیں سکتیں،یہی بڑی کامیابی ہے۔‘‘(یونس64-62 ) ۔

جو سزا سے بچ جائے
ارشاد ربانی ہے
اس دن جو سزا سے بچ گیا اس پر اللہ نے بڑا رحم کیا اور یہی نمایاں کامیابی (فوز المبین) ہے۔‘‘(الانعام16)۔
مطلب یہ ہے کہ بڑی کامیابی یہی ہے کہ اللہ تعالیٰ کی رحمت سے مرنے کے بعد جنت حاصل ہو جائے مگر یہ بھی ایمان، عملِ صالح اور غلبۂ دین کی جد و جہد اور قربانی سے مشروط ہیں۔

رضائے الٰہی
انسان کی اس سے بڑی خوش بختی اور کامیابی کیا ہو سکتی ہے کہ مالک کائنات اس سے راضی ہو جائے، ارشاد ربانی ملاحظہ فرمائیے
جو لوگ ایمان لائے اور جنھوں نے نیک اعمال کئے وہ خوش بخت ہیں، ان کا بدلا ان کے رب کے پاس ہے، دائمی قیام کی جنتیں جن کے نیچے نہریں بہہ رہی ہونگی ، وہ ان میں ہمیشہ رہیں گے، اللہ ان سے راضی ہوا وہ اللہ سے راضی ہوئے، یہ کچھ ہے اس شخص کے لئے جس نے اپنے رب کا خوف کیا ہو (البینہ8,7)۔
اے مطمئن نفس ! اپنے رب کی طرف لوٹ جااس حال میں کہ وہ تجھ سے راضی ہو اور تو اس سے راضی ہو، شامل ہو جا میرے بندوں میں اور داخل ہو جا میری جنت میں (الفجر37-30) ۔
سورہ المائدہ ،آیت119 میں رب کی رضا کو بڑی کامیابی قرار دیا گئی
اللہ ان سے راضی ہوا اور وہ اللہ سے راضی ہوئے ، یہ بڑی کامیابی ہے۔
سورہ توبہ ،آیت100 میں ہے
وہ مہاجر و انصار جنھوں نے سب سے پہلے دعوت ایمان پر لبیک کہنے میں سبقت کی نیز وہ جو بعد میں راست بازی کے ساتھ ان
کے پیچھے آئے اللہ ان سے راضی ہوا وہ اللہ سے راضی ہوئے، اللہ نے ان کے لئے ایسے باغ مہیا کر رکھے ہیں جن کے نیچے نہریں بہتی ہونگی اور وہ ان میں ہمیشہ رہیں گے،یہی عظیم الشان کامیابی ہے۔
ملتا جلتا مضمون آیت72 میں گزر چکا ہے۔

آگ سے بچاؤ
جہنم کی آگ سے دوزخ کے عذاب سے بچ جانا ہی در اصل نجات ہے اس لئے مومن یوں دعاء کرتا ہے۔
اے ہمارے رب! دنیا اور آخرت میں ہمیں بھلائی عطا فرما اور ہمیں جہنم کے عذاب سے بچا۔
سورہ آل عمران،آیت185 میںفرمایا گیا
جو آتش دوزخ سے بچ جائے اور جنت میں داخل کردیا جائے وہی کامیاب ہے۔
ایمان والوں کو حکم دیا گیا ہے
اے ایمان والو! اپنے آپ کو اور اپنے اہل و عیال کو آگ سے بچائو۔(التحریم 6)۔

خوف اور رنج سے عافیت
اسی مفہوم میں قرآن مجید میں متعدد مقامات پر ’’لا خوفٌ علیھم ولا ھم یحزنون‘‘ آیا ہے ، یعنی انھیں نہ کوئی خوف ہوگا نہ وہ غمگین ہونگے۔ اس کے لئے بھی ہدایت الٰہی کی پیروی ایمان، نیک عمل ، انفاق فی سبیل اللہ وغیرہ ضروری ہیں ۔ ارشاد ربانی ہے
بے شک وہ جنہوں نے کہا اللہ ہمارا رب ہے اور پھر اس پر ثابت قدم رہے تو ایسے لوگوں کے لئے نہ کوئی خوف ہے اور نہ ہی وہ غمگین ہوتے ہیں۔(الاحقاف13)۔
ڈاکٹر سید فرحت حسین۔نینی تال، ہند
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
quran aisi baaten karta hai aur aise tareeqe se baaten kerta hai jin main shak ki gunjesh hi nahin hoti. kyunkeh is ki baaten haqeeqat per mabni hoti hen. matlab ye keh khud insaanu ko bhi unhi baatun ko jaanane aur un per amal kerne ki zaroorat hoti hai jin ke baghair log is duniya main saheeh tarah se zindagi guzaar hi nahin sakte. issi liye quraan insaanu ko challenge kerta hai keh agar tumhen shak hai to tum bhi aisi koi kitaab le aao jo tum ko aisi guidance mohiya ker sake jaisi quraan mohiya kerta hai.

quraan insaanu ko un ki zindagi ka maqsad batata hai aur ye bataata hai keh woh maqsad insaan haasil kaise ker sakte hen. jo maqsad quran bataata hai usse behtar zindagi guzaarne ka koi aur maqsad ho hi nahin sakta. yahee nahin balkeh quran ye bhi bataata hai keh is maqsad ko haasil kerne ke liye jidojohd kerne se logoon ko issi duniya main kia kia faaide hun ge aur phir aane wali zindagi main bhi un ko kia kia faaide hun ge.

quraan jo maqsad insaanu ko deta hai woh hai is duniya main insaanu ka khud apne rehne ke liye aik behtareen insaani maashra qaaim kerna aur qaaim rakhna.

issi liye quraan aik baa maqsad manifesto aur aik baa maqsad mukammal program hai insaanu ke poora kerne ke liye. is program ke kuchh goals hen aur un goals ko haasil kerne ke liye kuchh guidelines deta hai.

lihaaza log jitna jaldi aik behtareen insaani maashra qaaim ker len ge utna hi insaanu ke khud apne liye hi achha hai.

unjaan logoon ki apni jahaalat ki wajah se quraan ka asal maqsad aur us ko haasil kerne ka saheeh tareeqa un ke ghalat quraani tarjamun aur tafseerun ki wajah se insaanu ki nazar se chhup gayaa hai.

khudaa ne kisi insaan ko na kabhi azaab diya hai aur na hi logoon ko kabhi tabaho barbaad kiya hai. aisa log khud apne saath kerte hen khudaa ki baatun se door reh ker ya khud ko door rakh ker apni naa samjhi ki wajah se.

khudaa issi baat se to insaanu ko daraata hai keh keh meri baatun ko bekaar na samjhna warna apna nuqsaan ker lo ge aur yoon maare jaao ge.

hukamraan, sarmayadaar aur mullaan log apne apne zaati mofadaat ke liye quraan ke naam per ghalat baaten phelaate hen insaanu main. lihaaza logoon ko apne khudaa daad aqlo fikar ko istemaal kerne ki zaroorat hai taa keh woh quraan ke asal paighaam tak pohnch saken aur us per saheeh tarah se amal ker saken aur yoon woh maqsad haasil ker saken jis ke liye khudaa ne insaanu ko peda kiya hai. issi se khudaa insaanu se raazi ho ga aur insaan khudaa se raazi hun ge. warna insaan khudaa se bezaar hun ge aur rahen ge aur khudaa insaanu se bezaar ho ga aur rahe ga.
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
isse pehle keh koi shakhs kisi maqsad ke liye jidojohd kare us ko ye baat laazmi tor per maloom ker leni chahiye keh woh maqsad hai kia aur kia woh maqsad drust bhi hai ya logoon ne us ko bewaqoof banaaya huwa hai apne apne mufadaat ki khaatir.

issi liye quraan baa maqsad taleem, tarbiyat aur hunarmandi per intahee zor deta hai. kyunkeh baghair in ke saath khud ko araaasta kerne ke insaan insaan kehlaane ka haqdaar hi nahin ban sakta.

jahil insaan to insaani shakal ke jaanwarun ke siwaa kuchh bhi nahin hen. yahee wajah hai aise log aik doosre ke saath jaanwarun se bhi badtar salook kerte hen.
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
insaan sirf aur sirf wohee hai jo khud aqlo fikar se kaam lene ki koshish kare aur doosrun ko bhi aisa hi kerne ki targheeb de aur jahaan tak ho sake un ki is kaam main madad bhi kare. warna jahaan bhi insaani shakal ke jaanwar ikathe hun ge wahin jungal ban jaaye ga.
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
quraan ki nazar main ghaib insaanu ke amaal yani kaamun ka achha bura nateeja bhi hai jab tak keh woh saamne nahin aa jaata.

quraan insaanu se kehta hai keh aik achha insaani maashra banao aik jaga khudaa ki mumlikat main. ya hai us ke liye mera naqsha tumaare liye. is naqshe ko khoob achhi tarah se dekh lo keh kia ye waisa hi hai jaisa hona chahiye ya is main koi nuqs hai.

ye kuchh aisi hi baat hai keh jaise aik shakhsh apna makaan banaane ke liye kisi se naqsha haasil kare. agar to naqsha samajh main aata hai aur drust hai to phir us ke mutaabiq makaan ban jaaye ga magar agar naqshe main koi kharaabi hai to woh naqshe hi main nazar aa jaaye gi us per ghoro fikar kerne se aur us naqshe ko drust kiye baghair woh makaan nahin ban sake ga yaa naaqis bane ga naqshe main nuqs ke mutaabiq.

khud ko musalmaan kehlwaane waalun ne quraan ke diye huwe behtareen insaani maashre ke naqshe ko apne apne bekaar aur sakht naaqis tarjamun aur tafseerun se intahee naaqis zahir ker diye hai saari duniya ke insaanu ke saamne. jab tak ye log apni is sakht tareen ghalati ko sudhaaren ge nahin ab islam duniya bhar main insaaniyat ke dushman ke tor per dekha jaat hai. ye hai in musalmaanu ki jahaalat ka nateeja jo in logoon ne sadyun se apnayee hui hai.

ab agar bunyaad hi ghalat aur naaqis ho gi to is per drust imaarat kaise bane gi? lihaaza logoon ke saath bekaar baatun ke liye ladne jhagadne se to drust insaani maashra wajood main nahin aaye ga. is liye pehle khud apni nazriyaati bunyaad ko drust karna pade ga phir logoon ko is ki taraf dawat deni faaida mand ho gi warna maamlaat aur bigden ge.
 

Dr Adam

Prime Minister (20k+ posts)

عظیم کامیابی یہی ہے کہ اللہ تعالیٰ کی رحمت سے جنت حاصل ہو جائے مگر یہ ایمان، عملِ صالح اور غلبۂ دین کی جد و جہد سے مشروط ہے

صورة توبہ میں اللہ تعالیٰ نے ارشاد فرمایا
حقیقت یہ ہے کہ اللہ نے مومنوں سے ان کے نفس اور ان کے مال جنت کے بدلے خرید لئے ہیں، وہ اللہ کی راہ میں لڑتے ہیں اور مارتے مرتے ہیں،ان سے( جنت کا وعدہ) اللہ کے ذمہ ایک پختہ وعدہ ہے تورات میں انجیل میں اور قرآن میں، اور کون ہے جو اللہ سے بڑھ کر اپنے عہد کو پورا کرنے والا ہو ؟ پس خوشیاں منائو اپنے اس سودے پر جو تم نے اللہ سے کیا ہے، یہی سب سے بڑی کامیابی ہے ۔

مہاجرین اورمجاہدین
اللہ کے ہاں تو انہی لوگوں کا درجہ بڑا ہے جو ایمان لائے اور جنھوں نے اس کی راہ میں گھر بار چھوڑ ے اور جان مال سے جہاد کیا وہی کامیاب ہیں ۔(التوبہ20)۔

دوزخ سے بچ کر جنت میں پہنچ گئے
جو آتشِ دوزخ سے بچ جائے اور جنت میں داخل کر دیا جائے وہی اصل میں کامیاب ہے (آل عمران185) ۔
دوزخ میں جانے والے اور جنت میں جانے والے کبھی یکساں نہیں ہو سکتے، جنت میں جانے والے ہی اصل میں کامیاب ہیں (الحشر20)۔

ٹھیک بات کرنے والوں کیلئے ارشاد ربانی ہے
اے ایما ن لانے والو ! اللہ سے ڈرو اور ٹھیک بات کیا کرو، اللہ تمہارے اعمال درست کر دے گا اور تمہارے قصوروں سے درگزر فرمائے گا ، جو شخص اللہ اور رسول کی اطاعت کرے اس نے بڑی کامیابی حاصل کی ۔‘‘(الاحزاب71,70)۔

اللہ کے دوست
سنو جو اللہ کے دوست ہیں، جو ایمان لائے جنہوں نے تقویٰ ( اللہ کے منع کیئے ہوئے کاموں سے رک جانے ) کا رویہ اختیار کیا ان کے لئے کسی خوف اور رنج کا موقع نہیں ،دنیا اور آخرت دونوں زندگیوں میں ان کیلئے بشارت ہی بشارت ہے،اللہ کی باتیں بدل نہیں سکتیں،یہی بڑی کامیابی ہے۔‘‘(یونس64-62 ) ۔

جو سزا سے بچ جائے
ارشاد ربانی ہے
اس دن جو سزا سے بچ گیا اس پر اللہ نے بڑا رحم کیا اور یہی نمایاں کامیابی (فوز المبین) ہے۔‘‘(الانعام16)۔
مطلب یہ ہے کہ بڑی کامیابی یہی ہے کہ اللہ تعالیٰ کی رحمت سے مرنے کے بعد جنت حاصل ہو جائے مگر یہ بھی ایمان، عملِ صالح اور غلبۂ دین کی جد و جہد اور قربانی سے مشروط ہیں۔

رضائے الٰہی
انسان کی اس سے بڑی خوش بختی اور کامیابی کیا ہو سکتی ہے کہ مالک کائنات اس سے راضی ہو جائے، ارشاد ربانی ملاحظہ فرمائیے
جو لوگ ایمان لائے اور جنھوں نے نیک اعمال کئے وہ خوش بخت ہیں، ان کا بدلا ان کے رب کے پاس ہے، دائمی قیام کی جنتیں جن کے نیچے نہریں بہہ رہی ہونگی ، وہ ان میں ہمیشہ رہیں گے، اللہ ان سے راضی ہوا وہ اللہ سے راضی ہوئے، یہ کچھ ہے اس شخص کے لئے جس نے اپنے رب کا خوف کیا ہو (البینہ8,7)۔
اے مطمئن نفس ! اپنے رب کی طرف لوٹ جااس حال میں کہ وہ تجھ سے راضی ہو اور تو اس سے راضی ہو، شامل ہو جا میرے بندوں میں اور داخل ہو جا میری جنت میں (الفجر37-30) ۔
سورہ المائدہ ،آیت119 میں رب کی رضا کو بڑی کامیابی قرار دیا گئی
اللہ ان سے راضی ہوا اور وہ اللہ سے راضی ہوئے ، یہ بڑی کامیابی ہے۔
سورہ توبہ ،آیت100 میں ہے
وہ مہاجر و انصار جنھوں نے سب سے پہلے دعوت ایمان پر لبیک کہنے میں سبقت کی نیز وہ جو بعد میں راست بازی کے ساتھ ان
کے پیچھے آئے اللہ ان سے راضی ہوا وہ اللہ سے راضی ہوئے، اللہ نے ان کے لئے ایسے باغ مہیا کر رکھے ہیں جن کے نیچے نہریں بہتی ہونگی اور وہ ان میں ہمیشہ رہیں گے،یہی عظیم الشان کامیابی ہے۔
ملتا جلتا مضمون آیت72 میں گزر چکا ہے۔

آگ سے بچاؤ
جہنم کی آگ سے دوزخ کے عذاب سے بچ جانا ہی در اصل نجات ہے اس لئے مومن یوں دعاء کرتا ہے۔
اے ہمارے رب! دنیا اور آخرت میں ہمیں بھلائی عطا فرما اور ہمیں جہنم کے عذاب سے بچا۔
سورہ آل عمران،آیت185 میںفرمایا گیا
جو آتش دوزخ سے بچ جائے اور جنت میں داخل کردیا جائے وہی کامیاب ہے۔
ایمان والوں کو حکم دیا گیا ہے
اے ایمان والو! اپنے آپ کو اور اپنے اہل و عیال کو آگ سے بچائو۔(التحریم 6)۔

خوف اور رنج سے عافیت
اسی مفہوم میں قرآن مجید میں متعدد مقامات پر ’’لا خوفٌ علیھم ولا ھم یحزنون‘‘ آیا ہے ، یعنی انھیں نہ کوئی خوف ہوگا نہ وہ غمگین ہونگے۔ اس کے لئے بھی ہدایت الٰہی کی پیروی ایمان، نیک عمل ، انفاق فی سبیل اللہ وغیرہ ضروری ہیں ۔ ارشاد ربانی ہے
بے شک وہ جنہوں نے کہا اللہ ہمارا رب ہے اور پھر اس پر ثابت قدم رہے تو ایسے لوگوں کے لئے نہ کوئی خوف ہے اور نہ ہی وہ غمگین ہوتے ہیں۔(الاحقاف13)۔
ڈاکٹر سید فرحت حسین۔نینی تال، ہند

Beshak.
Jazak Allah.
Thank you for sharing and a reminder.
God bless Amal.
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
khud ko musalmaan kehlwaane waalun ke liye ye baat samajhna intahee aham hai keh islam aik mukammal zaabta e hayaat hai insaniyat ke liye na keh aik mazhab.

mukammal zaabta e hayaat kia hota hai? woh zindagi guzaarne ka raasta, woh dastooro qanoon aur hakoomati nizaam jis ke mutaabiq agar zindagi guzaari jaaye to woh aik behtareen zindagi ho.

deene islam aik inqalaabi nizaam is liye hai keh ye doosre nizaamun ki jaga aata hai ya laaya jaata hai. yahee wajah hai is ke liye tehreek chalaana laazmi hota hai warna ye nizaam khud bakhud kabhi bhi nahin aa sakta.

issi liye khudaa ne kitaaben aur paighambar bhaije aur is ki tableegh ka hukam diya. taa keh insaaniyat ko is ke mutaliq saheeh agahi di jaa sake. taa keh phir insaan is ko apne apne ghoro fikar ke baad apnaayen aur apni apni is ke zariye zindagiyan behtareen banaayen aik ummat ban ker. is duniya main bhi aur aane waali duniya main bhi.

lihaaza jab tak ye nizaam qaaim nahin ho jaata is nizaam ke mutaliq hi baat honi chahiye is ko logoon main saheeh tarah se rooshanaas karaane ke liye. ye hai asal deene islam ki saheeh tableegh.

kyunkeh agar logoon ko maloom hi nahin ho ga keh asal deene islam apni asal main hai kia aur is nizaam ke aane se insaaniyat ko kia mile ga is duniya main aur is duniya se jaane ke baad to koi is nizaam ki baat hi kis liye kare ga?

is waqt duniya main logoon ki aik bahot hi badi tadaad unjaane main islam ke naam per aise nazariyaat ki tableegh ker rahee hai jin ka asal deene islam se koi taaluq hi nahin hai. balkeh woh asal deene islam ke sara sar khilaaf hen aur asal deene islam ki rah main rukaawat hen.

agar asal deene islam ke nifaaz ke liye kaam kerna hai to sab se pehle khud asal deene islam ko theek tarah se seekho. phir is ko doosrun ko theek tarah se sikhlao. us ke baad logoon per chhor do keh woh is ke paighaam ko kaise respond kerte hen.

agar islam aisa hai keh is main insaaniyat ki saheeh maanu main bhalayee hai to is main is kashish ki wajah se log is ko aaj nahin to kal apnaane per majboor ho jaayen ge. warna insaan jaise zindagiyan guzaar rahe hen waise hi guzaarte rahen ge aur aik doosre ke haathun mukhtalif tareequn se zaleelo khawaar hote hi rahen ge jaise keh hote rahe hen aur ho rahe hen.

naiki badi is sayaaqo sabaaq ke bahir kuchh bhi nahin hai. agar maqsad hi ghalat hai to us maqsad ke liye jo kuchh bhi kiya jaaye ga ghalat hi ho ga.

albatta agar maqsad drust bhi ho to phir bhi us ke liye her qadam drust aur soch samajh ker hi uthaana padta hai. is liye keh agar koi aik bhi qadam ghalati se bhi ghalat uth gayaa to yaa to saara kaam hi kharaab ho jaaye ga ya drust tareeqe se anjaam ko nahin pohnche ga. matlab us main kuchh na kuchh nuqs reh jaaye ga.
 

Wake up Pak

President (40k+ posts)
Islam, as we know and see it today, is not at all what is envisioned in the Quran.
The Quran is not about empty religious rituals and Islam is not a religion in the ordinary sense of the word. Islam is a Deen (or a way of life sanctioned by the one God).
 

Back
Top