I am proudly an ISI agent - Hamza Ali Abbasi to Indian Media

idrees2be2002

Minister (2k+ posts)
tum pakistan ke gaandu nahi ho ?
to phir kya amrikan gaandu ho ?

tum indian cow piss drinkers aur afghanis ko to mein idher rooz dheekta houn, un mein gay wali harkatein. aur yeh ese hain ke jab larki na mile to larkay se kaam chala lete hain.
dono hi gande aur gaandu loog

pcdoc24x7

Minister (2k+ posts)
And who are you … a huge mistake that shouldn't have happened …. illegitimate son of Zardari. (one of many I am sure and proud of it too) :-) Dil pur na laaney … billo raani khafa ho jae gee.

99 percent members of this forum are haraami kutas of tehreek e insaf including you

pcdoc24x7

Minister (2k+ posts)
ramu lull … try to understand the situation …. the attack on India is going to be from multiple fronts … Indian Punjab, Assam, Nagaland, Manipur, Kashmir, China, Pakistan … kahan kahan lade ga yeh tumhare lullo buzdil PM modi aur tum jaise do takk'e ke log sub se phele dum duba kur bhagain ge jub gaaf pur laat pade gee sub taraf se. Sharafat ki zuban samajh jao … warna kisi ko munh dikhane ke qabil bhi nahin raho ge.

tum pakistan ke gaandu nahi ho ?
to phir kya amrikan gaandu ho ?

Sohraab

Prime Minister (20k+ posts)
And who are you … a huge mistake that shouldn't have happened …. illegitimate son of Zardari. (one of many I am sure and proud of it too) :-) Dil pur na laaney … billo raani khafa ho jae gee.

bark dogy bark