حضرت علی کی مشابہت حضرت عیسی سے

Status
Not open for further replies.

58720_156066054405225_111331572212007_511159_7978345_n.jpg


hazrat_ali_ki_mushabihat.jpg
[/URL] free pi
cture hosting
[/IMG]

حضرت علی رضی اللہ تعالی عنہ اور حضرت حسین رضی اللہ تعالی عنہ کو پکارنے والے حضرات غور کرئیں
 

behzadji

Minister (2k+ posts)
Allah hamain Maula Ali (KarramAllahu Wajhu) say Muhabbat karnay ki taufeeq day. AUr unn ki baray main buri baatain kernay say bachaayay. Aameen
 

seekers

Minister (2k+ posts)
is hadees ke shraah yeh hai kay: jis nay ALI AS ko Allah maan lya woh bhe halak(eman say nikal gya) ho gya aur jis nay ALI AS ko apnay jesa bashar maan lya woh bhe halaak ho gya.

is ke mazeed shara is hadees say hote hai: SARKAR SAWW farmatay hain YA ALI AS tumhari haqeqat ya Main SAWW janta hun ya mera Allah janta hai, Mujhay SAWW ko ya ALI AS janatay hain ya ALLAH janata hai, aur ALLAH ko ya Main SAWW janta hun ya ALI AS janatay hain.
 
Last edited:

Bombaybuz

Minister (2k+ posts)
Ya bara nazuk masla hai ... Is baray main bus Allah jis ka insharah a saddar farma dey ... warna tou Nabi Pak pbuh sai bhe kafi kuch woh mansoob ker deya jata hai (Khaloos o aqeedat main yakeenan) jo us ka sayan a shaan nahi hai ... main ney zaafi tour pay tou bus is aik jumley main aaman payee k .. "Baad az khudda buzurgh touhe qissa mukhtasir " tab Sayedna Ali (KAW) ki haqqeqat janna tou duur us ki khooj parakh karna bhe kahan humari awqat ... per kis kis nisbat sai aap (KAW) Nabi pak pbuh sey juray hue hain woh he sooch ka nazar jhuk jhuk jate hai aap ki azmaat k samney ... per tab bhe moola Ali (KAW) ya Ali (KAW) mushkil kusha kahna meray nazdeeq ghuuloo hai... kiyon ka ya he thooker Nasraniyon ney Hazrat Esha (AS) ka baray khai hai ... jis ki taraf uppar hadees main bhe eshaara hai.
 

Veila Mast

Senator (1k+ posts)
آپ نے حدیث سے جو "نتیجہ" اخذ کیا ہے وہ مزاحکہ خیز ہے کیونکہ قرآن نے خود مولا علی کرم اللہ وجہ کو مومنوں کا ولی کہا ہے اور یہی بات احادیث مبارکہ میں وارد ہے

جب اللہ نے انہیں رتبہ دیا تو آپ کو کیا مانع ہے اس پر سر تسلیم خم کرنے کو

یہ کون سا غلو ہے؟
 

atensari

(50k+ posts) بابائے فورم
آپ نے حدیث سے جو "نتیجہ" اخذ کیا ہے وہ مزاحکہ خیز ہے کیونکہ قرآن نے خود مولا علی کرم اللہ وجہ کو مومنوں کا ولی کہا ہے اور یہی بات احادیث مبارکہ میں وارد ہے

جب اللہ نے انہیں رتبہ دیا تو آپ کو کیا مانع ہے اس پر سر تسلیم خم کرنے کو

یہ کون سا غلو ہے؟
کس سورت اورآ یت میں؟
 

Wadaich

Prime Minister (20k+ posts)
is hadees ke shraah yeh hai kay: jis nay ALI AS ko Allah maan lya woh bhe halak(eman say nikal gya) ho gya aur jis nay ALI AS ko apnay jesa bashar maan lya woh bhe halaak ho gya.

is ke mazeed shara is hadees say hote hai: SARKAR SAWW farmatay hain YA ALI AS tumhari haqeqat ya Main SAWW janta hun ya mera Allah janta hai, Mujhay SAWW ko ya ALI AS janatay hain ya ALLAH janata hai, aur ALLAH ko ya Main SAWW janta hun ya ALI AS janatay hain.

Would U please quote the reference of the Hadees-e-Mubarkah pbuh
 

muntazir

Chief Minister (5k+ posts)
ek sawaal. kia Maula Ali kehna drust hai???

حافظ ابو بکر خطیب بغدادی نے عبداللہ بن علی بن محمد بن بشران سے ، انہوں نے حافظ علی بن عمر دارقطنی سے انہوں نے ابی نصر جشون خلال سے انہوں نے علی بن سعید رملی سے انہوں نے حمزہ بن ربیعہ سے انہوں نے عبداللہ بن شوذب سے انہوں نے مطر وارق سے انہوں نے شہر بن حوشب سے انہوں نے ابوھریرہ سے کہ رسول اللہ (ص) نے فرمایا: جو شخص اٹھارہ ذی الحج کو روز...ہ رکھے ،اللہ اسے ساٹھ مہینوں کے روزوں کا ثواب عطا فرمائے گا.یہی غدیر خم کا وہ دن ہے جب نبی اعظم (ص) نے علی بن ابی طالب (ع) کا ہاتھ پکڑ کر ارشاد فرمایا: کیا میں مومنوں کا ولی نہیں ہوں? سب نے کہا : ہاں ! اے اللہ کے رسول ! تب آپ (ص) نے فرمایا : جس کا میں مولا ہوں اس کا علی مولا ہے ،یہ سن کر عمر بن خطاب بولے مبارک ہو ! مبارک ہو! اے فرزند ابو طالب (ع) آپ میرے اور ہر مسلمان کے مولا ہوگئے.اس وقت اللہ تعالی نے یہ آیت نازل ہوئی:آج میں نے تمھارے دین کو کامل کرد یا ہے

اس حدیث کو حافظ بغدادی نے ایک اور سند کے ساتھ علی بن سعید رملی سے بھی نقل کیا ہے

(تاریخ بغداد ، ج 9 ، 222،ترجمہ:4345)

سند حدیث کے رجال پر بحث

ابوھریرہ

جمہور نے اس کی عدالت اور وثاقت پر اجماع و اتفاق کیا ہے لہذا اس کے بارے میں ہمیں بات بڑھانے کی کوئی ضرورت نہیں

شہر بن حوشب اشعری

ایک جماعت نے ان پر جرح کی ہے لیکن جمہور نے ان کو ثقہ کہا ہے

(المجموع ،ج 1، ص 370)

حافظ ابن حجر نے کہا ہے کہ یہ جمہور کے نزدیک مقبول ہیں

(الامالی المطلقہ ، ج 1، 75)

ارباب صحاح نے ان سے روایات لیں ہیں اور ان روایات کو صحیح اورحسن کا ردجہ دیا ہے

مطر بن طہمان وراق ابو رجا خرسانی

بخاری مسلم اور دوسرے تمام ارباب صحاح نے ان سے روایتیں نقل کی ہیں. ابن حجر نے ان کے حالات لکھے ہیں ،کسی نے ان کی نقل شدہ حدیث رد نہیں کی .ان کی صداقت اور ان کا بےلوث ہونا منقول ہے علمائے رجال سے

(تہذیب التہذیب ، ج 10 ، ص 167)

عبداللہ بن شوذب

کثیر بن ولید سے مروی ہے کہ جب میں ابن شوذب کو دیکھتا تھا تو مجھے فرشتے یاد آجاتے تھے.احمد بن حنبل، ابن معین، نسائی ،،عجلی ، ابن عمار نے ان کو ثقہ کہا ہے. مسلم کے علاوہ کل صحاح ستہ میں ان کی روایات ہیں .ذہبی نے ان کی حدیث کو تلخیص میں صحیح کہا ہے

(تہذیب التہذیب ، ج 5 ، ص 255)

ضمرۃ بن ربیتہ قرشی

اب حجر نے صدوق کہا ہےاور مسلم کے علاوہ دیگر صحاح ستہ میں ان کی روایات موجود ہیں

(تقریب: 221)

علی بن سعید رملی

ذہبی ان کے بارے میں کہتے ہیں کہ وہ اپنے امر میں ایسے پختہ ہیں کہ گویا وہ سچے ہیں

(میزان،ج3،ص 131)

ابونصر حبشون بن موسیٰٰ

حافظ خطیب نے ان کے حالات قلم بند کئے ہیں اور کہا ہے کہ ووہ ثقہ تھے،بصرہ میں رہتے تھے اور دارقطنی سے نقل کیا ہے کہ وہ سچے ہیں

(تاریخ بغداد ، ج 9 ، 222،ترجمہ:4345)

حافظ علی بن عمر دارقطنی

حافظ خطیب بغدادی نے کہا ہے کہ وہ اپنے زمانے کے وحید و فرید اور امام وقت تھے ، علم علل حدیث اور اسماء رجال و روایت کی ان پر انتہا ہوگئی .

(تاریخ بغداد ، ج 12 ، 34)

عبداللہ بن علی بن محمد بن بشران

خطیب بغدادی نے ان کے حالات قلم بند کئے ہیں اور کہا ہے کہ ان کا سماعت صحیح ہے

(تاریخ بغداد ، ج 11 ، 185)

تنیجہ: سند کے لحاظ سے اس روایت کے تمام رواۃ ثقہ ہیں اور یہ حدیث صحیح یا حسن کے درجہ سے کم نہیں ہے
 

zsheikh

MPA (400+ posts)
حافظ ابو بکر خطیب بغدادی نے عبداللہ بن علی بن محمد بن بشران سے ، انہوں نے حافظ علی بن عمر دارقطنی سے انہوں نے ابی نصر جشون خلال سے انہوں نے علی بن سعید رملی سے انہوں نے حمزہ بن ربیعہ سے انہوں نے عبداللہ بن شوذب سے انہوں نے مطر وارق سے انہوں نے شہر بن حوشب سے انہوں نے ابوھریرہ سے کہ رسول اللہ (ص) نے فرمایا: جو شخص اٹھارہ ذی الحج کو روز...ہ رکھے ،اللہ اسے ساٹھ مہینوں کے روزوں کا ثواب عطا فرمائے گا.یہی غدیر خم کا وہ دن ہے جب نبی اعظم (ص) نے علی بن ابی طالب (ع) کا ہاتھ پکڑ کر ارشاد فرمایا: کیا میں مومنوں کا ولی نہیں ہوں? سب نے کہا : ہاں ! اے اللہ کے رسول ! تب آپ (ص) نے فرمایا : جس کا میں مولا ہوں اس کا علی مولا ہے ،یہ سن کر عمر بن خطاب بولے مبارک ہو ! مبارک ہو! اے فرزند ابو طالب (ع) آپ میرے اور ہر مسلمان کے مولا ہوگئے.اس وقت اللہ تعالی نے یہ آیت نازل ہوئی:آج میں نے تمھارے دین کو کامل کرد یا ہے

اس حدیث کو حافظ بغدادی نے ایک اور سند کے ساتھ علی بن سعید رملی سے بھی نقل کیا ہے

(تاریخ بغداد ، ج 9 ، 222،ترجمہ:4345)

سند حدیث کے رجال پر بحث

ابوھریرہ

جمہور نے اس کی عدالت اور وثاقت پر اجماع و اتفاق کیا ہے لہذا اس کے بارے میں ہمیں بات بڑھانے کی کوئی ضرورت نہیں

شہر بن حوشب اشعری

ایک جماعت نے ان پر جرح کی ہے لیکن جمہور نے ان کو ثقہ کہا ہے

(المجموع ،ج 1، ص 370)

حافظ ابن حجر نے کہا ہے کہ یہ جمہور کے نزدیک مقبول ہیں

(الامالی المطلقہ ، ج 1، 75)

ارباب صحاح نے ان سے روایات لیں ہیں اور ان روایات کو صحیح اورحسن کا ردجہ دیا ہے

مطر بن طہمان وراق ابو رجا خرسانی

بخاری مسلم اور دوسرے تمام ارباب صحاح نے ان سے روایتیں نقل کی ہیں. ابن حجر نے ان کے حالات لکھے ہیں ،کسی نے ان کی نقل شدہ حدیث رد نہیں کی .ان کی صداقت اور ان کا بےلوث ہونا منقول ہے علمائے رجال سے

(تہذیب التہذیب ، ج 10 ، ص 167)

عبداللہ بن شوذب

کثیر بن ولید سے مروی ہے کہ جب میں ابن شوذب کو دیکھتا تھا تو مجھے فرشتے یاد آجاتے تھے.احمد بن حنبل، ابن معین، نسائی ،،عجلی ، ابن عمار نے ان کو ثقہ کہا ہے. مسلم کے علاوہ کل صحاح ستہ میں ان کی روایات ہیں .ذہبی نے ان کی حدیث کو تلخیص میں صحیح کہا ہے

(تہذیب التہذیب ، ج 5 ، ص 255)

ضمرۃ بن ربیتہ قرشی

اب حجر نے صدوق کہا ہےاور مسلم کے علاوہ دیگر صحاح ستہ میں ان کی روایات موجود ہیں

(تقریب: 221)

علی بن سعید رملی

ذہبی ان کے بارے میں کہتے ہیں کہ وہ اپنے امر میں ایسے پختہ ہیں کہ گویا وہ سچے ہیں

(میزان،ج3،ص 131)

ابونصر حبشون بن موسیٰٰ

حافظ خطیب نے ان کے حالات قلم بند کئے ہیں اور کہا ہے کہ ووہ ثقہ تھے،بصرہ میں رہتے تھے اور دارقطنی سے نقل کیا ہے کہ وہ سچے ہیں

(تاریخ بغداد ، ج 9 ، 222،ترجمہ:4345)

حافظ علی بن عمر دارقطنی

حافظ خطیب بغدادی نے کہا ہے کہ وہ اپنے زمانے کے وحید و فرید اور امام وقت تھے ، علم علل حدیث اور اسماء رجال و روایت کی ان پر انتہا ہوگئی .

(تاریخ بغداد ، ج 12 ، 34)

عبداللہ بن علی بن محمد بن بشران

خطیب بغدادی نے ان کے حالات قلم بند کئے ہیں اور کہا ہے کہ ان کا سماعت صحیح ہے

(تاریخ بغداد ، ج 11 ، 185)

تنیجہ: سند کے لحاظ سے اس روایت کے تمام رواۃ ثقہ ہیں اور یہ حدیث صحیح یا حسن کے درجہ سے کم نہیں ہے

Kia Hazrat Ali RA is dunya say chalay jaanay kay baad bhi maula hain???
 

muntazir

Chief Minister (5k+ posts)
Kia Hazrat Ali RA is dunya say chalay jaanay kay baad bhi maula hain???



kia nabi pak pbuh key dunya sai rukhst key baad woh nabi naheen hain? kia nabi paak ney yeh kaha thaa key merey aur Ali as key janey key baad main nabi aur Ali mola naheen hoo gaa? agar koi aisi hadees hai too pls share karen taake ilm main izafa hoo kia shaheed zinda naheen hotey? kia woh Allah ka rizq istamal naheen kertey?
 
Last edited:

tajammulali

Councller (250+ posts)
علی کا ذکر کرنا عبادت ہے اور علی کے چہرے کی طرف دیکھنا عبادت ہے-اس حدیث کے بارےمیں آپ کیا فرمائیں گے
 

zsheikh

MPA (400+ posts)
Bilkul hen........... that is not time barred

kia nabi pak pbuh key dunya sai rukhst key baad woh nabi naheen hain? kia nabi paak ney yeh kaha thaa key merey aur Ali as key janey key baad main nabi aur Ali mola naheen hoo gaa? agar koi aisi hadees hai too pls share karen taake ilm main izafa hoo kia shaheed zinda naheen hotey? kia woh Allah ka rizq istamal naheen kertey?


To kia iska matlab yeh hai kay kia hazrat Ali hamaray madadgaar hain ya Allah tallah, kia wafaat kay baad bhi wo hamaari madad karatay hain ???

** correction Hazrat Ali is martyred not dead
 
Last edited:

muntazir

Chief Minister (5k+ posts)
To kia iska matlab yeh hai kay kia hazrat Ali hamaray madadgaar hain ya Allah tallah, kia wafaat kay baad bhi wo hamaari madad karatay hain ???

** correction Hazrat Ali is martyred not dead

mola Ali shaheed hii howey they aap yeh mughey baten jo main ney sawal kia thaa uss ka jawab den agar naheen milsakey gaa to aap jo sawal kerrahey hain uss ka jawab mil jaeey gaa koi rawat bata den main ney to itni rawat bayan kii hain kuch aap bayan keren key ALI as baad shahadat woh hamarey madadgar ya mola naheen, app hazrat MOHAMAAD pbuh ney jo farmaya jis jis ka main mola uss uss ka Ali mola aab jab tak dunya rahey gii hum un ko mola hi manen gey aap agar naheen mantey to daleel dain warna main aapko force naheen kersakta kion key yeh aapka haq hai joo chahey aap manen magar mughey pls koi hadees zaror bayan kerdejey gaa dil ki tasalli key liey warna uper mainney brothrane Ahlesunnat ki kitaboon key itney hawaley dey hain aur aap phir bhi uss per ghor naheen kerraahey?
 
Last edited:

Khalid

Minister (2k+ posts)
kya aap yeh is liye pooch rahe hain k kafi sunney ko milta hai k admi marney k baad kuch nahin kur sakta?

To kia iska matlab yeh hai kay kia hazrat Ali hamaray madadgaar hain ya Allah tallah, kia wafaat kay baad bhi wo hamaari madad karatay hain ???

** correction Hazrat Ali is martyred not dead
 
Status
Not open for further replies.

Back
Top