جنرل باجوہ کے خلاف بیان،پنجاب حکومت کا مسرت جمشید چیمہ کو شوکاز نوٹس

pervhzi.jpg


اداروں کیخلاف متنازع بیان، وزیراعلیٰ پنجاب نے صوبائی حکومت کی ترجمان مسرت جمشید چیمہ کو شوکاز نوٹس جاری کر دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ پنجاب چودھری پرویز الٰہی نے صوبائی حکومت کی ترجمان ورہنما پاکستان تحریک انصاف مسرت جمشید چیمہ کو شوکاز نوٹس جاری کر دیا ہے۔ وزیراعلیٰ پنجاب کی طرف سے مسرت جمشید چیمہ کو ملکی اداروں کے خلاف متنازع بیان دینے پر وضاحت طلب کی گئی ہے۔

شوکاز نوٹس کے مطابق ملکی اداروں کے خلاف بیان بازی کرنا حکومت پنجاب کی پالیسی کی خلاف ورزی ہے جس پر ان سے وضاحت طلب کی گئی ہے۔

مسرت جمشید چیمہ کو سابق آرمی چیف کے خلاف متنازعہ بیان پر شوکازنوٹس جاری کیاگیاتھا


انہوں نے مزید کہا کہ بھئی جاؤ اپناکام کرو، آپکے کہنے سے کسی نے ہونا ہے یا نہیں ہونا؟جس طرح سے آپ نے ذاتی ہوس، ذاتی لالچ اور کم عقلی، اس سے زیادہ کم عقل ترین شخص میں نے کبھی نہیں دیکھا۔اب ساری ذلالت کا مزا چکھو،تم غدار تھے اور جن کیلئے تم نے دولت کے انبارلگائےتمہیں تمہاری آنیوالی نسلیں نہیں اپنائیں گی

انہوں نے مزید کہا کہ تمہاری اولاد کے بچے نہیں بتائیں گے کہ انکا دادا کون تھا، اس موقع پر باجوہ غدار کے نعرے بھی لگائے گئے

اس سے قبل ترجمان پنجاب حکومت کا میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہنا تھا کہ تحریک انصاف اسمبلیوں تحلیل کرنے کے حوالے سے اپنے فیصلے پر قائم ہے تاہم حتمی وقت کا اعلان کا اختیار چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان کو دیا ہے! انشاءاللہ ہم پختونخواہ اور پنجاب میں انتخابات کے بعد پہلے سے زیادہ اکثریت کے ساتھ حکومت میں آئینگے۔


انہوں نے کہا کہ ڈمی حکومت کے دن پورے ہو چکے ہیں، عوام امپورٹڈ حکومت کو نئے انتخابات کروانے پر مجبور کریں گے۔

انہوں نے سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے پیغام میں کہنا تھا کہ:اس وقت عام انتخابات کے بغیر معاشی استحکام ممکن نہیں ہے! پاکستان کا ہر پیداواری شعبہ تباہی کے دہانے پر ہے اور نواز شریف کا خاندان ہمارے پیسوں پر ملک سے باہر عیاشی کر رہا ہے!جس نے بھی رجیم چینج کی سازش میں اپنا حصہ ڈالا وہ قوم کا مجرم ہے!

ایک اور پیغام میں انہوں نے لکھا کہ: اس وقت کسی کو شک نہیں ہے کہ اگر پنجاب اور پختونخواہ میں انتخابات ہوئے تو تحریک انصاف حکومت بنائے گی اور یہی وجہ ہے کہ اسمبلیاں تحلیل ہونے کے بیان کے بعد سے پی ڈی ایم کی سانسیں پھولی ہوئی ہیں اور اپنے مالکوں کی منتیں شروع کر چکے ہیں!

انہوں نے مزید کہاکہ پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ (پی ڈی ایم) کا چور ٹولہ ہمارے حقیقی آزادی کے سفر میں کوئی رکاوٹ نہیں ڈال سکتا ہے اور وزیراعلیٰ پنجاب چودھری پرویز الٰہی کے خلاف تحریک عدم اعتماد لانا بلی کے خواب میں چھچھڑوں کے مترادف ہے۔
 
Last edited by a moderator:

Dr Adam

Prime Minister (20k+ posts)
Excuse me! where is the ملکی اداروں کے خلاف متنازع بیان in these 3 tweets???
 

nutral is munafek

MPA (400+ posts)

اداروں کیخلاف متنازع بیان،پنجاب حکومت کا مسرت جمشید چیمہ کو شوکاز نوٹس​


Hungry Harry Potter GIF

وزیراعلیٰ پنجاب
 

Citizen X

President (40k+ posts)
Excuse me! where is the ملکی اداروں کے خلاف متنازع بیان in these 3 tweets???
This possibly could be Pmluns new plan as exposed earlier, that they want to run false flag operations like this which look like the army is doing so PTI and its suporters react, causing a rift between the new leadership

 

Dr Adam

Prime Minister (20k+ posts)
This possibly could be Pmluns new plan as exposed earlier, that they want to run false flag operations like this which look like the army is doing so PTI and its suporters react, causing a rift between the new leadership


But the action is initiated by the Punjab govt and she's the official spokesperson for Punjab govt. Had it been done by the feds then the story would have been different.
 

Cape Kahloon

Chief Minister (5k+ posts)
Adaroon ko tu khuc nae kaha, Bajwa ko kaha ha
Bajway ka ab adaroon sey koe taluq nae raha.
Bajwa ab X Army man ha.
 
Sponsored Link