ارشد شریف کو منصوبے کے تحت قتل کیا گیا، فیکٹ فائنڈنگ رپورٹ میں انکشاف

1arshafacfindngcom.jpg

پاکستان کے سینئر صحافی ارشد شریف کے قتل کی تحقیقات کے دوران فیکٹ فائنڈنگ رپورٹ میں انکشاف کیا گیا ہے کہ ارشد شریف کو باقاعدہ منصوبہ بندی کے تحت قتل کیا گیا۔

خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق کینیا میں پاکستان کے سینئر صحافی کے قتل کی تحقیقات سے متعلق فیکٹ فائنڈنگ رپورٹ سامنے آگئی ہے، رپورٹ میں ارشد شریف کے قتل کے حوالے سے انکشافات سامنے آئے ہیں،جاری کی گئی رپورٹ کا زیادہ تر حصہ کیس سے جڑے افراد کے بیانات پر مبنی ہے ۔


رپورٹ کے مطابق ارشد شریف خود پر قائم مقدمات اور ان سے جڑے خطرات کی وجہ سے ملک چھوڑنے پر مجبور ہوئے، پاکستان چھوڑنے کے بعد بظاہر ایسا لگتا ہے کہ ارشد شریف کو متحدہ عرب امارات چھوڑنے پر مجبور کیا گیا۔

فیکٹ فائنڈنگ رپورٹ میں سوال اٹھایا گیا ہے کہ کراچی میں اے آروائی اور ارشد شریف پر کس کی ہدایات پر مقدمہ درج کروایا گیا، مقدمے کے مدعی نے فیکٹ فائنڈنگ کمیٹی کو اپنے بیان میں تمام تر تفصیلات سے آگاہ کیا، مقدمات درج کروانے والے 9 افراد میں سے صرف 2 افراد کمیٹی کے سامنے پیش ہوئے ۔

کمیٹی کے سامنے پیش ہونے والے دونوں افراد نے موقف اپنایا کہ ارشد شریف پر ضابطے کے خلاف مقدمات درج کروائے گئے، ان مقدمات کے قیام میں حکومت کی منظوری بھی نہیں لی گئی۔

فیکٹ فائنڈنگ کمیٹی نے دیگر افراد کے علاوہ پاکستان تحریک انصاف کے رہنما فیصل واوڈا کو بھی طلب کیا، تاہم فیصل واوڈا نے نا ہی جواب جمع کروایا اور نا ہی کوئی شواہد پیش کیے، بلکہ کمیٹی سے تحریری سوالنامہ مانگا اور تاحال اس سوالنامے کا بھی جواب نہیں جمع کروایا۔
 

thinking

Prime Minister (20k+ posts)
Iss case mein ya tu Gov Neutrals ko phassya gi ya lamba khaichay gi.Agar SC ne honestly se Sou Moto lia bina kisi ke kehnay ke tu ye case Gov aur ISI..IB.FIA ke galay ki haddi asani se ban jaya ga..If SC sirf iss baat par focus karay ke Mudae kon they?Kis ne inhain cases karnay ke lia kaha?Tamam SHOs ne kiss ke kehnay par illegal grounds par FIRs daraj ki?
Arshad ko Kenya kiss ne nikalwaya?
Tu ye case half hal ho jaya ga.
Kenya mein International investigation team bejhi jaya tu qatal asani se trace ho saktay hain.
 

sensible

Chief Minister (5k+ posts)
واوڈا بھی ارشد شریف کے قتل میں حصہ دار ہے ۔اس کا استعمال انہی کی طرف سے کیا گیا جنہوں نے اس کی پریس کانفرنس کا بندوبستی کیا
 
Sponsored Link