آیۃ الکرسی کی فضیلت

ابابیل

Senator (1k+ posts)
آیۃ الکرسی کی فضیلت


حدیث نمبر :08


شیخ ابو کلیم فیضی حفظہ اللہ




عَنْ أُبَىِّ بْنِ کَعْبٍ رضی اللہ عنہ قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّہِ -صلى اللہ علیہ وسلم- یَا أَبَا الْمُنْذِرِ أَتَدْرِى أَىُّ آیَۃٍ مِنْ کِتَابِ اللَّہِ مَعَکَ أَعْظَمُ . قَالَ قُلْتُ اللَّہُ وَرَسُولُہُ أَعْلَمُ. قَالَ یَا أَبَا الْمُنْذِرِ أَتَدْرِى أَىُّ آیَۃٍ مِنْ کِتَابِ اللَّہِ مَعَکَ أَعْظَمُ . قَالَ قُلْتُ: اللَّہُ لاَ إِلَہَ إِلاَّ ہُوَ الْحَىُّ الْقَیُّومُ. قَالَ فَضَرَبَ فِى صَدْرِى وَقَالَ وَاللَّہِ لِیَہْنِکَ الْعِلْمُ أَبَا الْمُنْذِرِ .

صحیح مسلم:810 المسافرین، سنن ابی داود:1460 الصلاۃ.

ترجمہ :حضرت أبی بن کعب رضی اللہ عنہ سے روایت ہے وہ بیان کرتے ہیں کہ اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم نے ارشاد فرمایا:اے ابومنذر، کیا تو جانتا ہے کہ کتاب اللہ کی کونسی سب سے عظیم آیت تیرے پاس ہے ؟میں نے جوب دیا ،اللہ تعالیٰ اور اس کے رسول زیادہ جانتے ہیں ،آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے پھر فرمایا ،اے ابو منذر ،کیا تو جانتا ہے کہ کتاب الٰہی کی کو نسی سب سے عظیم آیت تیرے پاس ہے ؟حضرت ابی بن کعب کہتے ہیں کہ میں نے جواب دیا :اللہ لاالہ الا ھو الحی القیوم : [یعنی آیت الکرسی] پس آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے [اپنے دست مبارک سے ]میرے سینے پر مارا اور فرمایا :ابومنذر تجھے علم مبارک ہو۔

[مسلم ،ابوداود]

تشریح: اس حدیث میں جس آیت کا ذکر اور اسے قرآن مجید کی سب سے عظیم آیت کہا گیا ہے وہ سورۃ البقرۃ کی آیت نمبر ۲۵۵ ہے ، جسے حدیث میں آیۃ الکرسی کہا گیا ہے ، کیونکہ اس کے آخر میں اللہ تعالیٰ کی کرسی کا ذکر ہے۔ پو ری آیت اس طرح ہے :
اللَّہُ لَا إِلَہَ إِلَّا ہُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لَا تَأْخُذُہُ سِنَۃٌ وَلَا نَوْمٌ لَہُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْضِ مَنْ ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَہُ إِلَّا بِإِذْنِہِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیہِمْ وَمَا خَلْفَہُمْ وَلَا یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِنْ عِلْمِہِ إِلَّا بِمَا شَاءَ وَسِعَ کُرْسِیُّہُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ وَلَا یَئُودُہُ حِفْظُہُمَا وَہُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ.

اللہ تعالیٰ ہی معبود بر حق ہے جس کے سوا کوئی معبود نہیں جو زندہ اور سب کا تھامنے والا ہے ، جسے نہ اونگھ آئے نہ نیند، اس کی ملکیت میں زمین اور آسمانوں کی تمام چیزیں ہیں، کون ہے جو اس کی اجازت کے بغیر اس کے سامنے شفاعت کر سکے ، وہ جانتا ہے جو ان کے سامنے ہے اور جو ان کے پیچھے ہے ، اور وہ اس کے علم میں سے کسی چیز کا احاطہ نہیں کر سکتے مگر جتنا وہ چاہے ، اس کی کر سی کی وسعت نے زمین وآسمان کو گھیر رکھا ہے ، اور اللہ تعالیٰ ان کی حفاطت سے نہ تھکتا اور نہ اکتاتا ہے ، وہ تو بہت بلند اور بہت بڑا ہے

اس آیت کی بڑی فضیلت وارد ہے جیسا کہ اس حدیث میں اسے قرآن مجید کی سب سے عظیم آیت کہا گیا ہے اسی طرح حدیثوں میں اس کی اور بھی کئی فضیلتیں وارد ہیں جیسے :
۱. اس آیت میں اللہ تعالیٰ کا اسم اعظم ہے

[ابو داودبروایت اسماء بنت یزید]۔

اور اسم اعظم کی خصوصیت یہ ہے کہ جب اس کی ذریعہ اللہ سے دعا کی جائے تو اللہ تعالیٰ قبول فرماتا ہے۔
۲. یہ آیت اگر سونے سے قبل پڑھ لی جائے تو پڑھنے والا رات بھر شیطان کے شر سے محفوظ رہتا ہے۔
صحیح بخاری بروایت ابو ھریرۃ]۔]

۳. جس گھر میں یہ آیت پڑھی جا تی ہے اس گھر سے شیطان بھاگ جاتا ہے۔

[احمد و ترمذی بروایت ابی بن کعب ]

۴. جو شخص ہر فرض نماز کے بعد اس آیت کو پڑھتا ہے اس کے اور جنت میں داخلہ کے درمیان صرف موت حائل ہوتی ہے۔
[صحیح ابن حبان بروایت ابو امامۃ]

۵. جو شخص صبح کو اس آیت کو پڑھ لے گا تو شام تک شیطان کے شر سے محفوظ رہے گا اور اگر شام کو پڑھ لے گا تو صبح تک شیطان کے شر سے محفوظ رہے گا، چنانچہ حضرت ابی بن کعب بیان کرتے ہیں کہ میرا کھجور ں کا ایک کھلیان تھا، میں دیکھتا تھا کہ روزانہ اس میں سے کچھ کھجور کم ہو جاتی ہے ، چنانچہ ایک رات میں اس کی نگرانی کر نے لگا، دیکھتا ہو ں کہ ایک شخص نوجوان لڑکے کی شکل میں ظاہر ہوا، میں نے اس سے سلام کیا،اس نے سلام کا جواب دیا، میں نے پوچھا :تو انسان ہے کہ جن ؟ اس نے جواب دیا کہ میں جن ہوں ، میں نے کہا ،اپنا ہاتھ دکھلاؤ اس نے اپنا ہاتھ دکھلایا، کیا دیکھتا ہوں کہ اس کا ہاتھ کتے کے ہاتھ جیسا ہے اور اس پر کتے جیسے بال ہیں،میں نے سوال کیا کہ کیا جنوں کی خلقت ایسی ہی ہے ؟ [اس نے ہاں کہہ کر جواب دیا اور ]کہا کہ تمام جن جانتے ہیں کہ ان میں مجھ سے طاقتور اور کوئی شخص نہیں ہے [لیکن تمہارے سامنے میں مجبور ہوں ]حضرت ابی بن کعب نے کہا کہ تو یہاں کیا کرنے آیا ہے ؟اس نے جواب دیا کہ مجھے معلوم ہو ا کہ تم صدقہ و خیرات پسند کرتے ہو تو میں نے چاہا کہ میں بھی اس سے محروم نہ رہوں، حضرت ابی بن کعب کہتے ہیں کہ میں نے کہا : وہ کیا چیز ہے جو تم لوگوں سے ہمیں محفوظ رکھے ؟اس نے کہا کہ کیا تم آیۃ الکرسی [اللہ لاالہ الاھو]پڑھتے ہو ؟[یعنی کیا تمھیں یہ آیت یاد ہے ]حضرت ابی بن کعب نے جواب دیا ، ضرور یاد ہے ، اس جن نے کہا کہ اس آیت کو اگر صبح پڑھ لو گے تو شام تک ہم سے محفوظ رہو گے اور جب شام کو پڑھ لو گے تو صبح تک ہمار ے شر سے محفوظ رہو گے ، حضرت ابی بن کعب نے کہا کہ صبح کو میں اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کی خدمت میں حاضر ہوا اور سا را قصہ سنا دیا۔ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرما یا ؟ صدق الخبیثخبیث نے سچ کہا ہے ۔

[صحیح ابن حبان،الحاکم]

فائدے

۱ حضرت ابی بن کعب کی فضیلت۔
۲- آیۃ الکرسی کی عظمت و فضیلت۔

۳- نیک عمل اور مفید علم پر مبارک بادی دینا مشروع ہے۔
۴- سوا ل و جواب کے طریقہ سے علم سکھانا۔
٭٭٭
 
Last edited by a moderator:

mercedesbenz

Chief Minister (5k+ posts)
پیارے محبوب رسولِ مقبول ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ جو شخص ایک دفعہ آیت الکرسی پڑھتا ھے تواللہ سبحان و تعالی فرشتے اسکی حفاظت پر محصور کر دیتا ھے۔اور اگر وہ رات سوتے وقت تین دفعہ آیئت الکرسی پڑھ کر سوئے تو اللہ سبحان وتعالی اس شخص کی خود حفاظت فر ماتا ھے۔سبحان اللہ۔۔ اپنا ذاتی تجربہ ۲۰۰۹ میں پہلا عمرہ جب نصیب ھوا وہ دن اور آج کا دن ایک دفعہ بغیر آیئت الکرسی صبح قرانِ پاک کی تلاوت کے بعد اور رات کو سونے سے پہلے چاروں قُل اور آیئت الکرسی پڑھتا ھوں ۔اُس اللہ کی قسم کھا کر کہتا ھوں کہ نیند اچھی ھوتی ھے اور دن بھی کمال کا گزرتا ھے۔سبحان اللہ ۔۔۔ پروردگار ھم سب کو اسکی توفیق دے ۔۔۔۔۔آمین۔۔۔۔۔۔۔
 
Last edited by a moderator:

SAYDANWAR

Senator (1k+ posts)
بے شک اللہ کے کلام کی فضیلت وبرکات کا میں منکر نہیں،مگر یہبرکت آپ مرسیڈیز بینز پر اثر انداز نہیں ہورہی۔ادہر افغانستان اور پاکستان میں
ایزی لوڈر ہر وقت آیتیں پڑھ پڑھ کر انسانی جانیں لے رہے ہیں،آخر کیوں؟ انسانی عقیدہ اصلاح لاتا ہے اگر نہیں تو انسان کے عمل میں خرابی اسکا حساب قیامت کے روز خود دینا ہوگا۔کرسیوں کو ذمہدار نہ ٹہرائیں۔عزیزو اعمال کے اصلاح پر توجہ دیں
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
jab quran yaa deene islam ko samajhne ki baat ki jaye to asal baat quran ko us ke saheeh syaaqo sabaaq main samajhne ki koshish karna hai. agar koi shakhs aiasa nahin karta to phir woh quran yaa deeen islam ko saheeh tarah se samajh hi nahin sakta.

do chaar totke idhar ke aur do chaar udhar ke aur do chaar kaheen aur se quran ke saath aur deene islam ke saath badtareen mazaaq se kam nahin hai. duniya bhar main musalmaan kehlwaane waalun ko aisa karne hi ki sazaa mil rahee hai. maamla aisa hi rahe ga jab tak deene islam ko maanane ka dawaa karne waalun ka rawiya aisa hi rahe ga qurano deene islam ke saath.


har shai apne asal wajood main woh shai hai usse bahir nahin.

kia aap agar aik gaadi ke tamaam purze apni apni jaga se utaar ker alag alag rakh den to woh gaadi rahen ge yaa sirf gaadi ke purzun ka dhair? gaadi apni asli mukammal shakal main gaadi hai jo theek tarah se kaam bhi kare taa keh us ko baane ka maqsad poora ho warna chhakda yani aik bemaqsad shai hai jisse woh faaida haasil nahin kiya jaa sakta jo us ke banaaye jaane ka maqsad hai.

isi tarah quran ki ayaat bhi alag alag qurani nizaam ke purze hen. agar ham in ko saheeh tareeqe se apni apni jaga joden ge to quran theek tarah se samajh aa jaaye ga aik nizaam ki hesiyat se warna nahin. jab tak ham yeh khud ko saabit nahin kar sakte keh quran aik theek thaak kaam karne waala nizaame hayaat yaa model hai jo sab se behtar hai ham apna aur doosrun ka is ke zariye koi faaida nahin ker sakte.

is liye agar kuchh seekhna yaa sikhaana hai aik doosre ko to phir aisi baten laao jo quran ko logoon ko theek tarah se samajhne main madad den warna khaamoshi behtar hai bajaaye baatun ko ghalat tareeqe se pesh karne ke jisse log qurano deene islam ke baare main uljhanun main pad ker quran aur deene islam hi se door ho jaayen.

How to try and understand the quran and deen of islam properly is explained in detail HERE, HERE and HERE.

Har aik ki baat sunen aur qurano islam ko khud samajhne ki koshish karen. is ke liye her aik ko aqlo fikar ki laazmi zaroorat hai jis ko logoon ko pehle khud ko is qaabil banana pade ga. lihaaza pehle aik doosre se aqal seekhen aur phir aik dfoosre ko aqal sikhaaye isse quraan aur deene islam ko theek tarah se samjhne main bohat had tak madad mile gi. isi se logoon ke diloon se ghalat nazriyaato khadshaat door hun ge warna nahin. yahee qurano deene islam ko saheeh tarah se samajhne ka drust tareeqa hai aapas main tabaadlae khayaal se. isse se umat phir se wajood main aaye gi aapas main behoda bak bak se nahin.

doosra agar ham khud quran aur deene islam ko theek tarah se nahin samajhte to doosrun ko kia samjhaayen ge jis bat ki zimmadaari khud quraan ne hi is ke maanane waalun per daali hai?

quran ke jitne bhi tarjmen aur tafseeren hen un main bahot hi badi taadaad mullahs ke khud saakhta aur mangharat tarjamun aur tafseerun ki hai jo tazadaat se bhari padi hen is liye keh in logoon ne asal deene islam ki taleem ko apne mangharat khayalaato nazriyaat main chhupaa diya hai warna is qadar tasheer ke baojood musalmaan kehlwane waale logoon ne deene islam ko duniya main kaheen bhi poori tarah apnaaya kyun nahyin? issi liye keh in ko padh kar deene islam ka asal model saamne aa hi nahin sakta.

is ke liye mujhe koi badi behs karne ki zaroorat nahin hai sirf itna hi kehna kaafi hai agar islam deen hai to is ka bunyadi maqsad kia hai? kia is ka bunyadi maqsad insaanu ko aik ummat banaana nahin hai? yaqeenan hai. agar yeh baat sach hai to phir kia woh aqeede jo mullah ne logoon main phelaaye hen un ke zariye log aik ummat ban sakte hen? kaise? kia zakaat aur waraasat ka jo nazriya musalmaanoo main phelaaya gaya hai woh logoon ko aik ummat banane ke raaste main haayal nahin hai? agar hai aur yaqeenan hai to phir yeh badaqeedagi kyun phelaaye gaee aur kis ne phelaaye aur kon is behudgi aur gandagi ko mustaqilan phelaaye chala jaa rahaa hai khudaa aur rasool ke naam per? yeh sab haamare liye laazmi tor per sochne ki baten hen.
 
Last edited:

Back
Top