آئی ایس آئی چیف والے ایشو پر پی ٹی آئی والے معافیاں مانگتے پھررہے ہیں،سیٹھی

sethi1101101.jpg


معروف صحافی نجم سیٹھی نے دعویٰ کیا ہے کہ آئی ایس آئی چیف کے معاملے پر تحریک انصاف کے لوگ معافیاں مانگتے پھررہےہیں لیکن وہ معاف نہیں کررہے ۔

آن لائن ویب سائٹ پر تجزیہ کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ سٹیبلشمنٹ کے ایک دو ٹاپ لوگوں کیساتھ عمران خان کی جو تعلقات رہ گئے تھے وہ بھی انہوں نے آئی ایس آئی چیف کے معاملے پر خراب کر لئے ہیں۔


نجم سیٹھی نے دعویٰ کیا کہ اب معافیاں مانگتے پھرتے ہیں کہ ہم معذرت کرلیئے ہیں لیکن انہوں نے بھی کچی گولیاں نہیں کھیلیں، وہ آپکو پہچان گئے ہیں۔

انہوں نے 24 نیوز سے گفتگو کرتے بھی دعویٰ کیا کہ چاروں بڑے اسٹیک ہولڈرز عمران خان کی تبدیلی پر متفق ہوگئے ہیں اور وزیراعظم کا کھیل جلد ختم ہونے کا امکان ہے۔


ان کا کہنا ہے کہ تحریک عدم اعتماد پر بلاول کا اشارہ اہم تھا۔مجھے پیپلزپارٹی اور ن لیگ کی ملاقاتیں ہوتی نظر آرہی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ اگر اسٹیبلشمنٹ صرف نیوٹرل رہے تو عمران خان کا کھیل ختم ۔

نجم سیٹھی نے یہ دعویٰ بھی کیا کہ اگلے وزیراعظم کا فیصلہ ہوگیا ہے اور عمران خان کی نیندیں حرام ہوجانی چاہئیں۔

واضح رہے کہ نجم سیٹھی مختلف مواقعوں پر مختلف دعوے کرتے رہے ہیں اور انکے بارے میں مختلف تجزیہ کاروں کا خیال ہے کہ وہ خواہش کو خبر بناکر پیش کرتے ہیں، انہوں نے اب تک کون کونسی پیشنگوئیاں کیں جو اب تک پوری نہیں ہوئیں، ملاحظہ کیجئے

 
Advertisement
Sponsored Link