PTI CIS Omar Cheema sent a legal notice to Imtinan Shahid & Mian Riaz

cheema.ji

Voter (50+ posts)
[h=6]Omar Cheema's Facebook status

Omar Cheema

Dear All... i would like to thank you for your messages, tel call, emails regarding the ongoing negative campaign to defame me through baseless allegations in daily khabrain against me,my family and the PTI... To update you i have already sent a Legal Notice to imtinan shahid and mian riaz, and will pursue the case in the court of law. i need your support and wishes to combat Yellow Journalism in Pakistan...Regards, Omar S.Cheema[/h]

https://www.facebook.com/profile.php?id=100001983356247

moazzamniaz

Chief Minister (5k+ posts)
خبریں گروپ بھڑوں کا چھتہ ھے. انکے گھٹیا پن کی کوئی آخری حد نہیں. ذرا بچ کے

frenes

Jasy hi election kareeb a rhy hain yeh PTI mukhalfeen ochey hathkandy ar ghatiya baty krny k ley tiyar hain. lakin haq ar sach blund ho ker rhy ga. Inshallah

Wadaich

Prime Minister (20k+ posts)
Khabrain is the king of Yellow Journalism.

Any comments from Mukti Bahni whose leader is in the lap of MI6 and faithful to British Queen instead of Pakistan??

Saboo

Prime Minister (20k+ posts)
Cheema ji ghubraen nahi, Nizami sahib jo aap kay saath hein
Kia chapa hay keh NS yeh bhi bhool gaye keh aik over mein baal kitnay hein?
Hissab braber.

GraanG2

Yeh kisi aur party ka banda hota aur daal mein kuch kaala hota,toh talkshow mein aake kehta ke tum ne bhi toh yeh kya ,us ne bhi toh loot maar ki...aur baat khatam ho jati...Jab aap ke khilaf kuch na ho ,toh aesa hi qadam uthate hain.

Well Done cheema saab,Agar aap koi qadam bhi nahi uthate,tab bhi hamein aap par bharosa tha.Hum in looters ko jan chuke hain.