کیا نواز شریف بار بار قربانی دیتے رہیں؟جاوید لطیف کا سوال

2javedlatifnawazqurbani.jpg

وفاقی وزیر میاں جاوید لطیف نے کہا کہ کیا نواز شریف بار بار قربانی دیتے رہیں گے، انہوں نے ذات کی تکلیفیں بھلا کر آگے بڑھنے کی بات کی ہے،نواز شریف کو بار بار احتساب اور میڈیا ٹرائل سے گزارا گیا، 2017 میں ہم کہتے تھے ٹرتھ کمیشن بنایا جائے، جب اقبالِ جرم کر لیا تو ٹرتھ کمیشن کیسا اور کیا دیکھنا ہے۔

وفاقی وزیر میاں جاوید لطیف نے کہا دو ہزار سترہ سے تئیس نومبر تک جنھوں نےملک کو لوٹا ان کو کٹہرے میں لانے کی ضرورت ہے،نواز شریف کو بار بار احتساب کی چکی، میڈیا ٹرائل اورطاقت ورحلقوں کی خواہشات سے گزارا گیا۔


انہوں نے کہا اگر نواز شریف کی بار بار قربانی سے یہ ملک سنبھل سکتا ہے تو ہم تیار ہیں۔ جس دن دو صوبوں کا الیکشن کا اعلان ہوگا نواز شریف واپسی کا اعلان کریں گے۔ اداروں پر اعتماد تھا، ہے اور رہے گا، اداروں میں بیٹھے لوگوں پر جو غیر آئینی کام کرتے ہیں صرف ان پر اعتراض ہے۔

مسلم لیگ ن کے رہنما کا نام لیے بغیر کہنا ہے کہ 2022 تک کھلے عام سرپرستی کی جاتی رہی، سرپرستی کرنے والوں نے نورا کشتی شروع کی،کیا سازشی خط کا اس وقت کے اسٹیبلشمنٹ چیف کو پتہ نہیں تھا کہ وہ جھوٹا ہے،کیا پنکی اور فرح گوگی کی کرپشن کا پتہ نہیں تھا؟

وفاقی وزیر نے کہا کہ 20 ضمنی نشستوں پر بھی سہولت کاری ہو رہی تھی، روز ساڑھے 3 گھنٹے جھوٹ بولے، کیا اسے سہولت کاری نہیں کہیں گے؟اس شخص کو آج بھی مقبول رکھنا کس کی ضرورت ہے؟ ریاست کو نقصان پہنچانے والوں کو عبرت کا نشان بنا کر نواز شریف کو لانا ہو گا، ان سے معافی مانگ کر انہیں واپس لانا ہوگا۔
 

madni42

Politcal Worker (100+ posts)
Aray bhai Nawaz Sharif ko hi bana do Prime minister.
Kisi ko to bana do.
People are dying. Pakistan is going down and very close to a disaster.
Martial law laga do. Kuch to karo.
Forget Nawaz and Imran and Zardari think about Pakistan
 

Citizen X

President (40k+ posts)
Khidmat and Qurbani two words that means something totally different in the patwari language,
Let me decipher

Khidmat : Steal from or rob. So everytime a sharif or patwari says. Hum ne qoum aur awam ki khidmat ki, now you know what it actually means

Qurbani : Drop everything at the drop of a hat and run away as far as possible, preferably to their ancestral city of London.
 

IM SHAH

Senator (1k+ posts)
نواز شریف کو بھٹو کی طرح اپنی جان کی قربانی دینی چاہئے ، اور مریم نواز کو بے نظیر کی طرح جان کی قربانی دینی چاہیۓ ، پھر ملک ٹھیک ہو گا انشااللہ
100% agreed
 

karachiwala

Chief Minister (5k+ posts)
 
Sponsored Link