کیا کہیے ؟ ، کیا کیجیے ؟

Zaidi Qasim

Prime Minister (20k+ posts)
quote_icon.png
Originally Posted by Joker
عزیز من ، ایسا محسوس ہوتا ہے کہ کل ہارون رشید کے ساتھ آپ کو شب بستری کا اعزاز نصیب ہوا ہے


shab bistri nahin balkay humbistri


معزرت ، میں لفظ بستری پر حیران ہوا ، اپنی حیرانی واپس لیتا ہوں ،

(bigsmile)آج ہی اردو ادب میں ہم بستریوں پر مشتمل سب اسباق پڑھنے کی کوشش کروں گا ،

ہیر پھیر کوئی جانے نا جانے ، ہم تو جانیں گے ، لفظوں کی پھٹکار بہت بہت ، اور تنقید کی یلغار بھی بہت




طاری صاحب ! بہت عرصہ بعد آپ کی ”آمد” ہوئ ھے ، مگر مہربان ، يہ عنوان کی بدعنوانی کچھ پسنديدہ نہ رھی کہ آپ نے سب کو ايک ہی قطار ميں کھڑا کر ديا
حد چاھيے سزا ميں عقوبت کے واسطے

بحرحال يہ حرکت علماء کے نام پہ ايک برائ ھے جسکا کچھ نہ کچھ احتمال سب کو کرنا ہی ہوگا ۔ ميرے خيال ميں تو جو مجرم ھے اسکو سزا بھی دوگنی ملی چاھيے ۔

جوکر کے لفظ شب بستری نے ايک لمبی مسافت کے بعد ھم بستری کی راہ اختيار کی ۔ واقعی تخیلات پر کسی کا اختيار نہيں ۔ آپ اسی طرح گاہے بگاہے ھم پريشان حال لوگوں کی باز پرسی فرماتے رھيے ۔

فاصلے کارواں کے ساتھ رھے
مرحلے کارواں کے تھے ہی نہيں
 
Last edited:

tariisb

Chief Minister (5k+ posts)
tariisb .kidhar gayeb ho jaatey hain ?

غائب نہیں ، بس منتشر اور آوارہ ، کبھی یہاں کبھی وہاں ، کبھی دل کے ٹکڑے یہاں چنے کبھی وہاں چنے ،
دامن کو یہاں سیا ، وہاں سیا ، قد آور جھاڑیوں میں ہاتھوں کو زخمی کیا ، مگر لفظوں کی کلیاں چنتا رہتا ہوں
بس وقت کم کم ہی ملتا ہے ، ان کلیوں کو آپ کے قدموں میں ڈھیر کرنے کا ، ہاں پڑھنے کو آنکھیں ہر وقت یہیں آس پاس ہوتی ہیں


دعا کیجئیے گا ، قدموں تلے جنت کو ڈھونڈھ نکالوں ، آج کل ان ہی کا "لعل" ہوں ، ان ہی کا مرید ، ان کی دعاؤں کی گٹھری روز باندھتا ہوں ، اٹھاۓ نہیں اٹھتی ، گن گن گنتی بھول جاتا ہوں ، ہانپتے ہانپتے ، شمار چھوڑ دیتا ہوں ، کہ ؟ جنت کے مالک اور جنت کی وارث سے حساب کیا کرنا ، میں مزدور ہی خوش ، خدا میری مزدوری کی لاج رکھے ، آمین
 

jason

Chief Minister (5k+ posts)
Bad unwaan log tu har tabqay main hotay hain aur aajkal Molvi hazrat main bhi buhaat hain aise aise karnaamay hain k kia batain.
Pehli ghalti is qom ki hay k yeh lalach main maari jaati hay.kia kabhi kisi aqalmand nay yeh sochaa k 60% return kis kaarobar main hotaa hay.Nahin jinaab aur lalach nay marwaa dia k bank to 5-8% detay hain aur double shah k chakron main aagay.
doosraa kirdaar local police riasati idaaron aur state Bank kaa hay K logon ki jaan aur Maal ka tahafuz inka pehla mansab hay.tu kia yeh so rahay thay nahin balkay yah bhi beech main shaamil thay aur molvion ko aap kia sada loh samajhaty inkay Raabtay Police foj sab se hotay hain.

is qom ko khud se aqal nahi aai gi tamar payaz khareedatay huway bara bhao tao laikin laakhon detay huway aankhon par laalach ki paty.

Beharhaal ispar qanoon nafiz karnay waalay adaronko fori qadam uthana chahiyay aur logon kaa paisa waapis dilwana chahiyay.
 

tariisb

Chief Minister (5k+ posts)
welcome back sir ji. . . :)

خاتون زی وقار آپ کا ہی منتظر تھا ، سلام با ادب با احترام ، قبول کیجئے ، دعا دیجیے

واپسی کہئیے ، یا حاضری کہئیے ، بعض عزت داروں کی وجہ سے ، یہاں بھٹکتا آ ہی جاتا ہوں ،
ان کے عطا کردہ الفاظ جھولی میں بھرتا رہتا ہوں ، گنتا رہتا ہوں ، یہ اشرفیاں دینے والے بہت سخی ، میں فقیر ، گن گن ہی خوش رہتا ہوں

ایک روز سنبل بیٹی کا ہاتھ تھامے نکل آیا ، آج ایک لٹے پٹے کی فریاد پر پورا صفحۂ لکھ ڈالا ،

منتشر ہوں آج کل ، خود کو جوڑتا رہتا ہوں ، پھر ٹوٹ جاتا ہوں ، پھر ادھر اودھر ہو جاتا ہوں ، پتہ نہیں کیوں ٹوٹ جاتا ہوں ، پتہ نہیں کیوں جڑ جاتا ہوں ، خیر پتہ ہوتا تو ، لاپتہ کیوں ہوتا ، کھو جانے دو ، گم ہو جانے دو ، ہم اب ایجاد نا ہوۓ ، اب دریافت نا ہوۓ ،
جنت کے قدموں میں کھو جانے دو ، سنا ہے ، جنت میں کھو جانا بہت خوش نصیبی

 

ustadjejanab

Chief Minister (5k+ posts)

نوازش نظر و التفات کی ،

اب یہ میدان اور دار آپ کے سر ، "سر" بنیں ، یا سردار بنیں ، میرے دست آپ کے سر "پرست" ، سرسراتے لفظ ہوں یا سر پٹ دوڑنے کو تیار پیش لفظ ،
لفظوں اور بکھرے حروف کی یہ سلطنت آپ کے نام ، یہاں کی شاہی کو قبول کیجئیے ،
دربار میں ملا بھی ہو گا جوکر بھی ، کنیز بھی ، لونڈی بھی ، وزیر بھی اور وزیر با تدبیر بھی درباری بھی درباری گویے بھی اور مراثی بھی جب چاہا جس کا چاہا باجا بجا دیا ،

اسے آباد رکھیں ، سب آپ کا ہوا ، اور میں تو ہوں ہی آپکا ،

بوجوہ ، خیال کی طرح بار بار آنا ابھی ممکن نہیں ، بس خواب کی طرح کبھی کبھی

ذرا دیکھیں تو سہی ، قبرستان کو آپ (سب) حضرات نے محفل بنا دیا ، اس آباد کاری پر شکریہ شکریہ

http://www.siasat.pk/forum/showthre...;ل-کا-بچہ



لعل ، یاقوت، زمرد مل کر ہی شاہانہ پوشاک بنتے ہیں مُرشد۔
لعل کوئی مائی کا ہو یا کائی کا، اکیلا ہی قدر و قیمت نہیں بڑھا سکتا۔
آپ جانتے ہیں بڑی بڑی سلطنتیں ٹھُکرا کر استادوں سے فیض حاصل کرنے یہاں حاضری ہوتی ہےمیری۔
کنیزوں، جوکروں، اور میراثیوں کا ساز بجانے کو عام عوام ہی بہت کہ خواص کے خواص کچھ اور ہی تقاضہ کرتے ہیں۔
جو کہا وہ خواہش ہی نہیں اِلتجا بھی ہے نظرِ ثانی فرمائیں تو اِس حقیر کی عزت افزائی ہو گی۔


عدیل سے گزارش ھے کہ ازراہ کرم مجھے پسندیدگی اور شکریہ کے دونوں آپشن استعمال کرنے کا طریقہ بتایا جاۓ
نو گز پگڑی اور نو من مٹھائی لے کر فردا فردا خدمت اقدس میں حاضری کی اجازت کا خواستگار ہوں
پہلے کوئٹہ آؤں یا اسلام آباد ؟
 

Fatema

Chief Minister (5k+ posts)
خاتون زی وقار آپ کا ہی منتظر تھا ، سلام با ادب با احترام ، قبول کیجئے ، دعا دیجیے

واپسی کہئیے ، یا حاضری کہئیے ، بعض عزت داروں کی وجہ سے ، یہاں بھٹکتا آ ہی جاتا ہوں ،
ان کے عطا کردہ الفاظ جھولی میں بھرتا رہتا ہوں ، گنتا رہتا ہوں ، یہ اشرفیاں دینے والے بہت سخی ، میں فقیر ، گن گن ہی خوش رہتا ہوں

ایک روز سنبل بیٹی کا ہاتھ تھامے نکل آیا ، آج ایک لٹے پٹے کی فریاد پر پورا صفحۂ لکھ ڈالا ،

منتشر ہوں آج کل ، خود کو جوڑتا رہتا ہوں ، پھر ٹوٹ جاتا ہوں ، پھر ادھر اودھر ہو جاتا ہوں ، پتہ نہیں کیوں ٹوٹ جاتا ہوں ، پتہ نہیں کیوں جڑ جاتا ہوں ، خیر پتہ ہوتا تو ، لاپتہ کیوں ہوتا ، کھو جانے دو ، گم ہو جانے دو ، ہم اب ایجاد نا ہوۓ ، اب دریافت نا ہوۓ ،
جنت کے قدموں میں کھو جانے دو ، سنا ہے ، جنت میں کھو جانا بہت خوش نصیبی


سر جی آپ اسی طرح بھٹکتے بھٹکتے یہاں آجایا کیجیئے اور بےقدرے لوگوں کی باتوں کو اس طرح جاڑ کر اڑا دیا کریں جیسے کالر سے گرد جھاڑی جاتی ہے۔ ۔ اللہ تعالی نے انسان کی خصلت میں جوڑ رکھا ہے وہ کہیں بھی کبھی بھی جڑ جاتا ہے بس تھوڑا وقت درکار ہوتا ہے اس جڑنے میں۔باقی اللہ تعالی آپ کو اپنے گوشہ جنت میں خوش رکھے اور نہیں جی مجھ سے اشرفیاں نہیں دی جاتی زیادہ تر یہاں کے لوگوں کو میں ہاجمولا کی گولیاں ہی دیتی رہتی ہوں ۔ ۔اس سے بات اچھی طرح ہضم ہوجاتی ہے۔ ۔آپ کی کمی یہاں شدید محسوس ہوتی ہے۔۔
 

Atif

Chief Minister (5k+ posts)


عدیل سے گزارش ھے کہ ازراہ کرم مجھے پسندیدگی اور شکریہ کے دونوں آپشن استعمال کرنے کا طریقہ بتایا جاۓ
نو گز پگڑی اور نو من مٹھائی لے کر فردا فردا خدمت اقدس میں حاضری کی اجازت کا خواستگار ہوں
پہلے کوئٹہ آؤں یا اسلام آباد ؟

اُستاد جی!۔ گُذارش ہے،

عجب حال ہے ہم انتہا پسندوں کا
گُنہگار نہ ہوتے تو پارسا ہوتے

گُنہگاروں کی محفل میں تو بس پیالے، پِیال اور پیار کی ضرورت ہوتی ہے، پھِر دُنیا پیروں میں اور سَر ہواوں میں۔دھماچوکڑی مچانے کے لئے پگڑی مئے خانے سے باہر اور بس نمکین ماکولات کی شمولیت واجب ہے۔خوش آمدید۔
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)

جب تک یہ عُلماءِ سُو نہیں بنے تھے تو عُلماِ حق میں ہی شمار کئے جاتے تھے۔ اسی طرح آیات سامنے لے آتے تھے، مُسلمان تقلید میں نہیں احترام میں لُٹا ہے۔ جی جناب جی جناب نہ کیا جائے تو شرک کے فتوے نافذ کر دئیے جاتے ہیں۔ عام آدمی کو مقلد یا غیر مقلد سے کوئی واسطہ نہیں اس کے لئے ہر عمامہ پوش مولانا صاحب اور مُلا صاحب ہے جس کے سامنے سوال کرنا دائرہ اسلام سے خارج کردیتا ہے۔

جب ایک مخصوص فرقے کے چند گُمراہ صحابہ کرام رضی اللہ عنہ کی توہین کرتے ہیں تو آپ اُس پورے مسلک پر کافر اور واجب القتل کا فتویٰ ٹھوک دیتے ہیں لیکن جب اپنے مسلک میں سے ایسی خرافات ظاہر ہوں تو آپ کہتے ہیں کہ چند افراد کی کئے پرکسی مخصوص طبقے کی مذمت کا سبب نہیں بنانا چاہیے اسے۔
آپ اپنی رائے سے رجوع فرما لیں تو میں متفق ہوں آپ سے۔

بسم اللہ الرحمٰن الرحیم

ہوسکتا ہے عام مسلمان تقلید کی تعریف سے تو نا واقف هو مگر روش مقلدانہ ضرور هے
علما سو لوگوں کو علم دینے کے بجاے جاہل رکھنے میں زیادہ خوش ہیں..تاکہ لوگ انکے پیروکار بنیں نا کے شاگرد

الحمدللہ ایسے علما کا گروہ موجود ہے جو لوگوں کو آزادی فکر دیتے ہیں، تحقیق کی ترغیب دیتے ہیں اور سوال کرنے کا حق اور جواب دینا فرض سمجھتے ہیں....قرآن و حدیث کا پرچار کرتے ہیں اور قرآن و حدیث پر عمل کرنے کی لوگوں کو ترغیب دیتے ہیں....فتوے کے لئے دلیل لازم سمجھتے ہیں اور بغیر دلیل فتوے کو ناجائز
ہ"جو که دیا بس" کے بجاے..."ہم نے تو کہدیا آپ چاہئیں تو تحقیق کرلیں" کہتے ہیں

دیکھیں پیسوں یعنی دنیا پر ڈاکہ انفرادی فعل ہے...دو یا دو سے زیادہ علما کا ملوث ہونا بھی ایک پورے طبقے کو قابل مذمت نہیں بناتا..
ایسے معاملے میں گروہ کو تو چھوٹ مل سکتی ہے فرد کو نہیں..ہاں ایسے معاملے میں رویوں پر بات کی جاسکتی ہے

مگر دین پر ڈاکہ اگر ایک گروہ کی بنیادی کتب میں هو تو پھر گروہ پر گمراہی کا فتوی آئیگا...
یہاں فرد واحد کو تو چھوٹ مل سکتی ہے مگر گروہ کو نہیں..کیوں که فرد واحد کی بعض دفعہ گروہ کی طرف نسبت تو ہوتی ہے مگر وہ تمام عقائد و مسائل سے پوری طرح واقف نہیں ہوتا

اسی لئے اہل سنہ کے اکثر علما کے نزدیک گمراہ فرقوں کے علما اور ان فرقوں کے عوام میں فرق کیا جاتا ہے
علما پر فتویٰ لگایا جاتا ہے عوام پر نہیں

میں نے آج تک کسی شخص کو کافر نہیں کہا...ہاں اعمال و افکار کفریہ و شرکیہ ہوسکتے ہیں
علما اہل سنہ دلائل سے ثابت کرتےہیں که نماز کا ترک کرنا کفر ہے...مگر تارک نماز کو کافر کہنے کا اختیار کسی کے پاس نہیں...جیسے که تم نے نماز نہیں پڑھی اب تم کافر ہوگے...فلاں نے نہیں پڑھی وہ کافر ہوگیا

اللہ کی ذات سے امید ہے میری بات واضح ہوگئی ہوگی

 
Last edited:

tariisb

Chief Minister (5k+ posts)


عدیل سے گزارش ھے کہ ازراہ کرم مجھے پسندیدگی اور شکریہ کے دونوں آپشن استعمال کرنے کا طریقہ بتایا جاۓ
نو گز پگڑی اور نو من مٹھائی لے کر فردا فردا خدمت اقدس میں حاضری کی اجازت کا خواستگار ہوں
پہلے کوئٹہ آؤں یا اسلام آباد ؟


جناب ع تک پہنچنے کے لیے ، رہ میں بہت سے خلیفہ مجاز ہیں ، قدم بوسی اور چاپلوسی کا زینہ ہے اور گول مٹول ہو کے جانا ہے

:pویسے ، نو گز پگڑی اور نو من مٹھائی کی بھی خوب کہی ، ہم رادھا ، جو ابھی تک نو من تیل کی شرط پر بیٹھے ہیں ، نہیں نہیں اب تکلف برطرف
 

tariisb

Chief Minister (5k+ posts)

سر جی آپ اسی طرح بھٹکتے بھٹکتے یہاں آجایا کیجیئے اور بےقدرے لوگوں کی باتوں کو اس طرح جاڑ کر اڑا دیا کریں جیسے کالر سے گرد جھاڑی جاتی ہے۔ ۔ اللہ تعالی نے انسان کی خصلت میں جوڑ رکھا ہے وہ کہیں بھی کبھی بھی جڑ جاتا ہے بس تھوڑا وقت درکار ہوتا ہے اس جڑنے میں۔باقی اللہ تعالی آپ کو اپنے گوشہ جنت میں خوش رکھے اور نہیں جی مجھ سے اشرفیاں نہیں دی جاتی زیادہ تر یہاں کے لوگوں کو میں ہاجمولا کی گولیاں ہی دیتی رہتی ہوں ۔ ۔اس سے بات اچھی طرح ہضم ہوجاتی ہے۔ ۔آپ کی کمی یہاں شدید محسوس ہوتی ہے۔۔



ارے نہیں جی ، ہاجمولا بلکل نہیں ، سمجھنے اور قدر کی بات ہے ، میں نے تو اشرفی ہی سمجھا ، زمرد و یاقوت ہی جانا

:)کیا کہا تھا کسی نے بڑے ترنم سے ؟ اگر سمجھو تو موتی (آنسو) ہیں ، نا سمجھو تو پانی ہے
 

tariisb

Chief Minister (5k+ posts)

طاری صاحب ! بہت عرصہ بعد آپ کی آمد ہوئ ھے ، مگر مہربان ، يہ عنوان کی بدعنوانی کچھ پسنديدہ نہ رھی کہ آپ نے سب کو ايک ہی قطار ميں کھڑا کر ديا
حد چاھيے سزا ميں عقوبت کے واسطے

بحرحال يہ حرکت علماء کے نام پہ ايک برائ ھے جسکا کچھ نہ کچھ احتمال سب کو کرنا ہی ہوگا ۔ ميرے خيال ميں تو جو مجرم ھے اسکو سزا بھی دوگنی ملی چاھيے ۔

جوکر کے لفظ شب بستری نے ايک لمبی مسافت کے بعد ھم بستری کی راہ اختيار کی ۔ واقعی تخیلات پر کسی کا اختيار نہيں ۔ آپ اسی طرح گاہے بگاہے ھم پريشان حال لوگوں کی باز پرسی فرماتے رھيے ۔

فاصلے کارواں کے ساتھ رھے
مرحلے کارواں کے تھے ہی نہيں


بلحاظ موضوع ، میرا لفظی احتجاج ، اس بات پر ہے کہ ، ایک بہت منظم اور قدیم تحریک میں یہ دھوکہ کیسے نمو پایا
اور پھر جب سب ہوگیا تو ، اس پر اسقدر خاموشی اور پردہ داری یہ اور بڑا جرم
میں نے اس سانحے پر کافی تحقیق کی ، بہت افسوسناک حقائق ہیں ، جو لٹے وہ اب برباد ہو جانے پر بھی راضی



کوشش یہی کہ ، یہاں ہم سب مل بیٹھے رہیں تو بہت اچھا ، قصہ چہار درویش ، کی مانند ، سب کا بیان اور اسلوب منفرد ہی منفرد ، دل یہی کہتا ہے ، عقل یہی چاہتی ہے ، کہ مل بیٹھنے دو ان "ہم" دیوانوں کو ، کوئی حال دل کہے ، کوئی کلیجہ کاٹ کر دکھاتا پھرے ، کوئی ہنسا دے ، کوئی آنسوں کی جھڑی بہا دے ، کوئی ان موتیوں کی مالا پروتا پھرے ، کوئی لکھے تو گل و گلاب کی تاثیر و بو اپنے لفظوں سے پھیلا دے ، کوئی دامن پھیلاۓ ، مانگتا نہیں بانٹتا پھرے ، ہم اس سخی کی جھولی سے اشرفیاں چن چن مالا مال ہو جائیں ، ہم نا معلوم ساۓ ، کس قدر معلوم اور مانوس ہیں ، کبھی کبھی اندازہ ہوتا ہے ، کیوں کہ ؟ ہم نسل ، مسلک اور شناخت سے بے نیاز ہو کر ، دل کی زبان بولتے ہیں ،
 

Zaidi Qasim

Prime Minister (20k+ posts)

بلحاظ موضوع ، میرا لفظی احتجاج ، اس بات پر ہے کہ ، ایک بہت منظم اور قدیم تحریک میں یہ دھوکہ کیسے نمو پایا
اور پھر جب سب ہوگیا تو ، اس پر اسقدر خاموشی اور پردہ داری یہ اور بڑا جرم
میں نے اس سانحے پر کافی تحقیق کی ، بہت افسوسناک حقائق ہیں ، جو لٹے وہ اب برباد ہو جانے پر بھی راضی



کوشش یہی کہ ، یہاں ہم سب مل بیٹھے رہیں تو بہت اچھا ، قصہ چہار درویش ، کی مانند ، سب کا بیان اور اسلوب منفرد ہی منفرد ، دل یہی کہتا ہے ، عقل یہی چاہتی ہے ، کہ مل بیٹھنے دو ان "ہم" دیوانوں کو ، کوئی حال دل کہے ، کوئی کلیجہ کاٹ کر دکھاتا پھرے ، کوئی ہنسا دے ، کوئی آنسوں کی جھڑی بہا دے ، کوئی ان موتیوں کی مالا پروتا پھرے ، کوئی لکھے تو گل و گلاب کی تاثیر و بو اپنے لفظوں سے پھیلا دے ، کوئی دامن پھیلاۓ ، مانگتا نہیں بانٹتا پھرے ، ہم اس سخی کی جھولی سے اشرفیاں چن چن مالا مال ہو جائیں ، ہم نا معلوم ساۓ ، کس قدر معلوم اور مانوس ہیں ، کبھی کبھی اندازہ ہوتا ہے ، کیوں کہ ؟ ہم نسل ، مسلک اور شناخت سے بے نیاز ہو کر ، دل کی زبان بولتے ہیں ،



جن اعلی خيالات کا اظہار آپ نے کيا ھے وہ واقعتا انسانی سوچ کے ابتدائ مراحل سے گزر کے اپنے ارتقا کی بلنديوں پہ متعين ھيں ۔جس خلوص ، محبت اور انکساری کی تلاش و جدوجہد انسانی زندگی کی اساس ہيں بغير درد دل شايد ممکن نہيں
اپنے اردگرد نظر ڈاليے ، جس زمان اور مقام سے ھم گزررھے ہيں ، اور کرب کی کرچياں دل ميں سماۓ ،اشک افروز ہيں کہ نہ تو اچھائ کی کوئ طلسم آوری ھے اور نہ نيکی کی کوئ معجزہ آرائ کہ ايک ھجوم مادہ پرستی ھے جو سیلاب کی مانند ھمارے درو ديوار ميں در آيا ھے اور يہ فسوں زدہ قوم حالت اضطراب ميں اپنی ہی بنيادوں کو کھودنے ميں مصروف ھے ۔
آپ تو صرف ايک قديم تحريک کی بات کرتے ہيں ، يہاں تو يار حضرات قتل کو بھی صرف ايک عمرے کی مار قرار ديتے ہيں ۔

شکست ہوگيا تيرا ، فسون زيبائ
 

Back
Top