جو لوگ چاہتے ہیں کہ مومنوں میں فحاشی پھیلے ان کے لیے دنیاو آخرت میں درد ناک عذاب ہے ۔ النور، ۱۹

Amal

Chief Minister (5k+ posts)


بِسْمِ اللّـٰهِ الرَّحْـمٰنِ الرَّحِيْـمِ


جو لوگ چاہتے ہیں کہ مومنوں میں فحاشی پھیلے ان کے لیے دنیاو آخرت میں درد ناک عذاب ہے ۔
( النور، ۱۹)

اللہ تعالیٰ نے کسی ابہام کے بغیر یہ بتادیا کہ فحاشی کو اللہ نے حرام کردیا ہے خواہ ان کی نوعیت پوشیدہ ہو یا ظاہر کی ہو
"آپ ان سے کہئے:”آؤ! میں تمہیں بتاؤں کہ تمہارے پروردگار نے تم پر کیا کچھ حرام کیا ہے۔۔۔۔۔۔۔ یہ کہ فحاشی کے قریب بھی نہ جاؤ، خواہ یہ کھلی ہوں یا چھپی ہوں۔۔۔
الانعام ۶: ۱۵۱

حدیث مبارکہ ہے حضور سید عالم ﷺ نے فرمایا۔ ’’ بیٹی سب کی بیٹی ہے خواہ وہ کسی یہودی ہی کی کیوں نہ ہو۔‘‘ جو کسی کی ماں ، بہن ، بیٹی پر زبان درازی کرتے ہیں وہ حقیقت میں اپنی ہی ماں ، بہن، بیٹی کو عفت و عصمت کو اچھالتے ہیں۔ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا۔ ’’ کبیرہ گناہوں میں سے یہ بھی ہے کہ کوئی اپنے ہی والدین کو گالی دے۔صحابہ کرام رضی اللہ تعالیٰ عنہما نے عرض کیا یا رسول اللہ ﷺ! کیا کوئی اپنے والدین کو بھی گالی دیتا ہے ؟ آپ ﷺ نے فرمایا۔ ہاں ! جب کوئی شخص کسی کے باپ کو گالی دیتا ہے تو وہ جواب میں اس کے باپ کو گالی دیتا ہے اور جب کوئی کسی کی ماں بہن کو گالی دیتا ہے تو وہ پلٹ کر اس کی ماں بہن کو گالی دیتا ہے۔ ترمذی شریف

رسول اللہ صلی اللہ تعالیٰ علیہ وسلم نے ارشاد فرمایا :فحش جب کسی چیز میں دخل پائے گا اسے عیب دار کر دے گا ۔۔ ۲۲۴۹۔ الجامع الصغیر للسیوطی، ۱/۱۹۱ ٭

رسو ل اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے ارشاد فرمایا : جنت ہر فحش بکنے والے پر حرام ہے ۔ ۔ فتاوی رضویہ ،حصہ اول ، ۹/۱۸۳

حضرت عقبہ بن عامر رضی اللہ تعالیٰ عنہ روایت کرتے ہیں کہ میں نے رسول اللہ ﷺ سے دریافت کیا کہ۔’’نجات کس میں ہے ؟ تو فرمایا۔’’ اپنی زبان قابومیں رکھ ، تیرا گھر تیرے لئے وسیع ہو( یعنی گھر سے باہر کم نکلا کر) اور اپنے گناہوں پر ندامت کے ساتھ آنسو بہا۔‘‘

زبان کو دیکھ بھال کر استعمال کرو ، اگر کوئی اچھی بات کہنی ہو تو کہو ورنہ خاموش رہو۔‘‘ مسلم
حضرت سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ تعالیٰ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا۔ ’’جب انسان بے سوچے سمجھے کوئی نامعقول بات کہہ دیتا ہے تو وہ بات اس شخص کو جہنم کے اندر اتنی گہرائی تک لے جاتی ہے جتنا مشرق و مغرب کے درمیان فاصلہ۔ ‘‘ صحیح بخاری

حضرت عبد اللہ بن عمرو رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا۔ ’’مسلمان کو گالی دینے والا اس آدمی کی طرح ہے جو ہلاکت وبربادی کے قریب ہو۔‘‘ حضرت ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ روایت فرماتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا۔ ’’آپس میں گالی گلوچ کرنے والے جو بھی کہیں اس کا گناہ ابتدا کرنے والے پر ہے۔ (سنن ابو داؤد) حضرت عبد اللہ بن مسعود رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا۔ ’’مسلمان سے لڑنا کفر اور اس کو گالی دینا فاسق ہونے کی علامت ہے۔
(صحیح بخاری شریف)

حضرت عبداللہ بن مسعود رضی اللہ تعالی عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ مسلمان کو گالی دینا فسق اور اس سے جنگ کرنا کفر ہے ۔
(مشکوٰۃجلد دوم بحوالہ بخاری ومسلم)

مطلب یہ ہے کہ مسلمان ہونے کی بنا پر جنگ کرنا یا گالی گلوچ کرنا کفر ہے۔
حضرت انس و ابو ہریرہ رضی اللہ تعالی عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا گالی گلوچ کرنے والے دو آدمیوں نے جو کچھ کہا اس کا گناہ گالی میں پہل کرنے والے پر ہے جبکہ مظلوم حد سے نہ بڑھ گیا
(بحوالہ مسلم )

حضرت ابن عمر رضی اللہ تعالی عنہ سے روایت ہے کہ ہر فحش گوئی کرنے والے پر حرام ہے کہ وہ جنت میں داخل ہو
(بحوالہ مسلم )

حضرت عبداللہ بن مسعود رضی اللہ تعالی عنہ سے روایت ہے کہ مومن طعنے مارنے والا فحش گوئی کرنے والا بے حیائی کی بات کرنے والا نہیں ہوتا - مشکوٰۃ جلد دوم بحوالہ ترمذی

حضرت انس رضی الله عنہ فرماتے ہیں جناب رسول الله صلی الله علیہ وسلم نے ارشاد فرمایا تمام اعضا سے زیادہ زبان کو سخت عذاب ہو گا ۔ زبان کہے گی اے رب! تُو نے جسم کے کسی عضو کو اتناعداب نہیں دیا جتنا مجھے دیا۔ الله تعالیٰ فرمائے گا تجھ سے ایسی بات نکلتی تھی جو مشرق ومغرب تک پہنچ جاتی تھی۔ مجھے اپنی عزت کی قسم! تجھ کو تمام اعضاء سے زیادہ عذاب دوں گا۔ ابوالنعیم

حضرت معاذ بن جبل رضی اللہ عنہ سے روایت ہے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا “ اے معاذ روزِ قیامت لوگ اپنی زبان سے کاٹی ہوئی فصلوں کی بدولت ہی منہ کے بل یا ناک کے بل جہنم میں جائیں گے۔“ احمد، ترمذی، نسائی، ابن ماجہ

حضرت علی کرم الله وجہہ فرماتے ہیں بے حیائی کی باتیں کرنے والا اور ان کی اشاعت کرنے والا اور پھیلانے والا دونوں گناہ میں برابر ہیں۔ الادب المفرد





22528434_1587589754633044_5207891531367936872_n.jpg
 
Last edited:

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
یہ کہ فحاشی کے قریب بھی نہ جاؤ، خواہ یہ کھلی ہوں یا چھپی ہوں

بے حیائی کے کاموں سے بچنے کا سب سے آسان اور اثر دار نسخہ ہے . . . . . میرے نزدیک اس آیت مبارکہ کے کم از کم دو پہلو ہیں




  1. ایک یہ کہ کسی ایسی مخفل میں نہ بیٹھا جائے جس میں فحش گوئی کی جائے
  2. دوسرا یہ کہ اپنی سوچ میں بھی کسی ایسے خیال کو نہ آنے دیا جائے . آج کل ہر دوسرا مولوی کنیزوں اور حوروں کی اناٹومی بیان کرنے میں لگا رہتا ہے ایسے مولویوں کی صحبت سے بچا جائے . اپنے فارغ وقت کو تحقیق میں گزارا جائے ، چاہے یہ فارغ وقت گھنٹوں پر محیط ہو یا چند منٹوں پر. سوچ درست ہو گی تبھی انسان بے حیائی کے کاموں سے بچا رہے گا
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
isse pehle ke koi lafze fohsh ka maani jaan sake us ko un haroof ka maani jaanana ho ga jin se yeh lafz banaaya gayaa hai. woh haroof faa, haa aur sheen hen.

agar koi in haroof ke maani jaananen ki koshish kare ga to us ko maloom pade ga keh aik aik harf ke sankdoon balkeh hazaaroon maani hen.

un main se kon sa maani liya jaaye is ke liye sayaaqo sabaaq ki zaroorat pade gi. yeh sayaaqo sabaaq bazaate khud aik mohimmah hai kyunkeh aik jumlah apna sayaaqo sabaaq rakhta hai aur aik abaarat apna. yahee nahin balkeh yeh bhi jaanana laazmi ho ga aakhir aik mukamal abaarat yaa kitaab ka sayaaqo sabaaq kia hai jis ki roshni main is ka mafhoom liya jaye.

main ne apni zindagi main koi aisa shakhs nahin dekha jis ne in sab baatun ka ehaata kiya ho aur us ne quran ka tarjuma yaa us ki tafseer bhi issi bunyaad per ki ho. yaheen se ham ko maloom ho jaana chahiye ab tak insaanu ne quran ki abaarat per kitna kaam kiya hai jo us ko theek tarah se samajhne main madad de.

unjaane main puraane logoon ki bebunyaad baatoon ko bator deene islam pesh karna khudaa aur rasool per jhoot bolne waali baat hai. isse logoon ko bachnen ki koshish kerni chahiye aur apni zindagi ke lamhaat quran ko samajhne main madad dene waali baatun ko jaanane main kharch karne chahiyen taa keh ham quran ko us tarah se jaan saken jaise khudaa chata hai taa keh usse us ka maqsade nazool poora ho sake hamaare haathun.

quraan main lafze fohsh is maani main istemaal huwa hai jis main logoon ko aapas main aik doosre se ziyaadatiyan karne main aik doosre aur khudaa ke saamne sharmindagi ka saamna karna pade. yeh lafz her burayee ko moheet hai. mullah ne apni kam ilmi ki wajah se is ke istemaal ko mehdood ker diya hai. in logoon ne her deene islam ki asal istalah ko isi tarah se gadmad ker ke ummat ko deene islam ki asal patadi se utaar diya hai. zaroorat is baat ki hai deene islam ko quran se theek tarah se samajhne ki phir se aik naee koshish ki jaaye taa keh khudaa ka jo nazoole quran ka maqsad hai woh ham log poora ker saken jis ke liye us ne is duniyao jahaan ko peda kiya hai aur us main insaanu ko baa ikhtayaar peda farmaaya hai.

mullah ki baaten siwaaye quran hadees ki asal abaarat ke baaqi ziyaada tar mangarat afsaane hi hen. behtar hai ham mullah ki aankhen band ker ke peravi karne ke bajaaye apni khudaa daad aqal se bhi kaam len. For a detailed explanation of things about the quran and deen of islam see HERE, HERE, HERE and HERE.

her musalmaan kehlwaane waale ko chahiye keh woh bunyaadi sawaaloon per apni poori tawajoh de aur un ka hal talaash kare. quraane kareem ka bunyaadi context kia hai. yeh kitaab kis baat ke mutaliq hai yaa is ka bunyaadi maqsad kia hai? apna paighaam khudaa ne insaanu ke liye is liye naazil kiya hai kyunkeh woh insaanu ko apni pehchaan kerwaana chahta tha. lihaaza khudaa ki asal ibaadat us ko pehchaanen ki koshish main lage rehne ka naam hai. lihaaza jin logoon ne kabhi quraan ko samajhne ke liye padha hi nahin un ko khud se poochhna chahiye, kia woh khudaa ki pehchaan ka haq adaa ker rahe hen? is baat ko samjhene ki koshish karen keh quraan ke nazool ka bunyaadi maqsad hi insaan ko khudaa ki pehchaan kerwaana hai. agar log is baat ko nahin samjhen ge to baaqi jo kuchh bhi woh karen ge usse khudaa ki pehchaan yaa ibaadat ka haq adaa nahin ho ga. yahee wajah quran ko samajhne ki koshish kerna zaroori hai. yahee wajah hai quran ko khud samajh ker doosroon ko samjhaane ki koshish kerna bhi zaroori hai aur ye bhi khudaa ki ibaadat hai. yahee asal jihaad hai yaa jido johd hai deene islam ke liye. jin baatun ko mullah log deene islam ke bunyaadi amaal kehte hen woh bilkul ghalat baaten hen. ghalat tarjamoon aur tafseeroon ke zariye mullah logoon ne ummat ko gumrah kiya hai deene islam ki asal istalahoon ko tod marood ker pesh ker ke. un istalahoon ko dobaara se dhoondne ki zaroorat hai. woheen se pata chale ga salaat, sowm, zakaat aur hajj ki istalhoon ke asal maani kia hen aur kyun hen aur un ke maqaasid kia hen. is baat ko samajhne ki poori poori koshish karen keh deene islam apne drust sayaaqo sabaaq main hi deene islam hai warna nahin. quraan ka sirf aur sirf wohee tarjama yaa tafseer drust hai jo is ke apne drust sayaaqo sabaaq main ho warna nahin. jab tak ummat in baatun ko apni laazmi darkaar tawajoh nahin deti is ke masaail ka koi hal nahin hai. mullah ka sirf yeh kehna keh ham deene islam ko naafiz karen ge to ummat ke sab masale hal ho jaye ge apni jaga drust baat hai magar kia kisi molvi ko maloom bhi hai keh deene islam apni asal main hai kia? namaaz, roze, zakaat aur hajj se insaanu ke masaail hal nahin ho sakte kyunkeh yeh baaten sawaal gandam aur jawaab chana waali baaten hen. isi se maloom ho jaata hai mullah ghalat baatun per deene islam ka label chispaan kerte hen. is ki bhi wajuhaat hen jo diye ge links main explain ki gayee hen. logoon ko chahiye un ko khoob ghor se padhen aur sunen aur un per ghoro fiker karen.
 
Last edited:

Cartoon Pro

MPA (400+ posts)
Re: جو لوگ چاہتے ہیں کہ مومنوں میں ف*اشی پھیلے ان کے لیے دنیاو آخرت میں درد ناک عذاب ہے ۔ النور، ۱۹

isse pehle ke koi lafze fohsh ka maani jaan sake us ko un haroof ka maani jaanana ho ga jin se yeh lafz banaaya gayaa hai. woh haroof faa, haa aur sheen hen.

agar koi in haroof ke maani jaananen ki koshish kare ga to us ko maloom pade ga keh aik aik harf ke sankdoon balkeh hazaaroon maani hen.

un main se kon sa maani liya jaaye is ke liye sayaaqo sabaaq ki zaroorat pade gi. yeh sayaaqo sabaaq bazaate khud aik mohimmah hai kyunkeh aik jumlah apna sayaaqo sabaaq rakhta hai aur aik abaarat apna. yahee nahin balkeh yeh bhi jaanana laazmi ho ga aakhir aik mukamal abaarat yaa kitaab ka sayaaqo sabaaq kia hai jis ki roshni main is ka mafhoom liya jaye.

main ne apni zindagi main koi aisa shakhs nahin dekha jis ne in sab baatun ka ehaata kiya ho aur us ne quran ka tarjuma yaa us ki tafseer bhi issi bunyaad per ki ho. yaheen se ham ko maloom ho jaana chahiye ab tak insaanu ne quran ki abaarat per kitna kaam kiya hai jo us ko theek tarah se samajhne main madad de.

unjaane main puraane logoon ki bebunyaad baatoon ko bator deene islam pesh karna khudaa aur rasool per jhoot bolne waali baat hai. isse logoon ko bachnen ki koshish kerni chahiye aur apni zindagi ke lamhaat quran ko samajhne main madad dene waali baatun ko jaanane main kharch karne chahiyen taa keh ham quran ko us tarah se jaan saken jaise khudaa chata hai taa keh usse us ka maqsade nazool poora ho sake hamaare haathun.

quraan main lafze fohsh is maani main istemaal huwa hai jis main logoon ko aapas main aik doosre se ziyaadatiyan karne main aik doosre aur khudaa ke saamne sharmindagi ka saamna karna pade. yeh lafz her burayee ko moheet hai. mullah ne apni kam ilmi ki wajah se is ke istemaal ko mehdood ker diya hai. in logoon ne her deene islam ki asal istalah ko isi tarah se gadmad ker ke ummat ko deene islam ki asal patadi se utaar diya hai. zaroorat is baat ki hai deene islam ko quran se theek tarah se samajhne ki phir se aik naee koshish ki jaaye taa keh khudaa ka jo nazoole quran ka maqsad hai woh ham log poora ker saken jis ke liye us ne is duniyao jahaan ko peda kiya hai aur us main insaanu ko baa ikhtayaar peda farmaaya hai.

mullah ki baaten siwaaye quran hadees ki asal abaarat ke baaqi ziyaada tar mangarat afsaane hi hen. behtar hai ham mullah ki aankhen band ker ke peravi karne ke bajaaye apni khudaa daad aqal se bhi kaam len. For a detailed explanation of things about the quran and deen of islam see HERE, HERE, HERE and HERE.

her musalmaan kehlwaane waale ko chahiye keh woh bunyaadi sawaaloon per apni poori tawajoh de aur un ka hal talaash kare. quraane kareem ka bunyaadi context kia hai. yeh kitaab kis baat ke mutaliq hai yaa is ka bunyaadi maqsad kia hai? apna paighaam khudaa ne insaanu ke liye is liye naazil kiya hai kyunkeh woh insaanu ko apni pehchaan kerwaana chahta tha. lihaaza khudaa ki asal ibaadat us ko pehchaanen ki koshish main lage rehne ka naam hai. lihaaza jin logoon ne kabhi quraan ko samajhne ke liye padha hi nahin un ko khud se poochhna chahiye, kia woh khudaa ki pehchaan ka haq adaa ker rahe hen? is baat ko samjhene ki koshish karen keh quraan ke nazool ka bunyaadi maqsad hi insaan ko khudaa ki pehchaan kerwaana hai. agar log is baat ko nahin samjhen ge to baaqi jo kuchh bhi woh karen ge usse khudaa ki pehchaan yaa ibaadat ka haq adaa nahin ho ga. yahee wajah quran ko samajhne ki koshish kerna zaroori hai. yahee wajah hai quran ko khud samajh ker doosroon ko samjhaane ki koshish kerna bhi zaroori hai aur ye bhi khudaa ki ibaadat hai. yahee asal jihaad hai yaa jido johd hai deene islam ke liye. jin baatun ko mullah log deene islam ke bunyaadi amaal kehte hen woh bilkul ghalat baaten hen. ghalat tarjamoon aur tafseeroon ke zariye mullah logoon ne ummat ko gumrah kiya hai deene islam ki asal istalahoon ko tod marood ker pesh ker ke. un istalahoon ko dobaara se dhoondne ki zaroorat hai. woheen se pata chale ga salaat, sowm, zakaat aur hajj ki istalhoon ke asal maani kia hen aur kyun hen aur un ke maqaasid kia hen. is baat ko samajhne ki poori poori koshish karen keh deene islam apne drust sayaaqo sabaaq main hi deene islam hai warna nahin. quraan ka sirf aur sirf wohee tarjama yaa tafseer drust hai jo is ke apne drust sayaaqo sabaaq main ho warna nahin. jab tak ummat in baatun ko apni laazmi darkaar tawajoh nahin deti is ke masaail ka koi hal nahin hai. mullah ka sirf yeh kehna keh ham deene islam ko naafiz karen ge to ummat ke sab masale hal ho jaye ge apni jaga drust baat hai magar kia kisi molvi ko maloom bhi hai keh deene islam apni asal main hai kia? namaaz, roze, zakaat aur hajj se insaanu ke masaail hal nahin ho sakte kyunkeh yeh baaten sawaal gandam aur jawaab chana waali baaten hen. isi se maloom ho jaata hai mullah ghalat baatun per deene islam ka label chispaan kerte hen. is ki bhi wajuhaat hen jo diye ge links main explain ki gayee hen. logoon ko chahiye un ko khoob ghor se padhen aur sunen aur un per ghoro fiker karen.
Mullah liberals say 1000 guna behtar hain jo bayhayai say rouktay hain. TM kis bat k scholar banay phir rahay hou, tmhy arbi ati hai jo tm QUran ka tarjuma karoungay... chalo sirf itna batado k fahashi kis baab ka seegha hai ... tm logo ki misal un kachar chunnay waloun k si hai jo Science k phd professor say behas karain or bolain hamain pata hai science mai kya hai hamain kisi phd scholar ki zarort nahe na hum un ki bat mantay hain....

chalti phirti misal hou tm jahalat ki .... likhna bhe nahe ata tmhy tm QUran bayan karougay
 

atensari

(50k+ posts) بابائے فورم
فورمی علامے اور ذاکرین فرضی واقعات کی سفلی منظر نگاری اور جذبات کی گندی کھچڑی بنانے کی ترکیب بیان کرنا چھوڑ کر فورم کی کھلی فضا کو پاک صاف رکھنے میں کلیدی کردار ادا کر سکتے ہیں. چھپ کر بھی نا کریں تو انہی کے لئے بہتر ہو گا
یہ کہ فحاشی کے قریب بھی نہ جاؤ، خواہ یہ کھلی ہوں یا چھپی ہوں

بے حیائی کے کاموں سے بچنے کا سب سے آسان اور اثر دار نسخہ ہے . . . . . میرے نزدیک اس آیت مبارکہ کے کم از کم دو پہلو ہیں



  1. ایک یہ کہ کسی ایسی مخفل میں نہ بیٹھا جائے جس میں فحش گوئی کی جائے
  2. دوسرا یہ کہ اپنی سوچ میں بھی کسی ایسے خیال کو نہ آنے دیا جائے . آج کل ہر دوسرا مولوی کنیزوں اور حوروں کی اناٹومی بیان کرنے میں لگا رہتا ہے ایسے مولویوں کی صحبت سے بچا جائے . اپنے فارغ وقت کو تحقیق میں گزارا جائے ، چاہے یہ فارغ وقت گھنٹوں پر محیط ہو یا چند منٹوں پر. سوچ درست ہو گی تبھی انسان بے حیائی کے کاموں سے بچا رہے گا
 

atensari

(50k+ posts) بابائے فورم

فرضی؟ انصاری صاحب ! آج آپ نے صحیح معنی میں مجھے چلینج کیا ہے ، دل خوش ہو گیا آپ کی اس ہمت پر

چلیں شاباش ! اب شروع ہو جایئں غزوہ احد سے سٹارٹ کریں ، بتایں کہ اس میں ہم کیا چیز فرضی بیان کرتے ہیں

آپ نے موضوع ہی بدل دیا بات فحاشی پھیلانے کی ہو رہی تھی نا کے غزوہ احد کی
جہاں تک غزوہ احد کی بات ہے واقعات درست ہیں سوال یہ ہے کے اہل ایران نے ان واقعات جو رنگ دینے اور ان سے جو مقاصد حاصل کرنے کے لئے اپنی زندگیاں وقف کر رہی ہیں وہ جن ائمہ کی پیروی کا دعوی کرتے ہیںانہوں نے بھی ان واقعات کو اسی مقصد کے لئے استعمال کیا یا ان کی زندگی کا مقصد کچھ اور تھا
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)

آپ نے موضوع ہی بدل دیا بات فحاشی پھیلانے کی ہو رہی تھی نا کے غزوہ احد کی
جہاں تک غزوہ احد کی بات ہے واقعات درست ہیں سوال یہ ہے کے اہل ایران نے ان واقعات جو رنگ دینے اور ان سے جو مقاصد حاصل کرنے کے لئے اپنی زندگیاں وقف کر رہی ہیں وہ جن ائمہ کی پیروی کا دعوی کرتے ہیںانہوں نے بھی ان واقعات کو اسی مقصد کے لئے استعمال کیا یا ان کی زندگی کا مقصد کچھ اور تھا

بہت خوب ! اگر بات فحاشی کی ہو رہی تھی تو آپ کے پچھلے کمینٹ کا مجھے قوٹ کرنے کا مقصد کیا تھا ؟ یا کم از کم میں سمجھنے سے قاصر ہوں برائے مہربانی وضاحت فرمائیں آپ کی سہولت کے لئے میں آپ کا کمینٹ دوبارہ لکھ دیتا ہوں

[FONT=&quot]فورمی علامے اور [/FONT]
[FONT=&quot]ذاکرین [/FONT]​
[FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]فر[/FONT]​
[FONT=&quot]ضی واقعات[/FONT]​
[FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot] کی سفلی منظر نگاری اور جذبات کی گندی کھچڑی بنانے کی ترکیب بیان کرنا چھوڑ کر فورم کی کھلی فضا کو پاک صاف رکھنے میں کلیدی کردار ادا کر سکتے ہیں. [/FONT]
[FONT=&quot]چھپ کر[/FONT]​
[FONT=&quot] بھی نا کریں تو انہی کے لئے بہتر ہو گا[/FONT]
[FONT=&quot]



[/FONT]

[FONT=&quot][/FONT]
 

atensari

(50k+ posts) بابائے فورم
بہت خوب ! اگر بات فحاشی کی ہو رہی تھی تو آپ کے پچھلے کمینٹ کا مجھے قوٹ کرنے کا مقصد کیا تھا ؟ یا کم از کم میں سمجھنے سے قاصر ہوں برائے مہربانی وضاحت فرمائیں آپ کی سہولت کے لئے میں آپ کا کمینٹ دوبارہ لکھ دیتا ہوں
مقصد فحش اشاروں کنائیوں کی طرف توجہ دلانا تھا
 

Back
Top