Would someone be mislead after reading Qur'an Translation? کیا بغیر استاد قرآن ترجمہ پڑھنے سے گمراہ ہو سکتا ہے

Pakistani1947

Chief Minister (5k+ posts)

It is mentioned in Qur'an , Surah e Qamar FOUR TIMES that Qur'an is easy to understand and remember:


(سورة القمر, Al-Qamar, Chapter #54, Verse #17)
وَلَقَدْ يَسَّرْنَا الْقُرْآنَ لِلذِّكْرِ فَهَلْ مِن مُّدَّكِرٍ​
And We have indeed made the Qur'an easy to understand and remember: then is there any that will receive admonition?
اور البتہ ہم نے تو سمجھنے کے لیے قرآن کو آسان کر دیا پھر کوئی ہے کہ سمجھے

(سورة القمر, Al-Qamar, Chapter #54, Verse #22)
وَلَقَدْ يَسَّرْنَا الْقُرْآنَ لِلذِّكْرِ فَهَلْ مِن مُّدَّكِرٍ
But We have indeed made the Qur'an easy to understand and remember: then is there any that will receive admonition?
اور البتہ ہم نے قرآن کو سمجھنے کے لیے آسان کر دیا ہے پھر ہے کوئی کہ سمجھے

(سورة القمر, Al-Qamar, Chapter #54, Verse #32)
وَلَقَدْ يَسَّرْنَا الْقُرْآنَ لِلذِّكْرِ فَهَلْ مِن مُّدَّكِرٍ​
And We have indeed made the Qur'an easy to understand and remember: then is there any that will receive admonition?
اور البتہ ہم نے قرآن کو سمجھنے کے لیے آسان کر دیا ہے پھر ہے کوئی سمجھنے والا

(سورة القمر, Al-Qamar, Chapter #54, Verse #40)
وَلَقَدْ يَسَّرْنَا الْقُرْآنَ لِلذِّكْرِ فَهَلْ مِن مُّدَّكِرٍ​
And We have indeed made the Qur'an easy to understand and remember: then is there any that will receive admonition?
اور البتہ ہم نے سمجھنے کے لیے قرآن کو آسان کر دیا ہے پھر ہے کوئی سمجھنے والا
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
قرآن سمجھنے کے لئے آسان ہے بشرطیکہ اسے اپنے قیاس کی بنا پر نہ سمجھا جائے
. . . . . .
آپ دیکھیں کہ قرآن میں سمجھنے کے لئے آسان ہونے کی بھی آیات ہیں
تیئس سال کے عرصے میں آہستہ آہستہ تنزیل کا بھی ذکر ہے کہ اس سے لوگوں کو سمجھنے میں آسانی ہو
قرآن میں واضح طور پر امام کا بھی ذکر ہے ظاہر ہے امام یعنی رہنماء دین اسلام یعنی قرآن سمجھانے کے لئے ہی مقرر کیا گیا ہو گا
علما کو عام لوگوں پر فضیلت کا بھی ذکر ہے
غرض یہ کہ قرآن میں خود تلقین کی گئی ہے کہ اسے قابل لوگوں کی مدد سے سمجھا جائے اور یہ طریقہ ( قابل لوگوں کی مدد سے سمجھنا ) بہت آسان طریقہ ہے
 
Last edited:

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
جو پرویزی اور قیاسی لوگ ، قرآن کو "خود سے سمجھنے" کے لئے آسان قرار دیتے ہیں ان کا طرز عمل، خود اس کے خلاف گواہی دیتا ہے . اگر ان کی سمجھ بوجھ کے مطابق تشریح پر ایک سوال پوچھیں تو ان کے ماتھے پر پڑی شکنیں ان کے کمنٹس میں نظر آ جاتی ہیں . اکثر و بیشتر یہ لوگ سوال کا جواب دینے سے ہی منہ پھیر لیتے ہیں
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
اور یہ پرویزی اور قیاسی لوگ ، قرآن کی کئی ایک خوبیوں کا انکار کر دیتے ہیں ، تاکہ کوئی ان سے اس بارے سوال کر کے انہیں عاجز نہ کر سکے
دوسری طرف قرآن کا عالم ” سلونی قبل ان تفقدونی“ کا دعوا کرتا ہے کہ "پوچھو مجھ سے اس سے پہلے کہ تم مجھ سے جدا ہو جاؤ " . . . .. اور اس دعوے میں نئے پرانے ، سائنسی فلسفیانہ کسی موضوع کی پابندی نہیں
islamic_calligraphy_2_by_syedasairanaqvi-d541o6a.jpg
 

Wake Up Pakistan

Chief Minister (5k+ posts)
جو پرویزی اور قیاسی لوگ ، قرآن کو "خود سے سمجھنے" کے لئے آسان قرار دیتے ہیں ان کا طرز عمل، خود اس کے خلاف گواہی دیتا ہے . اگر ان کی سمجھ بوجھ کے مطابق تشریح پر ایک سوال پوچھیں تو ان کے ماتھے پر پڑی شکنیں ان کے کمنٹس میں نظر آ جاتی ہیں . اکثر و بیشتر یہ لوگ سوال کا جواب دینے سے ہی منہ پھیر لیتے ہیں
AYAAT KA POORA TARJAMA TOU PARHA DOU ISS KO YAR

"PHIR HAI KOI SAMAJNAY WALA" effort understanding of language, Meanings, guidance u need everything to understand Holy Quran.
 

karachiwala

Prime Minister (20k+ posts)
قرآن کریم وہ پیاری کتاب ہے جس میں شک کی گنجائش نہیں۔ قرآن پاک نے ہمیشہ غور و فکر کی دعوت پیش کی اللہ تعالی کی طرف رجوع لانے کی ترغیب دلائی۔ لیکن ہر پڑھنے والا اور قرآن پاک میں سطحی نظر کرنے والا یہ نہ سمجھے کہ کلام الہی عزوجل کی تلاوت کرنے والے تمام ہی افراد مقصد کو پالینگے نہیں قطعاً ایسا نہیں خود قرآن پاک نے اسکی وضاحت کی چنانچہ ارشاد ہوا۔
یضل بہ کثیر ا و یھدی بہ کثیرا۔ ( ابقرۃ 26)۔
ترجمہ : بہت سے لوگ اس قرآن سے گمراہ ہوجاتے ہیں اور بہت سے لوگ اس سے ہدایت پاتے ہیں۔
گمراہ گروہوں میں ایک خارجی گروہ ہے جس کے بارے میں علامہ امام عبد الرحمن بن جوزی جن کا سن وصال 597 ہجری ہے آج سے تقریباً آٹھ سو سال قبل آپ نے کتاب تلبیس ابلیس لکھی یہ کتا ب عربی میں ہے اس کتاب میں آپ خارجیوں کے حالات بیان کرتے ہوئے فرماتے ہیں کہ خارجی وہ لوگ تھے جو حضرت علی کرم اللہ وجہہ الکریم کے زمانے میں ظاہر ہوئے یہ کلمہ بھی پڑھتے نمازیں بھی پڑھتے تھےقرآن کی تلاوت بھی کرتے تھے اور اس کثرت سے اللہ عزوجل کی عبادت کرتے تھے کہ جب حضرت عبداللہ بن عباس رضی اللہ تعالی عنہما نے اس گروہ کو دیکھا تو فرمایا:میں نے ان سے بڑھ کر عبادت میں کوشش کرنے والی کوئی قوم نہ دیکھی ۔ سجدوں کی کثرت سے ان کی پیشانیوں پر زخم پڑ گئے تھے۔
لیکن قرآن مجید فرقان حمید کو غلط سمجھنے کی وجہ سے یہ ایسے گمراہ ہوئے کہ انہوں نے حضرت علی کرم اللہ وجہہ والکریم اور صحابہ کرام علیھم الرضوان پر شرک کا الزام لگا دیا اور کہنے لگے کہ حضر ت علی رضی اللہ عنہ اسلام سے خارج ہیں نعوذباللہ من ذالک اور وہ جس آیت کو بنیاد بناتے تھے وہ قرآن مجید فرقان حمید کی یہ آیت ہے۔
اِن الحکم الا للہ۔ ترجمہ ۔ فیصلہ گرنے والا تو صرف اللہ تعالی ہے۔
پس منظر یہ ہے کہ حضرت علی کرم اللہ وجہہ الکریم نے ایک جھگڑے کو ختم کرنے کے لئے کسی کو فیصلہ کرنے والا مقرر کیا تو خارجی کہنے لگے کہ فیصلہ کرنے والا تو صرف اللہ تعالی ہے۔ تو حضرت علی رضی اللہ تعالی عنہ نے حضرت عبداللہ ابن عباس رضی اللہ عنہ کو بھیجا۔آپ کے پوچھنے پر کہ کیوں مشرک کہتے ہو ، خارجی جو اللہ تعالی کی کثرت سے عبادت بھی کرنے والے تھے بظاہر کلمہ بھی پڑھتے تھے لیکن قرآن کو غلط سمجھنے کی وجہ سے گمراہ ہوئے وہ کہنے لگے جب اللہ تعالی فرماتا ہے کہ فیصلہ کرنے والا وہی ہے تو پھر حضرت علی رضی اللہ تعالی عنہ نے کیسے فیصلہ کرنے والا مقرر کیا ۔تو حضرت عبداللہ ابن عباس رضی اللہ تعالی عنہ نے فرمایا۔
وان خفتم شقاق بینھمافابعثوا حکما من اھلہ و حکما من اھلھا۔ (سورۃ النسائ، آیت نمبر 35)
ترجمہ : جب میاں بیوی کے درمیان جھگڑا ہوجائے اور تم ان میں صلح چاہو تو انکے تنازع کو حل کرنے کے لیے ایک حکم شوہر کی طرف سے مقرر کیا جائے اور دوسرا حکم بیوی کی طرف سے مقرر کیا جائے۔
حضرت عبداللہ ابن عباس رضی اللہ عنہ نے فرمایا کہ اے خارجیوں ! ذرا سوچو کہ رب العالمین عزوجل دو حکم کے تقر ر کا فرما رہا ہے تو اللہ عزوجل کے سوا کسی اور کو فیصلہ کرنے والا مقرر کرنا شرک ہوتا تو قرآن کبھی بھی اس کی دعوت نہ دیتا اور ا''ان الحکم الا للہ "" سے مراد یہ ہے کہ حقیقی فیصلہ کرنے والا تو اللہ عزوجل ہی ہے ۔ کتنا پیارا انداز تھا حضرت عبداللہ کا مگر افسوس خارجیوں کی اکثریت اپنی ضد پر قائم رہی صرف چند خارجی ایسے تھے جنہوں نے توبہ کی ۔
اس سے معلوم ہوا کہ قرآن پاک کا غلط مفہوم سمجھ لیا جائے تو بسا اوقات انسان کتنی غلط راہ پر چلا جاتا ہے ۔ کہ وہ قوم عبادت بھی کررہی ہے مگر حضرت علی اور صحابہ کرام علیھم الرضوان کو مشرک سمجھ کر خود دائرہ اسلام سے خارج بھی ہورہی ہے ۔ ان کی عبادتیں ضائع ہورہی ہیں۔
قرآن پاک میں کئی مثالیں ہیں کہ بظاہر ایک آیت کا مطلب غلط سمجھ لیا جائے تو وہ دوسری آیت سے ٹکراتی ہوئی محسوس ہوتی ہے اور حقیقت یہ ہے کہ قرآن پاک کی آیتیں آپس میں ٹکراتی نہیں ہیں بلکہ مفہوم کو غلط سمجھنے کی وجہ سے انسان غلط فہمی کا شکار ہو جاتا ہے۔
قل حسبی اللہ۔ (سورۃ توبہ) ترجمہ : فرما دیجیئے میرے لئے اللہ عزوجل کافی ہے۔
اب اگر کوئی اس آیت کا یہ مطلب لے کہ اللہ عزوجل کافی ہے اللہ عزوجل کے سوا دوسرے کو کافی کہنا شرک ہے تو قرآن مجید فرقان حمید پر اعتراض واقع ہوتا ہے۔ کیونکہ دوسرے مقام پر فرمایا گیا۔
یا یھاالنبی حسبک اللہ و من اتبعک من الموئ منین۔ (سورہ الانفال)۔
ترجمہ۔ اے نبی صلی اللہ علیہ وسلم آپ کو اللہ عزوجل بھی کافی ہے اور آپ کی پیروی کرنے والے نیک صالح مومنین بھی آپ صلی اللہ علیہ وسلم کو کافی ہیں۔
ایک طرف فرمایا گیا فرمادیجئیے میرے لئے اللہ عزوجل کافی ہے اور دوسری طرف فرمایا گیا کہ اے نبی ﷺ آپ کو اللہ عزوجل بھی کافی ہے اور آپ کی پیروی کرنے والے نیک صالح مومنین بھی آپﷺ کو کافی ہیں۔
سوال یہ ہے کہ جب اللہ عزوجل کافی ہے تو کسی اور کی کیا حاجت اور کیا ضرورت اس کا جواب مفسرین نے بڑا پیارا دیا فرمایا جہاں یہ کہا جائے کہ اللہ عزوجل کافی ہے تو اس سے مراد یہ ہے کہ حقیقی طور پر سب کچھ دینے والا اللہ عزوجل ہی ہے اور جہاں یہ کہا جائے کہ نیک مومنین کافی ہیں تو اس سے مراد یہ ہے کہ وہ اللہ عزوجل کی عطا سے کافی ہیں۔
بلاشبہ مشرک ظلم عظیم کا مرتکب مغفرت اور بخشش سے محروم صریح گمراہ ہمیشہ جہنم میں سڑنے والا بدبخت نامراد اور یقینااسلام کے دائرے سے خارج ہے۔مشرک کی مذمت بلکل حق ہے لیکن کسی مسلمان کو مشرک کہنا اس پر شرک کا ناحق الزام لگانا بہت بڑا گناہ ہے۔ جوسکی مسلمان پر ناحق شرک کا الزام لگائے وہ دائرہ اسلام سے باہر ہوجائے گا۔ تفسیر ابن کثیر میں حدیث پاک ہے جس کا خلاصہ یہ ہے کہ نبی کریمﷺنے ارشاد فرمایا ایک شخص قرآن پڑھتا ہوگا قرآن کا نور اس کے چہرہ پر ہوگا اسلام پر عمل کرنے والا ہوگا مگر وہ قرآن کے نور سے محروم ہوجائے گااور اسلام سے بھی دور ہوجائے گا صحابہ کرام نے عرض کی یا رسول اللہ ﷺایسا کیوں ہوگا آپ ﷺ نے فرمایا یہ اپنے پڑوسی مسلمان پر شرک کا الزام لگائے گاپھر صحابہ کرام علیہم الرضوان نے عرض کی مشرک کون ہوگا؟ آپ ﷺ نے فرمایا یہ الزام لگانے والا خود دائرہ اسلام سے خارج ہوگا۔ کیونکہ مسلمان شرک سے بری ہے اس پر شرک کا الزام لگانا گویا کہ اپنے آپ کو اسلام سے دور کرنا ہے۔
اب جو شخص قرآن مجید کو سمجھے بغیر ایک ہی آیت کو پڑ ھ کر شرک کا فتوہ لگانے لگ پڑھے اس کو سوچ لینا چاہے اور کہ وہ کیا کر رہا ہے کہیں اس نے قرآن مجید کو سمجھنے میں غلطی تو نہیں کی ۔ اس طرح علم غیب جہاں ذاتی کا ذکر ہے وہاں دوسروں کی نفی ہے لیکن جہاں عطائی کا ذکر ہے وہا اللہ تعالی خود فرما رہا ہے کہ جس کو چاہتا ہے غیب کا علم عطا فرماتا ہے۔

Copied text.​
 

akinternational

Minister (2k+ posts)
قرآن سمجھنے کے لئے آسان ہے بشرطیکہ اسے اپنے قیاس کی بنا پر نہ سمجھا جائے
. . . . . .
آپ دیکھیں کہ قرآن میں سمجھنے کے لئے آسان ہونے کی بھی آیات ہیں
تیئس سال کے عرصے میں آہستہ آہستہ تنزیل کا بھی ذکر ہے کہ اس سے لوگوں کو سمجھنے میں آسانی ہو
قرآن میں واضح طور پر امام کا بھی ذکر ہے ظاہر ہے امام یعنی رہنماء دین اسلام یعنی قرآن سمجھانے کے لئے ہی مقرر کیا گیا ہو گا
علما کو عام لوگوں پر فضیلت کا بھی ذکر ہے
غرض یہ کہ قرآن میں خود تلقین کی گئی ہے کہ اسے قابل لوگوں کی مدد سے سمجھا جائے اور یہ طریقہ ( قابل لوگوں کی مدد سے سمجھنا ) بہت آسان طریقہ ہے
kahan hai quran men wazah tor per ke imam ke bagher quran samjh men nahin aiga????
firqe aur masalik imam aur ulama ke phelai hue hain....aap ahkamat ke liye kisi ustad ki zarurat nahin....sara mas'la chande ka hai, isi liye ustad ki sharten lagai ja rahi hain...

............Wahid hal ISLAMI INQELAB, iman le ao, koshish karo, dua karo, sabr karo......................
 

akinternational

Minister (2k+ posts)
aam muslm ke liye quran nasihat ko asan karta hai....akhlaq, ibadat, rozmarrah ki zindagi ke masa'il aur muamilat asan kar diye gaye hain...sura Al- Qamar ki ayaat mulahiza farmain...han daqeeq masa'i aur deeger shara'i nateje nikalne ke liye muslim ustad (jiska kisi firqe aur maslak se talluq nahi) zaruri ho sakta hai.....lekin aise ustad ki kami internet bhi puri karraha hai....alhamdulillah
....Wahid hal ISLAMI INQELAB, iman le ao, koshish karo, dua karo, sabr karo..........
 

Prince of Dhump

Senator (1k+ posts)

It is mentioned in Qur'an , Surah e Qamar FOUR TIMES that Qur'an is easy to understand and remember:


(سورة القمر, Al-Qamar, Chapter #54, Verse #17)
وَلَقَدْ يَسَّرْنَا الْقُرْآنَ لِلذِّكْرِ فَهَلْ مِن مُّدَّكِرٍ​
And We have indeed made the Qur'an easy to understand and remember: then is there any that will receive admonition?
اور البتہ ہم نے تو سمجھنے کے لیے قرآن کو آسان کر دیا پھر کوئی ہے کہ سمجھے

(سورة القمر, Al-Qamar, Chapter #54, Verse #22)
وَلَقَدْ يَسَّرْنَا الْقُرْآنَ لِلذِّكْرِ فَهَلْ مِن مُّدَّكِرٍ
But We have indeed made the Qur'an easy to understand and remember: then is there any that will receive admonition?
اور البتہ ہم نے قرآن کو سمجھنے کے لیے آسان کر دیا ہے پھر ہے کوئی کہ سمجھے

(سورة القمر, Al-Qamar, Chapter #54, Verse #32)
وَلَقَدْ يَسَّرْنَا الْقُرْآنَ لِلذِّكْرِ فَهَلْ مِن مُّدَّكِرٍ​
And We have indeed made the Qur'an easy to understand and remember: then is there any that will receive admonition?
اور البتہ ہم نے قرآن کو سمجھنے کے لیے آسان کر دیا ہے پھر ہے کوئی سمجھنے والا

(سورة القمر, Al-Qamar, Chapter #54, Verse #40)
وَلَقَدْ يَسَّرْنَا الْقُرْآنَ لِلذِّكْرِ فَهَلْ مِن مُّدَّكِرٍ​
And We have indeed made the Qur'an easy to understand and remember: then is there any that will receive admonition?
اور البتہ ہم نے سمجھنے کے لیے قرآن کو آسان کر دیا ہے پھر ہے کوئی سمجھنے والا
by zikr its not meant to remember
zikr means the hidayah here. As in to remember the day of judgement or that we will be resurrected once again and asked question
So if one wants to understand the scheme of life from it then its easy but one should not try to go deep without proper preparation and training.Quran is a literary miracle and every tom dick harry shouldnt get invlolved. BTW have u read the law of inheritance in Quran. if u havent plz read it and read it 50 times still it would feel difficult to understand bcz its so brief. When i read it i feel im answering an analytical question of the sort we find in GRE and GAT etc.

I will now give reference from Quran where its spoken that it is intended for intelligent and wise (olol albab) to analyse the blessed book. Reference is 38:29
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
kahan hai quran men wazah tor per ke imam ke bagher quran samjh men nahin aiga????
firqe aur masalik imam aur ulama ke phelai hue hain....aap ahkamat ke liye kisi ustad ki zarurat nahin....sara mas'la chande ka hai, isi liye ustad ki sharten lagai ja rahi hain...

............Wahid hal ISLAMI INQELAB, iman le ao, koshish karo, dua karo, sabr karo......................
اگر کسی کو گمان ہے کہ وہ اپنے آپ میں ہی قرآن سمجھ سکتا ہے تو دعوا کرے ، میرے سوالات تیار ہیں دودھ کا دودھ اور پانی کا پانی ہو جائے گا
. . . . . . . . . . .
جیسے دہشت گردی اور جہاد کا کوئی تعلق نہیں اسی طرح علمائے سو اور علمائے حق کا بھی کوئی تعلق نہیں
لہٰذا دہشت گردی اور علمائے سو کو رد کریں ، جہاد اور علمائے حق کو قبول کریں
 

akinternational

Minister (2k+ posts)

اگر کسی کو گمان ہے کہ وہ اپنے آپ میں ہی قرآن سمجھ سکتا ہے تو دعوا کرے ، میرے سوالات تیار ہیں دودھ کا دودھ اور پانی کا پانی ہو جائے گا
. . . . . . . . . . .
جیسے دہشت گردی اور جہاد کا کوئی تعلق نہیں اسی طرح علمائے سو اور علمائے حق کا بھی کوئی تعلق نہیں
لہٰذا دہشت گردی اور علمائے سو کو رد کریں ، جہاد اور علمائے حق کو قبول کریں
janab e aali kahan hain apke sawalat....aalim e haq ki tareef kya hai? pakistan aur dunya men chnad ulama e haq bata dijiye!!!jazakallah...Afghani taliban ko america, bharat aur EU ke sath pakistan bhi dehshatgard kehta raha aur ab ye sab unhi ko amn ka alambardar kehte hain...iss per bhi janab ki tawajjoh rahe!!!!
............Wahid hal ISLAMI INQELAB, iman le ao, koshish karo, dua karo, sabr karo.......
 

Pakistani1947

Chief Minister (5k+ posts)
I will now give reference from Quran where its spoken that it is intended for intelligent and wise (olol albab) to analyse the blessed book. Reference is 38:29

(Qur'an 38:29)
كِتَابٌ أَنزَلْنَاهُ إِلَيْكَ مُبَارَكٌ لِّيَدَّبَّرُوا آيَاتِهِ وَلِيَتَذَكَّرَ أُولُو الْأَلْبَابِ
(Here is) a Book which We have sent down unto thee, full of blessings, that they may mediate on its Signs, and that men of understanding may receive admonition (نصیحت).
ایک کتاب ہے جو ہم نے آپ کی طرف نازل کی بڑی برکت والی تاکہ وہ اس کی آیتوں میں غور کریں اور تاکہ عقلمند نصحیت حاصل کریں

Those who receive admonition (نصیحت) from Qur'an are wise, "oloo alalbab (أُولُو الْأَلْبَابِ)". Amr ibn Hisham did not take admonition (نصیحت) from Qur'an and was called "Abu Jahl".

Narrated Anas bin Malik: abu jahl said, "O Allah! If this (Quran) is indeed the Truth from You, then rain down on us a shower of stones from the sky or bring on us a painful torment." So Allah revealed:-- "But Allah would not punish them while you were amongst them, nor He will punish them while they seek (Allah's) forgiveness..." (8.33) And why Allah should not punish them while they turn away (men) from Al-Masjid-al-Haram (the Sacred Mosque of Mecca)..." (8.33-34) (Sahih Bukhari; Book #60, Hadith #171)

Those who can not understand following very clear verse of Qur'an and still asking help from those who are dead are NOT wise, "oloo alalbab (أُولُو الْأَلْبَابِ)".

(Qur'an 1:5) إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ​
It is You we worship and You we ask for help.
ہم تیری ہی عبادت کرتے ہیں اور تجھ ہی سے مدد مانگتے ہیں
 
Last edited:

Pakistani1947

Chief Minister (5k+ posts)

قرآن میں واضح طور پر امام کا بھی ذکر ہے ظاہر ہے امام یعنی رہنماء دین اسلام یعنی قرآن سمجھانے کے لئے ہی مقرر کیا گیا ہو گا

Brother, as I mentioned in one of my previous post that we both have already discussed the topic of Imamat about four years in the same forum. See an old thread Namaz ke tareeqay per itna ikhtalaf (Post # 37)
where you quoted following irrelevant verse to support Shia Doctrine of Immat:

إِنَّا نَحْنُ نُحْيِي الْمَوْتَىٰ وَنَكْتُبُ مَا قَدَّمُوا وَآثَارَهُمْ ۚ وَكُلَّ شَيْءٍ أَحْصَيْنَاهُ فِي إِمَامٍ مُّبِينٍ
(Qur'an 36:12)
Verily We shall give life to the dead, and We record that which they send before and that which they leave behind, and of all things have We taken account in a clear Book (of evidence).
بے شک ہم ہی مردوں کو زندہ کریں گے اور جو انھوں نے آگے بھیجا اور جو پیچھے چھوڑا اس کو لکھتے ہیں اور ہم نے ہر چیز کو کتاب واضح (لوح محفوظ) میں محفوظ کر رکھا ہے

"In above verse 36:12, the word “imam” is used to refer to Lauhul Mahfudh, the Preserved Tablet in which all deeds are recorded.
The top Shia commentaries of Majma ul Bayan by Allamah Tabbarsi and Tibbyan by Shaykh Tusi also echo this view, and do not present any “human Imam” as a possibility in this case. In Tafseer Al-Mizan, Allamah Tabatabai mentions this as the best possible meaning for this phrase. In addition, Ayatullah Makarem Shirazi in his commentary mentions the Preserved Tablet as his view of what “Imaamin Mubin” refers to in this verse. (Tafseer Tibbyan, Volume 8, p.447-448; Tafseer Al Mizan, Volume 17, p.66-68; Naser Makarem Shirazi Commentary, Volume 5, p.271-272) " see my post#42 in the same thread.

By the way, where is your Imam is hiding since 939 A.D. Now tell me how does that hidden Imam leading Shias currently?
 

Pakistani1947

Chief Minister (5k+ posts)
Verily as Qur'an says (25:30):

(Qur'an 25:30) وَقَالَ الرَّسُولُ يَا رَبِّ إِنَّ قَوْمِي اتَّخَذُوا هَـٰذَا الْقُرْآنَ مَهْجُورًا
Then the Messenger will say: "O my Lord! Truly my people took this Qur'an for just foolish nonsense."
اور رسول کہے گا اے میرے رب بےشک میری قوم نے اس قرآن کو نظر انداز کر رکھا تھا
 

Citizen X

(50k+ posts) بابائے فورم
Brother, as I mentioned in one of my previous post that we both have already discussed the topic of Imamat about four years in the same forum. See an old thread Namaz ke tareeqay per itna ikhtalaf (Post # 37)
where you quoted following irrelevant verse to support Shia Doctrine of Immat:

إِنَّا نَحْنُ نُحْيِي الْمَوْتَىٰ وَنَكْتُبُ مَا قَدَّمُوا وَآثَارَهُمْ ۚ وَكُلَّ شَيْءٍ أَحْصَيْنَاهُ فِي إِمَامٍ مُّبِينٍ
(Qur'an 36:12)
Verily We shall give life to the dead, and We record that which they send before and that which they leave behind, and of all things have We taken account in a clear Book (of evidence).
بے شک ہم ہی مردوں کو زندہ کریں گے اور جو انھوں نے آگے بھیجا اور جو پیچھے چھوڑا اس کو لکھتے ہیں اور ہم نے ہر چیز کو کتاب واضح (لوح محفوظ) میں محفوظ کر رکھا ہے

"In above verse 36:12, the word “imam” is used to refer to Lauhul Mahfudh, the Preserved Tablet in which all deeds are recorded.
The top Shia commentaries of Majma ul Bayan by Allamah Tabbarsi and Tibbyan by Shaykh Tusi also echo this view, and do not present any “human Imam” as a possibility in this case. In Tafseer Al-Mizan, Allamah Tabatabai mentions this as the best possible meaning for this phrase. In addition, Ayatullah Makarem Shirazi in his commentary mentions the Preserved Tablet as his view of what “Imaamin Mubin” refers to in this verse. (Tafseer Tibbyan, Volume 8, p.447-448; Tafseer Al Mizan, Volume 17, p.66-68; Naser Makarem Shirazi Commentary, Volume 5, p.271-272) " see my post#42 in the same thread.

By the way, where is your Imam is hiding since 939 A.D. Now tell me how does that hidden Imam leading Shias currently?
Yaar chord dey 4 saal se is shaqs se matha maari ker rahe ho.

In logon ke ultay aqeeday sahi nahi honay walay.

They lack the critical thinking skills to think outside the beliefs that have been shoved down their throats since childhood.

They will twist everything to fit their twisted beliefs.

Problem is very hard for a person to accept they have been wrong their entire lives.
 

Prince of Dhump

Senator (1k+ posts)
(Qur'an 38:29)
كِتَابٌ أَنزَلْنَاهُ إِلَيْكَ مُبَارَكٌ لِّيَدَّبَّرُوا آيَاتِهِ وَلِيَتَذَكَّرَ أُولُو الْأَلْبَابِ
(Here is) a Book which We have sent down unto thee, full of blessings, that they may mediate on its Signs, and that men of understanding may receive admonition (نصیحت).
ایک کتاب ہے جو ہم نے آپ کی طرف نازل کی بڑی برکت والی تاکہ وہ اس کی آیتوں میں غور کریں اور تاکہ عقلمند نصحیت حاصل کریں

Those who receive admonition (نصیحت) from Qur'an are wise, "oloo alalbab (أُولُو الْأَلْبَابِ)". Amr ibn Hisham did not take admonition (نصیحت) from Qur'an and was called "Abu Jahl".

Narrated Anas bin Malik: abu jahl said, "O Allah! If this (Quran) is indeed the Truth from You, then rain down on us a shower of stones from the sky or bring on us a painful torment." So Allah revealed:-- "But Allah would not punish them while you were amongst them, nor He will punish them while they seek (Allah's) forgiveness..." (8.33) And why Allah should not punish them while they turn away (men) from Al-Masjid-al-Haram (the Sacred Mosque of Mecca)..." (8.33-34) (Sahih Bukhari; Book #60, Hadith #171)

Those who can not understand following very clear verse of Qur'an and still asking help from those who are dead are NOT wise, "oloo alalbab (أُولُو الْأَلْبَابِ)".

(Qur'an 38:29)
كِتَابٌ أَنزَلْنَاهُ إِلَيْكَ مُبَارَكٌ لِّيَدَّبَّرُوا آيَاتِهِ وَلِيَتَذَكَّرَ أُولُو الْأَلْبَابِ
(Here is) a Book which We have sent down unto thee, full of blessings, that they may mediate on its Signs, and that men of understanding may receive admonition (نصیحت).
ایک کتاب ہے جو ہم نے آپ کی طرف نازل کی بڑی برکت والی تاکہ وہ اس کی آیتوں میں غور کریں اور تاکہ عقلمند نصحیت حاصل کریں

Those who receive admonition (نصیحت) from Qur'an are wise, "oloo alalbab (أُولُو الْأَلْبَابِ)". Amr ibn Hisham did not take admonition (نصیحت) from Qur'an and was called "Abu Jahl".

Narrated Anas bin Malik: abu jahl said, "O Allah! If this (Quran) is indeed the Truth from You, then rain down on us a shower of stones from the sky or bring on us a painful torment." So Allah revealed:-- "But Allah would not punish them while you were amongst them, nor He will punish them while they seek (Allah's) forgiveness..." (8.33) And why Allah should not punish them while they turn away (men) from Al-Masjid-al-Haram (the Sacred Mosque of Mecca)..." (8.33-34) (Sahih Bukhari; Book #60, Hadith #171)

Those who can not understand following very clear verse of Qur'an and still asking help from those who are dead are NOT wise, "oloo alalbab (أُولُو الْأَلْبَابِ)".

first off im in no way saying that one should not read the translated version. If some common person want to understand it to a lighter level then fine but a common person should not even think about having a scholarly understanding of it even if he is an Arab, let alone an Ajam (reading a translated version). It would be akin to saying an English can understand Shakespeare just because he is an English

Quran is not easy. The immense diversity of the version of Islam exists because of diverse interpretation of the ayats. And these diverse interpretation comes from the works of scholars.To say that a common person will read it and not be mislead is risky. And to top it the common person will read a translated version. A second hand knowledge of Quran through the eyes of the translator.
Just look at the two translation of the ayat that u provided. See the difference between the english and urdu translation. Believe me I got two different opinions from the two translations. The level of emphasis/stress on different word is different . Then in english i read 'mediate' for tadabbur and in urdu 'ghor'. In english the word 'may is used and in urdu there is no hint of it

And abu jahal was called abu jahal not bcz he was not wise. He was wise but still he didnt believed bcz of other reasons thats y he was called abu jahal. We use this term everyday for example when we say parha likha jahil.
 

I Mian

Politcal Worker (100+ posts)
قرآن سمجھنے کے لئے آسان ہے بشرطیکہ اسے اپنے قیاس کی بنا پر نہ سمجھا جائے
. . . . . .
آپ دیکھیں کہ قرآن میں سمجھنے کے لئے آسان ہونے کی بھی آیات ہیں
تیئس سال کے عرصے میں آہستہ آہستہ تنزیل کا بھی ذکر ہے کہ اس سے لوگوں کو سمجھنے میں آسانی ہو
قرآن میں واضح طور پر امام کا بھی ذکر ہے ظاہر ہے امام یعنی رہنماء دین اسلام یعنی قرآن سمجھانے کے لئے ہی مقرر کیا گیا ہو گا
علما کو عام لوگوں پر فضیلت کا بھی ذکر ہے
غرض یہ کہ قرآن
قرآن سمجھنے کے لئے آسان ہے بشرطیکہ اسے اپنے قیاس کی بنا پر نہ سمجھا جائے
خود تلقین کی گئی ہے کہ اسے قابل لوگوں کی مدد سے سمجھا جائے اور یہ طریقہ ( قابل لوگوں کی مدد سے سمجھنا ) بہت آسان طریقہ ہے
You mean Allah forgot to mention in Al-Qamar that


بشرطیک اپنےقیاس کی بنا پر نہ سمجھا جائے“



The same verse/message is repeated 4 times without ifs and buts and with the word used is “Indeed”

There is no need to distort the message which is so clear and repeated 4 times
 

Pakistani1947

Chief Minister (5k+ posts)
Quran is not easy.
So, now you have decided to have fight with Allah (Nauzobillah). Allah says in Qur'an at various places that " Qur'an is easy" but you decided to have an opposite opinion.!!

وَلَقَدْ يَسَّرْنَا الْقُرْآنَ لِلذِّكْرِ فَهَلْ مِن مُّدَّكِرٍ​
And We have indeed made the Qur'an easy to understand and remember: then is there any that will receive admonition? (Quraan; 54:17) FOUR TIMES IN THE SAME SURAH
اور البتہ ہم نے تو سمجھنے کے لیے قرآن کو آسان کر دیا پھر کوئی ہے کہ سمجھے


الَّذِينَ آتَيْنَاهُمُ الْكِتَابَ يَتْلُونَهُ حَقَّ تِلَاوَتِهِ أُولَـٰئِكَ يُؤْمِنُونَ بِهِ ۗ وَمَن يَكْفُرْ بِهِ فَأُولَـٰئِكَ هُمُ الْخَاسِرُونَ​
Those to whom We have sent the Book study it as it should be studied: They are the ones that believe therein: Those who reject faith therein,- the loss is their own. (Quraan; 2:121)
وہ لوگ جنہیں ہم نے کتاب دی ہے وہ اسے پڑھتے ہیں جیسا اس کے پڑھنے کا حق ہے وہی لوگ اس پر ایمان لاتے ہیں جور اس سے انکار کرتے ہیں وہی نقصان اٹھانے والے ہیں

أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ أَمْ عَلَىٰ قُلُوبٍ أَقْفَالُهَا​
Do they not then earnestly seek to understand the Qur'an, or are their hearts locked up by them? (Quraan; 47:24)
پھر کیوں قرآن پر غور نہیں کرتے کیا ان کے دلوں پر قفل پڑے ہوئے ہیں


فَإِنَّمَا يَسَّرْنَاهُ بِلِسَانِكَ لِتُبَشِّرَ بِهِ الْمُتَّقِينَ وَتُنذِرَ بِهِ قَوْمًا لُّدًّا​
So have We made the (Qur'an) easy in thine own tongue, that with it thou mayest give Glad Tidings to the righteous, and warnings to people given to contention. (Quraan; 19:97)
سو ہم نے فرمان کو تیری زبان میں اس لیےآسان کیا ہے کہ تو اس سے پرہیز گاروں کو خوشخبری سنا دے اور جھگڑنے والوں کو ڈرا دے

The Quran is easy to understand and remember contrary to what we have learned all our lives that we need an Alim or Tafsir to help us learn the Quran.

The Quran was created by Allah ,our Creator and Sustainer. It was then revealed to our beloved Prophet Mohammad (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) for the entire human race. The target readers of this book are human beings of different mental levels. This fact itself is the greatest miracle of Quran. Any other book of human creation has a specific target reader. For example a science textbook for a primary class student will be written in such a way that primary students easily understand it. In the same way a book on anatomy for a student of medicine will be meaningful for a medical student. Each book is written at a different level. On the contrary Allah has created Quran: as A Book for All. It would be wrong to say that , It contains something for everybody , rather It contains everything for everybody.

The basic requirement of the reader of Quran is that its contents be understood. It is our basic duty to study it and understand it. Ignorance of Arabic language should not be a barrier for us. Quran is a book that has been studied and researched the most. There are many beautiful translations available in English and other languages. We should earnestly try to read these translations. Everybody and anybody can read the Quran. By read is implied that we read it in a language we are comfortable in. It is because the main aim should be to understand the meaning.
 

Back
Top