چلاس واقعہ:بہادرخاتون جس نے خود گولیاں کھاکر شوہر اور بچوں کی جان بچائی

chaall11h1.jpg

چلاس میں بس پر فائرنگ، بچوں اور شوہر کو بچانے والی خاتون علاج کیلئے کراچی منتقل

چلاس میں بس پر دہشت گردوں کی فائرنگ کے دوران بچوں اور شوہر کو ڈھال بن کر بچانے والی باہمت خاتون روشن بی بی کو علاج کے لئے کراچی منتقل کردیا گیا, خاتون کے جسم میں چھ گولیاں پیوست ہوگئی تھیں جن میں سے تین نکال لی گئیں بقیہ تین کو جلد نکالا جائے گا۔

رواں ماہ دو تاریخ کو کراچی آتے وقت گلگت بلتستان کے علاقے چلاس میں دہشت گردوں نے مسافر بس کو فائرنگ کا نشانہ بنایا تھا، حملے کے وقت روشن بی بی اپنے ڈیڑھ سال کے بیٹے، چارسال کی بیٹی اور شوہر کے ساتھ بس میں موجود تھیں۔

خاتون نے اپنے بچوں اور شوہر کو بس کے فرش پر لٹا دیا تھا اور خود ان کے اوپر لیٹ گئی تھیں جس کے نتیجے میں چھ گولیوں نے ان کے جسم کو چھلنی کردیا تھا۔

گلگت میں ابتدائی علاج کے دوران تین گولیاں نکال لی گئیں مگر باقی تین گولیاں نکالنے کی سہولت نہیں تھی جس کے سبب گزشتہ رات قومی ائیرلائن کی پرواز کے ذریعے انہیں کراچی منتقل کیا گیا جہاں وہ نجی اسپتال میں زیرعلاج ہیں۔

شوہر نے بتایا روشن کے جسم میں تین گولیاں ابھی موجود ہیں، آپریشن کے لیے ضروری میڈیکل ٹیسٹ کیے جارہے ہیں، بچے حادثے کے سبب خوف میں مبتلا ہوچکے ہیں۔

لی گئیں مگر باقی تین گولیاں نکالنے کی سہولت نہیں تھی جس کے سبب گزشتہ رات قومی ائیرلائن کی پرواز کے ذریعے انہیں کراچی منتقل کیا گیا جہاں وہ نجی اسپتال میں زیرعلاج ہیں۔

شوہر نے بتایا کہ روشن کے جسم میں تین گولیاں ابھی موجود ہیں، آپریشن کے لیے ضروری میڈیکل ٹیسٹ کیے جارہے ہیں، بچے حادثے کے سبب خوف میں مبتلا ہوچکے ہیں

بلبل شاہ اس دن کا واقعہ یاد کرتے ہوئے بتاتے ہیں کہ فائرنگ سے تھوڑی دیر پہلے بس مغرب کی نماز کے لیے رکی تھی۔

’اس سے پہلے کوئی تین بجے کے قریب پاکستان ریسٹورنٹ پر کھانا کھایا تھا۔ اب اندھیرا پھیل چکا تھا۔ روڈ پر گاڑیاں بھی اکا دکا نظر آ رہی تھیں۔

’میں اپنے خاندان کے ہمراہ کراچی منتقل ہورہا تھا کہ غذر میں میری دکان کا کام بالکل ختم ہو چکا تھا اور کراچی میں میرا سسرال تھا جنھوں نے کہا تھا کہ وہ میری لیے کوئی ملازمت تلاش کر لیں گے۔‘

بلبل شاہ کہتے ہیں میں مستقبل کی سوچوں میں گم تھا کہ پتا نہیں کس وقت نیند آ گئی۔ اس وقت چھوٹا بچہ میری گود میں تھا جبکہ بڑی بیٹی بی بی روشن کی گود میں تھی۔ اچانک میں نے محسوس کیا کہ بی بی روشن میری اوپر گر چکی ہیں۔ اس وقت وہ مجھے کہہ رہی تھیں کہ اٹھنا نہیں بالکل بھی نہیں اسی طرح لیٹے رہو۔

ساتھ میں کہا کہ بچوں کو میں نے سیٹ کے نیچے چھوڑ دیا ہے۔ میں نے اگر سر اوپر کرنے کی کوشش کی یا اوپر ہونے کی تو وہ مجھے زور دے کر کہتیں کہ لیٹے رہو سر اوپر نہیں کرنا۔

بلبل شاہ کا کہنا تھا جب فائرنگ شروع ہوئی تو اس وقت بی بی روشن کھڑکی والی سائیڈ پر تھیں۔
وہ تو ایک ماں ہے اس موقع پر انھوں نے اپنی جان کی پروا نہ کرتے ہوئے پہلے اپنی گود میں موجود بچی کو سیٹ کے نیچے چھوڑا اور پھر میری گود میں موجود بچے کو سیٹ کے نیچے چھوڑ کر مجھ پر گرکر مجھے لٹا دیا تھا۔‘

بلبل شاہ کہتے ہیں کہ کوشش کے باوجود کہ مجھے بی بی روشن نے اٹھنے نہیں دیا۔ فائرنگ کے شروع میں ان کی آواز آئی تھی مگر اب ان کی آواز بھی بند ہو گئی تھی۔

’ڈرائیور میر عالم بس کو بھگانے کی کوشش کر رہا تھا۔ میں ڈر گیا کہ بس دریا میں نہ گر جائے۔ جب فائرنگ رک گئی تو میں اور زیادہ پریشان ہو گیا کہ اب وہ لوگ بس کے اندر آئیں گے اور معلوم نہیں کیا سلوک کریں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ اس موقع پر بس ٹرک کے ساتھ ٹکرا گئی اور آگ لگ گئی تھی۔ جس کے بعد فائرنگ بھی رک گئی۔

’شاید وہ لوگ یہ سمجھے کہ بس میں آگ لگی چکی ہے اب مزید فائرنگ کی ضرورت نہیں ہے۔ اس کے بعد میں نے بی بی روشن کو زور لگا کر اپنے اوپر سے سائیڈ پر کیا تو دیکھا کہ وہ زخمی تھیں۔ مجھے ان کی یہ بات یاد آ گئی کہ بچے سیٹ کے نیچے ہیں۔ انھیں بچانا ہے۔

بلبل شاہ کا کہنا تھا کہ ’میں نے دونوں بچوں کو سیٹ کے نیچے سے نکالا اور اٹھا کر بس سے باہر نکلا تو بس کی راہداری میں زخمی پڑے تھے چیخ و پکار تھی۔ کوئی سانس لے رہا تھا اورکوئی بے سدھ پڑا تھا۔
 

Nebula

Senator (1k+ posts)
Really heart breaking. What's happening and why they want to kill these innocent people. Where is security forces and what they did so far.
 

XGhostX

Senator (1k+ posts)
May this Wonder Woman recover soon. Salute to our Women. Mothers, Sister's, Wives and Girl friends 😜 . Jokes apart Our women are indeed stronger than men. And people who are asking about the where offs of the good for nothing hARaMY PHAWJ . Well they have their fingers up each others ass and are sleeping in the mess ...
 

Nebula

Senator (1k+ posts)
English sahi nahi toh urdu use kar le bhai. samhaj nahi ayi. Are you call them Harami cause of them being Shiites?
No He mean to say they (victims) belongs to Shia Islam and the terrorist are Takfiri so called Muslim which think killing these Shia people eliminate the religion. Basically the killing are done to terrorize the shia community.
 

XGhostX

Senator (1k+ posts)
No He mean to say they (victims) belongs to Shia Islam and the terrorist are Takfiri so called Muslim which think killing these Shia people eliminate the religion. Basically the killing are done to terrorize the shia commu
No He mean to say they (victims) belongs to Shia Islam and the terrorist are Takfiri so called Muslim which think killing these Shia people eliminate the religion. Basically the killing are done to terrorize the shia community.

nity.

No He mean to say they (victims) belongs to Shia Islam and the terrorist are Takfiri so called Muslim which think killing these Shia people eliminate the religion. Basically the killing are done to terrorize the shia community.
Oh i was a little bit confused. Ofcourse the takfeeris are created by the same hARaMY bastards to keep us under threat and now they are out of their control , So maybe we should call them Takfiri Fauj ...