ٹی وی چینلز کو کالز گئیں کہ عمران خان کی ٹیلی تھون نہیں چلانی،فواد

13fawadkhatelethocalls.jpg

تحریک انصاف کےرہنما فواد چوہدری نے انکشاف کیا ہے کہ عمران خان کی ٹیلی تھون کے دوران ٹی وی چینلز کو فون کرکے لائیو ٹیلی کاسٹ سے روکاگیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق اے آروائی نیوز کے پروگرام آف دی ریکارڈ میں خصوصی گفتگو کرتے ہوئےفواد چوہدری نے کہا کہ عمران خان کی ٹیلی تھون کے دوران دنیا نیوز ، ایکسپریس نیوز اور دیگر چینلز کو فون آئے کہ لائیو ٹیلی کاسٹ نہیں کرنا، دنیا نیوز کے مالکان نے ہم سے وعدہ کرکے بعد میں معذرت کی اور کہا کہ "مجبوری ہے"۔

فواد چوہدری نے کہا کہ اس ملک میں اے آروائی جیسے بڑے چینل کو بند کردیا گیا ہے، اسلام آباد ہائی کورٹ کتنی بے بس ہے کہ انہوں نے عمران خان کی تقریر پر پابندی ہٹانے کا فیصلہ دیا ہے مگر اس فیصلے پر عمل درآمد نہیں ہورہا۔


رہنما تحریک انصاف نے کہا کہ ہم چاہتے ہیں ملک میں بغیر کسی فساد کے انتخابات ہوجائیں ورنہ ہماری جماعت میں بھی ایسےلوگ ہیں جن کی خواہش کہ اسلام آباد بند کردیا جائے اور ملک گیر احتجاج کا دائرہ بڑھایا جائے، ہم انتخابات کیلئے آئینی طور پر پنجاب اور کے پی کی اسمبلیاں بھی توڑ سکتے ہیں۔


فواد چوہدری نے پیشکش کی کہ اگر آصف علی زرداری سندھ کی اسمبلی توڑنا نہیں چاہتے تو صرف قومی اسمبلی کے الیکشن کروالیےجائیں ، اگر ہماری پارٹی کے آدھے لوگ بھی اسمبلی میں جاتے ہیں تو ہم مین اپوزیشن کا کردار ادا کریں گے اور عمران خان ہمارے پارلیمانی لیڈر ہوں گے،عمران خان کو نااہل قرار دنیا بہت بڑی غلطی ہوگی اس سے ملک میں افراتفری پھیلے گی۔
 

samisam

Chief Minister (5k+ posts)
لکھ دی لعٗنت ان حرام زادوں اور انکو لانے والے نطفہ حراموں پر
 

wasiqjaved

Chief Minister (5k+ posts)
Haji baghlol ki political party 'GHQ' kya sun'na chahti hai apne baare mein? Khud hee bata de
 

Visionartist

Minister (2k+ posts)

MAY ALLA HELP THEM- WE PRAY FOR THEM- NOTHING IS SEEN - PLEASE MAKE THIS VIDEO IN DAY LIGHT​

 
Last edited:
Sponsored Link