حیدر آباد: ڈاکٹرز کی زخمی گدھے کی دونوں ٹانگیں کاٹنے کی تجویز

donk1h11i1hs.jpg


حیدرآباد کے زخمی گدھے کی دونوں ٹانگیں کاٹنے کی تجویز دیدی گئی ہے۔

تیلا ت کے مطابق حیدرآباد میں تشدد کا شکار ہونے والے گدھے کی دونوں ٹانگوں کو کاٹنے کی تجویز دیتے ہوئے ڈاکٹرز کا کہنا ہے کہ گدھے کی دونوں ٹانگیں جڑنا مشکل ہیں۔

ڈی جی اینمل ہیلتھ سینئر ڈاکٹر نذیر کلہوڑ کی جانب سے ڈاکٹرز کی ٹیسٹ رپورٹس، ایکسرے رپورٹس کی بنیاد پر دونوں ٹانگیں کاٹنے کی تجاویز کی روشنی میں حتمی رپورٹ مرتب کرلی ہے جس میں کہا گیا ہے کہ گدھے کی پچھلی دونوں ٹانگیں ٹوٹ چکی ہیں اور وہ اب کھڑا نہیں ہوسکتا، گدھے کی حالت تشویشناک ہے اور اس کی دونوں ٹانگوں کا جڑنا انتہائی مشکل ہے۔

اس حوالے سے ڈاکٹر حزب اللہ کا کہنا تھا کہ گدھے کی صحت کچھ بہتر ہونے کا انتظا ر ہے، تشدد کا شکار ہونے سے گدھے کا خون بہت بہہ چکا ہے، اگر ٹانگیں کاٹی گئیں تو گدھے کی موت بھی واقع ہوسکتی ہے، گدھے میں خون کی منتقلی کا عمل مشکل ہے، صحت بہتر ہونے پر دونوں ٹانگیں کاٹی جاسکتی ہیں۔

خیال رہے کہ حیدرآباد میں گدھوں کی لڑائی کے بعد مالک کی جانب سے ایک گدھے کو شدید تشدد کا نشانہ بنایا گیا تھا اور گدھے کی ٹانگ بھی کاٹ دی گئی تھی۔
 

M_Shameer

MPA (400+ posts)
اس گدھے کو مزید اذیت دینے کی بجائے پرسکون موت دے دینی چاہئے۔ وگرنہ معاشرے کے درندے اس کی زندگی مزید بدتر بنادیں گے۔ بیرون ملک ایسے جانوروں کو یوتھینزیا کردیا جاتا ہے، یعنی میڈیکلی اسسٹڈ ڈیتھ، اس میں جانور بنا تکلیف زندگی کی اذیت سے نجات پاتا ہے۔۔
 

Design2282

Voter (50+ posts)
کون لوگ ہیں یہ ؟ کیسے درندے ہیں یہ ، کیا ان میں انسانیت نام کی کوئ چیز نہیں ، کہاں پیدا ہُوۓ ہیں ، کس نے جنم دیا ہے ان درندوں کو ، یار بے زُبان جانوروں پر ظُلم کرتے وقت ان کو زرا خوف خُدا نہیں ہوتا۔
 

Aliimran1

Prime Minister (20k+ posts)

Janwaron par Zulm ki Saza —- Zulm karnay walay ZALAMOM ki Tangain kaat dalo —- Ainda koi yeh Zulm 50 saal tak nahi karay ga 🔥