لاہور میں ہاکی اسٹیڈیم کا اسٹروٹرف تبدیل ہونے کی اصل کہانی

1ii1i11h1.jpg


نجی ٹی وی کے صحافی علی رامے نے کہا کہ لاہور کے ہاکی اسٹیڈیم میں سیاسی جلسے کا انعقاد ایک الگ بحث ہے لیکن اگر اسٹروٹرف اکھاڑی جا رہی ہے تو وہ عمل نئی لگانے کے لیے ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ مسلم لیگ ن کی حکومت نے ہی رواں مالی سال کے بجٹ میں ٹرف کی تبدیلی کیلیے10 کروڑ 65 لاکھ روپے کا فنڈ مختص کرایا تھا،تو پھر پروپیگنڈا کیوں؟


دوسری جانب بولتا لاہور کے اینکر پرسن رائے ثاقب نے لاہور میں ہاکی اسٹیڈیم کا اسٹروٹرف تبدیل ہونے کی اصل کہانی بتادی، ٹوئٹر پیغام میں کہا کہ اس پچ کے شاکنگ پیڈ ن لیگ کے دور میں ہوئے۔

انہوں نے ویڈیو پیغام میں کہا کہ شاکنگ پیڈ ن لیگ کے دور میں یوتھ فیسٹول تباہ کر گئے تھے،نیشنل لیول کی گیم کے لیے بی گراؤنڈ استعمال ہوتا آرہا ہے، گورنمنٹ بدلنے سے پہلے اس کا پی سی ون تیار تھا،حکومت بدل گئی ورنہ یہ کام اسی وقت مکمل ہوجاتا۔

انہوں نے کہا کہ ن لیگ کے دور میں ہی اس آسٹروٹروف کا یوتھ فیسٹیول کے نام پر بیڑہ غرق کردیا گیا تھا، اس آسٹروٹروف کو ویسے بھی اکھاڑنا ہی تھا، جلسے کیلیے نہیں اکھاڑا جارہاتھا۔

رائے ثاقب نے کہا کہ ہاکی اسٹیڈیم میں ایک بی گراؤنڈ بھی ہے، جہں قومی سطح پر گیمز اور پریکٹس ہورہی تھی، اس آسٹروٹروف کو سرگودھا میں ایک گراؤنڈ کیلیے بھیجنے کا پہلے سے پروگرام تھا،تاکہ مقامی بچے اس پر کھیل سکیں۔

انہوں نے کہا کہ قومی سطح کے کھیل کیلیے یہ آسٹروگراف پہلے ہی ناقص قرار دی جاچکی ہے،اس آسٹروٹراف کی چھ سے آٹھ سال کی مدت پوری ہوچکی ہے۔
 

Digital_Pakistani

Chief Minister (5k+ posts)
Federal doing everything to put a hurdle in the celebration of Pakistan's 75th anniversary. Meanwhile, India is going to mark 14 Aug as Balck horror day of some sort.
 

disgusted

Chief Minister (5k+ posts)
Pakistan has dozens of news channels , scores of youtubers and hundreds of free-lancers . The sad aspect is that fake news is abundant and our eyes are searching for correct news even weeks after the event occurs. Have we been overwhelmed by love of deceit
 
Sponsored Link