Molana Tariq Jameel message to Nab and Supreme court Judges of Pakistan

amoxil500mg

Senator (1k+ posts)
HE HAS COOKED THIS CONVERSATION BETWEEN ALLAH AND MUSSA.. QURAN SAYS SONETHING ELSE AND HE TELLING ANOTHER LULLABY OF HIS OWN CONCOCTED STORY

کوئی اس جاہل ملا کو سورۃ البقرہ کی آیت 49 اور سورۃ القصص کی آیت 4 پڑھ کر بتائے کہ فرعون کی حکومت کیسی تھی۔ جاہل مطلق ملّا، اللہ پر جھوٹ باندھ رہا ہے۔
 

amoxil500mg

Senator (1k+ posts)
Tell us where is this story he is telling us from source of this concoction???

The day we Muslims will learn to respect other ideology & tolerance we will become a Nation .Its our right to disagree but don't abuse or let some one down specially if a large number of people follow a a guy .We should disagree but politely
 

thinking

Prime Minister (20k+ posts)
Asal mein ham muslman..Munafiq aur Riya kaar bun chukay hain..becoz of Molvis..Molvis apney firqo ki misajids..Amam bargaho..Madarso apney Pait ki khatar hamay apney firqo se bahir Nikal Kar real Islam dekhney hi nahi detay.Ham sab Janey un Janey mein..Islam ke Nahi..apnay apney firqo ke pujari ban chukay hain..Har firqay ke Molvi Ka zoor aur halqa ehbab sirf apney firqay tak mehdood ha.Ye Molvis just like a slow sweet poison.jo hamari rago mein phail chuka ha.
 

thinking

Prime Minister (20k+ posts)
You have observed. These Molvis always surrounding around Thiers firqa followers.. They keeps praising them..Masha Allah..Subahan Allah..Wah Wah.. etc.. and these Molvis keeps preaching some of Thiers falls narratives becoz no body dare to confront them at the spot..We made these Molvis holy cow..The same mentality we also applied on corrupt politicians..leaders..I am not using abusing word..but try to be polite..But when ever a proved spiritually..morally corrupt Molvi like Fazulo Diesel come on..then I have lost my temper..Becoz Molvi like Fazulo Diesel.. destroying thousands and thousands peoples Emaan via Thiers Firqa and Madrsas.
One Sharabi..Kababi..Har.am khor can only destroy very limited peoples lives in the society..But a corrupt..Firqa parast Molvi can destroy many generations and Millions peoples lives..
 

Saboo

Prime Minister (20k+ posts)
Exactly..You see here.Mullahs worshipers angery on us..that why we critic on him. or any Molvi.com.??
To respect your firqa Molvi is not bad..but don't worship him.. That's why I am against any firqa Molvis who was and is worshipped by his followers blindly..Rahi baat Kisi ke martabay ur rutbay ki..meri nazar m Aik aam chabri farosh..Jo Allah SWT ke hukam par chalta ha.simple Haq hilal ki roti Kamata ha.husan e ikhlaq rakhta ha har Allah swt ki makhlooq ke sath..chahay wo koi bhi ho..wo har firqay ke Molvio se hazar darjay zayada qabley ehtram ur izzat ke liaq ha..
Aap ka kehna bilkul baja hay and mein aap se 100% agree karta hoon.
 

Khan Sab

MPA (400+ posts)
کوئی اس جاہل ملا کو سورۃ البقرہ کی آیت 49 اور سورۃ القصص کی آیت 4 پڑھ کر بتائے کہ فرعون کی حکومت کیسی تھی۔ جاہل مطلق ملّا، اللہ پر جھوٹ باندھ رہا ہے۔

Ap ne bat Ghor se nai sunni, Maulana ne kaha Fir'on zalim tab bana jab use pata chala k Koi mard aey ga jo tumhari hakumat khatam ker de ga. Ap ki pesh kerda dono Ayaat men us waqt ka zikr ha Jab Fir'on ko ye bat pata chal chuki thi to us ne bachon ko qatal kerna shuru kia r bachion ko chor deta tha. Kher Maulana ka maqsad Zulm se rokna tha Fir'on ki Tareef nahi
 

Qalumkar

Senator (1k+ posts)
Ap ne bat Ghor se nai sunni, Maulana ne kaha Fir'on zalim tab bana jab use pata chala k Koi mard aey ga jo tumhari hakumat khatam ker de ga. Ap ki pesh kerda dono Ayaat men us waqt ka zikr ha Jab Fir'on ko ye bat pata chal chuki thi to us ne bachon ko qatal kerna shuru kia r bachion ko chor deta tha. Kher Maulana ka maqsad Zulm se rokna tha Fir'on ki Tareef nahi
میں نے بہت غور سے طارق جمیل کا ایک ایک لفظ سنا ہے اور سمجھا ہے۔ آپ اُس کے دفاع میں کہانی نہ سنائیں۔ جو آیات میں نے پیش کیں ہیں اُن میں اللہ تعالیٰ فرعون کے طرز حکومت کے بارے میں بتایا ہے۔ فرعون لوگوں کو گروہوں میں تقسیم کر کے رکھتا تھا۔ یعنی
Divide and Rule
لڑکوں کو مار ڈالنا اور لڑکیوں کو چھوڑ دینے سے مراد یہ ہے کہ جو بھی اُس کے سامنے سر اُٹھاتا تھا وہ اُسکو کچل دیتا تھا اور جو محکوم ہو جاتا تھا اُس کو چھوڑ دیتا تھا۔ اگر فرعون تمام لڑکوں کو مار دیتا تو قوم تو کب کی ختم ہو چکی ہوتیَ۔ یہ فرعون کا طریقہ حکومت تھا جو شروع سے ایسا ہی چلا آ رہا تھا۔
اب طارق جمیل کے جھوٹ کی طرف آتے ہیں۔ طارق جمیل نے کہا کہ فرعون پہلے عادل حکمران تھا اور بعد میں ظالم ہو گیا۔ اس دعویٰ کے ثبوت میں کوئی دلیل قرآن سے پیش کر دیں۔
 

Khan Sab

MPA (400+ posts)
میں نے بہت غور سے طارق جمیل کا ایک ایک لفظ سنا ہے اور سمجھا ہے۔ آپ اُس کے دفاع میں کہانی نہ سنائیں۔ جو آیات میں نے پیش کیں ہیں اُن میں اللہ تعالیٰ فرعون کے طرز حکومت کے بارے میں بتایا ہے۔ فرعون لوگوں کو گروہوں میں تقسیم کر کے رکھتا تھا۔ یعنی
Divide and Rule
لڑکوں کو مار ڈالنا اور لڑکیوں کو چھوڑ دینے سے مراد یہ ہے کہ جو بھی اُس کے سامنے سر اُٹھاتا تھا وہ اُسکو کچل دیتا تھا اور جو محکوم ہو جاتا تھا اُس کو چھوڑ دیتا تھا۔ اگر فرعون تمام لڑکوں کو مار دیتا تو قوم تو کب کی ختم ہو چکی ہوتیَ۔ یہ فرعون کا طریقہ حکومت تھا جو شروع سے ایسا ہی چلا آ رہا تھا۔
اب طارق جمیل کے جھوٹ کی طرف آتے ہیں۔ طارق جمیل نے کہا کہ فرعون پہلے عادل حکمران تھا اور بعد میں ظالم ہو گیا۔ اس دعویٰ کے ثبوت میں کوئی دلیل قرآن سے پیش کر دیں۔
Dear men koi Aalim nai hun jo Ap se munazra karun,Jo men thora bht janta hun wo ye k Divide and Rule R Adal na kerne men thora sa farq ha, Divide and rule is liye hota ha k meri hakumat k khilaf kabhi koi bari taqat na ubhre lakin Divide and rule k bawajud bhi Garohon men Adal qaim kia ja sakta ha. For Example: Hamari Aj ki hakumaton ne bhi aese asool r qawaneen banaey hoey han k koi aesa Garoh ya Tanzeen na bane jo kabhi baghawat ker sake Riyasat k khilaf but Adal to qaim kia ja sakta ha

Baqi ye k Ap ki pesh kerda Aayaat men "Abnaa'Akum" ka lafz istemal hoa ha jo Bachon (baby boys) k liye istemal hoa ha (jo meri tashreeh k sahi hone ki dalalat kerta ha). Mardon k liye "Rijaal" ka lafz hota ha so ap tashreeh ghalat ker rahe han i think. Ager Mardon k sar uthane pe Qatl kerne wali bat hoti to Moosa AS ki maan ko unhen darya men bahane ki kia zaroorat thi? Ap ki Tashreeh k mutabik to Moosa AS bare hote phr wo baghawat kerte to tab Firon unka dushman banta

Firon ne shuru men tamam bachon ko hi qatl kerwana shuru ker dia tha phr use samjhya gaya k is tarha to Pori Qoam khatam ho jaey gi to us ne Din muqarar kiye k ek din peda hone walon ko chora jaey ga r dosre din peda hone walon ko Qatl kia jaey ga R Allah ki Shaan Moosa AS usi din peda hoe jis din us ne Qatl kerna tha Tabhi un ki Maan ne unhen Darya men bahaya Firon se bachane k liye

Baqi Daleel Quran k sath Hadees se bhi hoti ha, Ap Ullama se consult karen wo ap samjhaen ge
 

Qalumkar

Senator (1k+ posts)
Dear men koi Aalim nai hun jo Ap se munazra karun,Jo men thora bht janta hun wo ye k Divide and Rule R Adal na kerne men thora sa farq ha, Divide and rule is liye hota ha k meri hakumat k khilaf kabhi koi bari taqat na ubhre lakin Divide and rule k bawajud bhi Garohon men Adal qaim kia ja sakta ha. For Example: Hamari Aj ki hakumaton ne bhi aese asool r qawaneen banaey hoey han k koi aesa Garoh ya Tanzeen na bane jo kabhi baghawat ker sake Riyasat k khilaf but Adal to qaim kia ja sakta ha

Baqi ye k Ap ki pesh kerda Aayaat men "Abnaa'Akum" ka lafz istemal hoa ha jo Bachon (baby boys) k liye istemal hoa ha (jo meri tashreeh k sahi hone ki dalalat kerta ha). Mardon k liye "Rijaal" ka lafz hota ha so ap tashreeh ghalat ker rahe han i think. Ager Mardon k sar uthane pe Qatl kerne wali bat hoti to Moosa AS ki maan ko unhen darya men bahane ki kia zaroorat thi? Ap ki Tashreeh k mutabik to Moosa AS bare hote phr wo baghawat kerte to tab Firon unka dushman banta

Firon ne shuru men tamam bachon ko hi qatl kerwana shuru ker dia tha phr use samjhya gaya k is tarha to Pori Qoam khatam ho jaey gi to us ne Din muqarar kiye k ek din peda hone walon ko chora jaey ga r dosre din peda hone walon ko Qatl kia jaey ga R Allah ki Shaan Moosa AS usi din peda hoe jis din us ne Qatl kerna tha Tabhi un ki Maan ne unhen Darya men bahaya Firon se bachane k liye

Baqi Daleel Quran k sath Hadees se bhi hoti ha, Ap Ullama se consult karen wo ap samjhaen ge
خان بھائی۔ آپ کی کہانی کا قرآن سے کوئی تعلق نہیں۔ یہ فرضی کہانی تورات سے لی گئی ہے۔ آپ کی کہانی کی بنیاد ہی غلط ہے اور قرآن کی آیات کے منافی ہے۔ آپ کی کہانی کی بنیاد یہ ہے کہ فرعون کو کسی نے غیب کی خبر سنائی کہ کوئی پیدا ہونے والا بچہ تمہاری حکومت ختم کر دے گا تو فرعون نے تمام بچے قتل کر دیئے۔
قرآن میں غیب کے علم کے بارے میں واضح آیات موجود ہیں کہ غیب کا علم صرف اللہ کے پاس ہے اور وہ جسے چاہتا ہے وحی کے ذریعے جتنا علم چاہتا ہے دیتا ہے۔آپ کی کہانی کی بنیاد ہی قرآن کی آیات کا انکار ہے۔
جہاں تک الفاظ کے ترجمے کی بات ہے تو دنیا کی کسی بھی زبان کا ترجمہ لغت کے ذریعے نہیں ہو سکتا۔اس کے لئے اہل زبان کے اسلوب کو سامنے رکھنا ہوتا ہے کہ اہل زبان کونسا لفظ کن معنی میں استعمال کرتے ہیں۔ میں آپ کے سامنے کچھ اُردو اور انگریزی کے جملے رکھتا ہوں۔ آپ لغت کی مدد سے اُن کا ترجمہ کر دیں۔
اَب پچھتاوے کیا ہوت۔ جب چڑیاں چگ گئیں کھیت۔
to burn candles at both ends
یہ دونوں محاورے ہیں اور اگر ان کا ترجمہ لغت کی مدد سے کوئی ایسا شخص کرے گا جو زبان کے اسلوب سے نا واقف ہے تو وہ کبھی بھی ان کا مطلب اور مفہوم نہیں جان سکتا۔
عربی کی طرح اُردو میں بھی اُس شخص کو مرد کا بچہ کہتے ہیں جو بہادری سے مقابلہ کرے اور میدان چھوڑ کر بھاگ جانے والے کو زنخا کہتےہیں۔
فرعون مرد کے بچوں کو تو مار دیتا تھا اور زنخوں کو چھوڑ دیتا تھا۔ جہاں تک موسیؑ کو صندوق میں ڈال کر دریا میں بہانے کی بات ہے تو اللہ تعالیٰ نے قرآن میں واضح کر دیا ہے کہ اُس کا مقصد موسیٰ کو محل میں پہنچانا تھا تاکہ وہ محلات کی سیاست سے واقفیت حاصل کر لیں۔
غیر قرآنی عقائد اور خیالات دل میں ہوں تو قرآن کبھی سمجھ ہی نہیں آ سکتا۔ اللہ تعالیٰ نے فرمایا ہے کہ قرآن کے قریب جانے سے پہلے طہارت حاصل کر لو۔ اس میں صرف جسم اور لباس کی طہارت کے بارے میں نہیں بلکہ دل اور دماغ کی طہارت کا بھی کہا گیا ہے۔
بقول اقبال: بیاں میں نقطہ توحید آ تو سکتا ہے ۔ تیرے دماغ میں بت خانہ ہو تو کیا کہیے۔
اللہ بہت غیور ہے وہ ایسے دل میں کبھی نہیں آتا جہاں بت ہوں۔ غیر قرآنی بتوں کو ختم کریں تو قرآن سمجھ میں آنے لگے گا۔
اللہ تعالیٰ نے قرآن کو فرقان کہا ہے فرقان کے معنی ہیں سچ اور جھوٹ میں فیصلہ کرنے والا۔ مجھے حدیث کی اہمیت سے انکار نہیں لیکن اگر حدیث یہ کہے کہ فرعون کو کسی نجومی نے غیب کی خبر بتا دی تو مسلمان ہونے کی وجہ سے اور قرآن پر ایمان ہونے کی وجہ سےمیں ایسی حدیث پر یقین نہیں کر سکتا۔
آپ نے کہا کہ علماء سے مدد لیں تو معاف کیجئے گا مجھے کوئی ایسا عالم نظر نہیں آتا جس نے خود تحقیق کر کے قرآن کو سمجھا ہو۔ سب کے سب اندھے مقلد ہیں جو تفسیر ہزار سال پہلے ہو گئی اُسی کو کاپی پیسٹ کر رہے ہیں۔یہ سب ایک ہزار سال سے جمود کا شکار ہیں اور اللہ تعالیٰ جمود کو موت کہتا ہے۔
مجھے آپ کے عقائد اور ایمان سے کوئی لینا دینا نہیں ہے آپ بخوشی اپنے عقیدے پر قائم رہیں۔ اللہ تعالیٰ کی طرف سے کوئی زبردستی نہیں ہے۔اور وہ بے نیاز ہے کوئی اُس پر ایمان لائے یا نا لائے۔ جو لائے گا اپنی بہتری کرے گا اللہ کو اُس کا کوئی فائدہ نہیں ہے۔
جب آپ خود کوئی افسانہ گھڑ کر قرآن کی آیات اُن میں فٹ کرنے کی کوشش کریں گے تو وہ کہانی قرآن کی باقی آیات کے مخالف ہو گی۔ اللہ تعالیٰ سورۃ النساء کیا آیت چوراسی میں کہتا ہے کہ قرآن کی آیات میں اختلاف نہیں ہو سکتا۔
اسلام و علیکم