Why your prayer not stopping you from bad things

Wake up Pak

Prime Minister (20k+ posts)
ادھر ادھر کی آوازیں خود سناتے ہو، مجھے کہہ رہے ہو ٹاپک پر رہو. مطلب کسی بھی للو پنجو شیدے میدے سے استفادہ حاصل کر لیتے ہیں
Tum apnay lallu panju lay aao unko bhi daykh lay taay hain....
 

taban

Chief Minister (5k+ posts)
Agar Quran parhtay ho tu phir namaz ka jawab bhi Quran may he mil jaay ga.
Mujhay batana kay Quran may namaz parhnay key details kia hay?
میں عربی نہیں سمجھتا اور تر جمعے والوں نے صلاہ کا ترجمہ نماز کیا ہوا ہے اب تم پر اللہ کی مہربانی ہو گئ ہےاور اللہ نے تمہیں سمجھا دیا ہے تو ہم جیسے گناہ گاروں کی اصلاح کر دو علم کو عام کرو اللہ کا پیغام واضح کرنے میں کنجوسی نہ کرو
 

Wake up Pak

Prime Minister (20k+ posts)
آج معلوم ہوا ہوائی باتیں کرنے والے گمنام خاتون اماموں کی باتوں کو صحیح سمجھتے ہیں
Aaj maloom hua kay tum ko aurtoon say bhi takleef hay. Akhir theray na dou number mullah...... ? ? ? ? ? ?
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
salaat ka matlab jo bhi ho is lafz ka matlab namaaz kisi soorat bhi ho hi nahin sakta quraani sayaaqo sabaaq main.

is ki wajah main ne kaafi tafseel ke saath bayaan ker di hui hai. zara socho khudaa kisi aisi baat ya kaam ko karne ka hukam insaanu ko kaise de sakta hai jis ki takmeel kisi tarah bhi mumkin hi na ho? kyun khudaa insaan ko kahe ga keh mujh se kuchh maango jab woh us ki maang hi poori na ker sake ga?

yahee asal farq hai deeno mazhab ke darmiyaan. mazhab her baat ko khudaa per daal deta hai ghalat tarah se jab keh deen her baat insaan per daal deta hai theek tarah se. misaal ke tor per insaan khudaa se kehta hai mujhe hidaayat de. to kia ye baaten kehne se insaan ko khudaa ki taraf se hidaayat mil jaati hai? is sawaal ka aap logoon ke paas kia jawaab hai?

yahee wajah hai lafze duaa ka matlab bhi log ghalat hi lete hen. firqun main to behs hi yahee hai keh khudaa se maangne se matlab kia hai? ye sab baaten tabhi samajh main aayen gi jab log un per quraan ke sayaaqo sabaaq main ghoro fikar karen ge haqaaiqe duniya ki roshni main. aise hi ghalat aqeede banaa lena islam ya islam per imaan nahin kehlaa sakta.

asal ya bunyaadi baat yahee hai keh her insaani zabaan main aik aik lafz ke kayee kayee maani hote hen. ye baat asal main baat ke sayaaqo sabaaq hi se maloom ho sakti hai keh kon se lafz ka kis lihaaz se kon saa maani drust ho sakta hai.

salaat ka matlab quraani context main namaaz kisi soosat bhi ho hi nahin sakta. agar salaat ka matlab namaaz ho hi nahin sakta to phir is lafz ke aur kia kia mataalib ho sakte hen? is lafz ke kayee mataalib ho sakte hen. khud quraan hi main her jaga lafze salaat ka matlab namaaz liya hi nahin jaa sakta. agar liya jaa sakta hai to bataa den? agar nahin liya jaa sakta to phir zahir hai lafze salaat ke deegar maani bhi ho sakte hen. ab sawaal peda hota hai woh maani kia kia ho sakte hen aur kyun? in sab baatun ka main ne tafseel ke saath jawaab diya huwa hai.

quraan main salaat ka aik matlab jamaaat liya jaa sakta hai yaani ummat. lihaaza jahaan jahaan quraan ne aqeemussalaah kahaa hai yani salaat qaaim karo wahaan us ka matalab yahee hai keh insaanu ki aik jamaat yani ummat khadi karo. yani insaanu ko aapas main bhai bhai banaao. jab insaan bhai bhai ban jaayen ge to bataao kia woh aik doosre ke saath ziyaadatiyan karen ge? ya woh is ke barax aik doosre ke liye madadgaar hun ge? issi liye salaat insaanu ko aik doosre ke saath buraiyun se rok sakti hai.

sown ke lafz ke bhi issi tarah kayee maani ho sakte hen. magar quraan ke context main is lafz ka aik maani ruk jaana bhi hai. matlab jab log aik jamaat ban jaayen to phir un ko aik doosre ke saath buraaiyun se rukna ho ga warna logoon ki aik jamaat ban hi nahin sakti jo aik doosre ke saath ghalat baaten ya kaam karen.

zakaat ke lafz ke bhi kayee maani ho sakte hen magar quraani context main is lafz ka aik maani kisi baat ya kaam ko bhadaana bhi hai. matlab ye keh jab log aik jamaat ban jaayen to phir na sirf un ko aik doosre ke saath ghalat kaamun se rukna ho ga balkeh aik doosre ki poori poori madad bhi kerni ho gi taa ke jamaat ke sab log hi taraqi karen aur yun ummat ki taaqat aur quwwat main izaafa ho.

yahee wajah hai azaan namaaaz ki taraf bulaawa nahin hai balkeh asal deene islam ki taraf dawate aam hai. asal deene islam kia hai? yahee keh log yakjaan ho ker insaaniyat ko aage le jaayen. yani aik behtareen insaani maashra tashkeel de ker apne insaan hone ka saboot den. socho aakhir khudaa ko insaanu ko hidaayat dene ki zaroorat hi kia thi? yahee keh khudaa apni khoobiyan zahir kerna chahta tha insaanu per. kia ye koi khoobi ki baat hai keh khudaa insaanu ko aazmaaye aur un ko bila wajah azaab main daale? mullaan logoon ki bakwaas yahee hai. khudaa ki takhleeq ka ye maqsad bilkul nahin hai aur na ho sakta hai. khudaa insaanu per zulmo ziyaadati se paak hai.

agar aap ke paas kuchh aqal hai to in baatun per thoda socho to aap ko khud hi maloom ho jaaye ga aap kitne bedhangi aqeede apnaaye huwe hen. For more detailed explanations see HERE.
 
Last edited:

atensari

(50k+ posts) بابائے فورم
salaat ka matlab jo bhi ho is lafz ka matlab namaaz kisi soorat bhi ho hi nahin sakta quraani sayaaqo sabaaq main.

is ki wajah main ne kaafi tafseel ke saath bayaan ker di hui hai. zara socho khudaa kisi aisi baat ya kaam ko karne ka hukam insaanu ko kaise de sakta hai jis ki takmeel kisi tarah bhi mumkin hi na ho? kyun khudaa insaan ko kahe ga keh mujh se kuchh maango jab woh us ki maang hi poori na ker sake ga?

yahee asal farq hai deeno mazhab ke darmiyaan. mazhab her baat ko khudaa per daal deta hai ghalat tarah se jab keh deen her baat insaan per daal deta hai theek tarah se. misaal ke tor per insaan khudaa se kehta hai mujhe hidaayat de. to kia ye baaten kehne se insaan ko khudaa ki taraf se hidaayat mil jaati hai? is sawaal ka aap logoon ke paas kia jawaab hai?

yahee wajah hai lafze duaa ka matlab bhi log ghalat hi lete hen. firqun main to behs hi yahee hai keh khudaa se maangne se matlab kia hai? ye sab baaten tabhi samajh main aayen gi jab log un per quraan ke sayaaqo sabaaq main ghoro fikar karen ge haqaaiqe duniya ki roshni main. aise hi ghalat aqeede banaa lena islam ya islam per imaan nahin kehlaa sakta.

asal ya bunyaadi baat yahee hai keh her insaani zabaan main aik aik lafz ke kayee kayee maani hote hen. ye baat asal main baat ke sayaaqo sabaaq hi se maloom ho sakti hai keh kon se lafz ka kis lihaaz se kon saa maani drust ho sakta hai.

salaat ka matlab quraani context main namaaz kisi soosat bhi ho hi nahin sakta. agar salaat ka matlab namaaz ho hi nahin sakta to phir is lafz ke aur kia kia mataalib ho sakte hen? is lafz ke kayee mataalib ho sakte hen. khud quraan hi main her jaga lafze salaat ka matlab namaaz liya hi nahin jaa sakta. agar liya jaa sakta hai to bataa den? agar nahin liya jaa sakta to phir zahir hai lafze salaat ke deegar maani bhi ho sakte hen. ab sawaal peda hota hai woh maani kia kia ho sakte hen aur kyun? in sab baatun ka main ne tafseel ke saath jawaab diya huwa hai.

quraan main salaat ka aik matlab jamaaat liya jaa sakta hai yaani ummat. lihaaza jahaan jahaan quraan ne aqeemussalaah kahaa hai yani salaat qaaim karo wahaan us ka matalab yahee hai keh insaanu ki aik jamaat yani ummat khadi karo. yani insaanu ko aapas main bhai bhai banaao. jab insaan bhai bhai ban jaayen ge to bataao kia woh aik doosre ke saath ziyaadatiyan karen ge? ya woh is ke barax aik doosre ke liye madadgaar hun ge? issi liye salaat insaanu ko aik doosre ke saath buraiyun se rok sakti hai.

sown ke lafz ke bhi issi tarah kayee maani ho sakte hen. magar quraan ke context main is lafz ka aik maani ruk jaana bhi hai. matlab jab log aik jamaat ban jaayen to phir un ko aik doosre ke saath buraaiyun se rukna ho ga warna logoon ki aik jamaat ban hi nahin sakti jo aik doosre ke saath ghalat baaten ya kaam karen.

zakaat ke lafz ke bhi kayee maani ho sakte hen magar quraani context main is lafz ka aik maani kisi baat ya kaam ko bhadaana bhi hai. matlab ye keh jab log aik jamaat ban jaayen to phir na sirf un ko aik doosre ke saath ghalat kaamun se rukna ho ga balkeh aik doosre ki poori poori madad bhi kerni ho gi taa ke jamaat ke sab log hi taraqi karen aur yun ummat ki taaqat aur quwwat main izaafa ho.

yahee wajah hai azaan namaaaz ki taraf bulaawa nahin hai balkeh asal deene islam ki taraf dawate aam hai. asal deene islam kia hai? yahee keh log yakjaan ho ker insaaniyat ko aage le jaayen. yani aik behtareen insaani maashra tashkeel de ker apne insaan hone ka saboot den. socho aakhir khudaa ko insaanu ko hidaayat dene ki zaroorat hi kia thi? yahee keh khudaa apni khoobiyan zahir kerna chahta tha insaanu per. kia ye koi khoobi ki baat hai keh khudaa insaanu ko aazmaaye aur un ko bila wajah azaab main daale? mullaan logoon ki bakwaas yahee hai. khudaa ki takhleeq ka ye maqsad bilkul nahin hai aur na ho sakta hai. khudaa insaanu per zulmo ziyaadati se paak hai.

agar aap ke paas kuchh aqal hai to in baatun per thoda socho to aap ko khud hi maloom ho jaaye ga aap kitne bedhangi aqeede apnaaye huwe hen. For more detailed explanations see HERE.
Wake up Pak
آیات کا حوالہ دئیے بغیر قرآنی اصطلاحات کی جدید ترین تشریح سمجھنی ہے تو سمجھ لیں کام آئیں گی
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
حوالے سے مراد لنک ہیں تو لنک موجود ہیں. جن میں ایک انسان کے الفاظ درج ہیں

kia aap jin logoon ke kaam quote kerte hen woh insaan nahin hote? khudaa ki kitaab to sirf quraan hi hai baaqi sab kaam quraan ke naam se insaanu hi ke hote hen. agar woh sense make karen to theek aur agar woh sense make na karen to ghalat. rahee baat baatun ki sense make kerne ki to woh tareeqa bhi main ne explain ker diya huwa hai magar aap to roman urdu padh nahin sakte aur main urdu keyboard istemaal nahin ker sakta.
 

atensari

(50k+ posts) بابائے فورم
kia aap jin logoon ke kaam quote kerte hen woh insaan nahin hote? khudaa ki kitaab to sirf quraan hi hai baaqi sab kaam quraan ke naam se insaanu hi ke hote hen. agar woh sense make karen to theek aur agar woh sense make na karen to ghalat. rahee baat baatun ki sense make kerne ki to woh tareeqa bhi main ne explain ker diya huwa hai magar aap to roman urdu padh nahin sakte aur main urdu keyboard istemaal nahin ker sakta.
آپ ان پر یہی اعتراض کرتے ہیں کے یہ انسانی کلام ہے. آپ کی اپنی دلیل آپ کے خلاف ہے تو اس میں میرا کیا قصور

آپ کی بات کیوں مانی جائے، جبکہ آپ کی حال اور ماضی میں کوئی حیثیت کوئی شناخت نہیں ہے
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
آپ ان پر یہی اعتراض کرتے ہیں کے یہ انسانی کلام ہے. آپ کی اپنی دلیل آپ کے خلاف ہے تو اس میں میرا کیا قصور

آپ کی بات کیوں مانی جائے، جبکہ آپ کی حال اور ماضی میں کوئی حیثیت کوئی شناخت نہیں ہے

main ne kabhi insaani kalaam per ehtaraaz nahin kiya. main to kehta hi yahee hun keh insaanu ko aapas main aik doosre ko baaten samjhaane ke liye insaanu hi ki baaten sunani padti hen warna hamaare paas aur zariyae ilm hai hi kia? albatta main ye bhi kehta hun keh insaanu ki baaten naapni aur tolni padti hen pemaanu se. wajah ye hai insaani kalaam ya kaam ka naqaais se paak hona laazmi nahin hai agarche woh insaan khudaa ke apne bhaije huwe paighambar hi kyun na hun. lihaaza mere baare main apni ghalati drust ker len. yaad rakhen sirf drust baat hi drust ho sakti hai chahe woh khudaa se mansoob ho ya kisi insaan se. ghalat baat khudaa ki taraf mansoob kerne se drust nahin ho jaati.
 

atensari

(50k+ posts) بابائے فورم
main ne kabhi insaani kalaam per ehtaraaz nahin kiya. main to kehta hi yahee hun keh insaanu ko aapas main aik doosre ko baaten samjhaane ke liye insaanu hi ki baaten sunani padti hen warna hamaare paas aur zariyae ilm hai hi kia? albatta main ye bhi kehta hun keh insaanu ki baaten naapni aur tolni padti hen pemaanu se. wajah ye hai insaani kalaam ya kaam ka naqaais se paak hona laazmi nahin hai agarche woh insaan khudaa ke apne bhaije huwe paighambar hi kyun na hun. lihaaza mere baare main apni ghalati drust ker len. yaad rakhen sirf drust baat hi drust ho sakti hai chahe woh khudaa se mansoob ho ya kisi insaan se. ghalat baat khudaa ki taraf mansoob kerne se drust nahin ho jaati.
جو لوگ نزول وحی کے زمانے کے قریب تھے ان کے پاس نزول وحی کے زمانے کی معلومات بعد میں آنے والوں سے بہتر ہیں. وہ لوگ جو قرآن مجید کو ان کے اندازوں کے مطابق سمجھنے اور سمجھانے کی کوشش کر رہا ہیں میں پرانے لوگوں کو ان پر ترجحیح دیتا ہوں​

Wake up Pak
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
جو لوگ نزول وحی کے زمانے کے قریب تھے ان کے پاس نزول وحی کے زمانے کی معلومات بعد میں آنے والوں سے بہتر ہیں. وہ لوگ جو قرآن مجید کو ان کے اندازوں کے مطابق سمجھنے اور سمجھانے کی کوشش کر رہا ہیں میں پرانے لوگوں کو ان پر ترجحیح دیتا ہوں​

Wake up Pak

aap ki baat gawahi ki had tak to drust hai magar gawahi bhi wohee mohtabar hai jis ko sach saabit kiya jaa sake. haqaaiq aur usoolun ke khilaaf koi gawahi bhi mohtabar saabit ho hi nahin sakti. matlab ye keh sirf aur sirf drust baat hi drust saabot ki jaa sakti hai. haan agar baat drust maloom ho to gawahi us ko saabit zaroor ker sakti hai agar us ke khilaaf usse mazboot gawahi na ho.
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
quraan ko bhi sab se pehle issi tarah jaanchna ho ga keh is ki baaten drust ho bhi sakti hen ya nahin. agar is baat ka imkaan lage keh is ki baaten sach ho sakti hen to hi is per mazeed ghoro fiker ki zaroorat ho gi warna waqt ka ziaa ho ga. agar quraan ki baaten is ke dawun ki bunyaadun per drust lagen to phir ye apne dawun main khud hi sacha saabit ho jaaye ga. issi liye quraan ki saheeh samajh laazmi hai. baaqi sab baaten baad main. ummat ka asal masla hi yahee hai log her baat ko aise hi qabool ya rad ker dete hen bila soche samjhe.