عمران خان کی نئی مبینہ لیکڈ آڈیو کا سوشل میڈیا پر پوسٹمارٹم

postm111.jpg

مختلف صحافیوں اور سوشل میڈیا صارفین نے عمران خان کی مبینہ آڈیو پر سوالات کھڑے کردئیے

چیئرمین پی ٹی آئی، سابق وزیرِ اعظم عمران خان کے ہارس ٹریڈنگ میں ملوث ہونے سے متعلق مبینہ آڈیو منظرِ عام پر آگئی، اس آڈیو میں عمران خان چالیں چلنے کا ذکر کر رہے ہیں۔

سامنے آنے والی اس تازہ آڈیو میں عمران خان کا کہنا ہے کہ آپ کی بڑی غلط فہمی ہو گئی ہے کہ جناب اب نمبر گیم پوری ہو گئی ہے، یہ نمبر ایسا ہے نہیں، ایسا مت سوچیں کہ سب ختم ہو گیا ہے۔

آڈیو میں سابق وزیرِ اعظم عمران خان نے کہا ہے کہ 5 تو میں خرید رہا ہوں، میرے پاس ہیں 5، میں نے میسج دینا ہے کہ وہ جو 5 ہیں نا وہ 5 بڑے اہم ہیں۔

سوشل میڈیا صارفین اور صحافیوں نے اس آڈیو کا پوسٹمارٹم کردیا، انکا کہنا تھا کہ اگر عمران خان نے 5 ایم این ایز خریدے ہیں تو وہ کہاں ہیں؟ انکا مزید کہنا تھا کہ جو سندھ ہاؤس میں ہوا تحریک انصاف کے 2 درجن ایم این ایز توڑے گئے اور انہیں سندھ ہاؤس میں بٹھایا گیا کیا وہ بھی عمران خان نے ہی خریدے تھے؟

انکا مزید کہنا تھا کہ ایم کیوایم، ق لیگ، باپ اور دیگر جماعتیں شہبازشریف کیساتھ مل گئیں، انہیں کس نے خریدا؟یہ آڈیو ایڈیٹڈ لگ رہی ہے جگہ جگہ کٹس ظاہر ہورہے ہیں، کہیں عمران خان اونچی آواز میں بات کررہا ہے، کہیں مدھم۔

پی ٹی آئی رہنما فرخ حبیب نے تبصرہ کیا کہ عمران خان نے 5 ایم این ایز خریدے ہوتے تو آج حکومت میں چور ڈاکو جیل میں ہوتے،وفاقی اور صوبائی حکومتیں ہونے کے باوجود عمران خان نے کبھی ایسا کام نہیں کیا۔ آڈیو ایڈیٹ کرکے اور مختلف حصے جوڑ کر این آر او 2 اور امپورٹڈ حکومت کی ناکام کارکردگی سے توجہ نہیں ہٹائی جاسکتی۔ عوام مارچ کے لئے تیار رہے۔

عارف حمید بھٹی نے تبصرہ کیا کہ "مختلف ٹکڑوں کو جوڑ کو آڈیو بنائی گئی ہے اور ساری دنیا کو پتہ ہے کہ یہ فراڈ کس نے کیا ہے، ایم کیوایم، باپ، تحریک انصاف کے 12،15 بندے انکے پاس چلے گئے لیکن عمران خان کے پاس ایک بندہ بھی نہیں آیا"۔

انہوں نے انکشاف کیا کہ تین دن پہلے 3 وفاقی وزراء کی میٹنگ ہوئی کہ عمران خان کی ایک ویڈیو ریلیز کی جائے

فریحہ ادریس کا عمران خان کی مبینہ لیکڈ آڈیو پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ "لیکڈ آڈیو میں واضح نظر آرہا ہے کہ یہ ایک گفتگو نہیں ہے یہ مختلف گفتگو کو جوڑ کر بنائی گئی ہے،یہ ایک ڈسکشن نہیں ہے ، ہمیں تو کوئی بندے خریدے نظر نہیں آئے بلکہ تحریک انصاف کے اپنے بندے موجودہ حکومت اور انکے اتحادیوں کیساتھ مل گئے"۔

جیو کے اینکر شہزاداقبال نے بھی اس لیکڈ آڈیو پر سوالات اٹھائے، انکا کہنا تھا کہ یہ آڈیو ایڈیٹڈ لگ رہی ہے، 21 سیکنڈ اور 39 سیکنڈ کے بعد آڈیوکوالٹی تبدیل ہوجاتی ہے جس سے لگتا ہے کہ یہ آڈیو 2، 3 آڈیوز جوڑ کر بنائی گئی ہے۔

صحافی فیضان خان نے تبصرہ کیا کہ جو تحریک انصاف کے ایم این اے سندھ ہاؤس میں موجود تھے وہ سب نے دیکھا تھا اور وہ آج بھی اسمبلیوں میں موجود ہیں۔ مگر عمران خان کے خریدے ہوتے ایم این ایز تو آج تک سامنے نہیں آئے اگر ایسا کچھ ہوتا تو دوسری پارٹیوں کے ایم این ایز کی تعداد کم ہوتی مگر ان کی تعداد تو پوری ہے۔

طارق متین نے سوال اٹھایا کہ اس نے ٹوٹے اتنے جوڑے جتنے جوڑے جا سکتے تھے لیکن پھربھی اک ہیکر سےکتنےجوڑے جا سکتے تھے

عمران بھٹی نے تبصرہ کیا کہ آڈیو لیکس ڈرامہ بھی تمام کارڈز کی طرح فلاپ رہے گا۔ ہیکر صرف عمران خان کی آڈیو لیکس کیوں کر رہا ہے؟؟ کیا یہ ہیکر بھی لانگ مارچ اور عمران خان کی مقبولیت سے خوفزدہ ہے؟

سحرش مان کا کہنا تھا کہ سب ٹائٹلنگ کرنے والے نے پانچ کے ساتھ ایم این ایز کا اضافہ حسب عادت پھر سے کر دیا۔۔جن کو سندھ ہاؤس سینما اسکوپ منڈی نظر نہیں آئی وہ اب اس پر طوفان کھڑا کریں گے

علی سلمان علوی نے تبصرہ کیا کہ مختلف ٹوٹے جوڑ کر عمران خان کی آج ریلیز کی گئی ٹیمپرڈ آڈیو سے کچھ اور ثابت ہو نہ ہو، ایک بات ضرور ثابت ہوتی ہے کہ اداروں میں موجود پرلے درجے کے نااہل اور نالائق اہلکار ہمارے ٹیکس کے پیسوں سے تنخواہیں وصول کر رہے ہیں۔

رضوان غلیزئی نے کہا کہ ٹوٹے جوڑنے سے بیانیے نہیں بنتے۔ انہی مخصوص اکاونٹس سے لیکس اور پھر ان پر انہی مخصوص دانشوروں کے گھسے پٹے تبصرے۔ اس ڈیجیٹل دور میں عوام کو بےوقوف سمجھنے والوں سے بڑا بےوقوف کوئی نہیں۔

انکا مزید کہنا تھا کہ پراپیگنڈا گروپ واٹس ایپ پر آئی چیز دیکھےسنے بغیر صرف کاپی پیسٹ کرتا ہے۔ گزشتہ آڈیو میں جھوٹا سب ٹائٹل چلادیا، انصار عباسی نےتو معافی مانگی لیکن اور کسی کو شرم محسوس نہیں ہوئی۔ آج پھر تھکی ہوئی ایڈیٹڈ آڈیو شیئرکردی۔ جھوٹوں کا جھوٹ روز پکڑا جاتا ہےپھر بھی جھوٹ بولنےسےباز نہیں آتے۔

فہیم اختر نے طنز کیا کہ اگلا الیکشن اب ووٹوں لوٹوں یا بوٹوں پر نہیں بلکہ ٹوٹوں(آڈیوز) پر ہوگا۔۔۔

سلمان رضا نے تبصرہ کیا کہ مختلف آڈیوز کو ایڈیٹ کرکے اتنی محنت کے بعد امپورٹڈ حکومت نے تاثر یہ دینے کی کوشش کی ہے کہ ہم میں اور عمران خان میں کوئی فرق نہیں،۔ ہم نے اگر ریجیم چینج کے دوران سندھ ہاؤس میں منڈی لگائی، پنجاب میں لوٹے خریدے تو دیکھیں عمران خان نے بھی یہ کیا

عمران خان کی نئی آڈیو میں بات بندے توڑنے کی ہو رہی ہے، خریدنے کی نہیں۔ 21 سے 25 سیکنڈ تک کا ٹکڑا (جس میں کہا جا رہا ہے "5 تو میں خرید رہا ہوں نہ! میرے پاس ہیں 5، 5 خریدو") یہ ٹکڑا باقی ساری آڈیو سے مختلف ہے۔ اس حصے کی کوالٹی بھی گِری ہوئی ہے۔ یہ حصہ AI-synthesized لگ رہا ہے۔
 

stranger

Chief Minister (5k+ posts)
jaisay mariam nawaz randi 4-5 dildo jor ker aik bara dildo bna ker gand main leti hai ... theek oosi trah 4-5 audios ko tror mror ker jor ker aik leaked audio banati hai...
 
Sponsored Link