جوعمران کوچھوڑ کر جائے گا وہ صفر ہوجائے گا۔ فوادچوہدری

Siberite

Chief Minister (5k+ posts)
Abay chutia Patwari wo cocaine teri mama k sath karta hai jo tu dekh raha hota hai.
Kion aapni Ma ki tareef karawna Chahiyta hai. Teray jesay beghairat Ma ko samnay rukh kar Cocainie ka Defense kartay hain . Lakin main teri ghutiya batt per lanat bheejta hoon .

Modest

Kion aapni Ma ki tareef karawna Chahiyta hai. Teray jesay beghairat Ma ko samnay rukh kar Cocainie ka Defense kartay hain . Lakin main teri ghutiya batt per lanat bheejta hoon .
Bc Patwari jawab de wo teri mama k sath cocaine karta hai isliye tu itna sure hai. Kisi begharat ki aulad agar tu halali hota tou choro ka paid worker na hota.

Modest

Mujhay Lugta hai tu aapni Maa ki khulwa kar hi rahay ga ..Aur shayad mujhay hi yeh ghaleez kaam karna peray . Ab bhi chahita hai tu pher teri Marzi .. Ab agar Bola tu wahain Ghusa duonga jaha say baramud howa tha .
Teri gashtor ma ki tou mein already phar chuka hoo ab teri bari hai. Bc tere jese paid Patwari tou aik plate biryani par poori family chudwate hai. Beta you are my bitch and I will carry on drilling your filthy Patwari ass.

Siberite

patwari. Irfan hashmi ka clip achi tara dek or sunn.. na wo sharifo ka or na imran khan ki side par ha.. kafi important informations ha is clip me
Isn't Irfan Hashmi is the one who was sent by Naem Ul Haq to sneak in to the room of Kalsoom Nawaz when she was in comma ? He is well known Idiot who has not a bit of a remorse or shame ...

Siberite

patwari. Irfan hashmi ka clip achi tara dek or sunn.. na wo sharifo ka or na imran khan ki side par ha.. kafi important informations ha is clip me
And I have just finished going through the whole video. And what a shame with tis sob. Where does he say that that the SS was not investigated. Read the Mansoor documents which are right from the NCA and it says that this investigation has been conducted against SS as well and it is with full cooperation of ARU Pakistan .
Then , the NCA file an application in the court that it was unable to find any proof of any misconduct, misuse or money laundering against SH and HSS and asked the court to release the frozen funds ..
This rat has not said anything about the conclusion of NRA which was the base of unfrozen the assets and accounts .. Shameful MF.