کسی خاص شخص یا جانور پر لعنت کرنا حرام ہے ۔

Amal

Chief Minister (5k+ posts)

کسی خاص شخص یا جانور پر لعنت کرنا حرام ہے ۔

حضرت ابو زید ثابت بن ضحاک انصاری ؓ جو بیعت رضوان کے شرکا میں سے ہیں بیان کرتے ہیں ،کہ رسول اللہﷺ نے فرمایا: جس شخص نے اسلام کے علاوہ کسی اور دین کی عمداً جھوٹی قسم کھائی تو وہ ویسے ہی ہے جیسے اس نے کہا اور جس شخص نے کسی چیز کے ساتھ خود کشی کی تو قیامت والے دن اسے اسی چیز کے ساتھ عذاب دیا جائے گا اور آدمی پر اس نذر کا پورا کرنا ضروری نہیں جس کا وہ مالک نہیں ہے اور مومن کو لعنت کر نا اسے قتل کرنے کی طرح ہے۔ (متفق علیہ) البخاری (/۲۲۶۳۔ فتح)و مسلم (۱۱۰) ۔

حضرت ابو دردا ؓ بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہﷺ نے فرمایا: لعن طعن کرنے والے قیامت والے دن سفارشی ہوں گے نہ گواہ۔ (مسلم) مسلم (۲۵۹۸) ۔

حضرت سمرہ بن جندب ؓ بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہﷺ نے فرمایا:تم آپس میں اللہ تعالیٰ کی لعنت،اس کے غضب اور جہنم کی آگ کے ساتھ لعن طعن نہ کرو۔ (ابوداؤد، ترمذی۔ دونوں نے کہا کہ حدیث حسن صحیح ہے) ابو داؤد (۴۹۰۶)و الترمذی (۱۹۷۶)و احمد (/۵۵)والحاکم (/۴۸۱)۔

حضرت ابن مسعود ؓ بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہﷺ نے فرمایا: مومن (کسی پر)طعنہ زنی کرنے والا ہوتا ہے نہ لعن طعن کرنے والا اور وہ فحش گو ہوتا ہے نہ فضول گو اور چرب زبان۔ (ترمذی۔ حدیث حسن ہے) البخاری (الأدب المفرد) (۳۳۲)و الترمذی (۱۹۷۷)و احمد (/۴۰۴۱۔ ۴۰۵)والحاکم :/۱۲۱

حضرت ابو دردا ؓ بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہﷺ نے فرمایا: جب بندہ کسی چیز پر لعنت کرتا ہے تو وہ لعنت آسمان کی طرف چڑھتی ہے لیکن اس کے لیے آسمان کے دروازے بند کر دئے جاتے ہیں پھر وہ زمین کی طرف اترتی ہے تو اس کے لیے زمین کے دروازے بھی بند کرد یے جاتے ہیں ،پھر وہ دائیں اور بائیں جاتی ہے ، پس جب وہ کوئی راستہ نہیں پاتی تو وہ اس چیز کی طرف اتی ہے جس پر لعنت کی گئی ہوتی ہے اگر تو وہ اس لعنت کا مستحق ہوتی ہے تو ٹھیک ورنہ پھر وہ لعنت کرنے والے کی طرف لوٹ جاتی ہے۔ ابو داؤد (۴۹۰۵) مسند احمد ./۴۰۸۱،۴۲۵

حضرت عمران بن حصین ؓ بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہﷺ اپنے کسی سفر پر تھے اور انصاری عورت اپنی اونٹنی پر سوار تھی، پس اس نے اونٹنی کے رویے سے تنگ آ کر اس پر لعنت کی۔ پس رسول اللہﷺ نے اسے سنا تو فرمایا:اس اونٹنی پر جو کچھ ہے وہ اتار لو اور اسے چھوڑ دو، اس لیے کہ اس پر لعنت کی گئی ہے۔ حضرت عمران ؓ بیان کرتے ہیں گویا میں اب بھی اونٹنی کو دیکھ رہا ہوں کہ وہ لوگوں کے درمیان چل رہی ہے اور کوئی بھی اس کی طرف توجہ نہیں دیتا۔ مسلم (۲۵۹۵)۔

حضرت ابوبرزہ، نضلہ بن عبید اسلمی ؓ بیان کرتے ہیں کہ ایک دفعہ ایک لڑ کی ایک اونٹنی پر سوار تھی اور اس پر لوگوں کا کچھ سامان بھی تھا ،اس نے اچانک نبیﷺ کو دیکھا تو (دشوار گزار راستہ ہونے کی وجہ سے)لو گوں پر پہاڑ تنگ ہو گیا اور اونٹنی رک گئی، پس اس لڑ کی نے اونٹنی کو چلانے کیلئے)کہا : ’’حل‘‘ (اونٹ کو تیز چلانے کے لیے کلمہ زجر)اے اللہ !اس پر لعنت فرما۔ پس نبیﷺ نے فرمایا: وہ اونٹنی ہمارے ساتھ نہ رہے جس پر لعنت ہو۔ (مسلم) امام نو وی۔ ؒ بیان کرتے ہیں کہ اس حدیث کے معنی میں اشکال پیش کیا جاتا ہے لیکن حقیقت میں اس میں کوئی اشکال نہیں ہے ، بلکہ اس ممانعت سے مراد یہ ہے کہ یہ اونٹ ان کے ساتھ نہ چلے ، جبکہ اس کو بیچنے، ذبح کرنے اور اس پر سواری کرنے کی ممانعت نہیں ہے ،بس یہ شرط ہے کہ اس میں نبیﷺ کی صحبت نہ ہو، جبکہ نبیﷺ کی مصاحبت کے علاوہ مذکورہ تمام کام اور دیگر تصرفات جائز ہیں ،ان میں کوئی ممانعت نہیں۔ اس لیے کہ یہ سارے تصرفات بنیادی طور پر جائز تھے آپ نے ان میں سے صرف اس چیز سے منع فرما دیا کہ یہ میرے ساتھ مصاحبت اختیار کر سکتی اور باقی تمام تصرفات کو آپ نے ان کی اصل اور بنیادی حالت پر قائم رکھا۔ مسلم :۲۵۹۶

متعین کیے بغیر اہل معاصی پر لعنت بھیجنا جائز ہے

اللہ تعالیٰ نے فرمایا: سن لو!ظالموں پر اللہ تعالیٰ کی لعنت ہے۔ ھود : ۱۸

نیز فرمایا:پس ان کے درمیان ایک اعلان کر نے والا اعلان کرے گا کہ ظالموں پر اللہ کی لعنت ہے۔ الاعراف:۴۴

اور آپﷺ نے فرمایا:اللہ سود خور پر لعنت فرمائے۔ اور آپﷺ نے تصویر بنانے والے پر لعنت فرمائی۔ اور آپ ؐ نے فرمایا:اللہ تعالیٰ زمین کی حدود میں رد و بدل کرنے والے پر لعنت فرمائے۔ اور آپ نے فرمایا:اللہ تعالیٰ اس چور پر لعنت کرے جو انڈے کی چوری کرتا ہے۔ اور آپ نے فرمایا:اللہ تعالیٰ اس شخص پر لعنت کرے جو اپنے والدین پر لعنت بھیجتا ہے۔ اور آپ ؐ نے فرمایا: اللہ اس شخص پر لعنت فرمائے جو اللہ کے علاوہ کسی اور کیلئے جانور ذبح کرے۔ اور آپ نے فرمایا: جس شخص نے اس (مدینے) میں کوئی بدعت ایجاد کی یا کسی بدعتی کو پناہ دی ،پس اس پر اللہ کی، فرشتوں کی اور تمام لوگوں کی لعنت ہو۔ اور آپ نے فرمایا: اے اللہ !رعل، ذکوان اور عصیہ قبیلوں پر لعنت فرما جنھوں نے اللہ اور اس کے رسول کی نافرمانی کی۔ اور یہ تینوں عرب کے قبیلے ہیں۔ اور آپ نے فرمایا: اللہ تعالیٰ یہودیوں پر لعنت فرمائے انھوں نے اپنے انبیا ؑ کی قبروں کو عبادت گاہ بنا لیا۔ اور آپ نے ان مردوں پر لعنت کی جو عورتوں سے مشابہت اختیار کرتے ہیں اور عورتوں پر لعنت کی جو مردوں سے مشابہت اختیار کرتی ہیں۔ یہ تمام جملے جو مذکور ہوئے ہیں صحیح احادیث میں ہیں ،ان میں سے بعض تو صحیح بخاری اور صحیح مسلم دونوں میں ہیں اور بعض کسی ایک میں ہیں ، میں نے ان کی طرف اشارہ کرنے میں اختصار سے کام لیا ہے

امام نو وی ؓ بیان کرتے ہیں کہ صحیح حدیث سے ثابت ہے کہ رسول اللہﷺ نے فرمایا: ’’واصلہ‘‘ (جو دوسروں کے بال اپنے بالوں کے ساتھ ملائے) پر اور ’’مستو صلہ‘‘ (جو کسی دوسری سے بال لگوائے) پر اللہ لعنت فرمائے۔ البخاری (/۳۱۴۴۔ ۴۲۶) اخرجہ مسلم ,۱۹۷۸)
____________________________


رَبِّ أَوْزِعْنِي أَنْ أَشْكُرَ نِعْمَتَكَ الَّتِي أَنْعَمْتَ عَلَيَّ وَعَلَى وَالِدَيَّ وَأَنْ أَعْمَلَ صَالِحًا تَرْضَاهُ وَأَدْخِلْنِي بِرَحْمَتِكَ فِي عِبَادِكَ الصَّالِحِينَ

ترجمہ اے پروردگار! تو مجھے توفیق دے کہ میں تیری نعمتوں کا شکر بجا لاؤں جو تو نے مجھ پر انعام کی ہیں اور میرے ماں باپ پر اور میں ایسے نیک اعمال کرتا رہوں جن سے تو خوش رہے مجھے اپنی رحمت سے نیک بندوں میں شامل کر لے۔ النمل27/19​


12814584_1047026198689405_6467620334762586344_n.jpg


 
Last edited by a moderator:

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
اسی لئے میں کبھی لعنت فلاں ابن فلاں پر نہیں بھیجتا بلکے گنہگار کو بھیجتا ہوں جیسے قرآن میں جھوٹوں پر لعنت کی گئی ہے ویسے ہی میں بھگوڑوں ، گستاخان اور تکلیف دینے والوں پر بھیجتا ہوں ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ اور اس فورم کے فسادی اسے ڈھکے چھپے الفاظ میں صحابہ کی شان میں گستاخی سے تعبیر کرتے ہیں
 

ابابیل

Senator (1k+ posts)
اسی لئے میں کبھی لعنت فلاں ابن فلاں پر نہیں بھیجتا بلکے گنہگار کو بھیجتا ہوں جیسے قرآن میں جھوٹوں پر لعنت کی گئی ہے ویسے ہی میں بھگوڑوں ، گستاخان اور تکلیف دینے والوں پر بھیجتا ہوں ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ اور اس فورم کے فسادی اسے ڈھکے چھپے الفاظ میں صحابہ کی شان میں گستاخی سے تعبیر کرتے ہیں

البقرة:8 وَمِنَ النَّاسِ مَن يَقُولُ آمَنَّا بِاللّهِ وَبِالْيَوْمِ الآخِرِ وَمَا هُم بِمُؤْمِنِين

اور بعض لوگ ایسے ہیں جو کہتے ہیں کہ ہم اللہ پر اور روز آخر پر ایمان رکھتے ہیں حالانکہ وہ ایمان نہیں رکھتے۔

البقرة:9 يُخَادِعُونَ اللّهَ وَالَّذِينَ آمَنُوا وَمَا يَخْدَعُونَ إِلاَّ أَنفُسَهُم وَمَا يَشْعُرُون

یہ اپنے خیال میں اللہ کو اور مومنوں کو دھوکہ دیتے ہیں مگر حقیقت میں اپنے سوا کسی کو دھوکہ نہیں دیتے اور اس سے بے خبر ہیں۔

البقرة:10 فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ فَزَادَهُمُ اللّهُ مَرَضاً وَلَهُم عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يَكْذِبُون

ان کے دلوں میں کفر کا مرض تھا اللہ نے ان کا مرض اور زیادہ کر دیا اور ان کے جھوٹ بو لنے کے سبب ان کو دکھ دینے والا عذاب ہوگا۔
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
ب ہوگا۔

تکفیری جی ! آج تک میری اتنی ہمت نہیں ہوئی کہ کسی شخص کے گناہوں کی وجہ سے اسے کافر کہہ سکوں جن لوگوں کو تم لوگ مقدس کہتے ہو ہم ان کے گناہان کا احوال بیان کرتے ہیں ہم ان کو گناہگار سمجھتے ہیں لیکن ان کو کافر نہیں کہتے ۔ ۔ ۔ہمارے نزدیک وہ مومن نہیں صرف عام مسلمانوں کی طرح ہیں جن سے کئی گناہ سر زد ہوئے ، ہم تمھیں سمجھانے کی کوشش کرتے ہیں کہ ایسے گناہان میں مبتلا لوگوں کی زندگی کو رول ماڈل نا سمجھو یہی ہمارا تبرا ہے اور تم اسے گالی گلوچ کا نام دے کر میدان سے بھاگتے ہو ۔ ۔ ۔ تم میں اگر ہمت ہو تو ہمیں جھوٹا ثابت کرو
 

hassan.te

Minister (2k+ posts)
تکفیری جی ! آج تک میری اتنی ہمت نہیں ہوئی کہ کسی شخص کے گناہوں کی وجہ سے اسے کافر کہہ سکوں جن لوگوں کو تم لوگ مقدس کہتے ہو ہم ان کے گناہان کا احوال بیان کرتے ہیں ہم ان کو گناہگار سمجھتے ہیں لیکن ان کو کافر نہیں کہتے ۔ ۔ ۔ہمارے نزدیک وہ مومن نہیں صرف عام مسلمانوں کی طرح ہیں جن سے کئی گناہ سر زد ہوئے ، ہم تمھیں سمجھانے کی کوشش کرتے ہیں کہ ایسے گناہان میں مبتلا لوگوں کی زندگی کو رول ماڈل نا سمجھو یہی ہمارا تبرا ہے اور تم اسے گالی گلوچ کا نام دے کر میدان سے بھاگتے ہو ۔ ۔ ۔ تم میں اگر ہمت ہو تو ہمیں جھوٹا ثابت کرو

to phir takfeeri kis ko bola...tumharay aisay tareeka-e-kalam se kya koi theek ho ga yaa wo samjhay jai ga?
 

khandimagi

Minister (2k+ posts)
اسی لئے میں کبھی لعنت فلاں ابن فلاں پر نہیں بھیجتا بلکے گنہگار کو بھیجتا ہوں جیسے قرآن میں جھوٹوں پر لعنت کی گئی ہے ویسے ہی میں بھگوڑوں ، گستاخان اور تکلیف دینے والوں پر بھیجتا ہوں ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ اور اس فورم کے فسادی اسے ڈھکے چھپے الفاظ میں صحابہ کی شان میں گستاخی سے تعبیر کرتے ہیں

آپکی نیت کیا ہے اور دل میں کیا ہے ، ۔۔آپکا معاملہ بھی ،،،اسی ،،پر نبٹایا جائے گا
جنہیں آپ فورم کے فسادی کہہ رہے ہیں انکی فکر نہ کریں،حساب والے دن نہ آپ انکا کچھ بگاڑ سکیں گے،نہ وہ آپکا
اللہ تعالیٰ نیتوں کے حال جانتا ہے،،یہ سوچ کر جو اپنے لئے بہتر سمجھو،،،،،،،،وہ کرو منے بھائی

 

WatanDost

Chief Minister (5k+ posts)

آپکی نیت کیا ہے اور دل میں کیا ہے ، ۔۔آپکا معاملہ بھی ،،،اسی ،،پر نبٹایا جائے گا
جنہیں آپ فورم کے فسادی کہہ رہے ہیں انکی فکر نہ کریں،حساب والے دن نہ آپ انکا کچھ بگاڑ سکیں گے،نہ وہ آپکا
اللہ تعالیٰ نیتوں کے حال جانتا ہے،،یہ سوچ کر جو اپنے لئے بہتر سمجھو،،،،،،،،وہ کرو منے بھائی




او بھائی
جن کا قرآن اعلان نبوّت سے ١٠ سال پہلے اور وہ بھی ٣ دن کے نوازئیدہ پر نازل ہوا ہو
انھیں آپ کیا سمجھاؤ گے


انہاں دا کاں چٹا ای ایے


لکم دین کم ولی دین


 

ابابیل

Senator (1k+ posts)
تکفیری جی ! آج تک میری اتنی ہمت نہیں ہوئی کہ کسی شخص کے گناہوں کی وجہ سے اسے کافر کہہ سکوں جن لوگوں کو تم لوگ مقدس کہتے ہو ہم ان کے گناہان کا احوال بیان کرتے ہیں ہم ان کو گناہگار سمجھتے ہیں لیکن ان کو کافر نہیں کہتے ۔ ۔ ۔ہمارے نزدیک وہ مومن نہیں صرف عام مسلمانوں کی طرح ہیں جن سے کئی گناہ سر زد ہوئے ، ہم تمھیں سمجھانے کی کوشش کرتے ہیں کہ ایسے گناہان میں مبتلا لوگوں کی زندگی کو رول ماڈل نا سمجھو یہی ہمارا تبرا ہے اور تم اسے گالی گلوچ کا نام دے کر میدان سے بھاگتے ہو ۔ ۔ ۔ تم میں اگر ہمت ہو تو ہمیں جھوٹا ثابت کرو

البقرة:13 وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ آمِنُواْ كَمَا آمَنَ النَّاسُ قَالُواْ أَنُؤْمِنُ كَمَا آمَنَ السُّفَهَاء أَلا إِنَّهُمْ هُمُ السُّفَهَاء وَلَـكِن لاَّ يَعْلَمُون

اور جب ان سے کہا جاتا ہے کہ جس طرح اور لوگ ایمان لے آئے تم بھی ایمان لے آؤ تو کہتے ہیں بھلا جس طرح بیوقوف ایمان لے آئے ہیں اسی طرح ہم بھی ایمان لے آئیں؟ سن لو کہ یہی بیوقوف ہیں لیکن نہیں جانتے۔
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
to phir takfeeri kis ko bola...tumharay aisay tareeka-e-kalam se kya koi theek ho ga yaa wo samjhay jai ga?

تکفیری اس شخص کو کہتے ہیں جو دوسروں پر کفر کے فتوے لگاتا ہے گوگل پر سرچ کر لو کافی مواد مل جائے گا
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)

آپکی نیت کیا ہے اور دل میں کیا ہے ، ۔۔آپکا معاملہ بھی ،،،اسی ،،پر نبٹایا جائے گا
جنہیں آپ فورم کے فسادی کہہ رہے ہیں انکی فکر نہ کریں،حساب والے دن نہ آپ انکا کچھ بگاڑ سکیں گے،نہ وہ آپکا
اللہ تعالیٰ نیتوں کے حال جانتا ہے،،یہ سوچ کر جو اپنے لئے بہتر سمجھو،،،،،،،،وہ کرو منے بھائی


فکر نا کریں جناب ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ آج تک کسی کو ہمیں جھوٹا کہنے کی ہمت نہیں ہوئی ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ہمیں اسی بات سے حوصلہ ملتا ہے
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)



او بھائی
جن کا قرآن اعلان نبوّت سے ١٠ سال پہلے اور وہ بھی ٣ دن کے نوازئیدہ پر نازل ہوا ہو
انھیں آپ کیا سمجھاؤ گے


انہاں دا کاں چٹا ای ایے


لکم دین کم ولی دین



وطن دوست صاحب ! آپ سنت وحشی پر عمل پیرا ہو کر چھپ کر حملہ کریں گے کبھی سوچا بھی نا تھا ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ میدان کھلا پڑا ہے جب چاہیں آ جایئں

پہلے آپ اتنے شوق سے تھریڈ پر موجود تمام ممبران کو ملٹی قوٹ کر کے اپنی بات کرتے تھے ، آج چھپ کر حملہ کر کے چلتے بنے ؟
 

Amal

Chief Minister (5k+ posts)

آپ سب بحث سے بچا کریں !
اگر کوئی اعتراز ہے تومختصرنقطہ نظر دلیل کے ساتھ دیں اور بس ۔ ایک دوسرے کو برا کہہ کر جھگڑا نہ پیدا کریں ٫ ایک دوسرے کی عزت کریں ۔ تب ہی آپ کی بات اثر کرے گی ۔
 

Right Hand

Voter (50+ posts)
البقرة:8 وَمِنَ النَّاسِ مَن يَقُولُ آمَنَّا بِاللّهِ وَبِالْيَوْمِ الآخِرِ وَمَا هُم بِمُؤْمِنِين

اور بعض لوگ ایسے ہیں جو کہتے ہیں کہ ہم اللہ پر اور روز آخر پر ایمان رکھتے ہیں حالانکہ وہ ایمان نہیں رکھتے۔

البقرة:9 يُخَادِعُونَ اللّهَ وَالَّذِينَ آمَنُوا وَمَا يَخْدَعُونَ إِلاَّ أَنفُسَهُم وَمَا يَشْعُرُون

یہ اپنے خیال میں اللہ کو اور مومنوں کو دھوکہ دیتے ہیں مگر حقیقت میں اپنے سوا کسی کو دھوکہ نہیں دیتے اور اس سے بے خبر ہیں۔

البقرة:10 فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ فَزَادَهُمُ اللّهُ مَرَضاً وَلَهُم عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يَكْذِبُون

ان کے دلوں میں کفر کا مرض تھا اللہ نے ان کا مرض اور زیادہ کر دیا اور ان کے جھوٹ بو لنے کے سبب ان کو دکھ دینے والا عذاب ہوگا۔

البقرة:13 وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ آمِنُواْ كَمَا آمَنَ النَّاسُ قَالُواْ أَنُؤْمِنُ كَمَا آمَنَ السُّفَهَاء أَلا إِنَّهُمْ هُمُ السُّفَهَاء وَلَـكِن لاَّ يَعْلَمُون

اور جب ان سے کہا جاتا ہے کہ جس طرح اور لوگ ایمان لے آئے تم بھی ایمان لے آؤ تو کہتے ہیں بھلا جس طرح بیوقوف ایمان لے آئے ہیں اسی طرح ہم بھی ایمان لے آئیں؟ سن لو کہ یہی بیوقوف ہیں لیکن نہیں جانتے۔

سورہ منافقون جو اسلام میں گھُس بیٹھئیے کچھ کرداروں کی مذمت میں نازل ہوئی تھی۔ یہ منافقین بظاہر مسلمان ہونے کی اداکاری کرتے تھے، وہ احمق سمجھتے تھے کہ اللہ سے اپنے دلوں کا حال چھپا لیں گے۔


اِذَا جَآءَكَ الْمُنَافِقُوْنَ قَالُوْا نَشْهَدُ اِنَّكَ لَرَسُوْلُ اللّـٰهِ ۗ وَاللّـٰهُ يَعْلَمُ اِنَّكَ لَرَسُوْلُهٝ ۚ وَاللّـٰهُ يَشْهَدُ اِنَّ الْمُنَافِقِيْنَ لَكَاذِبُوْنَ
جب آپ کے پاس منافق (صحابی) آتے ہیں تو کہتے ہیں ہم گواہی دیتے ہیں کہ بے شک آپ اللہ کے رسول ہیں، اور اللہ جانتا ہے کہ بے شک آپ اس کے رسول ہیں، اور اللہ گواہی دیتا ہے کہ بے شک منافق (صحابہ) جھوٹے ہیں۔

اِتَّخَذُوٓا اَيْمَانَـهُـمْ جُنَّةً فَصَدُّوْا عَنْ سَبِيْلِ اللّـٰهِ ۚ اِنَّـهُـمْ سَآءَ مَا كَانُـوْا يَعْمَلُوْنَ
انہوں نے اپنی قسموں کو ڈھال بنا کر رکھا ہے پھر (لوگوں کو) اللہ کی راہ سے روکتے ہیں، بے شک کیسا گندا کام ہے جو وہ کر رہے ہیں۔

ذٰلِكَ بِاَنَّـهُـمْ اٰمَنُـوْا ثُـمَّ كَفَرُوْا فَطُبِــعَ عَلٰى قُلُوْبِـهِـمْ فَهُـمْ لَا يَفْقَهُوْنَ
یہ اس لیے کہ وہ (صحابہ) ایمان لائے پھر منکر ہو گئے پس ان (صحابہ) کے دلوں پر مہر لگا دی گئی ہے پس وہ نہیں سمجھتے۔

 

ابابیل

Senator (1k+ posts)




سورہ منافقون جو اسلام میں گھُس بیٹھئیے کچھ کرداروں کی مذمت میں نازل ہوئی تھی۔ یہ منافقین بظاہر مسلمان ہونے کی اداکاری کرتے تھے، وہ احمق سمجھتے تھے کہ اللہ سے اپنے دلوں کا حال چھپا لیں گے۔


اِذَا جَآءَكَ الْمُنَافِقُوْنَ قَالُوْا نَشْهَدُ اِنَّكَ لَرَسُوْلُ اللّـٰهِ ۗ وَاللّـٰهُ يَعْلَمُ اِنَّكَ لَرَسُوْلُهٝ ۚ وَاللّـٰهُ يَشْهَدُ اِنَّ الْمُنَافِقِيْنَ لَكَاذِبُوْنَ
جب آپ کے پاس منافق (صحابی) آتے ہیں تو کہتے ہیں ہم گواہی دیتے ہیں کہ بے شک آپ اللہ کے رسول ہیں، اور اللہ جانتا ہے کہ بے شک آپ اس کے رسول ہیں، اور اللہ گواہی دیتا ہے کہ بے شک منافق (صحابہ) جھوٹے ہیں۔

اِتَّخَذُوٓا اَيْمَانَـهُـمْ جُنَّةً فَصَدُّوْا عَنْ سَبِيْلِ اللّـٰهِ ۚ اِنَّـهُـمْ سَآءَ مَا كَانُـوْا يَعْمَلُوْنَ
انہوں نے اپنی قسموں کو ڈھال بنا کر رکھا ہے پھر (لوگوں کو) اللہ کی راہ سے روکتے ہیں، بے شک کیسا گندا کام ہے جو وہ کر رہے ہیں۔

ذٰلِكَ بِاَنَّـهُـمْ اٰمَنُـوْا ثُـمَّ كَفَرُوْا فَطُبِــعَ عَلٰى قُلُوْبِـهِـمْ فَهُـمْ لَا يَفْقَهُوْنَ
یہ اس لیے کہ وہ (صحابہ) ایمان لائے پھر منکر ہو گئے پس ان (صحابہ) کے دلوں پر مہر لگا دی گئی ہے پس وہ نہیں سمجھتے۔


الصحابة كلهم عدول

تمام صحابہ [رضوان اللہ عنہم اجمعین] عادل ہیں

متذکرہ منافقین عرفاً نبی کے ساتھی تھے [یعنی کہ بالکل ویسے ہی جیسے رئیس المنافقین عبداللہ بن ابی ابن سلول کو نبی نے اپنے "أصحابي" میں شمار کیا]، اصطلاحی و شرعی معنوں میں وہ "صحابی" نہیں تھے ، کیونکہ صحابی کی اجماعی تعریف میں یہ بات شامل ہے کہ وفات "ایمان" پر ہوئی ہو!
اور جن منافقین کو اللہ تعالیٰ خود کہہ چکا ہے کہ وہ "مرتد" ہو چکے ، وہ بھلا کس طرح "صحابی" کی تعریف میں شمار ہو سکتے ہیں؟؟

اللہ سے دعا ہے کہ وہ ہمارے دلوں کو حبِّ صحابہ سے بھر دے اور ہمیں اتنی توفیق عطا فرمائے کہ ناموسِ صحابہ کی خاطر قصرِ صحابیت پر کئے جانے والے ہر حملے کا موثر دفاع کر سکیں ، آمین!
 

Back
Top