Wanted to retire, but Imran Khan threw me a challenge: Sunil Gavaskar

Lighthouse

MPA (400+ posts)
imran-khan-1-759.jpg

news-1534577098-9508.jpg

ممبئی(سپورٹس ڈیسک)بھارتی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان سنیل گواسکر نے نو منتخب وزیراعظم عمران خان کو مبارکباد دیتے ہوئے کہا ہے کہ یہ عمران ہی تھے جنہوں نے مجھے جلد ریٹائرمنٹ سے روکنے کیلئے چیلنج دیا تھا کہ وہ بھارت کو ہرانا چاہتے ہیں تاہم اگر ٹیم میں سنیل گواسکر نہ ہوئے تو مزہ نہیں آئیگا ٗنومنتخب وزیر اعظم عمران خان کی حلف برداری کے موقع پر سابق بھارتی کرکٹرسنیل گواسکر مصروفیات کی بنا پر شرکت تو نہ کر سکے مگر انہوں نے عمران خان کے ساتھ گزارے پرانے وقت کو یاد کیا ہے۔سابق بھارتی کرکٹر سنیل گواسکر نے ایک

انٹرویو میں کہا کہ 1986 میں انگلینڈ کے دورے کے اختتام پر جب میں نے عمران کو اپنی ریٹائرمنٹ کے ارادے سے آگاہ کیا تو انہوں نے مجھے روک دیا اور کہا کہ اگلے سال پاکستان بھارت کو شکست دینے بھارت آ رہا ہے اور اگر تم ابھی ریٹائرہو جاؤ گے تو مزہ نہیں آئیگا۔چلو ایک دوسرے کے خلاف ایک آخری میچ کھیلتے ہیں۔انہوں نے کہا کہ یہ 1986 کا ذکر ہے جب عمران خان اور میں لندن کے ایک اطالوی ریسٹورنٹ میں بیٹھے دوپہر کا کھانا کھا رہے تھے۔

میں نے کہا کہ اگر دورے کا اعلان فائنل میچ سے پہلے نہیں کیا گیا ہو تا تو میں انٹر نیشنل کر کٹ سے اپنی ریٹائرمنٹ کا علان کر دیتا ٗ1986 اور 1987 وہ وقت تھا جب پاکستان کی قیادت عمران خان اور بھارت کی سنیل گواسکر کے پاس تھی، بھارتی ٹیم میں کپل دیو اور دلیپ وینگ سارکر تھے جبکہ عمران خان کے پاس جاوید میانداد جیسے کھلاڑی موجود تھے۔بیٹس مین ہونے کے ناطے سے عمران اورسنیل گواسکر اکثر پچ پر باتیں بھی کرتے تھے۔وقت کے ساتھ ساتھ دونوں کی دوستی پختہ ہو نے لگی،دونوں ڈریسنگ روم میں بھی ٹیم سے متعلق کہانیاں ایک دوسرے کو سنا کر خوب ہنستے تھے۔

سنیل گواسکر کا کہنا ہے کہ وہ اور عمران ایک دوسرے کو 1971 سے جانتے ہیں ۔ 1992 کے ورلڈ کپ سے پہلے ہی عمران خان نے ورلڈ کپ جیتنے کا پختہ ارادہ کر لیا تھا اور کر دکھایا ۔ورلڈ کپ جیتنے کے بعد وہ اپنی والدہ کی یاد میں شوکت خانم ہسپتال کی تعمیر میں مصروف ہو گئے۔انہوں نے کہا کہ عمران خان وہ واحد وزیر اعظم ہوں گے جنہوں نے بیشتر بار بھارت کا دورہ ایک عام شہری کی طرح کیا ٗ وہ بھارت آکر نا صرف اعلیٰ عہدے داروں سےملاقات کرتے بلکہ راہ چلتے ایک عام شہری سے بھی ملتے ٗانہیں معلوم ہے اکثر بھارتی انہیں وزیر اعظم کے روپ میں دیکھنے کے خواہشمند ہیں۔

واضح رہے پاکستان نے 1982 میں لارڈز کے کرکٹ گراؤنڈ میں انگلینڈ کے خلاف میچ کھیلا تو 10 وکٹوں سے پہلی کامیابی سمیٹی ٗیہ عمران خان کی کپتانی کی ابتدا تھی جس کے بعد وہ دنیا کے نمبر ون بولر بن کر ابھرے ٗعمران خان کی قیادت میں پاکستان نے 1992 کا ورلڈ کپ حاصل کیا تھا۔ عمران خان کے آخری اوور میں رمیز راجا نے کیچ پکڑا اور پاکستان پہلی بارعالمی چمپئن بن گیا ۔

Sunil Gavaskar recalls when Imran Khan’s ‘challenge’ pushed him to reconsider retirement

With Imran Khan swearing in as Prime Minister of Pakistan on Friday, former India cricketer Sunil Gavaskar on Saturday remembered the time when the former Pakistan captain threw him a ‘challenge’ to make him extend his plans to retire. In a column written on Times of India, the former Indian batsman talked about the incident which took place while the two were having lunch in London in 1986 when Gavaskar told him he plans to retire at the end of India’s tour of England.
“‘You can’t retire now. Pakistan is coming to India next year and I want to beat India in India. If you aren’t part of that team, it won’t be the same. Come on, let’s have one last tilt against each other,’ Imran Khan replied when I told him I planned to retire at the end of the India tour of England,” Gavaskar wrote in the column.
The 69-year-old further recalled telling Khan that if the tour was not announced before the final Test against England, he would make the announcement. “I said if the announcement of the tour wasn’t made before the final Test, I would go ahead and announce my retirement from international cricket. The tour was indeed announced in a few days,” Gavaskar wrote.
“Pakistan won the last and final Test of that series after the earlier Tests were all drawn and thus beat India for the first time in India,” Gavaskar added.
The cricketer-turned-commentator further went on to praise Imran Khan’s ‘vision’ during the World Cup 1992, in which he lifted the trophy as Pakistan captain. “He had a vision before the 1992 World cup started that Pakistan would win the trophy and that’s exactly how it turned out. His belief despite Pakistan’s slow start to the tournament was unshakeable,” he wrote.
Speaking about his role as Pakistan Prime Minister, Gavaskar said that most Indians would want him to succeed in the role. “He is the only Prime Minister of Pakistan who has come to India several times as an ordinary citizen and has interacted not only with the high societal types but also the man on the street who met him as a fan. He should, therefore, be well aware that most Indians would want him to succeed as a Prime Minister and usher in a new era of friendship, and look forward not back,” he wrote.

https://indianexpress.com/article/s...r-pm-imran-khan-challenge-retirement-5312924/

Last edited by a moderator:

kakamuna420

Chief Minister (5k+ posts)
all indians love khans. This is true and sardars are crazy about khans. I was in Paris airport and there were some sardars in immigration. They were so happy to see last name khans...

Aadi Ali

Minister (2k+ posts)
Men Allah ka Shukar guzaar hun k usny Pakistani qom ko itni aqal to di k is Living Legend Imran Khan ko Prime Minister bana ker Pakistan ki qhidmat kernyy aur ek aur naiee taarikh raqam kerny ka moqa dia...