الیکشن کمیشن نے متنازع بیان دینے والے ترجمان کو ہٹا دیا

13ecptarjammfaifh.jpg

سکندر سلطان راجہ نے نوٹس لیتے ہوئے سخت ناراضگی کا اظہار کیا اور فوری طور پر احکامات دیتے ہوئے ترجمان الیکشن کمیشن کو عہدے سے ہٹا دیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق چیف الیکشن کمشنر آف پاکستان نے سکندر سلطان راجہ نے ترجمان الیکشن کمیشن ہارون شنواری کو ان کے عہدے سے ہٹاتے ہوئے سٹیبلشمنٹ ونگ رپورٹ کرنے کی ہدایت کر دی ہے۔ ترجمان الیکشن کمیشن نے صوبائی اسمبلیاں تحلیل ہونے پر ضمنی انتخابات کرانے کا متنازع بیان دیا تھا جسے الیکشن کمیشن آف پاکستان کی منطوری کے بغیر جاری کیا گیا تھا۔


جس پر سکندر سلطان راجہ نے نوٹس لیتے ہوئے سخت ناراضگی کا اظہار کیا اور فوری طور پر احکامات دیتے ہوئے ترجمان الیکشن کمیشن کو عہدے سے ہٹا دیا گیا ہے۔


یاد رہے کہ سابق وزیراعظم وچیئرمین پاکستان تحریک انصاف نے حقیقی آزادی مارچ کے دوران تمام اسمبلیوں سے باہر آنے کا اعلان کیا تھا اور ان کی پارٹی پاکستان تحریک انصاف کی طرف سے کے پی کے اور پنجاب اسمبلی تحلیل کرنے کی توثیق بھی کر دی گئی ہے جس کا اعلان سابق وفاقی وزیر فواد احمد چودھری نے سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹویٹر پر کیا تھا اور کہا تھا کہ بلوچستان اور سندھ سے ہمارے پارٹی ممبران اپنے استعفے جمع کرائیں گے۔


دریں اثنا فواد احمد چودھری نے ترجمان الیکشن کمیشن ہارون شنواری کی طرف سے اسمبلیوں کی تحلیل سے متعلق متنازعہ بیان پر سٹیبلشمنٹ ونگ رپورٹ کرنے کی ہدایت دینے کا خیر مقدم کرتے ہوئے لکھا کہ: سیاسی بیان جاری کرنا ترجمان الیکشن کمیشن کا کام نہیں تھا، یہ درست سمت میں ایک قدم ہے!
 

Citizen X

President (40k+ posts)
Hmmm....could be be possible, last statement was made as always on Bijju's order? And now new jailor is here he might have said banday da puttar ban ja?

Before anyone starts labeling me a boot polisher.

Why I say this is since this mirasi of bijjus became commissioner, nothing good has come out of the ECP and then all of a sudden over night? They retract the statement and fire one of their own?

Just thinking out loud, thats all
 
Sponsored Link