مجھے پکارو , تمہاری دعائیں قبول کرتا رہوں

Amal

Chief Minister (5k+ posts)
مجھے پکارو,تمہاری دعائیں قبول کرتا رہوں گ&#157


بسم الله الرحمن الرحيم

دعا اور اللہ مجیب الدعوات

ایک اعرابی نے پوچھا تھا کہ یا رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم ! کیا ہمارا رب قریب ہے؟ اگر قریب ہو تو ہم اس سے سرگوشیاں کر لیں یا دور ہے؟ اگر دور ہو تو ہم اونچی اونچی آوازوں سے اسے پکاریں ، نبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم خاموش رہے اس پر یہ آیت اتری (ابن ابی حاتم) ایک اور روایت میں ہے کہ صحابہ رضی اللہ عنہم کے اس سوال پر کہ ہمارا رب کہاں ہے؟یہ آیت اتری (ابن جریر) حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ جب آیت

رَبُّكُمُ ادْعُوْنِيْٓ اَسْتَجِبْ لَكُمْ
۔40غافر:60 نازل ہوئی یعنی مجھے پکارو میں تمہاری دعائیں قبول کرتا رہوں گا
حضرت ابو موسیٰ اشعری رضی اللہ تعالیٰ عنہ کا بیان ہے کہ ہم رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے ساتھ ایک غزوہ میں تھے ہر بلندی پر چڑھتے وقت اور ہر وادی میں اترتے وقت بلند آوازوں سے تکبیر کہتے جا رہے تھے نبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم ہمارے پاس آکر فرمانے لگے لوگو! اپنی جانوں پر رحم کرو تم کسی کم سننے والے یا دور والے کو نہیں پکار رہے بلکہ جسے تم پکارتے ہو وہ تم سے تمہاری سواریوں کی گردن سے بھی زیادہ قریب ہے، اے عبداللہ بن قیس ! سن لو! جنت کا خزانہ
لاحول ولاقوۃ الا باللہ ہے .مسند احمد
حضرت انس رضی اللہ تعالیٰ عنہ فرماتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا اللہ تعالیٰ فرماتا ہے میرا بندہ میرے ساتھ جیسا عقیدہ رکھتا ہے میں بھی اس کے ساتھ ویسا ہی برتاؤ کرتا ہوں جب بھی وہ مجھ سے دعا مانگتا ہے میں اس کے قریب ہی ہوتا ہوں(مسند احمد
حضرت ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا اللہ تعالیٰ فرماتا ہے کہ میرا بندہ جب مجھے یاد کرتا ہے اور اس کے ہونٹ میرے ذکر میں ہلتے ہیں میں اس کے قریب ہوتا ہوں اس کو امام احمد نے روایت کیا ہے۔ اس مضمون کی آیت کلام پاک میں بھی ہے فرمان ہے آیت (
اِنَّ اللّٰهَ مَعَ الَّذِيْنَ اتَّقَوْا وَّالَّذِيْنَ هُمْ مُّحْسِنُوْنَ) 16۔ النحل:128) جو تقویٰ واحسان وخلوص والے لوگ ہوں ان کے ساتھ اللہ تعالیٰ ہوتا ہے، حضرت موسیٰ اور ہارون علیہما السلام سے فرمایا جاتا ہے آیت (اِنَّنِيْ مَعَكُمَآ اَسْمَعُ وَاَرٰى) 20۔طہ:46) میں تم دونون کے ساتھ ہوں اور دیکھ رہا ہوں، مقصود یہ ہے کہ باری تعالیٰ دعا کرنے والوں کی دعا کو ضائع نہیں کرتا نہ ایسا ہوتا ہے کہ وہ اس دعا سے غافل رہے یا نہ سنے
اس نے دعا کرنے کی دعوت دی ہے اور اس کے ضائع نہ ہونے کا وعدہ کیا ہے
حضرت سلمان فارسی رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں نبی کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا بندہ جب اللہ تعالیٰ کے سامنے ہاتھ بلند کر کے دعا مانگتا ہے تو وہ ارحم الراحمین اس کے ہاتھوں کو خالی پھیرتے ہوئے شرماتا ہے - مسند احمد
حضرت ابو سعید خدر رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کا ارشاد ہے کہ جو بندہ اللہ تعالیٰ سے کوئی ایسی دعا کرتا ہے جس میں نہ گناہ ہو نہ رشتے ناتے ٹوٹتے ہوں تو اسے اللہ تین باتوں میں سے ایک ضرور عطا فرماتا ہے یا تو اس کی دعا اسی وقت قبول فرما کر اس کی منہ مانگی مراد پوری کرتا یا اسے ذخیرہ کر کے رکھ چھوڑتا ہے اور آخرت میں عطا فرماتا ہے یا اس کی وجہ سے کوئی آنے والی بلا اور مصیبت کو ٹال دیتا ہے، لوگوں نے یہ سن کر کہا کہ حضور صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم پھر تو ہم بکثرت دعا مانگا کریں گے آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا پھر اللہ کے ہاں کیا کمی ہے؟ مسند احمد
عبادہ بن صامت رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ نبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا کہ روئے زمین کا جو مسلمان اللہ عزوجل سے دعا مانگے اسے اللہ تعالیٰ قبول فرماتا ہے یا تو اسے اس کی منہ مانگی مراد ملتی ہے یا ویسی ہی برائی ٹلتی ہے جب تک کہ گناہ کی اور رشتہ داری کے کٹنے کی دعا نہ ہو - مسند احمد
حضرت ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا جب تک کوئی شخص دعا میں جلدی نہ کرے اس کی دعا ضرور قبول ہوتی ہے جلدی کرنا یہ کہ کہنے لگے میں تو ہر چند دعا مانگی لیکن اللہ قبول نہیں کرتا (موطا امام مالک) بخاری کی روایت میں یہ بھی ہے کہ اسے ثواب میں جنت عطا فرماتا ہے، صحیح مسلم میں یہ بھی ہے کہ نامقبولیت کا خیال کر کے وہ نا امیدی کے ساتھ دعا مانگنا ترک کرے دے یہ جلدی کرنا ہے,ابو جعفر طبری کی تفسیر میں یہ قول حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا کا بیان کیا گیا ہے حضرت عبداللہ بن عمرو رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا ہے کہ دل مثل برتنوں کے ہیں بعض بعض سے زیادہ نگرانی کرنے والے ہوتے ہیں، اے لوگوں تم جب اللہ تعالیٰ سے دعا مانگا کرو تو قبولیت کا یقین رکھا کرو، سنو غفلت والے دل کی دعا اللہ تعالیٰ ایک مرتبہ بھی قبول نہیں فرماتا ,مسند احمد
حضرت عائشہ صدیقہ رضی اللہ عنہا نے ایک مرتبہ حضور صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم سے اس آیت کے بارے میں سوال کیا تو آپ نے دعا کی کہ الہ العالمین! عائشہ کے اس سوال کا کیا جواب ہے؟ جبرائیل علیہ السلام آئے اور فرمایا اللہ تعالیٰ آپ کو سلام کہتا ہے اور فرماتا ہے مراد اس سے وہ شخص ہے جو نیک اعمال کرنے والا ہو اور سچی نیت اور نیک دلی کے ساتھ مجھے پکارے تو میں لبیک کہہ کر اس کی حاجت ضرور پوری کر دیتا ہوں(ابن مردویہ) یہ حدیث اسناد کی رو سے غریب ہے ایک اور حدیث میں ہے کہ حضور صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے اس آیت کی تلاوت کی پھر فرمایا اے اللہ تو نے دعا کا حکم دیا ہے اور اجابت کا وعدہ فرمایا ہے میں حاضر ہوں الٰہی میں حاضر ہوں الٰہی میں حاضر ہوں میں حاضر ہوں اے لاشریک اللہ میں حاضر ہوں حمد و نعمت اور ملک تیرے ہی لئے ہے تیرا کوئی شریک نہیں میری گواہی ہے کہ تو نرالا یکتا بےمثل اور ایک ہی ہے تو پاک ہے، بیوی
[FONT=&amp]بچے[/FONT][FONT=&amp]نہیں [/FONT][FONT=&amp]اور[/FONT][FONT=&amp] تیرا ہم پلہ کوئی نہیں تیری کفو کا کوئی نہیں تجھ جیسا کوئی نہیں میری گواہی کہ تیرا وعدہ سچا تیری ملاقات حق جنت ودوزخ قیامت اور دوبارہ جینا یہ سب برحق امر ہیں -ابن مردویہ
حضرت انس رضی اللہ عنہ سے روایت ہے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم فرماتے ہیں کہ اللہ تبارک وتعالیٰ کا ارشاد ہے اے ابن آدم! ایک چیز تو تیری ہے ایک میری ہے اور ایک مجھ اور تجھ میں مشترک ہے خالص میرا حق تو یہ ہے کہ ایک میری ہی عبادت کرے اور میرے ساتھ کسی کو شریک نہ کرے۔ گویا میرے لیے مخصوص یہ ہے کہ تیرے ہر ہر عمل کا پورا پورا بدلہ میں تجھے ضرور دوں گا کسی نیکی کو ضائع نہ کروں گا مشترک چیز یہ ہے کہ تو دعا کر اور میں قبول کروں تیرا کام دعا کرنا اور میرا کام قبول کرنا - بزار
دعا کی اس آیت کو روزوں کے احکام کی آیتوں کے درمیان وارد کرنے کی حکمت یہ ہے کہ روزے ختم ہونے کے بعد لوگوں کو دعا کی ترغیب ہو بلکہ روزہ افطار کے وقت وہ بکثرت دعائیں کیا کریں۔ حضور صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کا ارشاد ہے کہ روزے دار افطار کے وقت جو دعا کرتا ہے اللہ تعالیٰ اسے قبول فرماتا ہے حضرت عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہ افطار کے وقت اپنے گھر والوں کو اور بچوں کو سب کو بلا لیتے اور دعائیں کیا کرتے تھے - ابوداود طیالسی
ابن ماجہ میں بھی یہ روایت ہے اور اس میں صحابی کی یہ دعا منقول ہے دعا اللہم انی اسألک برحمتک اللتی وسعت کل شئی ان تغفرلی یعنی اے اللہ میں تیری اس رحمت کو تجھے یاد دلا کر جس نے تمام چیزوں کو گھیر رکھا ہے تجھ سے سوال کرتا ہوں کہ تو میرے گناہ معاف فرما دے اور حدیث میں تین شخصوں کی دعا رد نہیں ہوتی عادل بادشاہ، روازے دار اور مظلوم اسے قیامت والے دن اللہ تعالیٰ بلند کرے گا مظلوم کی بددعا کے لئے آسمان کے دروازے کھل جاتے ہیں اور اللہ تعالیٰ فرماتا ہے مجھے میری عزت کی قسم میں تیری مدد ضرور کروں گا گو دیر سے کروں - مسند، ترمذی، نسائی اور ابن ماجہ [/FONT]












16807482_1349342868457735_487829919001567800_n.jpg

 
Last edited:
Re: مجھے پکارو , تمہاری دعائیں قبول کرتا رہوں &#



جو کچھ بھی مانگنا ہے در مصطفی سے مانگ
اللہ کے حبیب شہہِ انبیاء سے مانگ

********************
بیشک اللہ کو وہ سوالی بہت محبوب ہیں جو حاجت روائی کیلئے درِ مصطفیٰ و مرتضیٰ پر آتے ہیں

********************

جو کچھ بھی مانگنا ہے وہ حیدر کے در سے مانگ
یہ در خدا کے در کے نہایت قریب ہے

یا نبی، یاعلی مدد

 

long-live-pakistan

Councller (250+ posts)
Re: مجھے پکارو , تمہاری دعائیں قبول کرتا رہوں &#



جو کچھ بھی مانگنا ہے در مصطفی سے مانگ
اللہ کے حبیب شہہِ انبیاء سے مانگ

********************
بیشک اللہ کو وہ سوالی بہت محبوب ہیں جو حاجت روائی کیلئے درِ مصطفیٰ و مرتضیٰ پر آتے ہیں

********************

جو کچھ بھی مانگنا ہے وہ حیدر کے در سے مانگ
یہ در خدا کے در کے نہایت قریب ہے

یا نبی، یاعلی مدد

Allah khud kehta hay keh muj say direct maango…
Aur app kuch aur hee keh rahy hean…

Abb batao jis nay duaen sunneen aur qabool kerni haen uss ki baat manoo ya ju app keh rahy haen wo manoo.
 

1mr4n

Minister (2k+ posts)
Re: مجھے پکارو , تمہاری دعائیں قبول کرتا رہوں &#1711

جزاک اللہ خیر کثیرا شکریہ اعمال جی اصلاحی پوسٹ سے بہت کچھ سیکھنے کے مواقع میسر آتے ہیں اللہ حق شآنہ وتعالی آپ کی ان کوششوں کا اجر اپنے جناب سے بے حساب عطا فرمائے
اللہ الحق اور کُن فیکوُن کا مالک جس کے ہاں ہر بھکاری اور پیٹ بھرے کو بے حساب ملتا ہے ہمارا یقین اللہ سے اللہ پر ہونے کا ہو جائے یارب العالمین ایسی زندگی عطا فرما
آمین

 

Amal

Chief Minister (5k+ posts)
Re: مجھے پکارو , تمہاری دعائیں قبول کرتا رہوں &#


جو کچھ بھی مانگنا ہے در مصطفی سے مانگ
اللہ کے حبیب شہہِ انبیاء سے مانگ

********************
بیشک اللہ کو وہ سوالی بہت محبوب ہیں جو حاجت روائی کیلئے درِ مصطفیٰ و مرتضیٰ پر آتے ہیں

********************

جو کچھ بھی مانگنا ہے وہ حیدر کے در سے مانگ
یہ در خدا کے در کے نہایت قریب ہے

یا نبی، یاعلی مدد



کیا کہیں قران میں یا نبی ﷺ کے فرمان میں اس بات کی ترغیب یا اجازت ہے ؟ یقینأ نہیں ہے ، پھر تو ٓاپ کی اپنی مرضی ہوئی ، یعنی اپنی مرضی کا دین ، اور اس کی دین اسلام میں کوئی گنجائیش نہیں ہے
 
Last edited:

Amal

Chief Minister (5k+ posts)
Re: مجھے پکارو , تمہاری دعائیں قبول کرتا رہوں &#

جزاک اللہ خیر کثیرا شکریہ اعمال جی اصلاحی پوسٹ سے بہت کچھ سیکھنے کے مواقع میسر آتے ہیں اللہ حق شآنہ وتعالی آپ کی ان کوششوں کا اجر اپنے جناب سے بے حساب عطا فرمائے
اللہ الحق اور کُن فیکوُن کا مالک جس کے ہاں ہر بھکاری اور پیٹ بھرے کو بے حساب ملتا ہے ہمارا یقین اللہ سے اللہ پر ہونے کا ہو جائے یارب العالمین ایسی زندگی عطا فرما
آمین



! اللہ ھما آمین یا رب العالمین

 

Amal

Chief Minister (5k+ posts)
Re: مجھے پکارو , تمہاری دعائیں قبول کرتا رہوں &#

Allah khud kehta hay keh muj say direct maango…
Aur app kuch aur hee keh rahy hean…

Abb batao jis nay duaen sunneen aur qabool kerni haen
uss ki baat manoo ya ju app keh rahy haen wo manoo.


ghor kerny ka point tu yah hi hai !
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
Re: مجھے پکارو , تمہاری دعائیں قبول کرتا رہوں &#1711

For proper understanding of the message in the quran and deen of islam one can find ample help HERE, HERE and HERE.
 

Pakistani1947

Chief Minister (5k+ posts)
5 Reasons not to worship (ask dua to) saints

5 Reasons not to worship (ask dua to) saints




[FONT=&amp]
[/FONT]
As an apple can be only an apple, not an apple and an orange; so here is only one truth. And we do our best to research and pray to Allah to guide us to the siratul mustakeem.


1. Prophet Muhammad has warned time and again of not bringing new things in the religion. Every bidaa belongs to hellfire. This is a stern warning saying that he has shown the path that leads us close to Allah. So if some person, no matter who he is, comes and says that I have found a better method than what the Prophet of Allah had prescribed, it contradicts the very teaching of Prophet Muhammad .

Wa sharrul Umoori Muhdathaatuhaa, Wa kulla Bidatin dhaialah, wa kulla dhalatin fin-naar Al-Hadith (Sahih Muslim). Translation of the above Hadith: Every innovation is a misguidance and every misguidance goes to Hell fire.

You can study all the authentic hadiths and I can guarantee you that you will not find any proof that prophet Muhammad indicated us to pray to Allah through holy saints.

2. Allah says in the Quran: This day have I perfected for you your religion and completed My favor on you and chosen for you Islam as a religion. Quran 5:3

When Abu Bakr (رضی اللہ عنھا) heard this ayah, he could not stop crying because he knew that Rasool Ullah has finished his mission and has completed teaching the religion. Hence, he was going to pass away soon.
Now when Allah has said he has perfected our religion, that means we cannot add anything new or delete anything from what Rasool Ullah has taught us. So, how can people come 100s of years later and say do this and this to get closer to Allah?

3. Also consider the following warnings from Allah Azzawajal:
When My servants ask you about Me [tell them], Verily I am close [to them]; I listen to the prayer of everyone who calls on Me. So let them respond to Me and believe in Me in order that the may be guided aright. (2:186)

It is We Who created man and We know what his soul whispers to him, for We are nearer to him than his jugular vein. (50:16)

These two verses above, Allah is saying that He directly listens to prayers of His slaves and He is closer to the slave than his own vein! So why do we need saints to go to Allah, when we can go directly to Allah? If I have direct access to the CEO of a company, why should I send a message through the secretary?

Prophet Muhammad PBUH said Duaa is worship (Sunnan Abi Dawud, hadith 1474) (This clearly indicates that making dua to anybody is worship, be it to Allah, to prophet Muhammad, to the grave or to saints is worship)
Further Allah warns Do you worship besides Allah that which [cannot and] does not help you at all or harm you? (21:66)

Those on whom you call besides Allah are only slaves like yourselves (7:194)

In these two verses above, Allah is telling us that we should ask dua and worship Him alone. Making dua to prophet Muhammad, to Saints, angels, jinns, graves asking for help or asking them to request help from Allah, is shirk (or associating partners with Allah); the biggest sins in Islam.

Most of them [claim] belief in Allah, while committing shirk (12:106)

When Makkans were asked about why they were offering prayers to idols, they said We only worship them so that they may bring us closer to Allah (39:3) So the idols were only used as intermediaries as the pagans thought it helped them get closer to Allah. Muslims who insist on praying to other than Allah should also reflect on these Ayahs.

4. I think the Ayahs and proofs above show clearly why one should refrain from asking dua (prayer) to saints. And just because famous scholars do a practice does not make it correct. Allah had guided us by saying that follow those who stick to the Quran and Authentic hadeeth and the way of the early generations (sahabas). Sahabas never did such practices. You may know the famous verse commanding us to Obey Allah and Obey His messenger. And numerous other hadiths advising the Ummah to hold on tightly to the Quran and Sunnah. The Quran gives us numerous examples where the scholars misled their people and has indicated that they are among the worst of people. Consider this ayah, They have taken their rabbis and monks as lords besides Allah, Prophets companion said Surely we do not worship them. Then Prophet SAW responded Did they not make haram what Allah had made halal and you all made it haram, and did they not make halal what Allah made (haram) and you all made it halal? He replied, We certainly did. The Prophet then said, that was how you worshiped them.

5. In order to understand how these practices crept into the Muslim world, we would have to look the historical events. I would highly encourage you to study this. I will give you a brief idea, bee idn Illah: Saint worship (calling on saints for dua) was a common practice among Catholic Christians. This religious philosophy is derived from the Greeks, thinkers such as Plotinus ((205 270AD), Valentinus (140 AD) etc. Saint Pachomius (290 346AD) established rules for Christian monasteries in Egyptian desert and set up 9 monasteries there. This methodology later came to be known as Mysticism. You would notice that Sufism is also called Mysticism! If you ponder on why, these monasteries spread all over Egypt and Syria. So when Islam finally came to these lands, Muslims who were not completely satisfied with Islamic law, Shariah, and who did not want to abandon their old practices of Mysticisms developed the system of Tariqah with the ultimate goal of Fana (seeking union with God.) By the way, this concept of Fanaa is borrowed from Hinduism/Bhuddism (Called Nirvana) and also in the Christian Mystic practice outlined in Platos Symposium in which mention is made of various ladders of ascent, composed of steep hard steps, and finally the union of the soul with God is achieved.!

Allah also warns us in the Quran that Hell is the destination for those who continue to follow the way of their ancestors despite the truth being apparent to them.

I do hope that you read these points, open up the Quran and ponder on the verses mentioned and study research the other proofs that I have presented. This is extremely important as every Muslim should be extremely careful of knowingly and unknowingly committing shirk.

source


 

Pakistani1947

Chief Minister (5k+ posts)
Re: مجھے پکارو , تمہاری دعائیں قبول کرتا رہوں &#1711

An-Nu’man ibn Basheer reported: I heard the Prophet, peace and blessings be upon him, say, “Supplication is worship.” Then the Prophet recited the verse, “Your Lord says: Call upon Me and I will respond to you. Verily, those who disdain My worship will enter Hell in humiliation.” (40:60)


Source: Sunan At-Tirmidhi 3247


Grade: Sahih (authentic) according to At-Tirmidhi
 

Pakistani1947

Chief Minister (5k+ posts)
Re: مجھے پکارو میں تمہاری دعائیں قبول کرتا رہ&

(Qur'an 9:31) اتَّخَذُوا أَحْبَارَهُمْ وَرُهْبَانَهُمْ أَرْبَابًا مِّن دُونِ اللَّهِ وَالْمَسِيحَ ابْنَ مَرْيَمَ وَمَا أُمِرُوا إِلَّا لِيَعْبُدُوا إِلَـٰهًا وَاحِدًا ۖ لَّا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ ۚسُبْحَانَهُ عَمَّا يُشْرِكُونَ
They take their priests and their anchorites to be their lords in derogation of Allah, and (they take as their Lord) Christ the son of Mary; yet they were commanded to worship but One Allah: there is no god but He. Praise and glory to Him: (Far is He) from having the partners they associate (with Him).
انہوں نے اپنے عالموں اور درویشوں کو الله کے سوا خدا بنا لیا ہے اور مسیح مریم کے بیٹےکو بھی حالانکہ انہیں حکم یہی ہوا تھا کہ ایک الله کے سوا کسی کی عبادت نہ کریں اس کے سوا کوئی معبود نہیں وہ ان لوگوں کے شریک مقرر کرنے سے پاک ہے

Summary statement of Imam al-Baydawi on the verse:

{They have taken as lords beside Allah their rabbis and their priests** because the people obeyed them in their prohibition of what Allah permitted and their permitting what Allah has prohibited or prostrating to them. - al-Baydawi, Anwar al-Tanzil,3:142-143.

Imam al-Tabari mentions the following regarding this verse:

from `Uday b. Hatim who said: I came to the Messenger of Allah (Allah bless him and give him peace) wearing a gold collar around my neck: He said to me: O `Uday, take it off as it is a pagan thing on your neck. He said: I took it off and I went to him while he was reciting the chapter of Baraa and he was reciting the following verse: {They have taken as lords beside Allah their rabbis and their priests**. I asked: O Messenger of Allah, we dont worship them and [The Prophet] replied: but do they not make impermissible what Allah has made permissible and do they not make permissible what Allah has made impermissible and you do that? I replied: yes and he said: then that it is [a form] worshipping them al-Tabari, al-Jami` al-Bayan, 14:208-213.


Source
 
Last edited:

Amal

Chief Minister (5k+ posts)

اِيَّاكَ نَعْبُدُ وَاِيَّاكَ نَسْتَعِيْنُ
ہم تیری ہی عبادت کرتے ہیں اور تجھ ہی سے مدد مانگتے ہیں۔


دعا (غائبانہ حاجات میں پکارنا) عبادت ہی تو ہے
ترمذی [FONT=&amp]3318[/FONT]


عبادت کسے کہتے ہیں: ہر قول اور فعل ، دعا اور پکار ، ثنا اور تعظیم ، رکوع اور سجود ، قیام اور قعود وغیرہ جو اس اعتقاد اور شعور کے ساتھ ہو کہ معبود کو مافوق الاسباب ہمارے تمام معاملات پر غیبی قبضہ اور تسلط حاصل ہے، اور وہ سب کچھ سنتا اور جانتا ہے، وہ عبادت ہے

عبادت کی تعریف کو ایک جامع تعبیر سے حسب ذیل عبارت میں بیان کیا گیا ہے

العبادة عبارة عن الإعتقاد والشعور بأن للمعبود سلطة غيبية في العلم والتصرف فوق الأسباب يقدر بها على النفع والضر. فكل دعاء وثناء وتعظيم ينشأ من هذه الإعتقاد فهو عبادة.
[مدارج السالکین: ١/٤٠]
ترجمہ : عبادت اس اعتقاد اور شعور کا نام ہے کہ معبود کو ایک غیبی تسلط حاصل ہے، جس کی وجہ سے وہ نفع نقصان پر قادر ہے، اس لئے ہر تعریف، ہر پکار اور ہر تعظیم جو اس مذکورہ اعتقاد اور شعور کے ساتھ ہو وہ عبادت ہے

 

Amal

Chief Minister (5k+ posts)
Re: مجھے پکارو , تمہاری دعائیں قبول کرتا رہوں &#


اللہ تعالیٰ فرماتے ہیں
﴿وَقَالَ رَ*بُّكُمُ ٱدْعُونِىٓ أَسْتَجِبْ لَكُمْ ۚ إِنَّ ٱلَّذِينَ يَسْتَكْبِرُ*ونَ عَنْ عِبَادَتِى سَيَدْخُلُونَ جَهَنَّمَ دَاخِرِ*ينَ ﴿٦٠﴾...سورۃ غافر
''تمہارے رب کا ارشاد ہے کہ: تم مجھے پکارو، میں تمہاری دعائیں قبول کروں گا اور جو لوگ مجھے پکارنے سے تکبر کرتے ہیں، وہ عنقریب رسوا ہوکر جہنم رسید ہوں گے۔''

اس آیت مبارکہ میں اللہ رب العزّت ہمیں دعاء اور سوال کرنے کی ترغیب دلا رہے ہیں۔نیز بتلایا ہےکہ جو لوگ اللہ سے دعاء و سوال نہیں کرتے ہیں۔ انہیں اللہ تعالیٰ نے عبادت سے اعراض کرنے والے قرار دیا ہے۔اس سے یہ بات سمجھ میں آجاتی ہے کہ دعاء ایک عبادت ہے اور اللہ کے نبیﷺ نے اس کی صراحت فرما دی ہے۔






جو کچھ بھی مانگنا ہے در مصطفی سے مانگ
اللہ کے حبیب شہہِ انبیاء سے مانگ

********************
بیشک اللہ کو وہ سوالی بہت محبوب ہیں جو حاجت روائی کیلئے درِ مصطفیٰ و مرتضیٰ پر آتے ہیں

********************

جو کچھ بھی مانگنا ہے وہ حیدر کے در سے مانگ
یہ در خدا کے در کے نہایت قریب ہے

یا نبی، یاعلی مدد

 

Back
Top