Onion sells for record high price in Bangladesh (Rs. 476/KG )

Kashif Rafiq

Chief Minister (5k+ posts)

ڈھاکہ: ملک میں کھانوں کی قیمتیں بلند ترین سطح پر پہنچنے کے باعث بنگلہ دیش نے فوری طور پر فضائی راستے سے پیاز درآمد کرنے کا فیصلہ کرلیا۔

بنگلہ دیش میں پیاز کی قیمت اتنی بڑھ گئی کہ وزیراعظم حسینہ واجد بھی اپنے مینیو میں کمی کرنے پر مجبور ہوگئیں۔

فرانسیسی خبر رساں ادارے اے ایف پی کی رپورٹ کے مطابق بھارت میں حالیہ مون سون سیزن کے دوران پیاز کی فصل کو خاصہ نقصان پہنچا تھا اور پیداوار معمول سے کم ہوئی، جس کے سبب پڑوسی ممالک کو برآمد کرنے پر پابندی لگادی گئی تھی۔

جنوبی ایشیا میں پیاز کی قیمتوں میں اضافہ ایک حساس معاملہ ہے، جہاں اس کی قلت بڑے پیمانے پر عدم اطمینان اور سیاسی مسائل بھی پیدا کرسکتی ہے اور بنگلہ دیش میں بھارتی برآمدات رکنے کی وجہ سے اس کی قیمت میں ہوش ربا اضافہ ہوگیا ہے۔

واضح رہے کہ بنگلہ دیش میں عمومی طور پر اسٹیپل سبزی زیادہ سے زیادہ 30 ٹکا (55 پاکستانی روپے) فی کلو کی قیمت میں دستیاب ہوتی ہے لیکن پابندی کے بعد سے قیمتیں 260 ٹکا ( 476 پاکستانی روپے) فی کلو تک جا پہنچی۔

اس حوالے سے حسینہ واجد کے ڈپٹی پریس سیکریٹری حسن جاہد توشر نے بتایا کہ ’فضائی مال برادری کے ذریعے پیاز درآمد کی جارہی ہے اور وزیراعظم نے اپنے کھانوں میں پیاز کا استعمال ترک کردیا ہے‘۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ ’ہفتے کو ڈھاکہ میں وزیراعظم کی رہائش گاہ پر کسی کھانے میں پیاز کا استعمال نہیں ہوا‘۔

دوسری جانب بنگلہ دیشی میڈیا کے مطابق عوام کی جانب سے برہمی کے اظہار کے بعد چٹاگانگ ایئرپورٹ پر پیاز کی متعدد کھیپ پہنچ چکی ہیں جنہیں میانمار، ترکی، چین اور مصر سے منگوایا گیا ہے۔

علاوہ ازیں ڈھاکا میں سرکاری ادارہ ٹریڈنگ کارپوریشن آف بنگلہ دیش (ٹی سی بی) کی جانب سے بھی پیاز رعایتی نرخوں پر فروخت کی گئی، جس کے لیے سیکڑوں افراد کم قیمت سبزیاں خریدنے کے لیے قطاروں میں کھڑے نظر آئے جبکہ کچھ کے درمیان جھگڑا بھی ہوا۔

 
Advertisement

knowledge88

Minister (2k+ posts)
A message for Bangladesh people never to vote for Haseena Wajid again.
If a common man can't buy onion or tomatoes and the rich can live a very comfortable life then such governments must go.
 

RAW AGENT

Chief Minister (5k+ posts)
A message for Bangladesh people never to vote for Haseena Wajid again.
If a common man can't buy onion or tomatoes and the rich can live a very comfortable life then such governments must go.
what about tamatar selling at rs 300 per kg ? in nawa pakistan ?
 

v r imran k

Chief Minister (5k+ posts)
tamootar ki fasal sindh k andar b barish sy mutasir howi hay jiss ki waja sy tomattor mehnga ho gaya hay yay india main b mehnga hay pakistan main b mehnga hay our bangladesh main b mehnga hay
 

Nice2MU

Prime Minister (20k+ posts)
پاکستان اور بنگلہ دیش دونوں کے لیے سبق یہ ہے کہ انڈیا پہ کبھی بھی اعتبار اور انحصار مت کرو۔
 

wakeuppakis

Chief Minister (5k+ posts)
ok go and beg from our christian brothers at IMF , then you poor terrorists get rs 300 kg tomato. 😂 😂 😂 😂
BEG FROM CHRISTIAN HOUHOUHOUHOU U R MUST BE KIDDING

ALL US ECNOMY STAND BEHIND SAUDI PETROL

I THOUGHT U R MENTALLY RETARD BUT U NEED URGENT MEDICAL CARE AS WELL
 
Sponsored Link

Latest Blogs Featured Discussion