فرض کفایہ

Zia Hydari

Chief Minister (5k+ posts)


آج کل جہاد کو فرض کفایہ قرار دینے کی باتیں، نام نہاد مذہبی اسکالرز دھڑلے سے کررہے ہیں۔
فرض کفایہ وہ ہے کہ بعض کے ادا کرنے سے باقی دوسروں کے ذمہ سے بھی اتر جائے گا لیکن اگر کوئی بھی ادا نہ کرے تو سب گناہگار ہوں گے جیسے نماز جنازہ۔
اسی طرح سنت موکدہ علی الکفایہ بھی ہے جس کی مثال رمضان مبارک کے آخری عشرہ کا اعتکاف ہے۔
قتال فی سبیل اللہ… اللہ پاک نے مسلمانوں پر فرض قرار دیا ہے… بلکہ سورہ انفال کی آیت نمبر 65 میں تو اللہ پاک اپنے پیغمبرۖ سے مخاطب ہو کر فرماتے ہیں۔
ترجمہ: ”
اے نبیۖ آپ مسلمانوں کو قتال (جہاد) کا شوق دلائیے
قرآن مقدس کی سورہ بقرہ میں ارشاد خداوندی ہے’ ترجمہ: ”
اور قتال کرو اللہ کے راستے میں اور جان لو بے شک اللہ تعالیٰ خوب سننے والا اور جاننے والا ہے
ڈاکٹر اسرار اب تہہ خاک ہیں، ان کے ساتھ قبر میں کیا ہورہا ہوگا اللہ بہتر جانتا ہے، وہ کوئی عالم دین نہ تھے، مگر ایسا شو کرتے تھے، ان کایہ کہنا کہ جہاد فرض عین نہیں ہے ایک من گھڑت بات ہے، اس ضمن میں قرآن کی آیت یا کوئی حدیث ہوتو پیش کی جائے تاویلات نہ بیان کی جائیں۔
اسلام میں مشہور فرض کفایہ سلام کا جواب دینا، چھینک کا جواب دینا یعنی یَرحَمُکَ اللّٰہ کہنا، عیادت مریض جبکہ مرض شدید ہو، مسلمان میت کا غسل و کفن و نماز جنازہ و دفن وغیرہ، ہر شہر میں ایام جمعہ و عیدین میں قاضی مفتی و امیر(حاکم) و خطیب کا موجود ہونا، فرض عین علم سے زائد علومِ شرعیہ فقہ و اصول وغیرہ کا پڑھنا، تمام قران مجید کا حفظ کرنا، امر بالمعروف و نہی عن منکر کرنا، بادشاہ کے لئے طاقت اور عالم کے لئے زبان سے کرنا اور عوام کے لئے جبکہ فتنہ کا ڈر ہو دل سے منکرات کو برا جاننا فرض کفایہ ہے، اولاد کی تعلیم و تربیت و نکاح کرنا، کسی پیغام دینے والے کا پیغام پہچانا، طالب علموں کا خرچ و امداد، مومن بھوکا مر رہا ہو تو اس کو کھانا دینا اور خود توفیق نہ ہو تو لوگوں میں اعلان کرنا،
جب کفار غلبہ کریں تو ان سے لڑنا فرضِ عین ہے اور جب کفار غلبہ نہ کریں تو ان سے جہاد کرنا فرض کفایہ ہے۔
آپ سب جانتے ہیں کہ افغانستان میں سوویت یونین نے حملہ کیا تو اس وقت ان کی جنگ جہاد قرار دی گئی تھی، لیکن اب۔ ۔ ۔ ۔ دنیا بدل جائے لیکن اللہ کاحکم نہیں بدلتا ہے۔

نام نہاد ریجئس اسکالرز کایہ کہنا کہ جہاد فرض عین نہیں ہے ایک من گھڑت بات ہے، اس ضمن میں قرآن کی آیت یا کوئی حدیث ہوتو پیش کی جائے تاویلات نہ بیان کی جائیں۔
بات کو گھما پھرا کر، لوگو کو اللہ کے حکم سے دور کرنا علماء سو کاکام ہوتا ہے، آپ جہاد کی گرامر اور لفظی معنوں پر جرح کرکے اپنے آپ کو عالم ثابت کرتے رہئے۔ حقیقت تو یہ کہ جہاد جن معنوں میں مستعمل ہے وہ امت پر واضح ہیں۔ جب جہاد فرض ہوجاتا ہے تو پھر یہ نہیں دیکھا جاتا ہے کہ دشمن کتنا بڑا ہے اور ہم کتنے چھوٹے، ان وار ٹیکنالوجی کتنی برتر ہے یا ہمارے پاس ناکافی ہتھیار ہیں،
جنگِ احزاب کے موقع پر قریش نے پورے عرب کی طاقت کو جمع کیا اورکم و بیش دس ہزار (بعض روایا ت کے مطابق چوبیس ہزار )کا ناقابل شکست لشکر لے کر مدینے پر حملہ آور ہوئے۔ کھلے میدان میں اس لشکر کا مقابلہ ناممکن تھا۔ حضورنبیۖ نے اس موقع پر حضرت سلمان فارسی کا مشورہ قبول کیا۔چنانچہ مدینے کے دفاع کے لیے ایک بڑی خندق کھودی گئی ۔یہ چیز اہل عرب کے لیے قطعی نامانوس تھی۔چنانچہ ان کی عددی اکثریت قطعاً غیر موثر ہوگئی اور آخر کار انہیں نامراد ہوکر لوٹنا پڑا۔

 
Last edited:
***** pagaaal na banu yeah ecnomic war fear ka zmana hai control money control every things ..by any one army and send to die any where ... like pakistan paisa dai do bus kaheen bhi pohnch jata hain jahaad ka naam pa ajj kal dukan darii leaderi or bachoon ko marwana hei laga para hai
 
Last edited:

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
shariyat main har woh kaam farze ain hi hota hai har us shakhs ke liye jis ko ummat us ki zimmadaari qaraar de quran aur aapas main mashware ki roshni main.

issi liye to main logoon ko links deta hun keh deen ki asal rooh ko samjhen aur mullah ki betuki baatun main aa kar khud ko mughaalte main na daalen yaa rakhen

jab tak log deene islam ki bunyaadi baatun ka saheeh ilm haasil nahin karte jo kuchh bhi woh deene islam ke naam per karen ge us ka koi khaatir khawaa nateeja nahin nikle ga. is liye keh deene islam maqsadiyat ki drustagi maangta hai besaro paa amaal nahin.

deene islam baap daada ki ahmqaana baatun ke peechhe chalne ka naam nahin hai. warna quran main aise baap daada ko khudaa har giz hadfe tanqeed na banaata jinhune aqlo fikar se kaam nahin liya. issi baat se khandaan ki bunyaad bhi quran ne ukhaar di. kyunkeh agar khandaan bunyaad hota to quran logoon ke ghalat nazriyaat ki wajah se un ke baap daada per khuli tanqeed na karta. lihaaza agar log quran ko samajhne ke bajaaye apne mazhabi aqeedun per chalen ge to woh khud ko khudaa ke muqaabil khadaa paayen ge.

watan parasi bhi issi liye ghalat hai agar us ki bunyaad ghalat hai. quran se saaf zahir hai kon si baaten deene islam ki roshni main drust hen aur kon si ghalat. maine bahot si baatun ko explain kiya hai magar asl baat un usoolun ko jaan lena hai jin se quran ko samajhna aasaan ho jaata hai.

yeh aisi hi baat hai jaise ham riyaazi ke sawaalaat ke formule rat lete hen hisaab ke sawaalaat hal karne ke liye. jab formula haath aa jaaye to har sawaal usse mutalqa hal karne main aasaani ho jaati hai issi tarah jab quran ko samajhne ka tareeqa haath aa jaaye to insaan quran ki har baat aasaani se samajh sakta hai aur us ki roshni main khud dekh sakta hai woh kahaan khada hai.

jin ke paas ilm ki roshni hai un ko kam az kam meri baatun ko samajhne ki koshish zaroori karni chahiye aur samajh kar deegar dostun ko bhi samjhaane ki koshish karni chahiye taa keh deen ka saheeh ilm haasil karne ka ummat main shaoor peda ho warna jis tarah sadyun se ummat zaleelo khawaar ho rahee hai aur har aane waala waqt is ko mazeed zillato ruswayee main dakail rahaa hai woh din door nahin hen aise log aik doosre ke haathun khatam ho jaayen jo sirf naam ke musalmaan hen.

jihaad is waqt ki aham tareen zaroorat hai magar kia ham ko maaloom hai jihaad hota kia hai yani is ka maqsad kia hai? yeh kaise kiya jaata hai?

jihaad us waqt tak infiraadi hota hai jab tak ummat wajood main nahin aati. yeh jihaad quraan ko khud saheeh tarah se samajhna aur phir khud samajh kar doosrun ko usse saheeh tarah se samjhaana hai.

jab quraan ko samajhne waale log ummat ban jaayen to phir jihaad ki shakal ummat ki bunyaad per hoti hai. yaani poori ummat quran ke saheeh paighaam ko saheeh tarah se aam karti hai logoon main. yani log aik doosre ki madad se deeen islam ko aam karte hen duniya aur jab jab log ummat main aa kar milte hen yeh jihaad zor pakarta jaata hai.

qitaal ki nobat bhi isi doraan pesh aa sakti hai agar ummat ko deene islam ke paighaam ko phelaane se roka jaaye yaa logoon ko deene islam ki taraf aane se roka jaaye. qitaal aisi baat nahin hai ke talwaar uthayee aur jo saamne aaya jisse aap ko ikhtilaaf ho to us ko qatl karte jaayen yeh kufar hai. is liye ke deene islam insaaniyat hi ko bunyaad banaata hai ke log aapas main bhai bhai ban kar rahen jaise ke woh bhai bhai peda kiye ge hen.isi liye to quran bataata hai ham sab insaan insaan hi ki aulaad hen. agar ham qudrati tor per insaan ki aulaad hen to kia ham ko nazriyaati tor per bhi is duniya main bhai bhai ban kar nahin rehna chahiye? kia quran bunyaadi tor per isi maqsad ke liye nahin diya gayaa? to phir qatle insaaniyat aik naa qaable maafi jurm ho ga jihaad ke naam per jab keh is baat ka koi jawaaz na ho qurani bunyaadun per.

qatl aise logoon ko karna padta hai jo khudaa ki mumlikat main apni man maani ke liye fasaad phelaate hen aur woh bhi us soorat main jab keh woh baaz na aayen. yani bande ke puttar na banen. quran main is ki apni tareef hai keh jihaad kia hota hai aur kyun hota hai aur kaise kiya jaana chahiye. quran ham ko is ka paighaam ahsan tareeq se doosrun tak pohchaane ka kaam sonpta hai. kia woh kaam ham kar chuke hen? kia ham ko kisi ne is kaam se roka hai? ham to aisi badbakhti ka shikaar hen keh ham ko khud nahin maloom quraan main likha kiya hai doosrun ko kia bataayen ge? fasaad aur kia cheez hoti hai is ke siwaa keh jis cheez ka aik insaan ko khud saheeh ilm nahin hai us ke naam per doosrun se dhanga fasaad karta phire aur qatlo ghaarat ka bazaar gharam karta phire? Allah ke bando deene islam ko saheeh tarah se samajhne main lag jaao aur mullah ki besaro paa baatun ki wajah se aapas main larna jhagarna band karo. warna tumaari dastaan bhi na ho gi daastaanu main. For more see HERE and HERE.
 
Last edited:

tamaashy

Councller (250+ posts)


یہ بارکنگ ڈوگز ہیں
سلڈوم بائٹ کرتے ہیں


کہنے والے کو نہیں۔۔دیکھا یہ جاتا ہے کہ کہا کیا جارہا ہے
افسوس ہے آپکی ذہنیت پر
 

QaiserMirza

Chief Minister (5k+ posts)
ڈاکٹر اسرار اب تہہ خاک ہیں، ان کے ساتھ قبر میں کیا ہورہا ہوگا اللہ بہتر جانتا ہے، وہ کوئی عالم دین نہ تھے، مگر ایسا شو کرتے تھے، ان کایہ کہنا کہ جہاد فرض عین نہیں ہے ایک من گھڑت بات ہے


یہ بھی الله کا کتنا کرم ہے اس امت پر کہ ڈاکٹر صاحب "جو دین کا علم نہیں رکھتے تھے" انہیں اس دنیا سے اٹھا کر ہمیں مزید بھٹکنے سے بچا لیا اور الله عز و جل نے حضرت ضیاء حیدری جیسی ہستی کو ہماری رہنمائی کے لئے بھیجا - یہ آپ کا احسان ہوگا کہ ڈاکٹر صاحب نے جو غلط راستے پر قوم کو ڈال دیا تھا اب آپ ہماری رہنمائی فرمائیں


 
Last edited:

single

MPA (400+ posts)
ساتھ میں اگر عالم دین کی بھی وضاحت فرماتے، کہ عالم دین اصل میں بنتا کیسے ہے.

اور اگر کوئی نہیں ہے تو اپنے آپ کو عالم دین شو کیسے کرے گا جناب حیدری عالم دین صاحب


ڈاکٹر اسرار اب تہہ خاک ہیں، ان کے ساتھ قبر میں کیا ہورہا ہوگا اللہ بہتر جانتا ہے، وہ کوئی عالم دین نہ تھے، مگر ایسا شو کرتے تھے، ان کایہ کہنا کہ جہاد فرض عین نہیں ہے ایک من گھڑت بات ہے


یہ بھی الله کا کتنا کرم ہے اس امت پر کہ ڈاکٹر صاحب "جو دین کا علم نہیں رکھتے تھے" انہیں اس دنیا سے اٹھا کر ہمیں مزید بھٹکنے سے بچا لیا اور الله عز و جل نے حضرت ضیاء حیدری جیسی ہستی کو ہماری رہنمائی کے لئے بھیجا - یہ آپ کا احسان ہوگا کہ ڈاکٹر صاحب نے جو غلط راستے پر قوم کو ڈال دیا تھا اب آپ ہماری رہنمائی فرمائیں


 

Zia Hydari

Chief Minister (5k+ posts)
***** pagaaal na banu yeah ecnomic war fear ka zmana hai control money control every things ..by any one army and send to die any where ... like pakistan paisa dai do bus kaheen bhi pohnch jata hain jahaad ka naam pa ajj kal dukan darii leaderi or bachoon ko marwana hei laga para hai

جنگ معیشت سے جڑی ہوتی ہے، انڈیا سونے کی چڑیا تھا، انگریز اس پر قابض ہوگئے، جب تک وہ جنگ نہ جیت جاتے، انڈیا کے خزانے تک رسائی حاصل نہیں کرتے، جہاد فی سبیل اللہ ہوتا ہے۔ اور صورت مسئولہ میں فرض عین۔
 

Zia Hydari

Chief Minister (5k+ posts)
ڈاکٹر اسرار اب تہہ خاک ہیں، ان کے ساتھ قبر میں کیا ہورہا ہوگا اللہ بہتر جانتا ہے، وہ کوئی عالم دین نہ تھے، مگر ایسا شو کرتے تھے، ان کایہ کہنا کہ جہاد فرض عین نہیں ہے ایک من گھڑت بات ہے


یہ بھی الله کا کتنا کرم ہے اس امت پر کہ ڈاکٹر صاحب "جو دین کا علم نہیں رکھتے تھے" انہیں اس دنیا سے اٹھا کر ہمیں مزید بھٹکنے سے بچا لیا اور الله عز و جل نے حضرت ضیاء حیدری جیسی ہستی کو ہماری رہنمائی کے لئے بھیجا - یہ آپ کا احسان ہوگا کہ ڈاکٹر صاحب نے جو غلط راستے پر قوم کو ڈال دیا تھا اب آپ ہماری رہنمائی فرمائیں



[FONT=&quot]کفر و شرک کی سزا تو دائمی جہنم ہے، کافر و مشرک کی بخشش نہیں ہوگی، اور کفر و شرک سے کم درجے کے جتنے گناہ ہیں، خواہ ان کا تعلق عقیدہ و نظریہ سے ہو یا اعمال سے، ان کی سزا دائمی جہنم نہیں بلکہ کسی نہ کسی وقت ان کی بخشش ہوجائے گی، خواہ اللہ تعالیٰ محض اپنی رحمت سے یا کسی شفاعت سے، بغیر سزا کے معاف فرمادیں یا کچھ سزا بھگتنے کے بعد معافی ہوجائے۔[/FONT]
 

Zia Hydari

Chief Minister (5k+ posts)
???? ??? ???? ??? ???. ???? ?? ???? ???? ?? ????? ??? ???????



??? ???? ????? ??????? ???? ???? ?? ???? ??? ??? ???? ?? ??? ?? ???? ??? ???
?? ??? ??? ???? ?? ??? ?? ???? ???? ???? ??? ?? ???? ??????? ?? ???? ?? ??????
??? ?? ???? ???? ??? ???? ?? ???? ?? ??? ?? ??? ???? ????? ?? ????? ???? ??? ?? ???? ?? ????? ??? ???? ????? ?? ??? ???? ???? ?? ?? ???? ???? ???? ????? ????? ?? ?? ?? ???? ?? ????? ??? ?????? ?? ?? ??? ?? ???? ???? ?? ???? ??? ?????? ?? ?? ??? ?? ???? ????? ???? ?? ?? ???? ???? ??? ?? ??? ?? ???? ?????? ?? ??? ????????? ???? ???? ?? ?? ????? ??? ?????? ?????? ????
???? ????? ?? ???? ?? ???? ?? ???? ??? ?? ???? ?? ??? ??? ????? ? ??? ?? ???? (??? ????? ? ?? ????? ????? ???? )?? ?????? ???? ???? ?? ?? ????? ?? ???? ??? ????? ???? ????? ??? ?? ???? ?? ?????? ?????? ???? ???????? ?? ?? ???? ?? ???? ????? ????? ?? ????? ???? ?????????? ????? ?? ???? ?? ??? ??? ??? ???? ????? ??? ??? ??? ??? ??? ?? ??? ???? ??????? ?????????? ?? ?? ???? ?????? ????? ??? ???? ????? ??? ??? ??? ????? ?????? ???? ????? ????
 
Last edited:

Zia Hydari

Chief Minister (5k+ posts)
مولانا صاحب، حضور آپ کب اس فرض پر تشریف لے جا رہے ہیں؟

کوئی مسلمان اگر یہ سوچ لے کہ میں جہاد کے قابل نہیں ہوں، کمزور ہوں، میں نہیں لڑ سکتا، اور اسی حالت میں مر جائے تو وہ فاسق کی موت مرا۔ ۔ ۔ ۔
 

atensari

(50k+ posts) بابائے فورم

نام نہاد ریجئس اسکالرز کایہ کہنا کہ جہاد فرض عین نہیں ہے ایک من گھڑت بات ہے،
اس ضمن میں قرآن کی آیت یا کوئی حدیث ہوتو پیش کی جائے تاویلات نہ بیان کی جائیں۔
بات کو گھما پھرا کر، لوگو کو اللہ کے حکم سے دور کرنا علماء سو کاکام ہوتا ہے، آپ جہاد کی گرامر اور لفظی معنوں پر جرح کرکے اپنے آپ کو عالم ثابت کرتے رہئے۔ حقیقت تو یہ کہ جہاد جن معنوں میں مستعمل ہے وہ امت پر واضح ہیں۔ جب جہاد فرض ہوجاتا ہے تو پھر یہ نہیں دیکھا جاتا ہے کہ دشمن کتنا بڑا ہے اور ہم کتنے چھوٹے، ان وار ٹیکنالوجی کتنی برتر ہے یا ہمارے پاس ناکافی ہتھیار ہیں،
جنگِ احزاب کے موقع پر قریش نے پورے عرب کی طاقت کو جمع کیا اورکم و بیش دس ہزار (بعض روایا ت کے مطابق چوبیس ہزار )کا ناقابل شکست لشکر لے کر مدینے پر حملہ آور ہوئے۔ کھلے میدان میں اس لشکر کا مقابلہ ناممکن تھا۔ حضورنبیۖ نے اس موقع پر حضرت سلمان فارسی کا مشورہ قبول کیا۔چنانچہ مدینے کے دفاع کے لیے ایک بڑی خندق کھودی گئی ۔یہ چیز اہل عرب کے لیے قطعی نامانوس تھی۔چنانچہ ان کی عددی اکثریت قطعاً غیر موثر ہوگئی اور آخر کار انہیں نامراد ہوکر لوٹنا پڑا۔
جہاد اور قتال دو مختلف چیزیں ہیں. جہاد کی بات کرکے قتال کی مثال دے کر خود کو اور کچھ کو دھوکہ دے سکتے ہو سب کو نہیں
 

Ahud1

Chief Minister (5k+ posts)
ج۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔جواب خاموش باشد را۔

کل کی چھترول بھول گیا ؟
جب روتا ہوا ادمینز پی گیا تھا
ایسے پنگے لیتا ہی کیوں ہے
کے مدد کے لئے غیر اللہ کو بلانا پڑے (bigsmile)
 

Back
Top