▄ رضا بالقضا ▄▀

Afraheem

Senator (1k+ posts)
▄ رضا بالقضا ▄▀
خواجہ حسن بصری رحمة اﷲ علیہ نے بصرہ میں ایک غلام خریدا، وہ غلام بھی ولی اللہ، صاحبِ نسبت اور تہجد گذار تھا، حضرت حسن بصری نے اس سے پوچھا کہ اے غلام! تیرا نام کیا ہے؟
اس نے کہا کہ حضور! غلاموں کا کوئی نام نہیں ہوتا، مالک جس نام سے چاہے پکارے،
آپ نے فرمایا اے غلام! تجھ کو کیسا لباس پسند ہے؟
اس نے کہا کہ حضور! غلاموں کا کوئی لباس نہیں ہوتا جو مالک پہنا دے وہی اس کا لباس ہوتا ہے،
پھر انہوں نے پوچھا کہ اے غلام! تو کیا کھانا پسند کرتا ہے؟
غلام نے کہا کہ حضور غلاموں کا کوئی کھانا نہیں ہوتا جو مالک کھلا دے وہی اس کا کھانا ہوتا ہے۔

خواجہ حسن بصری چیخ مار کر بیہوش ہوگئے، جب ہوش میں آئے تو فرمایا اے غلام! میں تجھ کو مفت میں آزاد کرتا ہوں، غلام نے پوچھا کہ کس نعمت کے بدلے میں آپ مجھ کو آزاد کررہے ہیں؟ آپ نے فرمایا تم نے ہم کو اللہ کی بندگی سکھا دی، تم ایسے غلام ہو کہ اگر مجھے میرا پیسہ دے دیتے تو غلامی کے طوق سے آزاد ہوسکتے تھے لیکن ہم اللہ کے ایسے غلام ہیں کہ سلطنت بھی دے دیں تو بھی خدا کی غلامی سے، طوقِ بندگی سے آزاد نہیں ہوسکتے، پس تم نے ہمیں ہمارے اللہ کی بندگی سِکھا دی،
اب ہم کو اللہ جو کھلائے گا ہم یہی کہیں گے کہ مالک آپ کا احسان ہے، جوپہنائے گا یہی کہیں گے کہ مالک آپ کا احسان ہے، جس نام سے خدا پکارے گا وہی ہمارا نام ہے، اے غلام! تو نے ہمیں اللہ کی بندگی سکھا دی۔ یہ ہے اللہ والوں کاراستہ کہ جس حالت میں خدا رکھے راضی رہو، رضا بالقضا کا مقام اخلاص سے بھی زیادہ اونچا ہے۔
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
dosto Allah ne insaan ko apni qudrat ka shahkaar banaaya hai ikhtayaar ke saath ghulaam aur majboor nahin banaaya. is ko izzat di hai aur is ko kaha hai aqal seekh aur zillat se door reh. is ko apna dost bataaya hai aur apni party ka kaha hai.

yeh khud pasti main gira jaaye to khudaa ka kia qasoor? yeh khud doosrun ka ghulaam bane aur doosrun ko apna ghulaam banaaye to is main khudaa se kia gila?

Allah ki taraf baatun ki ghalat tarah se nisbat nahin karni chahiye is baat ko molavyun ke shaagird achhi tarah se samajh len. rawayaat mumkin hai keh drust hun magar un ke tarjame ghalat ho sakte hen aur kiye bhi ge hen.

bahot si hadiseen jin ko quran ki tafseel ke liye liya jaata hai un main yeh bhi nuqs hai keh un ke tarjame ghalat kiye ge hen jis ki wajah se quran ke woh bilkul khilaaf nazar aati hen.

isi liye tarjam karne waalun ke liye zaroori hai ilfaaz ke maani jaane aur yeh bhi ke kon se baat khudaa aur rasool ki taraf kaise mansoob ki jaa sakti hai aur kaise nahin.

ummat ka bura haal hai keh yeh bagher kuchh kiye achhe nateejun ki khawaaishmand rehti hai. aap dekhen ham din raat Allah ki rehmay ki khawaaish apne labun se zahir karte rehte hen magar us khawaaish ko bhar laane ke liye jo raasta aur program khudaa ne diya hai us ki taraf aik nazar bhi us ko samajhne ke liye nahin daalte. phir gila karte hen ham par khudaa rehm nahin karta.

are bhai aap din raat khudaa se beta maangte rehen agar shaadi nahin karo ge to beta kahan se aaye ga? khudaa ne jo nizaam banaa diya hai bas har kaam us ke mutaabiq hi karna ho ga warna koi kaam bhi nahin ho ga.

bhooke hen to roti ka bandobast karen khud bakhud roti ud kar aap ke muhn main nahin aa jaaye gi. yeh khaali mooli duwaa ka aqeeda achha nahin hai.

lab pe aati hai duaa ban ke tamanna meri laikin woh tamanna aik hasrat hi rahe gi agar aap ne us ko bhar laane ke liye laazmi aqdaam na uthaaye. agar aap ki gadi puncture ho jaati hai aap foran mistari ke paas le jaate hen. baith kar duwayen nahin karte rehte.

Allah apni baatun ki ham ko saheeh samajh aata farmaaye.
 
Last edited:

Back
Top