to spartacus

abdulhaseeb23

MPA (400+ posts)
Spartacus said:
abdulhaseeb23 said:
Yahi wajah thi ke awam CJ ki favor mein thi aur inhe bahal karane ki threek mein ahem kirdar adda kia,, kia ajj unn ke bahali ka faida awam ko nahi horaha,,, kia Abdul Hameed Dogar kabhi yeh kaam kerta????l

Ha ha ha .....Did you ever hear about .........Special Offer for this Week..........
You know , how does it work ?
The price for something "A" is in market 100 Rs.
The owner raised this price till .....................150 Rs
Then they come with Special Offer for this Week 25% reduction....People like you feel that they will save 25 RS.

What was the price of Petrol on 15 nov.2007 .......and now ?
What was the Dollar ..........on 15 nov.2007........and now?

In the eyes of SPARTACUS , CJ wanted to back his job and for this all PAKISTAN paid alot.

[attachment=1:3cf0wdog]1037.gif[/attachment:3cf0wdog]

abb tou ankhen khol loo bhai 11 Rs. Kam horahe hain petrol per Quaid threek sirf tumhein istimal ker raha hai tum logon ko sahi whi q lagta hai jo kalia kheta hai [altaf] woh banda kam ker raha hai abb tak uss ne 1250000 se zaid case solve kei hain jab se uski wapsi hoi hai mere bhai haqiqat ko dehko na ke london sai ayee hoee dogle bayan per jamoo,,, tum ne toh kaha tha ke tum sach ke sath chalte hoo abb q bagh rahe hoo aur abb q defend ker rahe hoo mqm koo..... jab ke app ke [altaf] galat sabit ho rahe hain

Spartacus

Chief Minister (5k+ posts)
Read my post again please ...

Ha ha ha .....Did you ever hear about .........Special Offer for this Week..........

Then they come with Special Offer for this Week 25% reduction....People like you feel that they will save 25 RS.

In the eyes of SPARTACUS , CJ wanted back his job and for this all PAKISTAN paid alot.

abdulhaseeb23 , brother , You are thinking that you got 25% reduction and that is why you are happy.

This is all TOPI DRAMA ....as I explained you good police , bad police....One will kick you hard and other will come with medicine and people like you will think that this is a good police....In real they both are playing with you....but you are too naive to understand this all....

abdulhaseeb23

MPA (400+ posts)
behens ke agge been bajane se kia faida...

tum aik kam kerna petrol pump per ja ker petrol 62.2 se hi lena thek hai .......

abdulhaseeb23

MPA (400+ posts)
Spartacus said:
Read my post again please ...

In the eyes of SPARTACUS , CJ wanted back his job and for this all PAKISTAN paid alot.

abdulhaseeb23 , brother , You are thinking that you got 25% reduction and that is why you are happy.

This is all TOPI DRAMA ....as I explained you good police , bad police....One will kick you hard and other will come with medicine and people like you will think that this is a good police....In real they both are playing with you....but you are too naive to understand this all....

i have read your all post there is no any pontential in your post......

He CJ didn't get his job back ,, we the public has given his job back to him....

abdulhaseeb23

MPA (400+ posts)
Spartacus said:
Watch this video brother ,

[video]http://www.youtube.com/watch?v=Nkfj2rRENl4[/video]

i am in office now i can't opn this video but i have one request from you please don't post any Qadyani supporter video like Lucman, Naji and Hassan Nisar,, q ke yeh jhote ke gawah hain aur islam mujhe jhotoo ki gawahi manne ki ijazat nahi deta

Spartacus

abdulhaseeb23 said:
Spartacus said:
Watch this video brother ,

[video]http://www.youtube.com/watch?v=Nkfj2rRENl4[/video]

i am in office now i can't opn this video but i have one request from you please don't post any Qadyani supporter video like Lucman, Naji and Hassan Nisar,, q ke yeh jhote ke gawah hain aur islam mujhe jhotoo ki gawahi manne ki ijazat nahi deta

No matter who is saying , we have to see what is he saying . Answer him ....If you or CJ Iftikhar Ch. can ???

abdulhaseeb23

MPA (400+ posts)
sory mein nabi ke Gustakon ki baat sunne ke liye tayar nahi hoo jo Nabi SAW ko jhota kahe unn ki baat kitni sachi hogi ais ka andaza app khud laga sakta hain agar app aashiq -e- rasool hain tou,,,, lekin mere khayal sai app ashiq altaf mein phas chuke hain,,, app ki rehnumai ke liye aik hadith qoute ker doon jis ka maffom hai ke sacha momin woh hai jis ke dil mein apne waldeen aur aulaad sai zida hazoor ki mohabat hoo .. qoute from Sahih Bukhari (kami beshi allah maaf kare) tou abb mujhe batao ke ais shaks jis ki tumne video dii hai aus ki authentication kia mein mein tou cj ki rehnoumayii ais liye ker raha hoon q ke uss ne kaam kiya hai mein ais se phele aus ki favor mein the magar rehnuami nahi ker raha the lekin jab abb ke mein dekh raha hoo ko woh sahi ker raha hai tou mein unn ki rehnoumaii q na karooon,,,, mein bhi app logon ki hi tarah socha tha ke cj ke bahal hone sai public ko kia faida ponche gaa lekin mein dehk raha hoon ke faida awam ko ho raha hai aur mujhe inshallah Allah sai umeed hai ke bohat jald NRO ka case bhi uthaya jai gaa waqt lagee gaa lekin inshallah allah per mujhe barosa hai

Jury

abdulhaseeb23 said:
sory mein nabi ke Gustakon ki baat sunne ke liye tayar nahi hoo jo Nabi SAW ko jhota kahe unn ki baat kitni sachi hogi ais ka andaza app khud laga sakta hain agar app aashiq -e- rasool hain tou,,,, lekin mere khayal sai app ashiq altaf mein phas chuke hain,,, app ki rehnumai ke liye aik hadith qoute ker doon jis ka maffom hai ke sacha momin woh hai jis ke dil mein apne waldeen aur aulaad sai zida hazoor ki mohabat hoo .. qoute from Sahih Bukhari (kami beshi allah maaf kare) tou abb mujhe batao ke ais shaks jis ki tumne video dii hai aus ki authentication kia mein mein tou cj ki rehnoumayii ais liye ker raha hoon q ke uss ne kaam kiya hai mein ais se phele aus ki favor mein the magar rehnuami nahi ker raha the lekin jab abb ke mein dekh raha hoo ko woh sahi ker raha hai tou mein unn ki rehnoumaii q na karooon,,,, mein bhi app logon ki hi tarah socha tha ke cj ke bahal hone sai public ko kia faida ponche gaa lekin mein dehk raha hoon ke faida awam ko ho raha hai aur mujhe inshallah Allah sai umeed hai ke bohat jald NRO ka case bhi uthaya jai gaa waqt lagee gaa lekin inshallah allah per mujhe barosa hai

Please, post that which has made your mind that they are GUSTAKH-E-RASOOL.
Secondly, how is it possible, that, they did GUSTAKHI in the media (if they did ) and I've not seen any article and talk shows, which raised this issue. And most importantly, they know, that, they are being consider
GUSTAKH-E-RASOOL. I'm sure, if people ask this question to them, they must reply on this allegation. It is a very serious charge.

Spartacus

abdulhaseeb23 said:

Now , Just suppose that those questions raised by SPARTACUS , would you please give your answers now?

Or would you label me any KAFIR or etc ...? just to avoid the answer ....Because you do not have ?

abdulhaseeb23

MPA (400+ posts)
Jury said:
abdulhaseeb23 said:

Please, post that which has made your mind that they are GUSTAKH-E-RASOOL.
Secondly, how is it possible, that, they did GUSTAKHI in the media (if they did ) and I've not seen any article and talk shows, which raised this issue. And most importantly, they know, that, they are being consider
GUSTAKH-E-RASOOL. I'm sure, if people ask this question to them, they must reply on this allegation. It is a very serious charge.

they are supporting qadyani the one which are the followers of Mirza Ghulam Qadyani,, and we all know that he was a big liar,,, and every person who support them is equal to them.... in that case they are also Gustak -e- Rasool because they are supporting Qadyani... ain se acha hai ke yeh America aur Isreal ki favor karein q ke woh jo hai samne hai ain ki tarah munfiq nahi..