پولیس کو سدھو موسے والاکےقاتلوں کاسراغ مل گیا؟جیل میں قید گینگسٹر کا انکشاف

sidhu-mose-wala-case-rsl.jpg


بھارتی پنجاب کے مشہور گلوکار سدھو موسے والا کے قتل میں پولیس نے جس گینگسٹر بشنوئی سے پوچھ گچھ کی ہے اس نے بالآخر منہ کھول ہی لیا ہے اور بتایا کہ اسی کے گینگ ممبر نے سدھو موسے والا کو قتل کیا ہے تاہم وہ اس میں ملوث نہیں۔

تہاڑ جیل میں قید گینگسٹر بشنوئی سے بھارتی پولیس نے پوچھ گچھ کی تو اس نے انکشاف کیا ہے کہ سدھو موسے والا کو جس شخص نے جان سے مارا ہے وہ بھی اسی کے گینگ کا فرد تھا۔ لارنس بشنوئی نامی یہ گینگسٹر گلوکار کے قتل کے ملزموں میں سے ایک نامزد ملزم ہے۔


ملزم لارنس بشنوئی نے دہلی پولیس کے خصوصی سیل کو بتایا کہ اس کے گینگ کے ارکان کی گلوکار سے دشمنی تھی۔ وکی مڈوکھیڑا اس کے بڑے بھائی جیسا تھا، ہمارے گروپ نے چندی گڑھ میں کالج کے زمانے سے ہی اس کی موت کا بدلہ لینے کا عزم کیا ہوا تھا۔

lawrence-bishnoi-gangster-1654070216.jpg


بشنوئی نے مزید کہا کہ اس بار یہ کام میرا نہیں، کیوں کہ میں مسلسل تہاڑ جیل نمبر 8 میں بند ہوں اور فون کا استعمال بھی نہیں کر پا رہا۔ جس پر پولیس کا کہنا ہے کہ بیان سے واضح ہوا کہ بشنوئی گینگ کو جیل کے باہر سے چلانے والا سچن بشنوئی بھی اس سازش میں ملوث ہے۔

جب کہ پنجاب پولیس نے اس قتل میں ملوث ایک اور ملزم کی شناخت کر لی ہے جس کا نام من پریت عرف مانی ہے، جو ترن تارن علاقے کا رہنے والا ہے، پولیس نے اس کی گرفتاری کیلئے کارروائیاں شروع کر دیں۔
 
Last edited:

Citizen X

President (40k+ posts)
Man so sad, Moosewala was a real god gifted talent and proper putt of Punjab and only son of his parents. Even after so much fame and money, he didn't move out to UK or Canada like most Punjabi stars but stayed firmly in Moosa pind with his folks.

Very humble and accommodating, many youtube videos where fans just show up unannounced at his house in moosa pind and he lets them roam around his property check out his cars etc etc.

His last song released The Last Ride, chorus lyrics
Ho Chobbar De Chehre Utte Noor Dassda
Ni Ehda Uthuga Jawani Ch Jazaja Mithiye


RIP 5911
 
Sponsored Link