عمران خان کی چھٹی حس بھیڑیوں جیسی ہے - حسن نثار

I Mian

Politcal Worker (100+ posts)
A delusionalist with many delusional followers.
Allah pak is qaum per rehem farma aur is qaum ko koi normal leader ata farma. Ameen
You mean like

Muhtaram Nawaz Dakoo sahib

Or

Muhtaram Zardari Dakoo sahib

Or

Muhtaram Fazloo Dakoo sahib

Or

Muhtarama Maryam Dakoo sahiba ( kunniyat : Calibri Queen)

NasNY

Chief Minister (5k+ posts)
Allah pak is qaum per rehem farma aur is qaum ko koi normal leader ata farma. Ameen
You made the Dua Leave the rest to Allah.
Regardless what you believe, Pakistan has started in the right direction, few more weeks.

Saboo

Prime Minister (20k+ posts)
ہاہاہا….نواز شریف سے زیادہ نارمل لیڈر اور کون ہو سکتا ہے؟….جو کھاتا ہے تو
لگاتا بھی ہے…..

hammy_lucky

MPA (400+ posts)
Patwaris jayallas molvi desial wahen hRami mulk dushman aur chor aise bol sakte hain

Jeet izat himat aur awam ki muhabqt aur Allah ki di hoi Fateh Imran ka muqadar hai Jo isay iss ki niayat ki waja se naseeb ho gi — Insha Allah​

Love ❤️

Allah pak phathwarion aur jiyaloon say nijaat dilwa. Yeh khabees he iss qaum kay dushmaun hain.
You mean like

Muhtaram Nawaz Dakoo sahib

Or

Muhtaram Zardari Dakoo sahib

Or

Muhtaram Fazloo Dakoo sahib

Or

Muhtarama Maryam Dakoo sahiba ( kunniyat : Calibri Queen)
You made the Dua Leave the rest to Allah.
Regardless what you believe, Pakistan has started in the right direction, few more weeks.

Time has come for Imran lovers and Youthias to choose from Imran and Establishment?
Pori country he filthy hai.
Jaisi Qaum waisay hukmiran. Allah ka wada hai.

AntiGossip

Senator (1k+ posts)
Wtf is wrong with YOUR LIFE
You're not on earth I am sure you are Isolated, separated, alone, with Zero real friends, confused & distorted facts am I right?

hammy_lucky

MPA (400+ posts)
Wtf is wrong with YOUR LIFE
You're not on earth I am sure you are Isolated, separated, alone, with Zero real friends, confused & distorted facts am I right?
:)
Lagta hai dil per le lia.
Abhi tu party shru hue hai brother.
By the way I am all good having many sensible people with good acumen as my friends.

AZ1

Minister (2k+ posts)
Time has come for Imran lovers and Youthias to choose from Imran and Establishment?
Pori country he filthy hai.
Jaisi Qaum waisay hukmiran. Allah ka wada hai.
if you cant see or decide who is corrupt and who is not then there is nothing left in you as human.

Faraqlit

Senator (1k+ posts)

bay shak, sarif ppp, fazlo or PMLN mil kar he hum sab ghulamo ko bhater Pakistan day sakti hai.

bahi app azeem ho billo ki tara, app sab ki izat ka garage karo kya

Rafique Ahmed

Councller (250+ posts)
nawaz sharif ko support karna chahye?

aap bataaein kis ko pm hona chahye
If a biggest ever thief like Nawaz Sharif is going to be the PM again then I will always prefer Imran Khan to stay as a PM of Pakistan for ever, despite so many differences with his politics and political gimmickries. Nawaz only deserve one thing and that is jail time for ever.