مریم کو BMW دےکرانکوائری بندکرانے کاالزام،عادل راجہ،عباس آفریدی آمنے سامنے

10dilarjabmwwmwmmw.jpg

سوشل میڈیا ایکٹیوسٹ عادل راجا کی جانب سے سابق وفاقی وزیر عباس خان آفریدی کی جانب سے مبینہ طور پر مریم نواز شریف اور اسحاق ڈار کو مہنگی گاڑیاں تحفے میں دینے کاالزام سامنے آیا ہے، عباس خان آفریدی نے ان الزامات کو مسترد کرتے ہوئے عادل راجا کےخلاف ہتک عزت کا دعویٰ دائر کرنے کا اعلان کردیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سابق آرمی افسر و سوشل میڈیا ایکٹیوسٹ عادل راجا نے ٹویٹر پر اپنے ایک بیان میں مسلم لیگ ن کےجوائنٹ سیکرٹری و سابق وفاقی وزیر اور سینیٹر عباس خان آفریدی پر الزام لگاتے ہوئے کہا کہ ان کے خلاف ایف بی آر میں کوئلے کی درآمد اور اربوں روپے کی ٹیکس غبن کے حوالے سے ایک انکوائری شروع کی گئی تھی۔

عادل راجا کے مطابق اس انکوائری کے شروع ہوتے ہی عباس خان آفریدی نے مبینہ طور پر مریم نواز شریف اور اسحاق ڈار کو مہنگی بی ایم ڈبلیو گاڑیاں تحفے میں دیں، مبینہ طور پر اہم حکومتی عہدیداران کو دی گئی رشوت کے بعد ایف بی آر نے ان کے خلاف انکوائری بند کردی۔


عادل راجا کے اس الزام پر خود عباس خان آفریدی نے انہیں ٹویٹر پر ہی جواب دیتے ہوئےان الزامات کو جھوٹ پر مبنی قرار دیا اور کہا کہ میں اپنی ساکھ کو نقصان پہنچانے پر آپ کے خلاف پاکستان اور لندن میں ہتک عزت کا دعویٰ دائر کروں گا، آپ سرعام معافی مانگیں یا عدالت میں ان الزامات کو ثابت کریں۔


عباس خان آفریدی نے دوسری ٹویٹ میں کہا کہ میں پاکستان کا سب سے زیادہ ٹیکس دینے والے پارلیمنٹیرین ہوں، تم نے جھوٹ پر مبنی کہانی بنا کر میری ساکھ کو نقصان پہنچانے کی کوشش کی ہے، جب تک میں تم جیسے وطن دشمن سے ناک نا رگڑوالوں تب تک میں تمہیں چھوڑوں گانہیں۔


عادل راجا نے اس بیان پرردعمل دیا اور کہا کہ میں خوش آمدید کہتا ہوں آپ مقدمہ کریں، مجھےوطن دشمن کہنے پر آپ بھی جوابی نوٹس کا انتظار کریں، کارروائی کے دوران کوئلے کی درآمد،فروخت کی رسیدیں اور دیگر ضروری دستاویزات ساتھ لائیں، برطانیہ پاکستان کے برعکس ان کرپٹ لوگوں کی جنت نہیں ہے جو صرف ٹویٹ کرکے بھاگ جاتے ہیں۔

 

mughals

Chief Minister (5k+ posts)
bmw cars are driven by cheap thugs
how can they not afford 40-50 dollar cars
 

israr0333

Minister (2k+ posts)
Criminals are friends of Criminals. And so called Hukumran khandan are world top corrupt family.
 
Sponsored Link