آئندہ ن لیگ کو ووٹ نہیں دونگا، طلعت حسین برس پڑے

talah1ih3345.jpg

آئندہ کبھی (ن) لیگ کو ووٹ نہ دیں، لیگی حکومت کے بڑے حامی اور مشہور صحافی طلعت حسین برس پڑے

طلعت حسین کا کہنا تھا کہ میں نے کبھی نظریاتی طور پر ن لیگ کو ووٹ نہیں دیا لیکن اگر ووٹ دینا پڑے تو میں ن لیگ کو ووٹ نہیں دوں گا۔
https://twitter.com/x/status/1808157312642678881
انہوں نے عوام سے بھی اپیل کی کہ ن لیگ کو ووٹ مت دیں کیونکہ انہوں نے دو نمبری کی ہے، انہوں نے فراڈ کے ذریعے، بیک ڈوز کے ذریعے ، بیک ڈور بھی نہیں تہ خانہ ہے، یہ تہہ خانے سے نکلے ہیں اور ہم پر ٹیکسز لگادئیے۔۔

ان کا کہنا تھا کہ یہ ہمیں بتارہے ہیں کہ ہم کس مشکل میں ہیں، پاکستان مشکل میں ہماری وجہ سے نہیں آپکی وجہ سے ہے، یہ سب ہمارا کیا دھرا نہیں آپکا کیا دھرا ہے۔

یادرہے کہ طلعت حسین عمران خان کے شدید ناقدین میں شمار ہوتے ہیں اور وہ ن لیگ کے کٹرحامیوں میں شمار ہوتے ہیں مگر بجلی کے بلوں، تنخواہوں پر ہوشربا ٹیکسز اور مہنگائی نے طلعت حسین کو بھی ن لیگ کے خلاف بولنے پر مجبور کردیا

طلعت حسین کے بعد کئی ن لیگ کے حامی صحافی اور وی لاگرز ن لیگ پر تنقید کرتے نظر آتے ہیں، انکا شکوہ ہے کہ آپ ہمیں بتاتے تھے عمران خان بہت مہنگائی کررہا ہے، معیشت تباہ کررہا ہے، مگر جب سے آپ آئے ہیں آپ نے عوام کی کمر توڑنے میں کوئی کسر نہیں چھوڑی۔

 

zulfi786

Politcal Worker (100+ posts)
Aloo kay pathay, kia Imran Khan nay yeh baat aaj say 2 saal pehlay hi nahi bata dee thee kay ye sub chore hain per ghunda fauji Bajwa our phir Asim Muneera apni hut dharmee say bbaz na aay our inn choro ko hum per musalat ker dia and tum nay bhee media ke tarf say unn ka sath nibhaya.
 

Young_Blood

Minister (2k+ posts)
Seems like Patwario ko pre paid balance -top-up khatam ho gaya hai, iss liay new top-up kerwane k liay apne maliko k khilaaf bolna start ker dia hai, trust me jab inhein in ke baji haddiya daal dey ge to ye jhaag ke terha bhaith jaein gay.
 

Lathi-Charge

Senator (1k+ posts)
feel bad for the Aristotle of our times i.e mr talat hussain the wise man. he has been waiting to be appointed as ambassador to USA for so long. his outburst suggest that PMLN deceived him big time.