پی ٹی آئی کی بھی غلطیاں ہیں،فواد چودھری کن غلطیوں کا اعتراف کررہے ہیں؟

10fawadghaltiaitraaf.jpg

رہنما تحریک انصاف فواد چوہدری نے اعتراف کیا ہے کہ پی ٹی آئی کی بھی غلطیاں ہیں، جس کی وجہ ملکی صورتحال اس نہج پر پہنچی، ٹویٹ میں لکھا کہ کیا پاکستان کو اگلے چالیس سال زرداری اور شریف چلائیں گے؟

فواد چوہدی نے مزید پوچھا کیا ان سالوں کی طرح اگلی چار دہائیاں بھی ضائع کر دی جائیں؟ کیا آپ یہ وراثت چھوڑ کر جانا چاہیں گے؟ لوگوں کے غصے کو کم نہ سمجھیں لوگ توقع سے زیادہ ناراض ہیں۔

https://twitter.com/x/status/1530792920269348866
فواد چوہدری کے اس عتراف پر سوشل میڈیا صارفین بھی میدان میں گئے، طنز،تنقید اور دلچسپ تبصرے کرنے لگے۔

ایک صارف نے لکھا کہ جناب پہلے آپ جہلم پل کراس کرنا سیکھ لیں باقی غلطیاں ہم پھر کبھی آرام سے بیٹھ کر ڈسکس کر لیں گئے۔

https://twitter.com/x/status/1530834045134839812
اسما منصور نے لکھا کہ آپ کو فکر اس بات کی ہے کے آپ کا سیاسی مستقبل ختم ہو رہا ہے،ورنہ ضمیر اور ایمانداری کی بات آپ کی طرف سے اچھی نہیں لگتی۔

https://twitter.com/x/status/1530812433564041217
یوسف خٹک نے لکھا کہ یہاں شاعر سمجھ گیا ہے کہ اسکے ساتھ ہاتھ ہو گیا ہے۔

https://twitter.com/x/status/1530828434485780480
ایک صارف نے لکھا کہ تحریک انصاف کی غلطیاں کہ صورتحال کو اس نہج پر پہنچی ؟؟چوہدری صاحب آپ کہنا کیا چاہتے ہیں؟

https://twitter.com/x/status/1530811854343360512
افتخارعلی نے لکھا کہ کیا یہ اکاؤنٹ چوہدری فواد کا اوریجنل اکاؤنٹ ہے یا فیک،اگر اوریجنل ہے تو فواد صاحب کونسی غلطیوں کا اعتراف کر رہاہے ۔

https://twitter.com/x/status/1530802919221731328

thinking

Prime Minister (20k+ posts)
Ghalti man nay m barae ha.PTI ki sab se bari ghalti Bajway par trust karna.. Buzdar ko lagay rakhna..Judiciary se umeedian lagana..apnay ander Military establishment k bando ko na pehchan na..sab se bari ghalti k mulk ka sochna..apni kursi ka na sochna...

Iconoclast

Chief Minister (5k+ posts)
This is what you call making news out of nothing... None of those tweets posses a sliver of intelligence and wit...
What the fuck is wrong with what he said? Every political party stumbles. show me one single politician in the world who checked his entire wishlist. What they (political parties) don't do is steal the wealth of the nation and seal the fate of its people.....
The biggest crime is handing over this country to these criminals.

RajaRawal111

تو نے کب مانگنی ہے ؟​
ڈبو اپنے ابو سے معافیاں مانگ رہا ہے۔
???
Meme Siberite Rajarawal111
یار یہ اپنے استاد جی ہیں - خفیہ پٹواری --- عزت سے بولا کرو
جتنی ٹکنیکل بیزتی استاد جی عمران خان کی کرواتے ہیں - ہم اس تک پہنچ ہی نہیں سکتے

arifkarim

تم ایسے ہی روتے رہوگے ۔ تمہارے لیڈر کی نیپیاں باندھ باندھ کر پچھلے 4 سال سے پھوجی پستول چلانا بھول گئے ہیں ۔​
جنرل بننے کے بعد تو صرف پلاٹ اور پاپا جانز نظر آتے ہیں۔ پستول چلانے کا وقت ہی کہاں ملتا ہے

RajaRawal111

May be time to leave PTI?
لعنتی انقلابیوں کا لیڈر ابو جی سے پیچ اپ کی کوشش کر رہا ہے۔

It is time for PTI to identify the loyalists​

This is what you call making news out of nothing... None of those tweets posses a sliver of intelligence and wit...
What the fuck is wrong with what he said? Every political party stumbles. show me one single politician in the world who checked his entire wishlist. What they (political parties) don't do is steal the wealth of the nation and seal the fate of its people.....
ڈبو اپنے ابو سے معافیاں مانگ رہا ہے۔
???
Meme Siberite Rajarawal111
Ghalti man nay m barae ha.PTI ki sab se bari ghalti Bajway par trust karna.. Buzdar ko lagay rakhna..Judiciary se umeedian lagana..apnay ander Military establishment k bando ko na pehchan na..sab se bari ghalti k mulk ka sochna..apni kursi ka na sochna...
May be time to leave PTI?
بس تھوڑے ہی دنوں بعد یہ سارے عمرانیوں اپنی یہ والی ٹویٹ کر کے دوبارہ کتا کیہ دے گا

Dzc6MQrX0AERlkj.jpg

یہ شاہکار اس نے عمران خان کی شادی اور طلاق پر دیا تھا

CyHNUpBWQAQP80b.jpg

RajaRawal111

یہ اس بندے کی اصلیت ہے - جس کی عمران خان کے لئے کوئی حثیت نہیں
پھر عمرانی روتے ہیں کہ عمران کو ساتھ ہر کوئی ہاتھ کیوں کرتا ہے

DqR2aV-X0AAT51J.jpg

Visionartist

The biggest mistake is Fawad ch, shah Mahmood qureshi, sheikh rasheed, murad Saeed, shirren mazari, firdous Ashiq awan, asad umar etc fiyaz chohan, gandapur, mahmood khan khattak, and some people like him. I f they were not there we liked Imran. Now we hate him

XGhostX

Senator (1k+ posts)
تو نے کب مانگنی ہے ؟​
Abay bhai yeh saray behan ke lun khush. lekin kahani toh shuru hui hai. We were young when he started. I was in Primrary he came to our school and put his hand on my head and said " Bachay ek Pepsi ki bottle khareedo, toh tum ek eent Shaukam Khanam Hospital main lagaoge. 7 rupay ki pepsi li the pocket money se". Yeh jo madhar kus ke dhakan yehan apni maa ki kus se bolthey. Tum sab samhajh lo, ke jo shafqat ka haath us ne meray sar par rakha tha, ab woh tumhari haram ke leader shareef aur zardari ki gand main ghusse ga. If we lose the battle, no remorse. Atleast fought. Just like Maula Ali, and the martydon of Hasan, and Hussain. Not like these madhadchod that carry the same name and disgrace the name of Maula Ali's Sons ...

jani1

جاہلوں کے سر پر سینگ ، اور پٹواریوں کے سر میں سوچنے کی صلاحیت نہیں ہوتی۔۔

Siberite

Abay bhai yeh saray behan ke lun khush. lekin kahani toh shuru hui hai. We were young when he started. I was in Primrary he came to our school and put his hand on my head and said " Bachay ek Pepsi ki bottle khareedo, toh tum ek eent Shaukam Khanam Hospital main lagaoge. 7 rupay ki pepsi li the pocket money se". Yeh jo madhar kus ke dhakan yehan apni maa ki kus se bolthey. Tum sab samhajh lo, ke jo shafqat ka haath us ne meray sar par rakha tha, ab woh tumhari haram ke leader shareef aur zardari ki gand main ghusse ga. If we lose the battle, no remorse. Atleast fought. Just like Maula Ali, and the martydon of Hasan, and Hussain. Not like these madhadchod that carry the same name and disgrace the name of Maula Ali's Sons ...
I have no love for the greedy breed of generals. I have been very vocal about them . I have equal beef with those who use the Army to come in power but never admit.
NS started the slogan of civilian Supremacy . He started it very late in his life . I thought he leant the lesson and now really wants to bring the country forward . He couldn't handle the pressure and gave up. IK made lots of noises about generals deal with USA and their contribution for murdering my own people in Pakistan . Yet, when he came in to power, he used their support and stayed bent all 4 years. Relied on the group of people , they provided him and didn't do shit all what he promised to do.
Now, tell me what if we trust him again when the Army mole like ShidaTilly is hanging left, right and center of him.
Its all mirror and smoke, my friend . They are all midgets ,not leaders.