What Imran Khan did with Wasim Akram when he tried to eat burger during World Cup tournament?

Thunderstorm

Senator (1k+ posts)
92 k World Cup me Pakistan ki aisi hi performance thi jo abhi hai....duain, mojzay aur baarishon k baad hi Semi Final me team puhunchi thi. Performance of Pakistani team in WC99 was far better than WC92 and the performance in WC2011 was even better than WC99. Pakistan lost so many matches in WC 92, 4 in WC99 and just 2 in WC 2011. Stop glorifying WC92 which was won by fluke.

muhammadadeel

Chief Minister (5k+ posts)
تمہاری حیثیت میرے تلوے چاٹنا ہے

میرے تصویر اور ویڈیو ہٹاؤ

اپنی تمہیں اوقات کا اندازہ نہیں

263620.1.jpg

Last edited:

sardar388

Senator (1k+ posts)
92 k World Cup me Pakistan ki aisi hi performance thi jo abhi hai....duain, mojzay aur baarishon k baad hi Semi Final me team puhunchi thi. Performance of Pakistani team in WC99 was far better than WC92 and the performance in WC2011 was even better than WC99. Pakistan lost so many matches in WC 92, 4 in WC99 and just 2 in WC 2011. Stop glorifying WC92 which was won by fluke.

Their stats might have been the same, but they lost bec of their performance, NOT because of their lack of seriousness. THAT is the main difference. Pakistanis will accept losses as long as they put an effort.

With that said, I agree that ppl's opinions are biased depending on whether a team loses or wins.

Gujjar1

Minister (2k+ posts)
if you have seen that World cup most of the matches paksitan played they were hard fought except the England encounter otherwise Paksitan was very competitive through out the tournament.
At that time standard and level of cricket was very very high compared to today’s standard and it was the last star studded WC, i bet that the Zimbabwe of that era can beat Current Pakistani team.

saadkiakaray

Minister (2k+ posts)
92wc team wS weak than 1999team but! Captain was imran khan. Duan tu uskay baad bhi har wc main hoi hain but... Dawa nahi ki so result aap kay samnay hay. Bughaz e imran main facts destroy na karain. 1992ka wc leadership qualities ka peak tha

Thunderstorm

Senator (1k+ posts)
92wc team wS weak than 1999team but! Captain was imran khan. Duan tu uskay baad bhi har wc main hoi hain but... Dawa nahi ki so result aap kay samnay hay. Bughaz e imran main facts destroy na karain. 1992ka wc leadership qualities ka peak tha
WC 96 ka quarter final Wasim Akram ne na becha hota to Pakistan k liye wo WC jeetna mushkil nahi tha. WC 99 me final phir Wasim Akram ne bech diya tha. WC 2011 me state level pe semi final fix tha warna Afridi ki captaincy me single-handedly Pakistan 11 saal baad Semi Final me puhuncha tha agar wo fix na hota to final me Sri Lanka ko haraana baaye haath ka khel tha. IK ne mera konsa udhaar dena hai jo uske liye mai bughz rkh kr apna khoon jalaaun. Facts ko distort krne ki zarurat hi nahi hai poori dunya ko pata hai WC 92 me Pakistani team ki haalat points table pe kitni patli thi ye to bhala ho dusri teams ka jo Pakistan k liye dusri teams ko haraati rahi aur baarishein bhi madad ko puhunchi warna England k against 74 pe all out hone k baad Pakistani team ka munh nahi tha WC jeetne waala.