Bhai Durood key baat ho rahi hay agar uss per focus rahay tu behtar hay...ہمیں معلوم ہے ہمارے اسلام میں جو ہے وہ آپ کے اسلام میں نہیں ہے. ہمیں یہ بتائیں آ کے حساب سے اسلام میں کیا ہے؟ صلوه، حج، زکات وغیرہ سے جو بھی مراد ہے اس کی عملی صورت اگر کوئی ہے تو کیا. آپ کا اسلام ماضی میں کہیں موجود تھا تو کب، اس کی موجودگی کا کیا ثبوت ہے
درود، قرآن مجید میں نہیں لکھا ہے. قرآن میں صلوه لکھی ہے لیکن اس کا مطلب نماز نہیں کچھ اور ہےBhai Durood key baat ho rahi hay agar uss per focus rahay tu behtar hay...
Yaad dihani kay liyay, yahan darood key baat ho rahi hayدرود، قرآن مجید میں نہیں لکھا ہے. قرآن میں صلوه لکھی ہے لیکن اس کا مطلب نماز نہیں کچھ اور ہے
بنیادی طور پر دو اختلاف ہیں. ١. فلاں چیز قرآن میں نہیں ہے. ٢. فلاں لفظ جو قرآن میں لکھا ہے اس کا مطلب یہ نہیں وہ ہے
میں وہی جانا چاہا رہا تھا. قرآن چودہ سو برس قبل نازل ہو تو کیا بارہ سو سال تک اصل اسلام اوجھل رہا. اگر کبھی اصل اسلام موجود تھا تو اس کا کیا ثبوت ہے؟
إن الله وملائكته يصلون على النبي يا أيها الذين آمنوا صلوا عليه وسلموا تسليماYaad dihani kay liyay, yahan darood key baat ho rahi hay
Yeah he tu masla hay aqal kay andhoon ka kay woh baghair tehqeeq kay ankhain bundh karakay sub kuch accept kar lay taay hain.إن الله وملائكته يصلون على النبي يا أيها الذين آمنوا صلوا عليه وسلموا تسليما
میرے مطابق اس کا مطلب درود پڑھانا ہے
نام نہاد اہل قرآن میں اس آیت کا جو بھی مطلب بتایا جاتا ہے اس کا ماضی میں کوئی تذکرہ موجود ہے؟
تو تمہارے پاس تمھارے اسلام کا ماضی سے کوئی ثبوت موجود نہیں ہےYeah he tu masla hay aqal kay andhoon ka kay woh baghair tehqeeq kay ankhain bundh karakay sub kuch accept kar lay taay hain.
Darood aik farsi lafz hay aur iska matlab kisi cheez ko jar say katnay ko kehtay hain.
Agar upar wali videos ko daykhnay key zehmat kartay tu shayad is ayat ka matlab samajh aa jaata.
Yeah sallu tu salat say nikla hay kiya iska matlab bhi namaz hay?تو تمہارے پاس تمھارے اسلام کا ماضی سے کوئی ثبوت موجود نہیں ہے
گلاب کو کسی بھی نام سے پکارا جائے گلاب ہی رہتا ہے. عربی ہوں یا عجمی مسلمان "صلوا عليه" سے ایک ہی مراد لیتے ہیں
ایک لفظ کااصطلاحی مفہوم لغوی مفہوم سے مختلف ہو سکتا ہے. لفظ کفر قدیم عرب میں اسلام کے بنیادی عقائد و احکامات کے انکار کے لئے استعمال نہیں ہوتا تھا. لفظ "رب" سنتے ہی ہمارے ذہن میں کی ذات آتی ہے. جبکہ عربی میں لفظ رب غیر اللہ کے لئے بھی استعمال ہوتا ہےYeah sallu tu salat say nikla hay kiya iska matlab bhi namaz hay?
Iss ayat may yusaali ka matlab bhi darood karo gaay?
33:43
هُوَ ٱلَّذِی یُصَلِّی عَلَیۡكُمۡ وَمَلَـٰۤىِٕكَتُهُۥ لِیُخۡرِجَكُم مِّنَ ٱلظُّلُمَـٰتِ إِلَى ٱلنُّورِۚ وَكَانَ بِٱلۡمُؤۡمِنِینَ رَحِیمࣰا
Bhai Darood kahan say aya jo tum namaz may partay ho? jahan tak mujhay pata hay sahih sitta may kahnin nahi hay kay namaz may daroood parhna hay.ایک لفظ کااصطلاحی مفہوم لغوی مفہوم سے مختلف ہو سکتا ہے. لفظ کفر قدیم عرب میں اسلام کے بنیادی عقائد و احکامات کے انکار کے لئے استعمال نہیں ہوتا تھا. لفظ "رب" سنتے ہی ہمارے ذہن میں کی ذات آتی ہے. جبکہ عربی میں لفظ رب غیر اللہ کے لئے بھی استعمال ہوتا ہے
تو میں یہی پوچھ رہا تھا ماضی میں کوئی ایسا دور گذرا ہے جب صلو سے بنے الفاظ کا جو مفہوم عجمی بتا رہے ہیں عربی ویسا ہی سمجھتے تھے
صحاح ستہ میں نماز لکھی ہے مانتے ہو؟Bhai Darood kahan say aya jo tum namaz may partay ho? jahan tak mujhay pata hay sahih sitta may kahnin nahi hay kay namaz may daroood parhna hay.
Agar likhi bhi hay tu bohat say tazadaad hainصحاح ستہ میں نماز لکھی ہے مانتے ہو؟
اگر لکھا بھی ہے"! کیا نہیں لکھا ہے"؟Agar likhi bhi hay tu bohat say tazadaad hain
Yeah tu tum he batao gaay salat key kiya details hain ahadith may.اگر لکھا بھی ہے"! کیا نہیں لکھا ہے"؟
Yeah tu tum he batao gaay salat key kiya details hain ahadith may.
Iss may tu kahin nahi kaha kay kiya parhna chaiyay kitni rakaat hain waghera waghera.صحیح بخاری - حدیث 793
ہم سے مسدد بن مسرہد نے بیان کیا، کہا کہ ہم سے یحییٰ بن سعید قطان نے عبید اللہ عمری سے بیان کیا، انہوں نے کہا کہ مجھ سے سعید بن ابی سعید مقبری نے اپنے والد سے بیان کیا، انہوں نے ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم مسجد میں تشریف لے گئے۔ اتنے میں ایک شخص آیا اور نماز پڑھنے لگا۔...shamilaurdu.com
اور تفصیل چاہے تو بتا دینا
Iss may tu kahin nahi kaha kay kiya parhna chaiyay kitni rakaat hain waghera waghera.
Kiya koi aik complete hadith hay jis may shuru say akhir tak namz key detail hoon?
jo bhi ravi hay uss kay pas namaz key detail kiyon nahi thee?
Yeah tafseel hay?
کتاب: اذان کے مسائل کے بیان میں باب: نماز دوبارہ پڑھنے کا حکم دینا جس نے رکوع ہم سے مسدد بن مسرہد نے بیان کیا، کہا کہ ہم سے یحییٰ بن سعید قطان نے عبید اللہ عمری سے بیان کیا، انہوں نے کہا کہ مجھ سے سعید بن ابی سعید مقبری نے اپنے والد سے بیان کیا، انہوں نے ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم مسجد میں تشریف لے گئے۔ اتنے میں ایک شخص آیا اور نماز پڑھنے لگا۔ نماز کے بعد اس نے آکر نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کو سلام کیا۔ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے سلام کا جواب دے کر فرمایا کہ واپس جاکر دوبارہ نماز پڑھ، کیوں کہ تو نے نماز نہیں پڑھی۔ چنانچہ اس نے دوبارہ نماز پڑھی اور واپس آکر پھر آپ صلی اللہ علیہ وسلم کو سلام کیا، آپ نے اس مرتبہ بھی یہی فرمایا کہ دوبارہ جاکر نماز پڑھ، کیوں کہ تو نے نماز نہیں پڑھی۔ تین بار اسی طرح ہوا۔ آخر اس شخص نے کہا کہ اس ذات کی قسم! جس نے آپ کو مبعوث کیا۔ میں تو اس سے اچھی نماز نہیں پڑھ سکتا۔ اس لیے آپ مجھے سکھلائیے۔ آپ نے فرمایا جب تو نماز کے لیے کھڑا ہو تو ( پہلے ) تکبیر کہہ پھر قرآن مجید سے جو کچھ تجھ سے ہو سکے پڑھ، اس کے بعد رکوع کر اور پوری طرح رکوع میں چلا جا۔ پھر سر اٹھا اور پوری طرح کھڑا ہو جا۔ پھر جب تو سجدہ کرے تو پوری طرح سجدہ میں چلا جا۔ پھر ( سجدہ سے ) سر اٹھا کر اچھی طرح بیٹھ جا۔ دوبارہ بھی اسی طرح سجدہ کر۔ یہی طریقہ نماز کے تمام ( رکعتوں میں ) اختیار کر۔