کس کارنامے کے تحت پاک فووج کی بجٹ میں سترہ فیصد اضافہ کیا جارہا ہے؟

Enlightened10

Minister (2k+ posts)
ایک نادیدہ لیکن بے رحم مافیا یکے بعد دیگرے پاکستانی فوجی طاقت میں گھس کر پاکستان کی فوجی اشرافیہ کی صفوں کو ہائی جیک کر کے پاکستان کے ہر گورننگ سسٹم کو خراب کر رہا ہے۔ یہ جرنیل پاکستان کو غیر مستحکم کرنے کے لیے صیہونی ایجنٹ کے طور پر کام کر رہے ہیں۔ یہ گروہ پہلے ہی پاکستان کی معیشت کو مفلوج کر چکے ہیں، جمہوریت اور قانون کی حکمرانی کو پٹری سے اتار چکے ہیں، اور پاکستان کو دیوالیہ ہونے کے دہانے پر دھکیل چکے ہیں۔ یہ غدار پاکستان کی عدلیہ اور بیوروکریسی میں بھی گھس چکے ہیں۔
پی ایم ایل این اور پی پی پی کے رہنما غنڈے ہیں جو صہیونی جرنیلوں کے محض کٹھ پتلی چہرے ہیں۔
ان کا یہ عمل پوشیدہ صہیونی ایجنٹوں کی طرف سے عام پاکستانیوں کی ذلت کا آئینہ دار ہے، جو فلسطین میں اسرائیلی فوج کے ہاتھوں فلسطینیوں کے مصائب کے مترادف ہے۔
پاکستانی عوام ان خطرات کو پہچان لیں اس سے پہلے کہ بہت دیر ہو جائے۔ اگر آپ ان کو پہچاننے اور ان کا مقابلہ کرنے میں ناکام رہتے ہیں، تو آپ کو 1971 کے سانحے کو دہرانے کا خطرہ ہے۔ ایک متحد لوگوں کے طور پر، آپ ان چیلنجوں پر قابو پا سکتے ہیں اور اپنے مستقبل کو محفوظ بنا سکتے ہیں۔
 

bahmad

Minister (2k+ posts)
The Army's budget increased as a result of their lavish spending on pornographic films, covert cameras, kidnapping, looting, threats, and unknown calls.
 

Eagle-on-the-green

Minister (2k+ posts)
بھارت مردہ باد کے نعرے مارنے بند کرو۔ یہ نعرہ ھی بجٹ کھنچتا ھے۔ان کے ساتھ امن قائم کرو۔تجارت کرو۔گاۓ کی پوجا بند کرو اب اتنی مقدس نہیں رھی۔اور اگر آپ کے دل میں خواھش ھو کہ آپ کا بچہ پیدا ھونے کے بعد/بڑا ھو کر عسکری بنے تو بہتر ھے خاندانی منصوبہ بندی کے طریقے اپناؤ۔