ٹیکس کےبوجھ تلے دب عوام کو پیک شدہ دودھ پر فی لیٹر 50 روپےاضافی دینےہوں گے؟

milk tax pak.jpg


ٹیکس کے بوجھ تلے دبے صارف کو یکم جولائی سے فی لیٹر 50 روپے اضافی دینے ہوں گے

عوام کے لئے ایک کے بعد ایک مشکل,حکومت کی جانب سے بجٹ میں 18 فیصد جنرل سیلز ٹیکس کے نفاذ کی وجہ سے یکم جولائی سے صارفین پیک شدہ دودھ پر فی لیٹر 50 روپے اضافی دینے پر مجبور ہوں گے۔ اگر ایک صارف یومیہ فی لیٹر دودھ استعمال کرتا ہے تو اس کی جیب پر ماہانہ بنیاد پر 1500 روپے کا اضافی بوجھ پڑے گا۔

صنعتی ذرائع کا کہنا ہے کہ نئے بجٹ میں پیک شدہ دودھ پر مجوزہ 18 فیصد سیلز ٹیکس تباہ کن ثابت ہو سکتا ہے اور اگر اسے واپس نہ لیا گیا تو فارمل ڈیری سیکٹر کا حجم 70 فیصد سے زیادہ سکڑ سکتا ہے, براہ راست انکم ٹیکس کے بجائے بالواسطہ سیلز ٹیکس کے نفاذ سے ان کسانوں کو کم از کم 23 ارب روپے کا نقصان پہنچنے کا خدشہ ہے جو نگراں سیٹ اپ کے دوران حکومت کی جانب سے گندم کی غیر منصوبہ بند درآمدات کا شکار ہیں۔

انہوں نے کہا کہ صنعت کسانوں سے دودھ نہیں خرید سکے گی کیونکہ اس ٹیکس سے ان کے منافع میں کمی آئے گی۔مینوفیکچررز اور دیگر اسٹیک ہولڈرز جو ملک کی چھوٹی لیکن دستاویزی پیکیجڈ دودھ کی صنعت سے منسلک ہیں، حکومت کے اگلے مالی سال سے پیک شدہ دودھ پر 18 فیصد سیلز ٹیکس عائد کرنے کے منصوبے پر فکر مند ہیں جو یکم جولائی سے شروع ہوگا۔

بچوں کو ذہنی طاقت دینے والے 7 غذائی اجزاانہوں نے کہا کہ باقاعدہ ڈیری سیکٹر کسانوں کو ان کی دودھ کی پیداوار کی بروقت خریداری کی ضمانت دے کر ان کے معیار زندگی کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔240 ملین سے زائد پاکستانیوں میں سے تقریباً 90 فیصد تازہ غیر محفوظ دودھ استعمال کرتے ہیں جبکہ صرف 10 فیصد پیک شدہ دودھ استعمال کرتے ہیں,یہ تعداد مزید کم ہو جائے گی، جو معیشت کو دستاویز کرنے کے لیے حکومت کی کوششوں کے لیے ایک بہت بڑا دھچکا ہو گا۔

https://twitter.com/x/status/1805102652625232044
 
Featured Thumbs
https://www.siasat.pk/data/files/s3/milk tax pak.jpg
Last edited by a moderator:

chandaa

Prime Minister (20k+ posts)
Napaak fouj ki ayyashiyoon ke liyae tax tou dainaa hou ga. Get ready for super inflation in coming days.
 

yaar 20

Senator (1k+ posts)
اخر حکومت بھی کیا کرے ۔ انہوں نے اپ لوگوں،اور عدالت وغیرہ کو ڈرانے کے لیے ۔اپ ہی کے پیسوں سے خریدے ہوئے بیس، بیس، لاکھ کے ٹرانسفارمر بھی تو پھاڑنے ہوتے ہیں
ایسے کاموں میں خرچہ تو پھر اتا ہے ناں۔۔