پرویز خٹک اور محمود خان میں کتنی غیرت ہے وقت بتائے گا: کامران خان

12kkkpkkkhhghtrt.png

عوام نے اقتدار کی ہوس میں سیاست کا رنگ بدلنے والوں کی سیاست کے منہ پر زبردست چانٹا رسید کیا: سینئر صحافی

الیکشن کمیشن آف پاکستان کی طرف سے قومی اسمبلی کے 266 میں سے 264 حلقوں کے غیرسرکاری وغیرحتمی نتائج جاری ہو چکے ہیں جس کے مطابق آزاد اراکین نے ملک بھر سے بڑی تعداد میں کامیابی حاصل کی ہے۔

قومی اسمبلی میں کامیاب پی ٹی آئی کے حمایتی امیدواروں کی تعداد 101 ہو گئی ہے جبکہ ن لیگ کے امیدوار 75، پیپلزپارٹی کے 54، ایم کیو ایم 17، جے یو آئی ف 4، ق لیگ 3 جبکہ آئی پی پی اور بی این پی 2 نشستوں پر فاتح ٹھہرے ہیں۔

پاکستان تحریک انصاف سے علیحدگی اختیار کر کے اپنی سیاسی جماعتیں بنانے والے سابق وفاقی وزراء پرویز خٹک اور جہانگیر ترین کو عام انتخابات میں بدترین شکست کا سامنا کرنا پڑا ہے۔

سینئر صحافی وتجزیہ کار کامران خان نے دونوں رہنمائوں کی عبرتناک شکست پر اپنے ایکس (ٹوئٹر) پیغام میں لکھا کہ: الیکشن 2024ء کا بھلا ہو جس نے پاکستان میں بے وفائی، مفاد خالص اقتدار کی ہوس میں سیاست کا رنگ بدلنے والوں کی سیاست کے منہ پر عوام نے زبردست چانٹا رسید کیا ہے۔

انہوں نے لکھا کہ: پاکستان تحریک انصاف کی گود میں پلنے والے سابق وزرائے اعلیٰ پرویز خٹک اور محمود خان کی پاکستان تحریک انصاف پارلیمنٹیرین کا صفایا ہو گیا ہے۔ پنجاب میں جہانگیر خان ترین کے ہاتھوں سے جنم لینے والی استحکام پاکستان پارٹی کا بھی قصہ ان انتخابات میں تمام ہو گیا ہے۔

انہوں نے لکھا: پرویز خٹک، محمود خان اور جہانگیر خان ترین کو انتخابات میں ایسی بھیانک شکست ہوئی ہے کہ رہے نام اللہ سبحانہ وتعالیٰ کا! جہانگیر ترین ایک اچھے آدمی اور اچھے بزنس مین ہیں، فوراً سیاست کو خیرباد کہہ دیا ہے،پرویز خٹک اور محمود خان میں کتنی غیرت ہے اس کا تو وقت ہی بتائے گا۔

https://twitter.com/x/status/1757015552063570275
واضح رہے کہ سربراہ استحکام پاکستان پارٹی جہانگیر ترین نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ایکس پر اپنے بیان میں سیاست چھوڑنے کا اعلان کرتے ہوئے لکھا کہ: مخالفین کو مبارکباد، عوام کی خواہش کا احترام کرتا ہوں اس لیے میں نے استحکام پاکستان پارٹی کے چیئرمین کے عہدے سے استعفیٰ دینے کے ساتھ ساتھ سیاست سے کنارہ کشی کرنے کا فیصلہ کیا ہے، ذاتی حیثیت میں ملک کی خدمت کرتا رہوں گا۔

https://twitter.com/x/status/1757007575810179250
 

ranaji

President (40k+ posts)
دونوں لونڈے بازوں نے جو گے میرج کی تھی وہ رہے گی یا طلاق ہوجائے گی ؟
 

IMIKasbati

Minister (2k+ posts)
And what about yourself Mr. Kamran boot licker? You have also saved your conscience to military generals for petty worldly benefits. Shame on you