توبہ ان ہی کی قبول ہوتی ہے جو توبہ کے ساتھ نیک عمل بھی کریں

Amal

Chief Minister (5k+ posts)
بِسْمِ اللّـٰهِ الرَّحْـمٰنِ الرَّحِيْـمِ


توبہ ان ہی کی قبول ہوتی ہے جو توبہ کے ساتھ نیک عمل بھی کریں

وَمَن تَابَ وَعَمِلَ صَالِحًا فَإِنَّهُ يَتُوبُ إِلَى اللَّهِ مَتَابًا (71)
الفرقان 71

"اور جو توبہ کرتا اور اچھا عمل کرتا ہے(اس کو مطمئن ہونا چاہیے )،اس لیے کہ وہ پوری سرخ روئی کے ساتھ اللہ کی طرف لوٹتا ہے۔"(الفرقان 71)

اس آیت میں توبہ کرنے والوں کے لئے دنیا اور آخرت دونوں میں اللہ کی سرپرستی کی بشارت ہے۔
توبہ کا اصل مطلب ہے اللہ کی طرف پلٹنا۔ احساس شرمندگی، اپنے رویے کے غلط ہونے کا احساس کر کے اللہ کی طرف پلٹنے کو توبہ کہتے ہیں۔ توبہ ان کی قبول ہوتی ہے جو توبہ کے ساتھ نیک کام بھی کرتے ہیں۔

اللہ کی طرف پلٹنے سے مراد ہے کہ انسان توبہ کے بعد دوبارہ گناہ کی طرف نہ پلٹے اور واقعی دل سے اپنے گناہ پر شرمندہ ہو۔ اور اپنے گناہ پر معافی کے ساتھ تلافی کی بھی کوشش کرے۔
معاملہ چاہے اللہ کے حقوق کا ہو یا بندوں کے حقوق کا، صرف معافی مانگنا کافی نہیں ہوتا معافی کے ساتھ ساتھ جو نقصان کیا گیا ہے اس کو بھی پورا کیا جائے یعنی تلافی یا اصلاح بھی ضروری ہوتی ہے۔

"پھر ان کے لئے جو جذبات سے مغلوب ہو کر برائی کر بیٹھیں، پھر اس کے بعد توبہ کر لیں اور اپنی اصلاح کر لیں تو اس کے بعد، تمہارا پروردگار اس میں کوئی شبہ نہیں کہ بڑا ہی بخشنے والا اور ان پر رحمت کرنے والا ہے۔"(النحل 119)
معافی، تلافی اور اصلاح کے بعد اگلا مرحلہ شروع ہوتا ہے کہ اپنے آپ کو نیکی کے راستے پر قائم کیسے رکھا جائے۔ اس کے لئے قرآن نے یہ طریقہ بتایا ہے کہ ایسے لوگوں کی صحبت اختیار کرنی چاہیے جو خود بھی نیک ہوں اور دوسروں کو بھی نیکی کی طرف راغب کرتے ہوں۔ انسان کمزور پیدا ہوا ہے لہذا آس پاس کا ماحول اس پر بہت جلدی اثر انداز ہوتا ہے۔
"اے ایمان والوں!(ان غلطیوں سے بچنا چاہتے ہو تو )اللہ سے ڈرتے رہو اور سچے لوگوں کے ساتھ رہو۔"(119 توبہ )
اس کے علاوہ انسان دوسروں پر تنقید کرنے کے بجائے اپنے آپ پر تنقید کرے تو اپنی برائیوں کی نشاندہی کر کے انہیں صحیح کرنے کی کوشش کرسکتا ہے۔
اگر کسی انسان کی توبہ میں احساس شرمندگی، تلافی اور اصلاح کا جذبہ شامل نہیں تو پھر وہ دن بھر میں ایک لاکھ بھی استغفار کی تسبیح پڑھے بے فائدہ ہے۔


توبہ کا اصل مطلب ہے اللہ کی طرف پلٹنا۔ احساس شرمندگی، اپنے رویے کے غلط ہونے کا احساس کر کے اللہ کی طرف پلٹنے کو توبہ کہتے ہیں۔ توبہ ان کی قبول ہوتی ہے جو توبہ کے ساتھ نیک کام بھی کرتے ہیں۔
 

Hunter_

MPA (400+ posts)
بِسْمِ اللّـٰهِ الرَّحْـمٰنِ الرَّحِيْـمِ


توبہ ان ہی کی قبول ہوتی ہے جو توبہ کے ساتھ نیک عمل بھی کریں

وَمَن تَابَ وَعَمِلَ صَالِحًا فَإِنَّهُ يَتُوبُ إِلَى اللَّهِ مَتَابًا (71)
الفرقان 71

"اور جو توبہ کرتا اور اچھا عمل کرتا ہے(اس کو مطمئن ہونا چاہیے )،اس لیے کہ وہ پوری سرخ روئی کے ساتھ اللہ کی طرف لوٹتا ہے۔"(الفرقان 71)

اس آیت میں توبہ کرنے والوں کے لئے دنیا اور آخرت دونوں میں اللہ کی سرپرستی کی بشارت ہے۔
توبہ کا اصل مطلب ہے اللہ کی طرف پلٹنا۔ احساس شرمندگی، اپنے رویے کے غلط ہونے کا احساس کر کے اللہ کی طرف پلٹنے کو توبہ کہتے ہیں۔ توبہ ان کی قبول ہوتی ہے جو توبہ کے ساتھ نیک کام بھی کرتے ہیں۔

اللہ کی طرف پلٹنے سے مراد ہے کہ انسان توبہ کے بعد دوبارہ گناہ کی طرف نہ پلٹے اور واقعی دل سے اپنے گناہ پر شرمندہ ہو۔ اور اپنے گناہ پر معافی کے ساتھ تلافی کی بھی کوشش کرے۔
معاملہ چاہے اللہ کے حقوق کا ہو یا بندوں کے حقوق کا، صرف معافی مانگنا کافی نہیں ہوتا معافی کے ساتھ ساتھ جو نقصان کیا گیا ہے اس کو بھی پورا کیا جائے یعنی تلافی یا اصلاح بھی ضروری ہوتی ہے۔

"پھر ان کے لئے جو جذبات سے مغلوب ہو کر برائی کر بیٹھیں، پھر اس کے بعد توبہ کر لیں اور اپنی اصلاح کر لیں تو اس کے بعد، تمہارا پروردگار اس میں کوئی شبہ نہیں کہ بڑا ہی بخشنے والا اور ان پر رحمت کرنے والا ہے۔"(النحل 119)
معافی، تلافی اور اصلاح کے بعد اگلا مرحلہ شروع ہوتا ہے کہ اپنے آپ کو نیکی کے راستے پر قائم کیسے رکھا جائے۔ اس کے لئے قرآن نے یہ طریقہ بتایا ہے کہ ایسے لوگوں کی صحبت اختیار کرنی چاہیے جو خود بھی نیک ہوں اور دوسروں کو بھی نیکی کی طرف راغب کرتے ہوں۔ انسان کمزور پیدا ہوا ہے لہذا آس پاس کا ماحول اس پر بہت جلدی اثر انداز ہوتا ہے۔
"اے ایمان والوں!(ان غلطیوں سے بچنا چاہتے ہو تو )اللہ سے ڈرتے رہو اور سچے لوگوں کے ساتھ رہو۔"(119 توبہ )
اس کے علاوہ انسان دوسروں پر تنقید کرنے کے بجائے اپنے آپ پر تنقید کرے تو اپنی برائیوں کی نشاندہی کر کے انہیں صحیح کرنے کی کوشش کرسکتا ہے۔
اگر کسی انسان کی توبہ میں احساس شرمندگی، تلافی اور اصلاح کا جذبہ شامل نہیں تو پھر وہ دن بھر میں ایک لاکھ بھی استغفار کی تسبیح پڑھے بے فائدہ ہے۔


توبہ کا اصل مطلب ہے اللہ کی طرف پلٹنا۔ احساس شرمندگی، اپنے رویے کے غلط ہونے کا احساس کر کے اللہ کی طرف پلٹنے کو توبہ کہتے ہیں۔ توبہ ان کی قبول ہوتی ہے جو توبہ کے ساتھ نیک کام بھی کرتے ہیں۔
Jazak ALLAH Khair for Sharing. Dr Israr ky bohat he khubsurat bayan hain tauba pr bohat sakoon milta hy suun kr , umeed milte hy kuch ky jo gunah keyan un ke maafi mil jae ge
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
quraan main tobah ka context kia hai? yahee keh jis raaste per log chale jaa rahe hen agar woh deene islam nahin hai to phir us ko chhor ker deene islam ko apnaaya jaaye apni zindagi guzaarne ke drust raaste ke tor per bahesiyate qowm. yahee to hai apna qibla drust kerna. yaani ghalat maqaasid ke liye jeene ke bajaaye drust maqsad ke liye jeena.

mullaan aur un ke shagirdun ko issi baat ki soch samajh nahin hai. deene islam aik maashre ke liye zindagi guzaarne ka drust raasta hai. naiki bhi yahee hai keh her woh kaam kiya jaaye jisse insaaniyat ka bhala ho khudaa ke bataaye ke mutaabiq na keh namaazen padhna. aise kaam insaanu ko deene islam se door ker dete hen jin ko khudaa ke haqooq keh ker bataaya jaata hai. burayee bhi her woh kaam hai jisse log aik doosre ko nuqsanaat pohnchaate hen issi liye khudaa ne aise kaamun se door rehne ka khaaa hai. mazhab aur secularism insaanu ko sab se ziyaada nuqsanaat pohnchaate issi liye logoon ko in ko chhor ker deene islam ka raasta apnaana chahiye. For better understanding of deen of islam from the quran see HERE, HERE, HERE and HERE.

khud apni baatun ki tardeed kerna her mullaan ka wateera hai chahe woh kisi bhi mazhab ka ho. yahee hai adulteration yaani sach ke andar jhoot ko milaana ya gadmad kerna.



duniya bhar ko riyaaste madina banaane ke liye woh kaam kerne hun ge jo is duniya ko riyaaste madina banaa saken. mazhab aur secularism per chal ker duniya ko riyaaste madina banaaya hi nahin jaa sakta.


 
Last edited:

rahail

Senator (1k+ posts)
quraan main tobah ka context kia hai? yahee keh jis raaste per log chale jaa rahe hen agar woh deene islam nahin hai to phir us ko chhor ker deene islam ko apnaaya jaaye apni zindagi guzaarne ke drust raaste ke tor per bahesiyate qowm. yahee to hai apna qibla drust kerna. yaani ghalat maqaasid ke liye jeene ke bajaaye drust maqsad ke liye jeena.

mullaan aur un ke shagirdun ko issi baat ki soch samajh nahin hai. deene islam aik maashre ke liye zindagi guzaarne ka drust raasta hai. naiki bhi yahee hai keh her woh kaam kiya jaaye jisse insaaniyat ka bhala ho khudaa ke bataaye ke mutaabiq na keh namaazen padhna. aise kaam insaanu ko deene islam se door ker dete hen jin ko khudaa ke haqooq keh ker bataaya jaata hai. burayee bhi her woh kaam hai jisse log aik doosre ko nuqsanaat pohnchaate hen issi liye khudaa ne aise kaamun se door rehne ka khaaa hai. mazhab aur secularism insaanu ko sab se ziyaada nuqsanaat pohnchaate issi liye logoon ko in ko chhor ker deene islam ka raasta apnaana chahiye. For better understanding of deen of islam from the quran see HERE, HERE, HERE and HERE.

khud apni baatun ki tardeed kerna her mullaan ka wateera hai chahe woh kisi bhi mazhab ka ho. yahee hai adulteration yaani sach ke andar jhoot ko milaana ya gadmad kerna.



duniya bhar ko riyaaste madina banaane ke liye woh kaam kerne hun ge jo is duniya ko riyaaste madina banaa saken. mazhab aur secularism per chal ker duniya ko riyaaste madina banaaya hi nahin jaa sakta.


Oh bhai.. Quranist. Maaf karo bhai.
 

rahail

Senator (1k+ posts)
بِسْمِ اللّـٰهِ الرَّحْـمٰنِ الرَّحِيْـمِ


توبہ ان ہی کی قبول ہوتی ہے جو توبہ کے ساتھ نیک عمل بھی کریں

وَمَن تَابَ وَعَمِلَ صَالِحًا فَإِنَّهُ يَتُوبُ إِلَى اللَّهِ مَتَابًا (71)
الفرقان 71

"اور جو توبہ کرتا اور اچھا عمل کرتا ہے(اس کو مطمئن ہونا چاہیے )،اس لیے کہ وہ پوری سرخ روئی کے ساتھ اللہ کی طرف لوٹتا ہے۔"(الفرقان 71)

اس آیت میں توبہ کرنے والوں کے لئے دنیا اور آخرت دونوں میں اللہ کی سرپرستی کی بشارت ہے۔
توبہ کا اصل مطلب ہے اللہ کی طرف پلٹنا۔ احساس شرمندگی، اپنے رویے کے غلط ہونے کا احساس کر کے اللہ کی طرف پلٹنے کو توبہ کہتے ہیں۔ توبہ ان کی قبول ہوتی ہے جو توبہ کے ساتھ نیک کام بھی کرتے ہیں۔

اللہ کی طرف پلٹنے سے مراد ہے کہ انسان توبہ کے بعد دوبارہ گناہ کی طرف نہ پلٹے اور واقعی دل سے اپنے گناہ پر شرمندہ ہو۔ اور اپنے گناہ پر معافی کے ساتھ تلافی کی بھی کوشش کرے۔
معاملہ چاہے اللہ کے حقوق کا ہو یا بندوں کے حقوق کا، صرف معافی مانگنا کافی نہیں ہوتا معافی کے ساتھ ساتھ جو نقصان کیا گیا ہے اس کو بھی پورا کیا جائے یعنی تلافی یا اصلاح بھی ضروری ہوتی ہے۔

"پھر ان کے لئے جو جذبات سے مغلوب ہو کر برائی کر بیٹھیں، پھر اس کے بعد توبہ کر لیں اور اپنی اصلاح کر لیں تو اس کے بعد، تمہارا پروردگار اس میں کوئی شبہ نہیں کہ بڑا ہی بخشنے والا اور ان پر رحمت کرنے والا ہے۔"(النحل 119)
معافی، تلافی اور اصلاح کے بعد اگلا مرحلہ شروع ہوتا ہے کہ اپنے آپ کو نیکی کے راستے پر قائم کیسے رکھا جائے۔ اس کے لئے قرآن نے یہ طریقہ بتایا ہے کہ ایسے لوگوں کی صحبت اختیار کرنی چاہیے جو خود بھی نیک ہوں اور دوسروں کو بھی نیکی کی طرف راغب کرتے ہوں۔ انسان کمزور پیدا ہوا ہے لہذا آس پاس کا ماحول اس پر بہت جلدی اثر انداز ہوتا ہے۔
"اے ایمان والوں!(ان غلطیوں سے بچنا چاہتے ہو تو )اللہ سے ڈرتے رہو اور سچے لوگوں کے ساتھ رہو۔"(119 توبہ )
اس کے علاوہ انسان دوسروں پر تنقید کرنے کے بجائے اپنے آپ پر تنقید کرے تو اپنی برائیوں کی نشاندہی کر کے انہیں صحیح کرنے کی کوشش کرسکتا ہے۔
اگر کسی انسان کی توبہ میں احساس شرمندگی، تلافی اور اصلاح کا جذبہ شامل نہیں تو پھر وہ دن بھر میں ایک لاکھ بھی استغفار کی تسبیح پڑھے بے فائدہ ہے۔


توبہ کا اصل مطلب ہے اللہ کی طرف پلٹنا۔ احساس شرمندگی، اپنے رویے کے غلط ہونے کا احساس کر کے اللہ کی طرف پلٹنے کو توبہ کہتے ہیں۔ توبہ ان کی قبول ہوتی ہے جو توبہ کے ساتھ نیک کام بھی کرتے ہیں۔
I love you brother.. Thank you. JazakAllah.. Tum baazi lay gaye!
 

Wake up Pak

President (40k+ posts)
Of course. They are hujjat on Quran. The hadeeth of Prophet SAW that have sound narration are authentic. However, I do not argue with Quranists. No use. The evidence is glaring.
What is hujjat on Quran?
I'm a Quran centric person.
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
Oh bhai.. Quranist. Maaf karo bhai.

azeezam rahail sb, baat ye hai keh ham sab apne apne aqlo samajh ke mutaabiq jo kuchh samajhte hen ussi ke mutaabiq hi baat ker sakte hen.

mere aqlo samajh ke mutaabiq deene islam ki asal bunyaad sirf aur sirf quran hi hai. aisa kyun hai? aisa is liye hai keh quraan khudaa ki kitaab hone ka dawaa kerta hai.

is baat ka kia saboot hai keh quraan khudaa ki kitaab hai? is baat ka pakka saboot sirf aur sirf khud quraan hi hai.

ab sawaal peda hota hai keh quraan khud kaise khud ko khudaa ki kitaab saabit kerta hai. is ke liye ham insaanu ko quraan ko theek tarah se samajhna padta hai keh aakhir is ke nazool ka maqsad kia hai aur ye keh woh maqsad quraan aur is duniya ke haqaaiq ki roshni main poora kaise kiya jaa sakta hai ya ho sakta hai.

quraan aik to ham insaanu ko is duniya main apni mojoodagi ka maqsad bataata hai doosra ye ham ko woh raasta bhi bataata hai jis ko apnaa ker ham woh maqsad poora bhi ker sakte hen jis ke liye khudaa ne ham ko peda kiya hai.

ye ham ko ye bhi bataata hai keh agar ham insaan us maqsad ko poora kerne ke liye nahin jiyen ge jis ke liye ham ko khudaa ne peda kiya hai to phir ham jo chahe ker len ham is duniya main us tarah ki behtareen zindagi paa hi nahin sakte jis tarah ki zindagi ka quraan ham insaanu se waada kerta hai. yahee nahin woh ham ko aik aur zindagi bhi bataata hai jo is zindagi ke badle main mile gi jo yahaan ki behtareen zindagi se bhi bahot hi badh ker ho gi.

agar ham us maqsad ke liye nahin jiyen ge jis ko poora kerne ke liye khudaa ne ham ko peda kiya hai aur aik khaas raasta bhi bataaya hai us maqsad ko poora kerne ke liye to phir ham log apni is duniya ki zindagi ko aik doosre ke haathun jahanam banane se kisi tarah bhi rok hi nahin sakte.

issi tarah quraan ham ko deegar bahot si aisi baaten bataata hai jis ko science bhi saabit kerti jaati hai waqt guzarne ke saath saath. haqeeqi duniya aur is ki haqeeqatun aur quraan main kisi qisam ka koi tazaad paaya hi nahin jaata. issi tareeqe se quraan khud ko khudaa ki kitaab saabit kerta hai.

raheen insaanu ki baaten aur un ki likhi hui kitaaben. to woh bhi hamaare liye aham hen. is liye keh ham insaanu ka saara ilm insaanu hi ke zariye aata hai. albatta insaan apne apne zaati mafadaat ki wajah se bahot kuchh ghalat baaten bhi aik doosre ko bataate hen jis ki wajah se un ki baatun ki chhaan phatak laazmi ho jaati hai. yahee wajah bani hai jirah aur taideel ke rules ko wajood main laane ki.

main ne ye sab baaten apni posts main jaga jaga bataayee hen khaas ker diye ge links main. yahee wajah hai quraan aur ahaadis ka maqaam aik nahin hai aur na hi aik jaisa hai. is liye keh khudaa ka kalaam khudaa ka kalaam hai aur bande ka kalaam bande ka kalaam. farq is liye hai khudaa kabhi bhi ghalati ker hi nahin sakta magar koi banda bhi agarche keh woh khudaa ka sacha paighamber hi kyun na ho woh ghalati kerta hai. is liye keh insaan baghair ghalatiyan kiye kuchh bhi seekh hi nahin sakta. albatta khudaa ke bande khud ko ghalatiyun se paak kerne ki koshishun main hamesha masroof rehte hen taa keh us satah ke insaan ban saken jo khudaa ne un ke liye pasand ki hai.

apni pedaaish per ghor karen keh aap kitni ghalatiyan ker ker ke yahaan tak pohche hen jahaan aaj aap khade hen. mera bhi yahee haal hai aur her insaan ko inhi maraahil se guzarna padta hai. khudaa ne insaan ko ashraful makhluqaat banaaya nahin hai sirf banane ki liye salahiyten deen hen taa keh jo chahe ashraful makhluqaat ban sake apni khudaa daad salahiyatun aur di gayee cheezun ko istemaal main laa ker. khudaa ke paighamber aise hi log the jo peda to ham sab insaanu hi ki tarah bache huwe the magar woh bade ho ge aur baaqi insaaniyat ko seedhi rah dikahaane waale ban ge apne ilmo amal se. bahot se deegar insaan peda to hamaari hi tarah insaan hue the magar woh ilmo amal main jaanwar bante ge aur aik doosre ki tabahi aur barbaadi ka sabab bane. aaj bhi maamla yahee hai zara idhar udhar nazar dodraayen to sahi.

lihaaza yaad rakhen is dor main quraan aik aakhari khudaa daad pemaana hai ham inaanu ke liye khud ko maapne ke liye keh ham kitne paani main hen. jo is pemaane per poora utar gayaa woh kaamyaab ho gayaa aur jo is pemaane per poora nahin utra woh nakaam.

regards and all the best.
 
Last edited:

rahail

Senator (1k+ posts)
Quranist hona tu azzaz ki baat hai !
Bhai Quranist are people who do not follow Authentic ahadith. They are called Quranist. It is a very deviant path because there are many things not discussed in detail in Quran. We need hadith to understand them. Quranists are people who are in our language MUNKAR E HADITH. IT is the ijma of the whole Islamic nation including every deviated sect that Hadith are a source of knowledge and we MUST follow the things Prophet SAW told us to follow. All sects of Sunni, and Shia accept Hadith as a source of Knowledge and an explanation of all the things mentioned in Quran.

Ghulam ahmed pervez was a Quranist and a deviated leader of munkir e hadiths
 

Back
Top