"People in this Govt. who used to sell 'XXX movies' are now Suger mills's owners," accuses Mushahid

CoolDool

Minister (2k+ posts)
Bhai pata karo ye banda koun hai [hilar]

458e7bca46d50f64af35d8c4e971cef2.jpg

Last edited by a moderator:

sangeen

Minister (2k+ posts)
Re: PPPP's MNA or MPA used to sell Blue Movies ? :P

Kahin wo ullo ka pattha to nahi abdul qayyom jatoi jis ne kaha tha "corruption sab karte haen to PPP bhi haq hae"..... wo to ek bar esi jagha se pakra bhi gaya tha......

frenes

Chief Minister (5k+ posts)

Bhai mery, yeh tu siyastdan ya kise leader ki bat ker rhy hain ar aik dosry per kichar uchaal rhy hain. Yahan tu is makroh kaam main Peer G b pakry gey hain. Peer tu khud hi is makrooh fail main Hero ar khud hi Producer. Ya Allah in ko gharat ker. Jhanum raseed ker. Aamin

freshnkool

Minister (2k+ posts)

this is the most ****** up old man i have seen in my whole life and you know what he is senater of PMLN, i think this guy for sure is son of taxi, and is born and raised in taxi mohalla, so he speaks that language all the time. i guess may be his daughters are high class or business class taxis and his sons are pimps or his his pimp ( dalla) himself , and ***** on all those people who ever vote for him, they deserve to be burnt alive ( joo es trah k kameeny , corrupt or khabees logon koo voate deen yaa support kareen, woo sucide kareen, yaa , bomb damakoon main mareen, yaa police unka nanaga kar ky mary mujhy koi hamdardi nahi, they deserve the hell that they create for themselves

basent

Senator (1k+ posts)

It was Zardari BB last Government one of reasoning of Dissolving the Government..

anacondaa

MPA (400+ posts)

i think public ko in chooron per yaqeen nahin karn chahye ye Kursi kay liya kuch bhi kar saktay hain