آٹھ مصیبتوں سے بچنے کی دعاء

Amal

Chief Minister (5k+ posts)



قیمتی دعاء


اللَّهُمَّ إِنِّي أَعُوذُ بِكَ مِنَ الْهَمِّ وَالْحَزَنِ، وَالْعَجْزِ وَالْكَسَلِ، وَالْبُخْلِ وَالْجُبْنِ ، وَضَلَعِ الدَّيْنِ، وَغَلَبَةِ الرِّجَالِ

[FONT=&amp] صحیح بخاری میں آیا ہے کہ[/FONT]
رسول اللہ ﷺ کثرت کے ساتھ یہ دعاء مانگتے تھےبسی اسی سے اہمیت کا اندازہ لگا لیں حضور اقدس ﷺ معصوم تھے، محفوظ تھے اور شیطان کے ہر شر سے پاک تھے مگر پھر بھی اس دعاء کی کثرت فرماتےابو داؤد کی روایت میں ہے کہ حضور اقدس ﷺ دن کے وقت مسجد تشریف لے گئے تو وہاں اپنے صحابی حضرت ابو امامہ رضی اللہ عنہ کو بیٹھا پایاپوچھا کہ نماز کا تو وقت نہیں پھر مسجد میں کیسے بیٹھے ہو عرض کیاتفکرات نے گھیر رکھا ہےاور قرضے میں پھنس چکا ہوں فرمایا یہ کلمات صبح شام پڑھا کرو انہوں نے اہتمام
فرمایا تو تفکرات بھی دور ہو گئے اور اللہ تعالیٰ نے سارا قرضہ بھی اُتار دیا

کوئی بندہ جب اللہ تعالیٰ سے غافل ہوتا ہے یا کوئی گناہ کرتا ہے تو اس پر بہت سی مصیبتیں آتی ہیںمگر ان مصیبتوں میں سے آٹھ بہت خطرناک ہیں یہ آٹھ مصیبتیں انسان کی زندگی برباد کر دیتی ہیں اور اس کی آخرت کو بھی خطرے میں ڈال دیتی ہیںاس لئے ہمیں سکھایا گیا کہ ہر دن صبح اور شام ان آٹھ مصیبتوں سے بچنے کی دعاء مانگا کریں


یہ دعاء الفاظ کی تقدیم تاخیر اور کچھ فرق کے ساتھ کئی احادیث میں آئی ہے صحابہ کرام یہ دعاء ایک دوسرے کو قرآن مجید کی آیات کی طرح اہتمام سے سکھاتے تھے
دعاء کے دو صیغے یہاں پیش کئے جا رہے ہیں جو آسان لگے اُسے اپنا معمول بنا لیں

(۱) اللھم انی اعوذ بک من الھم والحزن والعجز والکسل والبخل والجبن وضلع الدین وغلبۃ الرجال

(۲) اللھم انی اعوذ بک من الھم والحزن واعوذ بک من العجز والکسل واعوذ بک من الجبن والبخل واعوذ بک من غلبۃ الدین وقھر الرجال


الفاظ کا ترجمہ اختصار کے ساتھ

(1)
الھم یعنی فکر میں مبتلا ہونا ,آگے کی فکریں، پریشانیاں ، فضول پریشان کرنے والے منصوبے اور خیالات
(۲)
الحزن غم کو کہتے ہیں [FONT=&amp] یعنی غم میں جکڑا جانا , [/FONT][FONT=&amp]ماضی کے واقعات کا صدمہ اور غم ایک دم اُبھر کر دل پر چھا جائے حالانکہ حدیث شریف میں آیا ہے کوئی بندہ ایمان کی حقیقت کو اس وقت تک نہیں پا سکتا جب تک اسے یہ یقین نہ ہو جائے کہ جو کچھ اسے پہنچا ہے وہ اس سے رہ نہیں سکتا تھااور جو کچھ اس سے رہ گیا وہ اسے پہنچ نہیں سکتا تھا۔مسند احمد[/FONT]
یعنی جو نعمت مل گئی وہ ملنا ہی تھی اس سے زیادہ نہیں مل سکتی تھیجو تکلیف آئی وہ آنی ہی تھی اس سے بچا نہیں جا سکتا تھااور جو کچھ نہیں ملا وہ نہیں ملنا تھا خواہ میں کچھ بھی کر لیتا مطلب یہ کہ اللہ کی تقدیر پر ایمان اور اللہ تعالیٰ کی تقدیر پر راضی ہونایہ غم کا
علاج ہے
(۳ )
العجز یعنی کم ہمتی ، بے کاری، محرومی
مطلب اچھے کاموں اور اچھی نعمتوں کو پانے کی طاقت کھو دینااس میں کم ہمتی بھی آ جاتی ہے
(۴)
الکسل کا مطلب سستی[FONT=&amp]غفلت[/FONT][FONT=&amp] یعنی انسان کے ارادے کا کمزور ہو جانا میں نہیں کر سکتا میں نہیں کرتا[/FONT]
(۵)
الجبن بزدلی، موت کا ڈر، [FONT=&amp]خوف، دل کا کمزور ہو کر پگھلنا[/FONT][FONT=&amp] ,اپنی جان کو بچانے کی ہر وقت فکر اللہ تعالیٰ نے جان دی کہ اس کو لگا کر جنت پاؤ مگر ہم ہر وقت جان لگانے کی بجائے جان بچانے کی سوچتے ہیںاللہ تعالیٰ نے جان دی تاکہ ہم اسے لگا کردین کو غلبہ دلائیں، اسلامی حرمتوں کی حفاظت کریںامت مسلمہ کو عزت دلائیں مگر ہم جان بچانے کے لئے ہر ذلت برداشت کرنے پر تیار ہو جائیں اسے جبن کہتے ہیں[/FONT]
( ۶)
البخل مال کے بارے میں کنجوسی کرنا [FONT=&amp]حرص، لالچ اور مال کے بارے میں تنگ دلی[/FONT][FONT=&amp]مال سے فائدہ نہ اٹھانا مال جمع کرنے اور گننے کی حرص میں مبتلا ہو کر مال کا نوکر اور ملازم بن جانااور مال کے شرعی اور اخلاقی حقوق ادا نہ کرنا[/FONT]
(۷)
ضلع الدین قرضے کا بری طرح مسلط ہو جانا, [FONT=&amp] یعنی قرضے میں بری طرح پھنس جانا کہ نکلنے کی صورت ہی نظر نہ آئے[/FONT][FONT=&amp] , فضول قرضے لینے کی عادت پڑ جانا قرضوں کے بوجھ تلے دب جانا[/FONT]
( ۸)
قھر[FONT=&amp] الرجال یا غلبۃ [/FONT]الرجال یعنی لوگوں کے قہر، غضب ، غلبے اور ظلم کا شکار ہو [FONT=&amp]جانا[/FONT]
لوگوں کے ہاتھوں ذلیل ، رسوا ، مغلوب اور مقہور ہونا

[FONT=&amp]شیطان ان آٹھ مصیبتوں کے تیرہر صبح اور ہر شام ہم پر چھوڑتا ہےپس جو انسان صبح شام اللہ تعالیٰ کی پناہ میں آ جاتا ہےوہ بچ جاتا ہےاور جو یہ پناہ نہیں پکڑتا وہ ان تیروں میں سے کسی ایک یا زیادہ تیروں کا شکار ہو جاتا ہے[/FONT]
اللہ تعالیٰ میری اور آپ سب کیان آٹھ آفتوں اور تمام آفتوں سے حفاظت فرمائے
اللہ تعالیٰ مجھے اور آپ سب کو اس مبارک دعاء کی برکات عطاء فرمائے

آمین یا ارحم الراحمین
اللہم صل علی محمد والہ وصحبہ وبارک وسلم تسلیما کثیرا کثیرا
لا الہ الا اللّٰہ محمد رسول اللّٰہ



14642270_1220972457961444_7625695114698831010_n.jpg


 
Last edited:

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
is baat ko bahot hi achhi tarah se zehn nasheen karna bahot hi zaroori hai keh jis baat ka bunyaadi maqsad se kuchh taaluq na ho woh bekaar baat hoti hai. yani kisi bi bemaqsad kaam ka kuchh bhi faaida nahin ho sakta chahye woh kaam khudaa hi ke naam per kiya jaaye. balkeh aisa karne se hamesha ulta muqsaan hi hota hai. bemaqsad kaam karne se waqt zaaya hota hai aur waqt ko zayaa karna bahot hi nuqsaan deh baat hoti hai.

khudaa se sirf aur sirf us cheez ki maang ki jaa sakti hai jis ka khudaa se maanga jaana khud khudaa ki nazar main drust ho. lihaaza jis baat ka maangna khudaa hi ki nazar main drust na ho usse baaz rehna chahiye. mazeed yeh keh jo cheez ham insaanu ko khudaa ne pehle hi de di hai us ka baar baar maangna kia maani rakhta hai? kia is tarah ki maang kar ke ham khudaa ki zaat ka mazaaq nahin udaate?

rahee hamari museebatun ki baat to kia ham ko khudaa ne achhi tarah se samjhaa nahin diya keh is ka kaaran kia hai yani ham insaanu per museebaten aati kyun hen? kia ham ko khudaa ne saaf saaf bataa nahin diya keh yeh museebaten ham khud se door kaise ker sakte hen? agar khudaa ne ham ko karne aur na karne waale saare kaam bataa diye hen jin se ham aik khushhaal, baa izzat aur pur aman zindagi guzaar sakte hen to phir masla khudaa se maangne ka nahin hai balkeh hamaare khudaa ki baatun ko theek tarah se samajhne ka hai aur un baatun per saheeh tarah se amal karne ka hai. jab ham aisa kar len ge hamaari museebaten khud bakhud door ho jaayen gi.

lihaaza poore quraan ko theek tarah se samajhne ke liye padho taa keh pata chal sake poori baat kia hai aur is ki tafaaseel kia hen aur un ka aapas main bahmi taaluq kia hai taa keh ham ko deene islam ka poora dhaanche samajh main aa sake us ki poori tafseel ke saath aur phir ham us per amal ker saken theek tarah se, warna kuchh yeh aur kuchh woh kerne se kia haasil? yun do qadam aage aur do qadam peechhe aur do qadam daain aur do qadam baain uthaate uthaate kuchh bhi haasil nahin ho ga balkeh aisa karte rehne se hamaari zindagiyan yun hi khatam ho jaayen gi aur duniya se ham aise hi chale jaayen ge jaise aaye the bila khudaee maqsad ko samjhe aur us ko poora karne main apna hissa daale. apne zehnu ki uljhanu ko suljhaane ki socho taa keh uljhanu main hi dam na toote.

For a detailed explanation of quranic message and deen of islam see HERE and HERE.
 

Back
Top