کیا مزار کو سجدہ یا چومنا جائز ہے؟

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
بسم الله الرحمن الرحیم

پوری شریعت اسلامی میں قبروں کے لئے مزارات کا لفظ نا قران میں ہے نا حدیث میں...یہ لفظ انڈیا پاکستان میں متعارف کروایا گیا اور اسکے پیچھے قبروں کی زیارت کا وہ غیر اسلامی تصور ہے جو دین محمدی صلی الله علیہ وسلم سے نہیں بلکہ برصغیر کے ہندوانہ طرز معاشرت و طرز عبادت سے اخذ کیا گیا. اسلام میں مزارات کا نہیں بلکہ قبروں کا تصور ہے اور اسکے بھی احکامات ایسے کہ واضح ہوتا ہے کہ اسلام مسلمانوں کو بزرگوں انکی قبروں اور انکے اثار کے راستے سے شرک کی طرف جانے والے تمام راستوں کو مسدود کرنا چاہتا ہے اور جانتا ہے کہ پچھلی اقوام کس طرح شرک کی دلدل میں پھنس بیٹھیں اور کس طرح اپنے انبیاء اور نیک لوگوں سے متعلق غلو کیا اور شرک جیسے عظیم گناہ کی مرتکب ہوئیں...شرک وہ بھیانک گناہ ہے جس کی موجودگی میں کوئی نیکی قبول نہیں، جس کی توبہ کے بغیر معافی نہیں اور توحید وہ عظیم نعمت ہے جو اس کائنات کی تخلیق کی وجہ ہے اور اس کائنات کے اختتام کی وجہ بھی اس زمین سے توحید کا اٹھ جانا ہوگا
قبر سے متعلق رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے احکامات
قبروں پر الله کی عبادت کا اہتمام کرنا/انھیں سجدہ گاہ بنانا

سیدہ عائشہ طاہرہ مطہرہ ام المؤمنین رضی اللہ عنہا فرماتی ہیں کہ اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم نے مرض الموت میں فرمایا
لَعَنَ اللّهُ الْيَهُودَ وَالنَّصَارَى اتَّخَذُوا قُبُورَ أَنْبِيَائِهِمْ مَسْجِدًا قَالَتْ وَلَوْلاَ ذَلِكَ لأَبْرَزْ قَبْرَهُ غَيْرَ أَنَّہُ أَخْشَى أَنْ يُتَّخَذَ مَسْجِدًا
يهود ونصاريٰ پر اللہ کی لعنت ہو جنہوں نے انبیاء علیہم السلام کی قبروں کو سجدہ گاہ بنایا ، پھر عائشہ رضی اللہ عنہا فرماتی ہیں کہ اگر رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا یہ فرمان نہ ہوتا تو آپ کی قبر ظاہر کی جاتی مگر ڈر لگا کہ آپ کی قبر کو کہیں مسجد نہ بنالیا جائے۔

(صحيح البخاري ، كتاب الجنائز، باب ما يكره من اتخاذ المساجد على القبور 3/280، باب مرض النبي عليه الصلاة والسلام ووفاته 8/140، صيح مسلم ، كتاب المساجد 2/162)


جب قبروں کو مسجد بنا نا یعنی الله کی عبادات گاہ بنانا نا جائز ہے تو قبروں پر قبر والوں کی عبادت کرنا انسے مانگنا چادریں غسل کس طرح جائز ہو سکتا ہے

قبروں پر عمارتیں بنانا پختہ کرنا اور ان بیٹھنا

سیدنا جابر رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ
نَهَى رَسُولُ اللّهِ -صلى الله عليه وسلم- أَنْ يُجَصَّصَ الْقَبْرُ وَأَنْ يُقْعَدَ عَلَيْهِ وَأَنْ يُبْنَى عَلَيْهِ
یعنی رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے منع فرمایا قبر کو پختہ کرنے اور اس پر بیٹھنے اور اس پر عمارت بنانے سے۔

(دیکھئے: صحیح مسلم ، کتاب الجنائز، باب النہی عن تجصیص القبر والبناء علیہ )


اگر قبر اونچی ہو تو اسکو زمین کے برابر کرنا


سیدنا علی رضی اللہ عنہ نے ابو الہیاج الاسدی رحمہ اللہ کو بھیجتے ہوئے فرمایا
أَلَّا أَبْعَثُكَ عَلَى مَا بَعَثَنِى عَلَيْهِ رَسُولُ اللّهِ -صلى الله عليه وسلم- أَنْ لَا تَدَعَ تِمْثَالاً إِلَّا طَمَسْتَهُ وَلاَ قَبْرًا مُشْرِفًا إِلاَّ سَوَّيْتَهُ.
یعنی اے ابو الہیاج الاسدی رحمہ اللہ کیا میں تمہیں ایک ایسے کام کیلئے نہ بھیجوں جس کام کیلئے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے مجھے بھیجا (فرمایا) جہاں بھی مورتی نظر آئے تو اسے مٹادو اور جہاں بھی اونچی قبر نظر آئے تو اسے زمین کے برابر کردو ۔
(صحیح مسلم، کتاب الجنائز2/631)


قبر کی اونچائی کتنی ہونی چاہیے؟

ثمامہ بن شفی کہتے ہیں کہ ہم فضالہ بن عبید رضی اللہ عنہ کے ساتھ سر زمین روم میں تھے کہ ہمارا ایک ساتھی وفات پا گیا، تو فضالہ رضی اللہ عنہ نے اس کی قبر (زمین کے برابر کرنے کا) حکم دیا، تو وہ برابر کر دی گئی۔
پھر انہوں نے کہا: میں نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو اس کے برابر کرنے کا حکم دیتے سنا ہے۔
(سنن نسائی،كتاب الجنائز،حدیث نمبر: 2032 صحیح مسلم/الجنائز ۳۱ (۹۶۸)
 

Faheem Imtiaz

MPA (400+ posts)
Brother i would request to not barge on this issue these are issues which are not settled between people and ulema since 200 years. You agree or disagree but also respect ones thoughts and let ALLAH decide about these issues.

This is not our issue we should not be discussing such things on public forums like these
 

Young_Blood

Minister (2k+ posts)
kisi k deen, fiqqay ko chairoo mat aur apna choro mat,, bhai kon galat hai kon theak hai, iss ka fesla ALLAH per chor do, wo jahanam main jaey ya jannat mein, aap ko fikar kerne ke zaroorat nahi, tableegh ka itna shoq hai to bhai pakistan mein to pehle he muslims hein ab chahey theak hein ya galat magar hein to kalma go,, so ye tableegh ja k kisi gair muslim country mein karo, aur unhein kalma go bnaao, rahi baat mazaraat ke to ye aik lambi behas hai, aur na hamein iss ke maloomaat hein, k ham behas karein, aap log apni apney area ke, apne city ke, apne soobay ke apne mulk ke fikar karein, paani hasil kerne k liay to aap log unite hote nahi,, magar dosrey ko kaafir aur mushrik kehne per foran sab aik ho jate ho,, apne haqooq ke fikar karo bhai, wo haqooq jin se aap ne zinda rehna hai,, na k wo jis ka fesla ALLAH TALLAH ne kerna hai,,,
 

Zinda_Rood

Minister (2k+ posts)
یہ پیر فقیر، قبریں شبریں، مزار مزور، یہ سب بے وقوف لوگوں کو مذہب کے نام پر لوٹنے کا دھندا ہے۔ عمران خان کی بدقسمتی یہ ہے کہ اس نے ایک روحانی ٹھگنی اپنے گھر میں بیاہ کر ڈال لی ہے، اب وہ عمران خان سے مذہب کے نام پر جو بھی الٹے سیدھے، اوٹ پٹانگ کام کروائے گی یہ رن مرید ایاک نعبد و ایاک نستعین (تیری ہی عبادت کرتا ہوں اور تجھ ہی سے مدد مانگتا ہوں) کا ورد کرتا ہوا بلا چون و چراں کرتا جائے گا۔۔ ابھی تو صرف مزار کی چوکھٹ پر سر سجدے میں جھکایا ہے، آگے آگے دیکھیے ہوتا ہے کیا۔۔۔ کل کو شاید یہ پیرنی کے کہنے پر مزاروں پر دھمال ڈالتا بھی نظر آئے۔۔۔۔
 

FahadBhatti

Chief Minister (5k+ posts)
Islam Toheed ka ders deta hai aur Jitne bhee Anbiaa aur rasool aaye unhone bus yehi ek peghaam dia he ke Allah ek he aur uss ki zaat aur sifaat mein kisi bhi kisam ka shareek tehrana shirk he aur shirk ke ilawa Allah her gunah muaaf ferma deta he..

Main nahin jaanta ke iss thread ka maqsad kya he lekin agar ltaleemi maqsad ke liye he to phir theek he.
 

Liberal 000

Chief Minister (5k+ posts)
Amal ka daromadar nieaton pe hai

People like you will even blame Prophet (PBUH) for shirk when Muslims were praying towards Kabba when it was full of idols


Secondly QURAN se Sajda Tazeem Sabat hai Aur Quran ne Musalmanom ko Sajda Tazeem se mana nahi kia

Hadees Quran ki kissi baat ko abrogate nahi Ker saktai .Tumhara deen molviom ka banaya hoya hai Quran se Iska koi Talaq nahi

Imran Ky hath Quran ho ga Quamat Waly din Aur Tumhary hath mein Molvion ki Likhi Hadees ki kitaben lol
 

Liberal 000

Chief Minister (5k+ posts)
بسم الله الرحمن الرحیم

پوری شریعت اسلامی میں قبروں کے لئے مزارات کا لفظ نا قران میں ہے نا حدیث میں...یہ لفظ انڈیا پاکستان میں متعارف کروایا گیا اور اسکے پیچھے قبروں کی زیارت کا وہ غیر اسلامی تصور ہے جو دین محمدی صلی الله علیہ وسلم سے نہیں بلکہ برصغیر کے ہندوانہ طرز معاشرت و طرز عبادت سے اخذ کیا گیا. اسلام میں مزارات کا نہیں بلکہ قبروں کا تصور ہے اور اسکے بھی احکامات ایسے کہ واضح ہوتا ہے کہ اسلام مسلمانوں کو بزرگوں انکی قبروں اور انکے اثار کے راستے سے شرک کی طرف جانے والے تمام راستوں کو مسدود کرنا چاہتا ہے اور جانتا ہے کہ پچھلی اقوام کس طرح شرک کی دلدل میں پھنس بیٹھیں اور کس طرح اپنے انبیاء اور نیک لوگوں سے متعلق غلو کیا اور شرک جیسے عظیم گناہ کی مرتکب ہوئیں...شرک وہ بھیانک گناہ ہے جس کی موجودگی میں کوئی نیکی قبول نہیں، جس کی توبہ کے بغیر معافی نہیں اور توحید وہ عظیم نعمت ہے جو اس کائنات کی تخلیق کی وجہ ہے اور اس کائنات کے اختتام کی وجہ بھی اس زمین سے توحید کا اٹھ جانا ہوگا
قبر سے متعلق رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے احکامات
قبروں پر الله کی عبادت کا اہتمام کرنا/انھیں سجدہ گاہ بنانا

سیدہ عائشہ طاہرہ مطہرہ ام المؤمنین رضی اللہ عنہا فرماتی ہیں کہ اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم نے مرض الموت میں فرمایا
لَعَنَ اللّهُ الْيَهُودَ وَالنَّصَارَى اتَّخَذُوا قُبُورَ أَنْبِيَائِهِمْ مَسْجِدًا قَالَتْ وَلَوْلاَ ذَلِكَ لأَبْرَزْ قَبْرَهُ غَيْرَ أَنَّہُ أَخْشَى أَنْ يُتَّخَذَ مَسْجِدًا
يهود ونصاريٰ پر اللہ کی لعنت ہو جنہوں نے انبیاء علیہم السلام کی قبروں کو سجدہ گاہ بنایا ، پھر عائشہ رضی اللہ عنہا فرماتی ہیں کہ اگر رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا یہ فرمان نہ ہوتا تو آپ کی قبر ظاہر کی جاتی مگر ڈر لگا کہ آپ کی قبر کو کہیں مسجد نہ بنالیا جائے۔


(صحيح البخاري ، كتاب الجنائز، باب ما يكره من اتخاذ المساجد على القبور 3/280، باب مرض النبي عليه الصلاة والسلام ووفاته 8/140، صيح مسلم ، كتاب المساجد 2/162)

جب قبروں کو مسجد بنا نا یعنی الله کی عبادات گاہ بنانا نا جائز ہے تو قبروں پر قبر والوں کی عبادت کرنا انسے مانگنا چادریں غسل کس طرح جائز ہو سکتا ہے

قبروں پر عمارتیں بنانا پختہ کرنا اور ان بیٹھنا

سیدنا جابر رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ
نَهَى رَسُولُ اللّهِ -صلى الله عليه وسلم- أَنْ يُجَصَّصَ الْقَبْرُ وَأَنْ يُقْعَدَ عَلَيْهِ وَأَنْ يُبْنَى عَلَيْهِ
یعنی رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے منع فرمایا قبر کو پختہ کرنے اور اس پر بیٹھنے اور اس پر عمارت بنانے سے۔

(دیکھئے: صحیح مسلم ، کتاب الجنائز، باب النہی عن تجصیص القبر والبناء علیہ )


اگر قبر اونچی ہو تو اسکو زمین کے برابر کرنا

سیدنا علی رضی اللہ عنہ نے ابو الہیاج الاسدی رحمہ اللہ کو بھیجتے ہوئے فرمایا
أَلَّا أَبْعَثُكَ عَلَى مَا بَعَثَنِى عَلَيْهِ رَسُولُ اللّهِ -صلى الله عليه وسلم- أَنْ لَا تَدَعَ تِمْثَالاً إِلَّا طَمَسْتَهُ وَلاَ قَبْرًا مُشْرِفًا إِلاَّ سَوَّيْتَهُ.
یعنی اے ابو الہیاج الاسدی رحمہ اللہ کیا میں تمہیں ایک ایسے کام کیلئے نہ بھیجوں جس کام کیلئے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے مجھے بھیجا (فرمایا) جہاں بھی مورتی نظر آئے تو اسے مٹادو اور جہاں بھی اونچی قبر نظر آئے تو اسے زمین کے برابر کردو ۔
(صحیح مسلم، کتاب الجنائز2/631)


قبر کی اونچائی کتنی ہونی چاہیے؟

ثمامہ بن شفی کہتے ہیں کہ ہم فضالہ بن عبید رضی اللہ عنہ کے ساتھ سر زمین روم میں تھے کہ ہمارا ایک ساتھی وفات پا گیا، تو فضالہ رضی اللہ عنہ نے اس کی قبر (زمین کے برابر کرنے کا) حکم دیا، تو وہ برابر کر دی گئی۔
پھر انہوں نے کہا: میں نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو اس کے برابر کرنے کا حکم دیتے سنا ہے۔
(سنن نسائی،كتاب الجنائز،حدیث نمبر: 2032 صحیح مسلم/الجنائز ۳۱ (۹۶۸)

Aur Tum ne Nabi ki Qabar ko hi Masjid Bana dia

[QUOTE]
اگر قبر اونچی ہو تو اسکو زمین کے برابر کرنا


سیدنا علی رضی اللہ عنہ نے ابو الہیاج الاسدی رحمہ اللہ کو بھیجتے ہوئے فرمایا
أَلَّا أَبْعَثُكَ عَلَى مَا بَعَثَنِى عَلَيْهِ رَسُولُ اللّهِ -صلى الله عليه وسلم- أَنْ لَا تَدَعَ تِمْثَالاً إِلَّا طَمَسْتَهُ وَلاَ قَبْرًا مُشْرِفًا إِلاَّ سَوَّيْتَهُ.
یعنی اے ابو الہیاج الاسدی رحمہ اللہ کیا میں تمہیں ایک ایسے کام کیلئے نہ بھیجوں جس کام کیلئے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے مجھے بھیجا (فرمایا) جہاں بھی مورتی نظر آئے تو اسے مٹادو اور جہاں بھی اونچی قبر نظر آئے تو اسے زمین کے برابر کردو ۔
(صحیح مسلم، کتاب الجنائز2/631)
[/QUOTE]




Hebron mein Hazrat Ibrahim ki Qabar bhi Zamin se 10 feet upper hai .... Hazrat Umer Aur baki Sahabi jinhon ne Hebron Fatha kia unhen Hadees ka Ilm nahi tha

Kun larty Ho Hebron ky liyh ...lagta hai Hazrat Ibrahim ki Qabar masmar kerny ka irada hai 1400 saal baad
 
Last edited:

crankthskunk

Chief Minister (5k+ posts)
ایک سیاسی و قومی لیڈر ہونے کے ناطے کپتان کو ایسی حرکتوں سے باز رہنا چاہیئے۔۔۔ جس سے ان کے فالوورز پر برا اثر پڑتا ہو۔۔۔

Agreed Jani. Problem is that IK is hooked on "Sufism" for a very long time. He says that has helped him to turn towards Islam from his previous life style.
If it had worked for him, let it be. Personally speaking, I am not in favour of "Sufism", but then lots of Pakistanis do.
As for visiting "Mazars" and asking for things or praying the dead to facilitate you in someway is not allowed in Islam.
In India & Pakistan it had been introduced and encouraged by people who had been used by the British as "influence agent" during the Raj.
Lots of different "religious" entities were created to divide Muslims including the "Qadiani's" fitna.
 

Baba Shuja

Politcal Worker (100+ posts)
ایک سیاسی و قومی لیڈر ہونے کے ناطے کپتان کو ایسی حرکتوں سے باز رہنا چاہیئے۔۔۔ جس سے ان کے فالوورز پر برا اثر پڑتا ہو۔۔۔
تم عمران کو فالو کرنے کی بجائے اس سے اپنی وہابیت فالو کروانا چاہتے تھے لیکن آج تجھے بڑی مایوس ہوئی کہ عمران خان وہابی بننے کی بجائے فی الحال مسلمان ہے، یہی اصل مسئلہ ہے باقی من گھڑت قصے کہانیاں ہیں۔
عمران خان کو وزیر اعظم بننے کیلئے سنیوں کا ووٹ بھی چاہیئے، شیعوں کا ووٹ بھی چاہیئے، حتیٰ کہ ہندؤں، عیسائیوں اور سکھ مشرکین کا ووٹ بھی چاہیئے لیکن عمران خان اپنے مسلک کا انتخاب وہابیوں کی مرضی سِے کرے ۔ ۔ ۔ ۔ ماں صدقے !!
۔
 

Back
Top